Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
γιαννης
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: 25 Σεπ 2002 14:21
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από γιαννης » 20 Ιουν 2003 14:22

einai kalo to thema kai tha po merika pragmata avrio methavrio giati tora molis mazeftika apo to repo mou kai den prolavano mia kai doulevo seri to diimero afto.

sinexiste omos na to sizitate.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
γιαννης
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: 25 Σεπ 2002 14:21
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από γιαννης » 20 Ιουν 2003 14:24

γιαννης έγραψε:einai kalo to thema kai leo na to sinexisoume edo. tha po merika pragmata avrio methavrio giati tora molis mazeftika apo to repo mou kai den prolavano mia kai doulevo seri to diimero afto.

sinexiste omos na to sizitate.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Drizzt
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 993
Εγγραφή: 20 Μαρ 2002 01:00
Τοποθεσία: Kallithea
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από Drizzt » 20 Ιουν 2003 18:12

γιαννης έγραψε:
γιαννης έγραψε:einai kalo to thema kai leo na to sinexisoume edo. tha po merika pragmata avrio methavrio giati tora molis mazeftika apo to repo mou kai den prolavano mia kai doulevo seri to diimero afto.

sinexiste omos na to sizitate.
Rixse mia matia gia na perasei i ora stin douleia edo
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopi ... 5495#25495

Άβαταρ μέλους
γιαννης
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: 25 Σεπ 2002 14:21
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από γιαννης » 21 Ιουν 2003 12:48

loipon na ksekathariso oti opoios paei na parousiasei tin arxaia Ellada san to klouvi me tis treles einai 100% misellias.

sinithos einai polloi sigekrimenoi kai diakekrimenoi - distixos - ksenoi misellines, kapoioi anegefaloi Ellines kai oles oi aderfes tou kosmou pou toxoune taxa kamari.

Stin arxaia Ellada ypirxan timories polu afstires se tetoia themata. Episeis na po kai tha to apodeikso stin sinexeia, oti oi lekseis erastis kai eromenos stin arxaia ellada simenan: ekpedeftis-ekpedevomenos -i- daskalos-mathitis.

perimeno na do ta prota sxolia apo tous "eidikous" tou xorou.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από cdhyper » 21 Ιουν 2003 16:38

Καταρχάς το χοντρό λάθος που πάει να γίνει είναι η σύγκριση των τότε δεδομένων με τα σημερινά δεδομένα.

Και φυσικά αυτό που λες σήμαινε η λέξη εραστής και ερώμενος και μάλιστα το έχω γράψει πριν από 3 χρόνια και το έχω ανεβάσει στο filosofia.gr

Τους μαθητές του Σωκράτη θα τους βρεις πάμπολλες φορές στα συγγράμματα του Πλάτωνος ως «συνουσιαστές». Αυτός ο χαρακτηρισμός δεν έχει βέβαια ως καθαυτό βάση την ερωτική συνεύρεση, αλλά κάτι βαθύτερο. Αυτό λοιπόν πρέπει να ερευνηθεί, να βγει στην επιφάνεια και να παρουσιαστεί στα μάτια των πολλών.

Όχι όμως το ότι δεν υπήρχε σωματική συνουσία. Αφού το λέει ο Πλάτων καθαρά σε πάρα πολλά κείμενά του (έχω δώσει ήδη βιβλιογραφία). Η συνουσία μαθητή δασκάλου εθεωρείτο φυσιολογικό καθότι ενωνόταν η νόηση και η πείρα με την φυσική ομορφιά. Φυσικά και δεν ήταν αντικείμενο καταδίκης.

Αντικείμενο καταδίκης ήταν οι κίναιδοι ομοφυλόφιλοι, αυτοί δηλ. που κινούσαν την δημόσια αιδώ και προκαλούσαν αναστατώσεις.

Αυτά τα λέει η ιστορία από τις πηγές και όχι εγώ. Τα πάντα είναι διαθέσιμα να τα μελετήσετε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cdhyper την 21 Ιουν 2003 19:06, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από cdhyper » 21 Ιουν 2003 16:44

Νομίζω έδωσα βιβλιογραφία και επιπλέον σας έδειξα και τις πρώτες αράδες του Πρωταγόρα του Πλάτωνος.

Αν θέλετε σας φέρνω και άλλα αποσπάσματα (θέλει λίγο χρόνο μόνο για σκανάρισμα)
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

aguila21
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3510
Εγγραφή: 30 Απρ 2003 21:44
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από aguila21 » 21 Ιουν 2003 23:19

Συμφωνώ με τον Γιάννη...

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από cdhyper » 21 Ιουν 2003 23:30

πανω σε τι ακριβώς;
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
γιαννης
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: 25 Σεπ 2002 14:21
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από γιαννης » 21 Ιουν 2003 23:35

Ο Πλάτων στους νόμους (840 d,e) λέγει μεταξύ των άλλων: «..,ως ου χείρους ημίν είναι τους πολίτας ορνίθων και άλλων θηρίων πολλών, οι κατά μεγάλας αγέλας γεννηθέντες, μέχρι μεν παιδογονίας ηίθεοι και ακήρατοι γάμων τε αγνοί ζώσιν, όταν δ' εις τούτο ηλικίας έλθωσι, συνδυασθέντες άρρην θηλεία κατά χάριν και θήλεια άρρενι, τον λοιπόν χρόνον οσίως και δικαίως ζώσιν, εμμένοντες βεβαίως ταις πρώταις της φιλίας ομολογίαις δειν δη θηρίων γε αυτούς αμείνους είναι».

Δηλαδή:
«Γιατί δεν πρέπει να είναι χειρότεροι οι πολίτες μας από τα πουλιά και τα πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε μεγάλες αγέλες και ως την ηλικία τεκνοποιίας ζουν αζευγάρωτα και αγνά και αμόλυντα από το γάμο, όταν όμως φτάσουν σ' αυτή την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό ανάλογα με τις διαθέσεις τους και ζουν τον υπόλοιπο χρόνο της ζωής τους οσίως και δίκαια, μένοντας πιστά στις πρώτες ομολογίες της φιλίας πρέπει λοιπόν αυτοί (οι πολίτες) να είναι καλύτεροι από τα ζώα».

Ο Πλάτων πάλι λέγει (841 ,d):
«'Ή μηδένα τολμάν μηδενός άπτεσθαι των γενναίων άμα και ελευθέρων πλην γαμετής εαυτού γυναικός, άθυτα δε παλλακών σπέρματα και νόθα μη σπείρειν, μηδέ άγονα αρρένων παρά φύσιν. ή το μεν των αρρένων πάμπαν αφελοίμεθ' αν...».

Που σημαίνει:
«'Η κανένας να μη τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελεύθερους εκτός από την γυναίκα του και να μην σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες ούτε άγονα παρά φύση σε άνδρες. και κυρίως να απαγορεύσουμε την επαφή μεταξύ ανδρών» .
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από cdhyper » 21 Ιουν 2003 23:43

Ναι ωραία. και τι πάει να πει αυτό; Ότι δεν υπηρχε ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα;
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
γιαννης
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: 25 Σεπ 2002 14:21
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από γιαννης » 22 Ιουν 2003 14:20

cdhyper έγραψε:Ναι ωραία. και τι πάει να πει αυτό; Ότι δεν υπηρχε ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα;
paei na pei oti ypirxe, itan katakritea kai parallila tin katadikazan me afstires poines.

ypirxe omos opos yparxei kai simera. san meiopsifia opos ypirxe kai se oles tis epoxes. Afta apexoun polu apo tin apopsi oti oloi oi arxaioi tin ladonan tin kanoula :hammer:

dose mou tis parapompes sou na sou doso kai ego tis dikes moy gia to thema.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από cdhyper » 22 Ιουν 2003 15:35

μα δε σου έδωσα;

Καταρχάς το καθαυτό ερωτικό βιβλίο του Πλάτωνος ο "Φαίδρος". Ολόκληρο το βιβλίο είναι αφιερωμένο στον έρωτα και ειδικότερα στον ομοφυλοφυλικό: Ο Φαίδρος δείχνει στο Σωκράτη ένα ερωτικό γράμμα που του έστειλε ο Λυσίας και ρωτά το Σωκράτη αν ήταν αυτός στη θέση του και λάμβανε αυτός το γράμμα από το Λυσία τι θα έκανε, αν θα ενέδιδε στο ερωτικό του κάλεσμα.

Ο Σωκράτης με τη σειρά του λέει ότι είναι πολύ καλό το γράμμα και πως σίγουρα θα ενέδιδε και παρακινεί το Φαίδρο να ενδώσει. Έπειτα ο Σωκράτης -ύστερα από παρακίνηση του Φαίδρου- γράφει και ο ίδιος ένα ερωτικό γράμμα που καταλήγει να περιγράφει πολύ καλύτερα τον έρωτα από το Λυσία: Σαν δύο άρματα και έναν ηνίοχο, σκεπτικό το οποίο θα "κλέψει" ο Φρόυντ 2.500 χρόνια αργότερα για να χτίσει τη θεωρία του περί θυμικού, επιθυμητικού και λογικού μέρους της ψυχής.

Ο Φαίδρος λέγεται και Ερωτικός. Παρόλο που ολόκληρο το βιβλίο κάνει λόγο για ομοφυλοφυλικό έρωτα, είναι το βιβλίο που περιέγραψε τον Έρωτα καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο σύγγραμα στην ιστορία της ανθρωπότητας.

---------------------

Άλλες πηγές είναι ο "Πρωταγόρας" του Πλάτωνος που ήδη σου είπα που από τις πρώτες γραμμές φαίνονται οι ομοφυλοφιλικές τάσεις του Σωκράτη:

ΕΤΑΙΡΟΣ: ΠΟΘΕΝ Ω ΣΩΚΡΑΤΕΣ ΦΑΙΝΕΙ; Η ΔΗΛΑ ΔΗ ΟΤΙ ΑΠΌ ΚΥΝΗΓΕΣΙΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΑΛΚΙΒΙΑΔΟΥ ΩΡΑΝ;» ΔΗΛ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΩΚΡΑΤΗ; ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ.

«ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΙΔΟΝΤΙ ΚΑΛΩΣ ΜΕΝ ΕΦΑΙΝΕΤΟ ΑΝΗΡ ΕΤΙ, ΑΝΗΡ ΜΕΝΤΟΙ Ω ΣΩΚΡΑΤΕΣ, ΩΣ Γ'ΕΝ ΑΥΤΟΙΣ ΗΜΙΝ ΕΙΡΗΣΘΑΙ, ΚΑΙ ΠΩΓΩΝΟΣ ΗΔΗ ΥΠΟΠΙΜΠΛΑΜΕΝΟΣ» ΔΗΛ. ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΑΡΚΕΤΑ ΟΜΟΡΦΟΣ ΑΝΤΡΑΣ, ΚΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗ, ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΠΙΑ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΤΟΥ.

---------------------------

Επιπλέον στο Συμπόσιο του Πλάτωνος είναι διάσπαρτες οι ομοφυλοφυλικές τάσεις. Δεν έχεις παρά να το ανοίξεις, όπως και τα προηγούμενα δύο.
------------------


Υπάρχουν και άλλα πάμπολλα κείμενα που αποδεικνύουν τις ομοφυλοφυλικές τάσεις αλλά δυστυχώς δεν τα έχω μελετήσει ώστε να στα αναφέρω εδώ.

Και το ξαναλέω: Η ερωτική έλξη του δασκάλου προς το μαθητή ποτέ δεν ήταν κατακριτέα. Εκείνο που ήταν κατακριτέο ήταν οι κίναιδοι ομοφυλόφυλοι.

Αυτές οι αντιλήψεις δεν είναι μόνο δικές μου αλλά αυτό διδάσκεται σε όλα τα Πανεπιστήμια του κόσμου γιατί απλούστατα αυτό φαίνεται μέσα από τα πρωτότυπα, αυτό είναι η καθαρή αλήθεια.

Πουθενά δε βρίσκεται το μεμπτό, ίσα ίσα που οι Αρχαίοι Έλληνες περιέγραψαν τον έρωτα καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο λαό.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
γιαννης
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: 25 Σεπ 2002 14:21
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από γιαννης » 22 Ιουν 2003 21:49

Αν και δεν έχω τα κείμενα πού λες, ακόμη και αν οι συγκεκριμένοι πού αναφέρεις ήταν Ομοφυλόφιλοι και έγραφαν υπέρ αυτού, δεν σημαίνει ότι μια χώρα ολόκληρη ήταν το ίδιο. Δες λοιπόν μερικά παραδείγματα:

Ο Αισχίνης κατά Τιμάρχου λέει στην παράγραφο 21:
«Εάν τις Αθηναίος εταιρήση, μη εξέστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδ' ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμίαν, μήτε ένδημον μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν μήτε χειροτονητήν, μηδ' επί κηρυκείαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδ' εν ταις κοιναίς στεφανοφορίαις στεφανούσθω, μηδ' εντός (της αγοράς) των περιραντηρίων πορευέσθω. Εάν δε τις ταύτα ποιή, καταγνωσθέντος αυτού εταιρείν θανάτω ζημιούσθω».

Δηλαδή:
«Αν κάποιος Αθηναίος εταιρήσει (κάνει ομοφυλοφιλική σχέση), απαγορεύεται να γίνει ένας από τους εννέα άρχοντες, ούτε μπορεί να γίνει ιερέας, ούτε να συνηγορήσει σε δημόσιο δικαστήριο, ούτε να έχει κανένα αξίωμα, ούτε εντός των ορίων του δήμου ούτε εκτός, είτε με κλήρο είτε με χειροτονία, ούτε να αποσταλεί ως κήρυκας, ούτε να εκφέρει γνώμη, να μη μπαίνει στα δημόσια ιερά, ούτε στις τελετές στεφανοφορίας να φέρει στεφάνι, ούτε να περνάει από τους ραντισμένους με αγίασμα χώρους της αγοράς. Αν κάποιος τα κάνει αυτά, ενώ έχει βρεθεί ένοχος, για ομοφυλοφυλία, να τιμωρείται με θάνατο».

Επομένως αν κάποιος ήταν ομοφυλόφιλος ήταν δικαίωμά του, αλλά δε μπορούσε να συμμετέχει στα κοινά των Αθηναίων. Αν συμμετείχε κατά παράβασιν η ποινή ήταν θάνατος.

Βλέπουμε λοιπόν ότι πράγματι υπήρχαν, όπως είναι φυσικό, και στην Αθήνα ομοφυλόφιλοι και παιδεραστές, αλλά αυτό όχι απλά δεν ήταν κοινωνικός θεσμός αλλά οι ομοφυλόφιλοι ήταν άτομα περιθωριακά, πτυστέα και δεν ήταν αποδεκτοί στα κοινά.

Ο Δημοσθένης στον κατά Ανδροτίωνος λόγο στην παράγραφο 30 μας λέει ότι σύμφωνα με ένα νόμο του Σόλωνος οι ομοφυλόφιλοι:
«ΜΗΤΕ ΛΕΓΕΙΝ ΜΗΤΕ ΓΡΑΦΕΙΝ ΕΞΕΙΝΑΙ ΤΟΙΣ ΗΤΑΙΡΗΚΟΣΙΝ»
Δηλαδή: «Εκείνοι που εταίρησαν (οι ομοφυλόφιλοι) δεν είχαν δικαίωμα ούτε να μιλούν ούτε να καταθέτουν γραπτώς στα δικαστήρια».

Χρησιμοποιούσαν μάλιστα δύο ρήματα, το «εταιρέω-ώ» και το «πορνεύομαι». Η διαφορά των δύο ρημάτων είναι:
(Liddell- Scott, σελ. 342 τόμος Π)

«εταιρεί μεν ουν και πορνεύεται ο πασχητιών, αλλ' εταιρεί μεν υπό εραστού, πορνεύεται υπό του τυχόντος».

Δηλαδή:
«Εταιρεί λοιπόν και εκπορνεύεται ο παθητικός εραστής, αλλά εταιρεί όταν είναι με μόνιμο εραστή, εκπορνεύεται όταν είναι με περιστατικό». Για να δούμε τώρα ποια σχέση εθεωρείτο κατά φύσιν και ποια παρά φύσιν, ας δούμε τι ειπώθηκε στη δίκη του Τιμάρχου που ο Αισχίνης τον κατηγορούσε για εταιρισμό (ομοφυλοφιλία) και πορνεία (ομοφυλοφιλία επί πληρωμή). Να θυμίσουμε ότι η δίκη από την οποία είναι και όλα τα παραπάνω αποσπάσματα έγινε την εποχή που ο Φίλιππος ήθελε να ενώσει όλους του Έλληνες υπό Μακεδονική κυριαρχία και ο Δημοσθένης αντιτασσότανε σφόδρα ηγούμενος της αντιμακεδονικής παράταξης που ήθελε μεν τους Έλληνες ενωμέvους αλλά υπό Αθηναϊκή ηγεμονία. Ο Αισχύνης ήταν με τη φιλομακεδονική παράταξη και οι αντιμακεδόνες του έκαναν «μήνυση» για δωροδοκία από το Φίλιππο. Τη μήνυση ανέλαβε να κάνει ο Τίμαρχος. Ο Αισχίνης κινούμενος πανέξυπνα αντεμήνυσε τον Τίμαρχο για ομοφυλοφιλία. Εφ' όσον αποδείκνυε τις κατηγορίες αυτές, ο Τίμαρχος έχανε το δικαίωμα να τον μηνύσει για δωροδοκία αφού δεν θα μπορούσε να συμμετέχει στα κοινά των Αθηνών όπως όριζαν οι νόμοι για τους ομοφυλόφιλους.

Κατά Τιμάρχου 185:
«"Επειθ' οι μεν πατέρες υμών ούτω περί των αισχρών και καλών διεγίγνωσκον, υμείς δε Τίμαρχον τον τοις αισχίστοις επιτηδεύμασιν ένοχον αφήσετε; Τον άνδρα μεν και άρρενα το σώμα, γυναικεία δε αμαρτήματα ημαρτηκότα; Τις ουν υμών γυναίκα λαβών αδικούσιν τιμωρήσεται; Ή τις ουκ απαίδευτος είναι δόξει τη μεν κατά φύσιν αμαρτανούση χαλεπαίνων, τω δε παρά φύσιν εαυτόν υβρίσαντι συμβούλω χρώμενος;»

Δηλαδή:
«Οι προγονοί μας, λοιπόν αυτά διέκριναν για τις ανήθικες και τις ηθικές (γυναίκες), και εσείς τον Τίμαρχο που είναι ένοχος για τα πιο αισχρά παραπτώματα, θα τον αθωώσετε; Αυτός που αν και είναι άνδρας στο σώμα, υπέπεσε σε γυναικεία παραπτώματα; Ποιος από σας θα μπορεί έπειτα να τιμωρήσει γυναίκα που θα πέσει σε παράπτωμα; Ή ποιος δε θα φανεί ότι είναι αμόρφωτος δείχνοντας αυστηρότητα για μια γυναίκα που αμαρτάνει σύμφωνα με τη φύση της και από την άλλη να πάρει σύμβουλό του αυτόν που εξευτέλισε τον εαυτό του κάνοντας κάτι παρά φύση;

Παρά φύσιν λοιπόν η ομοφυλοφιλία σύμφωνα με τα πιστεύω των αρχαίων Ελλήνων.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από cdhyper » 22 Ιουν 2003 22:18

είπα εγώ ότι οι περισσότεροι Έλληνες ήταν ομοφυλόφιλοι; δε νομίζω.

σου είπα ότι μέσα απο τα κείμενα φαίνεται ξεκάθαρα η ερωτική σχέση δακάλου-μαθητή, έμπειρου ενήλικα και νέου εφήβου. Όλα αυτά βέβαια δεν αναφέρονταν στην πλειοψηφία των Αθηναίων.

Παρολαυτά όμως ήταν απολύτως αποδεκτά και δεν πρέπει να τα κρίνουμε με σύγχρονα δεδομένα.

Τον Φαίδρο τουλάχιστο πρέπει να τον διαβάσεις γιατί θεωρείται το κορυφαίο περί Έρωτος κείμενο όλων των εποχών. Οι εκδόσεις Κάκτος του Χατζόπουλου το έχουν όπως και όλη την αρχαία ελληνική γραμματεία.

Το ελληνικό πανεπιστήμιο και το κράτος δυστυχώς δεν ασχολούνται με την αρχαία μας γραμματεία ούτε σε πρωτότυπα ούτε σε μετάφραση!!
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
telxina
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002 20:36
Τοποθεσία: Moschato, Pireas
Επικοινωνία:

Gamos metaxy atomon tou idiou fylou - Sosto i lathos? 2

Δημοσίευση από telxina » 23 Ιουν 2003 11:04

Xmmm tis apopseis mou peri omofilofilias tis xerete idi.

Tha sas po omos kati pou eida prin ligo kero se forum tou exoterikou ke me provlimatise idietera.

Se site pou exei na kanei me to stixima lipon, opou kinos vlepoume ton meso amerikano, eida pos afto pou xeroun oi xenoi gia tin arxaia elada einai pos imastan omofilofiloi ke pederastes!

Pistevo pos afti tin eikona tin exoun ke arketoi aloi xenoi, ke profanos ofilete se agnoia, ala ke stin eikona pou telika, emeis, enas labros ke zoodotis politismos exoume kataferei na pername pros ta exo!

Oi ellines tis xenitias ti lete? Am I right?

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης