Πως θα μαθω να κατασκευαζω ιστοσελιδες???

Από που να ξεκινήσω; Που θα βρω; κ.α. γενικές ερωτήσεις για την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
makrivas

Δημοσίευση από makrivas » 01 Ιουν 2009 14:17

Καλησπέρα!!!
Είμαι πολύ αρχάρια στο θέμα του σχεδιασμού και θα ήθελα την βοήθειά σας!!!
Έχω φτιάξει μια dynamic σελίδα αλλά από video σε διάφορα site και είναι όλα μπερδεμένα στο μυαλό μου, (σε flash την έφτιαξα).
Οπότε ας τα πάρουμε από την αρχή, από που πρέπει να ξεκινήσω?
Να μάθω html?java?xml? τι μου χρειάζεται από γλώσσες?
Ποιό είναι το καταλληλότερο πρόγραμμα δημιουργίας ιστοσελίδας?
Dreamweaver?Flash? ή κάποιο άλλο? Δεν έχω ιδέα?
Ποιά η διαφορά static με dynamic web page?
Please help me

Άβαταρ μέλους
MrTrAnE

Δημοσίευση από MrTrAnE » 01 Ιουν 2009 14:30

Εννοείτε ότι πρέπει να ξεκινήσεις απο HTML και εφόσον μάθεις καλά θα ακολουθήσει CSS και με τον καιρό θα έρθουν και τα άλλα. :wink:
Εδώ θα δείς την διαφορά της Dynamic Page
Το dreamweaver είναι ένα πολύ καλό πρόγραμμα για δημιουργία ιστοσελίδων, το flash είναι για περισσότερα γραφικά και animation.
Και κυριότερο μην ανχώνεσε, όλα θα έρθουν με το freestuff εεε με τον καιρό εννοούσα :P :wink:

makrivas

Δημοσίευση από makrivas » 01 Ιουν 2009 15:33

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, τα links είναι πολύ χρήσιμα όταν τελειώσω με html και css θα ζητήσω βοήθεια για την συνέχεια....

Άβαταρ μέλους
MrTrAnE

Δημοσίευση από MrTrAnE » 01 Ιουν 2009 18:34

Παρακαλώ, οκ εδώ θα είμαστε :);)

Άβαταρ μέλους
cristusflo
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από cristusflo » 02 Ιουν 2009 16:41

εγω θα προτεινα απο νωρις να μπεις στα βαθια..οκ τι βαθια ισως κ πιο ευκολα...ξεκινα με κανα CMS να δοκιμαζεις πραγματα κ παραλληλα ριχνε κ μια ματια σε html tags κ css...τα υπολοιπα στην πορεια!