Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από korgr » 27 Νοέμ 2009 09:08

giannisfs έγραψε: και να είσαι συνεπείς γενικά αλλά
και με τα web standards .

:wink:
Προσοχη μην ξεχασουμε κανενα alt στο bullet και χασουμε τον πελατη ε :hammer:

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από dimsis » 27 Νοέμ 2009 09:12

telas φίλε μου, ακόμα και ο πιτσιρικάς που θα έχει πουλήσει φθηνό κακό site ή ο επαγγελματίας που δεν έκανε σωστή δουλειά ή ακόμα και να είναι τρύπιο και να πουλάς υπηρεσίες ασφάλειας που γράφει και ο elorant, δεν δικαιολογεί το γεγονός να επικοινωνήσεις από μόνος σου με τον οποιονδήποτε και να αρχίσεις να θάβεις την δουλειά του άλλου. Έχει τεράστια διαφορά το να προβάλεις τη δική σου δουλειά και τι μπορείς να προσφέρεις εσύ, από το να θάβεις στον πελάτη τον άλλον. Ηθικώς σωστό όπως το θεωρώ εγώ και έτσι κινούμε κιόλας, είναι ακόμα και όταν ο ίδιος ο πελάτης που σου ήρθε για συνεργασία, αν αρχίζει και θάβει τον προηγούμενο με τον οποίο συνεργάστηκε, από το να συμφωνείς και να επαυξάνεις το θάψιμο, να του εξηγήσεις τι μπορείς να προσφέρεις εσύ παραπάνω και πως μπορείς να τον εξυπηρετήσεις με τη δουλειά σου και ουσιαστικές λύσεις.

Και αυτό για δυο λόγους.
• Πρώτο γιατί ο πελάτης αυτός αύριο μεθαύριο μπορεί να θάβει εσένα σε έναν τρίτο που πιθανών να πάει να συνεργαστεί (είτε γιατί είναι βλάκας, είτε γιατί νοιώθει πως και εσύ δεν τον εξυπηρέτησες, ή γιατί του φάνηκαν ακριβές οι τιμές σου ή για 1002 άλλους άσχετους λόγους)
• Δεύτερο ο σωστός πελάτης θα εκτιμήσει περισσότερο το γεγονός ότι δεν ασχολείσαι με ξεκατινιάσματα αλλά κοιτάς να κάνεις τη δουλειά σου και για αυτό θα πρέπει να σε εμπιστευθεί.
Αν θέλεις και έναν bonus λόγο, σκέψου πως μπορεί να αντιδράσει ο οποιοσδήποτε όταν θα μάθει ότι τον έθαβες, όπως έγινε τώρα στην περίπτωση του Νότη. Τι θα πρέπει να λέει και να νοιώθει τώρα ο Νότης για την εταιρεία αυτή που προσπάθησε με αυτόν τον τρόπο να τον δυσφημίσει ; Και αν αύριο μεθαύριο, τύχει ο άλλος που έριχνε το θάψιμο να χρειαστεί να συνεργαστεί με τον Νότη ή του χτυπάει την πόρτα για δουλειά θα δει και το αποτέλεσμα των πράξεων του.

Με απλά λόγια με τέτοιες συμπεριφορές μακροχρόνια μόνο χαμένος μπορεί να βγεις.
Αλλά όπως ήδη γράψαμε και συμφωνήσαμε οι περισσότεροι, οι πωλητές και το τμήμα marketing έχουν ως σκοπό και αντικείμενο της εργασίας τους, να πουλήσουν. Έτσι πολλές φορές χρησιμοποιούν και αθέμιτα μέσα αρκεί να κλείσουν τις δουλειές. Αν ο designer ή ο developer είναι ταυτόχρονα και πωλητής – φαινόμενο που μάλλον αποτελεί την πλειοψηφία στα «σχήματα» που κινούνται στο χώρο μας σήμερα – κάνει τέτοιο λάθος και ακολουθήσει τέτοιες πρακτικές και μικρότητες, σίγουρα κάποια στιγμή θα του γυρίσει μπούμερανγκ.

Άβαταρ μέλους
alexandr0s
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: 25 Απρ 2006 17:16
Τοποθεσία: localhost
Επικοινωνία:

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από alexandr0s » 27 Νοέμ 2009 13:16

Αρθ. 362. Δυσφήμιση
Όποιος με οποιονδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον γεγονός που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψη του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών ή με χρηματική ποινή. Η χρηματική ποινή μπορεί να επιβληθεί και μαζί με την ποινή της φυλάκισης.

Αρθ. 363. Συκοφαντική δυσφήμιση.
Αν στην περίπτωση του άρθρου 362, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών· μαζί με τη φυλάκιση μπορεί να επιβληθεί και χρηματική ποινή. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων κατά το άρθρο 63

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από korgr » 27 Νοέμ 2009 13:31

Update

Το μονο που καταφερε η εν λογω εταιρεια, ειναι να αφυπνησει τον πελατη μου, ο οποιος αναγνωρισε πως ειναι καιρος για γενικο redesign (κρατωντας τις λειτουργειες, βασεις δεδομενων και admin panels τα ιδια).
Την δουλεια μου την ανεθεσε σημερα το πρωι και ειναι μια δουλεια συνολικου κοστους καθολου ευκαταφρονητου, αφου στο συγκεκριμενο layout που θα επιλεχθει, θα στηριχτουν καμια δεκαρια δραστηριοτητες του, που αν και φιλοξενουνται σε ανεξαρτητα domains, αποτελουν μια κοινη ομπρελλα παροχης υπηρεσιων της ιδιας και μοναδικης εταιριας!

Και στην πραξη λοιπον, ποιος ωφελειται τελικα απο τετοιες πρακτικες :)

Άβαταρ μέλους
Garakatsamol
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 08 Μάιος 2007 00:27

Επαγγελματική αλληλεγγύη στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου.

Δημοσίευση από Garakatsamol » 27 Νοέμ 2009 14:21

Βρε Νότη, μπας και έβαλες εσύ άνθρωπο να τα κάνει αυτά για να τον υποψιάσεις για redesign? :D :D

Πάντως τι ψάχνετε ρε παιδιά?
Βρείτε ένα τομέα της ζωής μας όπου η η θική έχει τον πρώτο λόγο. Όσο τα $$ είναι η κινητήρια δύναμη των πάντων τι περιμένουμε.
Εδώ ολόκληρος υπουργός σου λέει πως "ο,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό"...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης