Φιλοσοφία php

Σε αυτή την περιοχή μπορείτε να βρείτε ή να αναζητήσετε πληροφορίες σχετικές με την PHP

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, PHP Moderators

Απάντηση
paulospaulou

Φιλοσοφία php

Δημοσίευση από paulospaulou » 15 Οκτ 2009 17:43

Καλησπέρα! Είμαι τελείως αρχάριος στην κατασκευή ιστοσελίδας αν εξαιρέσεις κάποιες ελάχιστες γνώσεις. Θέλω λοιπόν να ασχοληθώ με την κατασκευή ιστοσελίδας πάνω σε php. Mετά από αρκετό κόπο (ίσως σε κάποιους να ακούγεται γελοίο αλλά ναι πολύ κόπο) κατάφερα να κάνω όλα τα απαραίτητα βήματα για να ξεκινήσω με την php δλδ apache,MySql κλπ όλα είναι ok με την βοήθεια του xampp. Τώρα το μόνο που έκανα ήταν το πρώτο τεστάκι που δίνει στο tutorial της php το κλασσικό "hello world" για να δω αν όλα δουλεύουν ok. Αλλά ακόμα σίγουρα δεν έχω καταλάβει τί-πο-τα! Δλδ εννοώ την φιλοσοφία του πως θα φτιάξω τελικά μια php σελίδα. Δηλαδή προς το παρών διαπίστωσα ότι δουλεύει με παρόμοιο τρόπο όπως μια απλή html αλλά τελικά έχει παραπάνω δυνατότητες όπως τα ερωτήματα που μπορεί να θέσει σε μία Βάση Δεδομένων κλπ. Άρα λοιπόν την σελίδα την στήνει κανείς όπως μπορεί να γνωρίζει πχ dreamweaver, frontpage ή οτιδήποτε άλλο και στη συνέχεια όπου χρειάζεται προσθέτει php κομμάτια κώδικα? Αυτή είναι η φιλοσοφία? Ή τεσπα για να κάνω πιο γενική την ερώτηση μου, προσπαθώντας να φτιάξω ένα site που θεωρείτε ότι είναι καλύτερα να αναπτύξω τον κώδικα? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων... Ελπίζω να έγιναν κατανοητές οι απορίες μου.

Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Επικοινωνία:

Φιλοσοφία php

Δημοσίευση από Basilakis » 15 Οκτ 2009 19:16

ναι αυτή είναι η φιλοσοφία...

Μπορείς να κάνεις κάτι με Html και να περάσεις php μέσα, μπορείς να κάνεις κάτι με php και να περάσεις html μέσα, μπορείς να κάνεις templating system με την php... γενικά μπορείς να κάνεις διάφορα εάν κάτσεις και διαβάσεις! :)

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Επικοινωνία:

Φιλοσοφία php

Δημοσίευση από korgr » 15 Οκτ 2009 19:20