Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Άβαταρ μέλους
telas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 12 Μαρ 2004 12:54
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από telas » 26 Νοέμ 2009 01:14

Όταν ο πελάτης είναι ευχαριστημένος με εσένα δύσκολα θα πάει αλλού, δεν είναι κακό όμως να λες τα μείον μιας ιστοσελίδας με design του 90' και γενικά ότι είναι στραβό σε κάποιον υποψήφιο πελάτη όταν βλέπεις ότι την σελίδα την έκανε κάποιος ο οποίος δεν είχε ιδέα ή το έκανε καθαρά για χόμπι & να βγάλω κανα χαρτζιλίκι.
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/

Άβαταρ μέλους
Pavel
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1046
Εγγραφή: 08 Αύγ 2003 00:05
Τοποθεσία: UK

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από Pavel » 26 Νοέμ 2009 09:06

telas έγραψε:δεν είναι κακό όμως να λες τα μείον μιας ιστοσελίδας
Μόνο αν σε ρωτήσει ο ιδιοκτήτης της. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, είναι μια ύπουλη κίνηση.
Εσύ είσαι τρελός.

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από dimsis » 26 Νοέμ 2009 09:36

Συμφωνώ με τον Pavel.
Είναι εντελώς διαφορετικό να σου πάρει τηλέφωνο ο πελάτης και να σου πει ο ίδιος ότι θέλει να κάνει κάποιες αλλαγές και άλλο να πάρει η X εταιρεία και να λέει πως ξέρεις αυτό που έχεις είναι έκτρωμα και αυτοί που το έφτιαξαν άσχετοι και εμείς μπορούμε να σου κάνουμε παπάδες.
Το site του '90 μπορεί να φτιάχτηκε και το '90 και να μην ανανεώθηκε. Τι θα πρέπει η κάθε εταιρεία να ανανεώνει δωρεάν και με δική της πρωτοβουλία τα παλιά sites των πελατών της; Τα trends στο web αλλάζουν συχνά όπως έχουμε ξανασυζητήσει, σήμερα κάτι που θεωρείτε trendy σε 1-2 χρόνια θα είναι ξεπερασμένο. Θα πρέπει να αρχίσουμε τα τηλέφωνα σε όσους έχουν sites παραπάνω από 2 χρόνια και να θάβουμε αυτούς που έφτιαξαν το site για να πουλήσουμε; Εντελώς ανήθικο. Αλλά το να ψάχνεις σήμερα στο web design – development για ηθική στην εποχή των experts των έτοιμων, είναι σαν να ψάχνεις καλόγρια σε οίκο ανοχής. Αν βρεις καμιά με ράσα θα είναι καθαρά για τους βιτσιόζους...

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από korgr » 26 Νοέμ 2009 09:52

Σε γενικες γραμμες ειναι παρηγορο πως υπαρχουν ακομα συναδελφοι (οπως αναδεικνυεται απο το παρων θεμα) που αηδιαζουν στις μπινιες. Κατα συμπτωση, συνηθως κανουν και πολυ καλη δουλεια εχοντας τεραστια αυτοπεποιθηση στον εαυτο τους!...

Αυτο βεβαια δεν ειναι κανονας αφου η επιμαχη εταιρεια στεκεται σε πολυ καλα standards ποιοτητας. Γι' αυτο και μου εκανε τοσο εντυπωση...
Ισως φταιει που δραστηριοποιηθηκαμε στο Νομό τους... Δεν νομιζω ομως πως δεν ανηκουμε σε μια ελευθερη αγορα ετσι? Αλλωστε ο συγκεκριμενος πελατης με βρηκε μεσω internet το 2001. Δεν τον "εκλεψα" απο καποιον συναδελφο. Ηταν το πρωτο site που υλοποιησε...

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από dimsis » 26 Νοέμ 2009 10:05

Νότη για μένα και για σένα και για αρκετά παιδιά εδώ μέσα είναι δεδομένο πως δεν χρειάζεται να υποβιβάζεις τις δουλειές των άλλων για να πουλήσεις, αλλά είναι επίσης γνωστό πως αυτό είναι και μια συνηθισμένη τακτική των περισσότερων πωλητών σε όλους τους κλάδους.
Όσο για αυτό με την "εντοπιότητα" των sites επειδή το έχω ακούσει και διαβάσει πολλές φορές. Σε ένα παγκόσμιο web να μιλάμε για sites που έφτιαξαν εταιρείες που δεν ήταν από την ίδια πόλη - περιοχή αν μη τι άλλο είναι αστείο (για να μη πω γελοίο και ανόητο). Το «στηρίξτε την ντόπια αγορά» στο web design & development ευτυχώς δεν υφίσταται, όσο και να θέλουν κάποιοι να μας πείσουν για το αντίθετο.

starfish
Δημοσιεύσεις: 600
Εγγραφή: 15 Δεκ 2006 12:58

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από starfish » 26 Νοέμ 2009 10:08

Και τι έγινε που δραστηριοποιήθηκες στον Νομό τους; Κτήμα τους είναι; Εγώ δηλαδή που έχω πελάτες απο Αλεξανδρουπολη μέχρι Κύπρο τι να κάνω; Να κρύβομαι;

Μην ρίχνεις το φταίξιμο σε σένα δεν έκανες τίποτα παραπάνω απο το να δουλεύεις και να είσαι αξιοπρεπής. Να είσαι σίγουρος ότι θα τα βρούνε μπροστά τους.

Να στο πω και αλλιώς, εάν ένας δικός τους πελάτης ερχότανε μονος του σε εσένα και σου έδινε την δουλειά, θα έλεγες όχι επειδή συνεργαζόταν πριν με άλλη εταιρία; Παλιός ή νέος, ο πελάτης έχει δίκιο να ζητάει καλύτερη εξυπηρέτηση και να αλλάζει εταιρία.

Εάν τώρα κάποιοι εκμεταλλεύονται την ανιδεότητα του κόσμου για να του πουλήσουν φούμαρα δεν τους φταίει κανείς όταν οι πελάτες τους φεύγουν.

Άβαταρ μέλους
telas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 12 Μαρ 2004 12:54
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από telas » 26 Νοέμ 2009 18:34

dimsis έγραψε:Συμφωνώ με τον Pavel.
Είναι εντελώς διαφορετικό να σου πάρει τηλέφωνο ο πελάτης και να σου πει ο ίδιος ότι θέλει να κάνει κάποιες αλλαγές και άλλο να πάρει η X εταιρεία και να λέει πως ξέρεις αυτό που έχεις είναι έκτρωμα και αυτοί που το έφτιαξαν άσχετοι και εμείς μπορούμε να σου κάνουμε παπάδες.
Το site του '90 μπορεί να φτιάχτηκε και το '90 και να μην ανανεώθηκε. Τι θα πρέπει η κάθε εταιρεία να ανανεώνει δωρεάν και με δική της πρωτοβουλία τα παλιά sites των πελατών της; Τα trends στο web αλλάζουν συχνά όπως έχουμε ξανασυζητήσει, σήμερα κάτι που θεωρείτε trendy σε 1-2 χρόνια θα είναι ξεπερασμένο. Θα πρέπει να αρχίσουμε τα τηλέφωνα σε όσους έχουν sites παραπάνω από 2 χρόνια και να θάβουμε αυτούς που έφτιαξαν το site για να πουλήσουμε; Εντελώς ανήθικο. Αλλά το να ψάχνεις σήμερα στο web design – development για ηθική στην εποχή των experts των έτοιμων, είναι σαν να ψάχνεις καλόγρια σε οίκο ανοχής. Αν βρεις καμιά με ράσα θα είναι καθαρά για τους βιτσιόζους...
εννοώ design του '90 το 2009 και γενικά καμία σχέση με το αντικείμενο πχ καφετέρια στη καστοριά ο πελάτης και στην σελίδα του να έχει header με τύπους που σερφάρουν στη θάλλασα :)

και εγώ θα συμφωνήσω μαζί σας, ως προς του ότι είναι κατινιά να το κάνεις μόνο και μόνο για το κέρδος, όμως το στραβό που βγάζει μάτι να λέγετε και δεν μπορώ να δω που είναι το κακό όταν το κάνεις καλοπροαίρετα και του προσφέρεις ότι θα έπρεπε να προσφέρει η σελίδα του κανονικά, διότι ο πελάτης θα νομίζει ότι έχει το τέλειο και έτσι δεν συμβάλεις στην παιδεία του και όλα αυτά μαζί με άλλα που τα ξέρετε έχουν δημιουργήσει το σημερινό μπάχαλο του κλάδου μας.

πχ ο πελάτης έχει κάνει την σελίδα του στον τάδε πιτσιρικά που σπουδάζει γεωπονία ή στον τάδε χομπίστα για 100-200 ευρώ και δεν του προσφέρει κάτι για ευνόητους λόγους άρα γι αυτόν το internet δεν λεει και πολλά δεν το βλέπει σαν 24/7/365 παγκόσμια low cost διαφήμιση με πολύ λιγότερα λειτουργικά έξοδα από μια φυσική επιχείρηση άρα και σαν μια ευκαιρία να προωθήσει τα προϊόντα του και να βγάλει χρήματα, οπότε όταν εσύ πας με το πλάνο του εξηγήσεις και του πεις τιμές σε κοιτάει λες και κατέβηκες από τον Άρη.

Δεν ξέρω παιδιά εγώ το βλέπω έτσι, το να είσαι "μπροστά" στην Ελλάδα είναι κατάρα.
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/

Άβαταρ μέλους
alexandr0s
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: 25 Απρ 2006 17:16
Τοποθεσία: localhost
Επικοινωνία:

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από alexandr0s » 26 Νοέμ 2009 19:01

Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου πιστεύω ότι υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο 'δυσφήμιση' και 'πρόταση για βελτίωση'. Πιστεύω όμως ότι ίσως και να μπορείς να κινηθείς νομικά για το πρώτο...

Άβαταρ μέλους
nikolas27
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 836
Εγγραφή: 11 Ιαν 2006 12:26
Τοποθεσία: ροδος

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από nikolas27 » 26 Νοέμ 2009 19:15

korgr, νομιζω πως πρεπει να μαθουν πως γνωριζεις για το συμβαν αλλα μεχρι εκει!

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από korgr » 26 Νοέμ 2009 19:43

nikolas27 έγραψε:korgr, νομιζω πως πρεπει να μαθουν πως γνωριζεις για το συμβαν αλλα μεχρι εκει!
Ναι οκ, κατοπιν ωριμου σκεψεως ουτε αυτο δεν εκανα...
Απλα το εθεσα ως θεμα προβληματισμου.

emphasy
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 4303
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005 10:31

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από emphasy » 26 Νοέμ 2009 20:28

Κι εγώ καταδικάζω τον τρόπο με τον οποίο προωθούν το προϊόν τους και συμφωνώ με τα περισσότερα τα οποία λέγονται για ηθική κτλ κτλ

Αλλά αυτό δεν είναι πρωτοφανές φαινόμενο και μόνο σε αυτό τον κλάδο. Ανα τον κόσμο οι εταιρίες, μέσω του εκάστοτε τμήματος marketing που διαθέτουν, προωθούν τα προϊόντα τους με όποιον τρόπο μπορούν και ένας από αυτούς είναι αυτός που ανεφέρει ο korgr. Όπως παίρνουν οι τράπεζες και λένε πχ. Η κάρτα μου είναι καλύτερη κι αν επιτρέπεται πια έχετε, και πληρώνεται πολλά ενώ σε εμάς λιγότερα κτλ κτλ Έτσι κι εδώ πήρε η τάδε εταιρία και είπε, η σελίδα σας είναι παλία και μπορώ να σας κάνω κάτι καλύτερο, γιατί αυτό και αυτό δεν καλό και εμείς κάνουμε τα τέλεια σουπερ-Ουαου sites και έχουμε τις σούπερ τιμές (γιατί μάλλον πεινάνε και δεν έχουν πελατεία).

Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως υποβιβάζει τον προηγούμενο, αρκεί να μην γίνεται με αθέμιτο σκόπο από την πλευρά τους και να γίνεται απλά για ενημέρωση και για να τσιμπήσουν πελάτες (δεν είναι παράλογο). Γιατί λόγω της περιόδου που βρισκόμαστε πολύ πεινάνε και θα κάνουν τα πάντα για πελάτες.

Εγώ προσωπικά δεν θα το έκανε. Απλά υπάρχουν κι αυτοί που το κάνουν. Γνώμη μου μην χαλίεσαι, μην στενοχωριέσαι και μην τσιμπάς. Από την στιγμή που ξέρεις την δουλειά σου και ο πελάτης σου είναι ευχαριστημένος, δεν έχει νόημα ότι και να πουν. Γιατί παντού λέγονται διάφορα. Αν κάθεσαι και ασχολήσαι με τον καθένα μόνο την ζαχαρένια σου θα καταφέρεις να χαλάσεις. Keep walking, και άστους να σφάζονται. Γιατί όπως έλεγε και ο Rockfeller, "Πολύ καταναλώνουν ενέργεια για να υποβιβάσουν τον ανταγωνιστή τους και όχι για να αναπτύξουν την δουλειά τους, αυτοί είναι οι χαμένοι". (δεν θυμάμαι αν είναι έτσι ακριβώς αλλά αυτό είναι το νόημα). :D

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από korgr » 26 Νοέμ 2009 21:53

emphasy έγραψε:Γιατί όπως έλεγε και ο Rockfeller, "Πολύ καταναλώνουν ενέργεια για να υποβιβάσουν τον ανταγωνιστή τους και όχι για να αναπτύξουν την δουλειά τους, αυτοί είναι οι χαμένοι". (δεν θυμάμαι αν είναι έτσι ακριβώς αλλά αυτό είναι το νόημα). :D
χεχε ωραιο moto!
Οπως τα λες ειναι.
Σιγουρα εχει γινει πολλες φορες στο παρελθον αλλα επειδη ηταν η πρωτη φορα που με ενημερωσε σχετικα πελατης μου, μου ηρθε καπως...
Ολα καλα :wink:

elorant
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009 23:09

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από elorant » 27 Νοέμ 2009 01:59

Δηλαδή αν κάποιος πουλάει υπηρεσίες ασφάλειας δεν θα πει στον εν δυνάμει πελάτη πως το υπάρχον site του είναι τρύπιο γι αυτό και για εκείνο το λόγο;

Άβαταρ μέλους
geoki
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 07 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Giannitsa

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από geoki » 27 Νοέμ 2009 02:59

Και εγώ έχω διαπιστώσει μερικές φορές τέτοιου είδους προσπάθειες για υφαρπαγή πελατών με τέτοιους τρόπους . Αυτό που έχω παρατηρήσει όμως είναι πως στη συντριπτική τους πλειοψηφία αυτοί που κατηγορούν δεν είναι συνάδελφοι δημιουργοί / designers / προγραμματιστές , αλλά πωλητές συνήθως κάπως μεγάλων εταιριών. Πωλητές που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να κλείσουν τη δουλειά , να πάρουν τα ποσοστά τους και δε δίνουν δεκάρα για τον πελάτη μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου.

Πιστεύω πως κάποιος που κατασκευάζει , επειδή έχει προφανώς υποστεί παρόμοια περιστατικά, πιο δύσκολα θα έμπαινε στη διαδικασία να κλείσει μ’ αυτόν τον τρόπο δουλειές.

giannisfs
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 24 Μάιος 2007 15:19

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από giannisfs » 27 Νοέμ 2009 08:15

Αν παίζεις με ίσια και ξεκάθαρα αυτό διαδίδεται...
αν παίζεις ύπουλα και αυτό διαδίδεται ...
και όπως στρώσει κανείς θα ... κοιμηθεί
Οι αρπάχτρες ... από αρπάχτρα θα την πάθουν...

όπως και να έχει τους πελάτες κανείς πρέπει να τους διαλέγει και να είναι πολύ ξεκάθαρος απλός περιεκτικός αλλά και αναλυτικός άμα χρειαστεί
Όταν λέω διαλέγει εννοώ ότι όλοι κάνουν διακρίσεις στους πελάτες ... και ας μην το παραδέχονται κατα βάθος έτσι είναι ...
Τους πελάτες πρέπει να τους διαλέγεις και να τους κατακτάς .
Αυτός που κλέβει πελάτες διαδίδοντας άσχημα λόγια για κάποιον άλλο απλά του αξίζει ένα γερό χέρι ξύλο τίποτα άλλο δεν θέλει πολλά μπλά μπλά . Αν όμως δεν έχει κάνει τέτοιο κακό ώστε να χρειάζεται ξύλο τότε ίσως να πρέπει να μιλήσεις απλά στον πελάτη σου ανοιχτά (εξάλου αν είναι να σου πάρουν τον πελάτη τι έχεις να χάσεις )
Άμα συνεργαστείς με ένα πελάτη που είναι σπαγγοραμένος , και σε θεωρεί απατεώνα
όσο σωστά και ανθρώπινα και να προσπαθείς να του μιλήσεις ... κακό του κεφαλιού σου . Πρέπει να φροντίσεις να τον αποφύγεις καλύτερα με κάποιο τρόπο (πχ του λές ότι έχεις πολλές δουλειές την περίοδο αυτή... κλπ ).

Επίσης είναι κακό να αναλαμβάνει κανείς project που είναι εκτός των δυνατοτήτων του
άμα σου πει ο πελάτης παππάδες κάνεις και απαντήσεις να κανω και παππάδες
γιατί να μην πάει στον άλλο που κάνεις και παππάδες και παπαδάκια...

Σημασία έχει όπως είπαν και τα παδιά παραπάνω να παρέχεις υποστήριξη και μετά αν χρειαστεί (αυτό που λένε after sales ) και να είσαι συνεπείς γενικά αλλά
και με τα web standards .

:wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες