ερώτηση πέρι "αυτοματου update" σε website

Από που να ξεκινήσω; Που θα βρω; κ.α. γενικές ερωτήσεις για την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
tasos99

Δημοσίευση από tasos99 » 13 Αύγ 2009 05:43

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.

'Οπως θα καταλάβετε είμαι (σχεδόν) άσχετος με την κατασκευή websites.

Έχω μια απορία. Θα ήθελα να φτιάξω ένα blog στην ουσία, το οποίο να κάνει ένα update κάθε μέρα στην αρχική του σελίδα. Βέβαια επειδή δεν θα μπορώ να ασχολούμαι κάθε μέρα και να το ανανεώνω, θα ήθελα να έχω φορτωμένη μία database με υλικό από πριν, έτσι ώστε κάθε μέρα στις 00.00 π.χ. να κάνει μόνο του το update.

(ελπίζω να το διατύπωσα κατανοητά.)

Είναι κάτι πολύ δύσκολο να το μάθει ένας αρχάριος όπως η αφεντιά μου; Με λίγο διάβασμα και τις δικές σας υποδείξεις πιστεύετε θα τα καταφέρω; Αν είναι πιο πολύπλοκο, αν το αναθέσω σε κάποιον επαγγελματία, μόνο αυτό, πόσο περίπου θα πρέπει να πληρώσω;

Σας ευχαριστώ πολύ! :)

Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Basilakis » 13 Αύγ 2009 12:59

Καλησπέρα,

Όχι το συγκεκριμένο πράγμα που ζητάς δεν είναι δύσκολο.

Θα μπορούσες να κάνεις updates, είτε χρησιμοποιώντας ρα RSS άλλων σελίδων, με τη συγκατάθεσή τους, είτε έχωντας γράψει καμια 500αρια posts όποτε ευκαιρείς και να περνάνε σε συγκεκριμένες ώρες.

παρόλα αυτά, δεν είναι αυτός ο σκοπός του blog, αφου συνήθως μιλάμε για πράγματα που συμβαίνουν τώρα! :)

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter

Δημοσίευση από dimsis » 13 Αύγ 2009 13:02

Μάλλον αυτό ρωτάει:
Wordpress: http://www.sparkplugging.com/sparkplug- ... wordpress/
Blogger: http://googlesystem.blogspot.com/2008/0 ... -date.html