Γλώσσες προγραμματισμού για αρχή

Γενικά θέματα για τις γλώσσες προγραμματισμού που δεν καλύπτονται από τις άλλες περιοχές της κατηγορίας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
skypower

Δημοσίευση από skypower » 19 Νοέμ 2009 22:58

Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι πρωτοετής φοιτητής στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών της Κρήτης και θέλω να διαβάσω κάποιες γλώσσες από μόνος μου.

Στο Πανεπιστήμιο μας κάνουν την Python, που είναι απλή πιστεύω, και θα μας κάνουν Java, C και PHP τα επόμενα χρόνια. Εγώ θα διαβάσω C από τώρα οπωσδήποτε (τι διαφορές έχει από C# και C++? ), βασικά με ενδιαφέρει πιο πολύ το gaming, το artificial intelligence (software) και το debug.

Μπορείτε να προτείνετε κάποιες γλώσσες για αυτούς τους τομείς?

Ευχαριστώ.
Εικόνα

alex599

Δημοσίευση από alex599 » 23 Νοέμ 2009 20:20

Λοιπόν, αυτό που θα πω εγώ είναι το εξής:]

Η C είναι βασική γλώσσα, διαδικασιακή. Μια εξέλιξη της είναι η C++ με αντικειμενοστρεφή στοιχεία και σαφώς πιο δυνατα χαρακτηριστικά. Μια άλλη εξέλιξη της είναι η Java που είναι και αυτή αντικειμενοστρεφής με κύριο χαρακτηριστικό της την ευκολία συγγραφής applets για το net. Η C# είναι παρόμοια με την Java αλλά πιο νέα από την mocrosoft.

Οπότε, η C είναι βασική γλώσσα. Από κει και πέρα, C++ εγώ θεωρώ κορυφή! Με την Java ασχολήθηκα στη σχολή μου και δεν με εντυπωσίασε.

Γενικότερα, καλό θα ταν να μάθεις λίγο html να πάρεις μια ιδέα για το πως μπορείς να στήσεις κάποια ιστοσελίδα, θα σε βοηθήσει σε Java και php.

Aκόμη, δύο γλώσσες που θεωρώ ότι μπορεί να σε ενδιαφέρουν είναι η Ruby και ο Clipper (εξέλιξη της DBase για βάσεις δεδομένων).

Ωστόσο μην κολλήσεις με γλώσσες προγραμματισμού, όποια και αν μάθεις-ανάλογα το επίπεδο σου- θα μπορείς να φτιάξεις αυτά που θες. Μάθε πως να κάνεις βέλτιστους τους αλγόριθμους σου κτλ.

Για gaming χαλαρά συνιστώ java, αν θα σου αρέσει η λογική της.
while(!dead()) ++knowledge;

Άβαταρ μέλους
cherouvim
Script Master
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από cherouvim » 24 Νοέμ 2009 00:01