Συνεντεύξεις μελών PART 1: Τα πρώτα βήματα

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Δημοσιεύσεις: 8574
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 13:03
Τοποθεσία: Womans' Brain
Επικοινωνία:

Συνεντεύξεις μελών PART 1: Τα πρώτα βήματα

Δημοσίευση από Basilakis » 14 Νοέμ 2009 22:52

Θα προσπαθήσω να κάνω ένα post, μέσα από το οποίο ο καθένας θα γράφει εμπειρίες του στο συγκεκριμένο κομμάτι. Ας προσπαθήσουμε να είναι σαν mini συνεντεύξεις. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί κάποιος που μπαίνει τώρα στο επάγγελμα. Απαντήστε εάν γίνεται με την μορφή που δίνονται οι ερωτήσεις.

Plz, ας προσπαθήσουμε να το κρατήσουμε καθαρό ( θα φροντίσω προσωπικά για αυτό, ένα το θέμα ανοίξει κάποιες ενδιαφέρουσες συζητήσεις, θα μεταφέρονται σε νέα posts )

Το συγκεκριμένο Post απευθύνετε σε design studios

1) Ποίος είναι ο τομέας που δραστηριοποιήστε

2) Ποίος τρόπος σας έχει φέρει μεγαλύτερο ποσοστό πελατείας και καλύτερα αποτελέσματα
a. Web site
b. PPC
c. SEO
d. B2B
e. Mouth 2 Mouth
f. Social Media
g. Account Manager ( άτομα στις πωλήσεις )

3) Πιστεύεται πως το καλύτερο για ένα agency, είναι ένα Super WOW site ή να μιλάει μέσα από τις δουλείες του με μια minimal σελίδα;

4) Πρέπει το portfolio να βγαίνει Online ή ανεβάζουμε επιλεγμένες δουλειές μαζί με ένα case study;

Εάν τα πράγματα παν καλά και ανοίξουν και νέες ερωτήσεις, σίγουρα μπορούμε να κάνουμε και ένα δεύτερο post
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Basilakis την 16 Νοέμ 2009 10:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.



Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Δημοσιεύσεις: 8574
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 13:03
Τοποθεσία: Womans' Brain
Επικοινωνία:

Συνεντεύξεις μελών PART 1: Τα πρώτα βήματα

Δημοσίευση από Basilakis » 16 Νοέμ 2009 11:22

1) Στo Advertisment και Internet Services. Στην κατασκευή ιστοσελίδων με τη χρήση ανοιχτόν λογισμικών και την προώθηση αυτών με σκοπό την αύξηση του Conversion Rate. Προσπαθώ να κρατιέμαι ενήμερος για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο, παρακολουθώντας κάποια streams, μέσα από το Twitter και το Google Reader.

2) Εδώ θα το χωρίσω σε δύο κομμάτια.
1.1 στο γραφείο που δούλευα: Ο Account Manager έκανε όλη τη δουλειά με βάση γνωριμιών και το Mouth 2 Mouth. Τo PPC campaign, η σελίδα μας στο Internet δεν είχαν το conversion που φανταζόμουν πως θα έχουν. Τo SEO που έκανε ο ίδιος για κάποια θέματά μας πάλι δεν μπόρεσε να αποφέρει κάτι. Τα Social Media και η χρήση τους σε συνεργασία των δύο μας καταφέρανε να φέρουν μερικά leads.
1.2) Στην creativeG την ομάδα στην οποία είμαι τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Account Manager φέρνει leads μέσω Mouth2Mouth. Τα social Media έχουν μέχρι τώρα φέρει τα μεγαλύτερα αποτελέσματα σε leads. Το b2b πάει αρκετά καλά στο wpHost (για αυτούς που δεν ξέρουν, wordpress hosting service) έχει όμως περιθώρια βελτίωσης. PPC δεν έχει τρέξει, αλλά από την έρευνα που κάναμε, το PPC θα ήταν σπατάλη χρημάτων, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Μέσο της σελίδας και της προσπάθειας για βελτιστοποίηση της σελίδας μας για τις μηχανές αναζήτησης, έχουμε κάποιο ενδιαφέρων αλλά και πάλι, δεν είναι αρκετό.

3) Εδώ και εγώ δυσκολεύομαι πάρα πολύ να αποφασίσω. Αυτό που ακολουθώ ως τώρα είναι πως στην αρχή, χρειάζεται να δοθεί βάση στο design, όσο το πελατολόγιο είναι μικρό. Ο έλληνες δεν είναι του minimal, χρειάζεται να εντυπωσιαστεί και το ξέρουμε αυτό. Όταν όμως αρχίσει το πελατολόγιο να μεγαλώνει, να υπάρχει αύξηση των πωλήσεων μέσα από το δίκτυο που έχει κατασκευαστεί, τότε νομίζω πως η σελίδα μπορεί ποιο εύκολα να γυρίσει σε κάτι ποιο απλό, κάτι ποιο δημιουργικό.

4) Είμαι της γνώμης πως η σελίδα δεν πρέπει να έχει Portfolio online, αλλά case study με την στρατηγική που ακολουθήσαμε για τη δημιουργία μερικών από τον έργων μας. Είναι καλύτερα να έχουμε ένα blog και να εξηγούμε τι κάναμε και πως το κάναμε για να έρθουμε σε αυτό το αποτέλεσμα. Έτσι ο επισκέπτης μας και ίσως μελλοντικός πελάτης μας αντιλαμβάνεται πως αυτό που κάνουμε, ξέρουμε να το κάνουμε σωστα.
Γενικά, μην παίρνετε πως μέσα από το blog σας «παρακολουθούν» οι ανταγωνιστές σας. Είναι καλό να διαβάζουν, να παίρνουν ιδέες ακόμη και να σας αντιγράφουν. Άλλωστε, εάν αντιγράψει κάποιος το μοντέλο σας, σημαίνει αυτόματα πως κάνετε και πολύ καλή δουλειά…

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Συνεντεύξεις μελών PART 1: Τα πρώτα βήματα

Δημοσίευση από korgr » 19 Νοέμ 2009 19:33

Basilakis έγραψε:
1) Ποίος είναι ο τομέας που δραστηριοποιήστε

2) Ποίος τρόπος σας έχει φέρει μεγαλύτερο ποσοστό πελατείας και καλύτερα αποτελέσματα
a. Web site
b. PPC
c. SEO
d. B2B
e. Mouth 2 Mouth
f. Social Media
g. Account Manager ( άτομα στις πωλήσεις )

3) Πιστεύεται πως το καλύτερο για ένα agency, είναι ένα Super WOW site ή να μιλάει μέσα από τις δουλείες του με μια minimal σελίδα;

4) Πρέπει το portfolio να βγαίνει Online ή ανεβάζουμε επιλεγμένες δουλειές μαζί με ένα case study;

Εάν τα πράγματα παν καλά και ανοίξουν και νέες ερωτήσεις, σίγουρα μπορούμε να κάνουμε και ένα δεύτερο post
1) Ποίος είναι ο τομέας που δραστηριοποιήστε

Ο βασικος μας τομεας ειναι το διαδίκτυο. Κυρίως δημιουργία ιστοσελίδων προς τριτους και δικα μας projects προς εκμεταλευση. Ως γραφειο, επεκτεινουμε τις δραστηριοτητες μας και στον τομεα του graphic design (print), οπου αυτο που εχω να καταθεσω ειναι τα μεγαλα ρισκα που εχει αυτος ο τομεας. Πχ Αστοχιες σε εκτυπωση (χρωματικες αποκλισεις σε συνδυασμο με "παραξενο" πελατη), απωλειες κοπτικων καλουπιων, δυσκολια στο να συμφωνησεις συμφερουσες τιμες, αφου το κοστος συμπεριλαμβανει και παραγωγη, οποτε ο πελατης βλεπει το τελικο συνολο και ...παθαινει εγκεφαλικα κλπ

2) Ποιος τρόπος σας έχει φέρει μεγαλύτερο ποσοστό πελατείας και καλύτερα αποτελέσματα
a. Web site
b. PPC
c. SEO
d. B2B
e. Mouth 2 Mouth
f. Social Media
g. Account Manager ( άτομα στις πωλήσεις )


Πρωτο και με διαφορα το (e) με την εννοια πως ο ευχαριστημενος πελατης ειναι το Α και το Ω και σε προωθει με αρκετο ζηλο (συνηθως και για να δειχθει στον γνωστο του, πως ξερει να επιλεγει συνεργατες και "κοιτα τι καλη δουλεια που μου εγινε" κλπ).
Στη συνεχεια το (a) δηλαδη το Web Site, το οποιο μας εχει φερει αρκετες δουλειες (οχι οσες οι υπαρχοντες πελατες μας παντως).

3) Πιστεύετε πως το καλύτερο για ένα agency, είναι ένα Super WOW site ή να μιλάει μέσα από τις δουλείες του με μια minimal σελίδα;

Πιστευω πως το βελτιστο θα ήταν μια χρυσή τομή. Η απολυτα minimal λυση, μπορει ευκολα να παρερμηνευθει ως ελειψη γνωσεων για κατι πιο advanced, εντυπωσιακο κλπ.
Απο την αλλη τα πολυ εντυπωσιακα porfolios ειναι σαν τα ομορφα κοριτσια :D
Ολοι πιστευουν πως δεν εχουν ελπιδα μαζι τους (πολυ ακριβα web sites θα φτιαχνουν δαυτοι) και τελικα μενουν ....μονα τους! Αν μαλιστα μιλαμε και για "σοφιστικε" πλοηγησεις, εκει "το χασαμε το κορμι πατριωτη :lol: )

4) Πρέπει το portfolio να βγαίνει Online ή ανεβάζουμε επιλεγμένες δουλειές μαζί με ένα case study;

Εξαρταται απο το ποσο πλουσιο ειναι. Αν καποιος ειναι στο ξεκινημα του, σαφως και θα τα βαλει ολα (αρκει να βλεπονται lol). Αν ομως εχει πολλα sites στο ενεργητικο του, τοτε ειναι μια καλη ιδεα να τα παρουσιασει επιλεγμενα. Το Α και Ω παντως ειναι, να υπαρχουν links (που να ανοιγουν σε νεα παραθυρα) και μαλιστα σε εμφανη σημεια ωστε να μην παιδευονται οι επισκεπτες να τα βρουν και να τα πατησουν.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες