Τι να διαλέξω και γιατί, phpbb2, phpbb3, smf, joomla

Μια περιοχή για το phpBB, την δημοφιλή δωρεάν πλατφόρμα για forums

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, PHP Moderators

Απάντηση
xrisvol

Δημοσίευση από xrisvol » 18 Ιούλ 2009 17:13

Αγαπητοί φίλοι γειά,
για ακόμα μία φορά χρειάζομε την πολύτιμη βοήθειά σας.
!!! Και μην ξεχνάτε : Είμαι ερασιτέχνης σχεδιαστής (έτσι για την πλάκα μου ασχολούμε) και δεν ξέρω καθόλου php. Ψάχνοντας κάνω ότι κάνω. !!!
Θέλω να φτιάξω ένα forum για μια δική μου ιστοσελίδα και δεν ξέρω τι να διαλέξω:
a) phpbb2 ; b)phpbb3; c) smf; ή d) joomla; e) οτιδήποτε άλλο (προτείνετε εσείς)

To freestuff από ότι πρόσεξα πρέπει να έχει το phpbb2.
Ξεκίνησα με το phpbb3 τα πήγα ωραία αλλά μου έσπασε τα νεύρα επειδή δεν μπορούσα να αλλάξω στυλ (template).
Δοκίμασα το phpbb2 έκδοση 2.0.23 (αυτό έχω τώρα - δείτε το δοκιμαστικό εδώ http://www.tinanas.com/forum/ αλλά εδώ δεν μπορώ να αλλάξω τις εικόνες (δεν έχει menu στην διαχείρηση ή απλά εγώ δεν το βλέπω) και 2ον όσο κι αν έψαξα στο google δεν υπάρχουν θέματα (styles, templates ή όπως αλλιώς τα λέτε εσείς) για το phpbb2.
Με το smf έκδοση 1-1-4 είχα πρόβλημα στην εγκατάσταση. Με την έκδοση 1-1-10 έχω πρόβλημα στο download, δεν μπορώ να το κατεβάσω σωστά στο pc μου.
Το joomla έκδοση 159 ver. 1.0.0 (τώρα που σας γράφω) το ανεβάζω στο server, δεν μπορώ να σας πω εδώ περισσότερα.

Τι από όλα να διαλέξω; Θέλω ένα πολύ απλό forum και χωρίς πολλά εφέ. Απλά να μπορώ να βάλω και κανά δυό φωτογραφίες δικές μου (της λίμνης Κάρλας δηλαδή).

Περιμένω την βοήθειά σας.
Φιλικά
Χρήστος

Άβαταρ μέλους
nikolas27
Honorary Member

Δημοσίευση από nikolas27 » 19 Ιούλ 2009 00:24

καλησπερα

το joomla ειναι cms. διαθετει το δικο του φορουμ (εξτρα) και θα σε εξυπηρετησει μονο εαν "χτισεις" ολοκληρη τη σελιδα σου.

σε φορουμ σου προτεινω ως πρωτη επιλογη το mybb και ως δευτερη το smf. φυσικα, καλο ειναι να μην στηριζεσαι σε εμας αλλα να διαλεξεις μονος σου οποιο νομιζεις πως σε εξυπηρετει καλυτερα.