Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

fox
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Ιουν 2003 13:19
Τοποθεσία: Hellas
Επικοινωνία:

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από fox » 29 Ιουν 2003 15:15

Oraia afta pou lete. Loipon, den thelo na sas stenohoriso, alla min perimenete na ginei pote tipota. Ego toulahiston den perimeno. Etsi tha einai i katastasi. Kai xerete giati? Ma poli apla giati pairnoume panta afto pou mas axizei, tipota ligotero, tipota perissotero. Aftous ehei eklexei i "dimokratiki" pliopsifia, aftoi kai mas kivernane agapitoi mou sin-ithageneis. Diladi ti? Den xerate oti afta tha kanoun? Den xerate oti einai kleftes kai apateones? Den xerate oti den dinoun mia gia sas?.... Lipamai pou afti i hora edose ta fota ton politismon se polles alles alla apo to poli to dose, mallon mas teleiose emas... den exigeitai allios. Kai min akouso to klassiko oti emeis meiname piso logo tourkokratias ktl ktl... Afta ta lene akrivos aftoi pou den pairnoun pote tin/tis eftyhines pano tous. Mipos zoume se lathos xora? se lathos epohi? Oxi, zoume me lathos miala....!

Άβαταρ μέλους
e-times
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1555
Εγγραφή: 13 Φεβ 2003 01:41
Τοποθεσία: Πειραιάς

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από e-times » 29 Ιουν 2003 15:27

fox έγραψε:Kai min akouso to klassiko oti emeis meiname piso logo tourkokratias ktl ktl... Afta ta lene akrivos aftoi pou den pairnoun pote tin/tis eftyhines pano tous. ....!
Καλα μην το θεωρεις και τοσο απλο αυτο. Το οτι οταν υπηρξε εξαρση στην Ευρωπη εμεις κρυβομασταν και ειμασταν χειροτεροι και απο τις τριτοκοσμικες χωρες δεν ειναι και λιγο πραγμα.
Το οτι θα επρεπε να ειμαστε πολυ πιο μπροστα απο εδω που ειμαστε συμφωνο απολυτος.
Εικόνα

Good News For The Smokers, Non-Smokers Die Too

Άβαταρ μέλους
greek_manager
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1243
Εγγραφή: 21 Οκτ 2002 19:01
Τοποθεσία: Back to Greece
Επικοινωνία:

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από greek_manager » 29 Ιουν 2003 15:48

fox έγραψε: Oxi, zoume me lathos miala....!
kai gia ta "myala" poy les (pou apoti katalavainw einai kyriws nootropia klp) exeis thn entypwsh oti den mas ftaiei katholou h tourkokratia?Edw akoume tourkikh mousikh kai goustaroume...toso dyskolo einai na vroume oti exei ephreastei kai h nootropia mas? baxisi.... :hammer:
aka thkouk
Football Manager - H ελληνική κοινότητα
παιχνιδια στρατηγικης - Παίξε Δωρεάν

fox
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Ιουν 2003 13:19
Τοποθεσία: Hellas
Επικοινωνία:

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από fox » 29 Ιουν 2003 16:23

Nai re paidia, alla otan milame se ethniko epipedo, me tis allages pou ehoun simvei kai simvainoun sinehos kai me poli grigorous rithmous, nomizo oti me ena normal (den leo poli kalo) sistima paideias, tha eihame xefygei apo afti tin katara mesa se 1 i 2 genies. To thema einai oti se kapoious aresei kai kirios simferei na mas kratane se afta ta epipeda. Min mou peite oti san laos/ethnos den eihame i den ehoume tin dynatotita na apallagoume apo afto. Boroume, alla den theloume. Dystihos. Parte gia paradeigma tin DSL. Ola einai etoima, alla kaneis den dinei akomi episima kai afto giati? Giati akomi den dinei to ok o ote. Alla kai otan tha erthei tha mas to passaroun se ipsiles times... 80tosa evro leei o OTE gia energopiisi/egatastasi kai den xero k go posa evro gia to fovero modem pou prepei de kai kala na to paroume apo ton ote. Opa re seis! Apo ti einai ftiagmena afta ta kalodia? Apo xriso i apo titanio?... Ean ipirhe paideia sosta diamorfomeni, tha evgainan oloi aftoi oi kangoures na mas doulevoun? Oxi vevaia, giati paideia simainei kratos kai efoson den ehoume to ena, den ehoume kai to allo. I tourkokratia einai mia kali exigisi alla os ena simeio. Den boroume na epikaloumeste sineheia afti tin dikaiologia gia ta halia mas... Einai adiko.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fox την 29 Ιουν 2003 16:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
e-times
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1555
Εγγραφή: 13 Φεβ 2003 01:41
Τοποθεσία: Πειραιάς

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από e-times » 29 Ιουν 2003 16:26

e-times έγραψε:
fox έγραψε:Kai min akouso to klassiko oti emeis meiname piso logo tourkokratias ktl ktl... Afta ta lene akrivos aftoi pou den pairnoun pote tin/tis eftyhines pano tous. ....!
Καλα μην το θεωρεις και τοσο απλο αυτο. Το οτι οταν υπηρξε εξαρση στην Ευρωπη εμεις κρυβομασταν και ειμασταν χειροτεροι και απο τις τριτοκοσμικες χωρες δεν ειναι και λιγο πραγμα.
Το οτι θα επρεπε να ειμαστε πολυ πιο μπροστα απο εδω που ειμαστε συμφωνω απολυτος.
Εικόνα

Good News For The Smokers, Non-Smokers Die Too

fox
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Ιουν 2003 13:19
Τοποθεσία: Hellas
Επικοινωνία:

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από fox » 29 Ιουν 2003 16:31

Nai, sosto afto. Na eimastan pio brosta. Den leo na eimastan se epipeda allon megalon Ditikon horon, tha itan paralogo, alla pio brosta apo edo pou eimaste. Anyway, as pao na rixo kaimia voutia giati oso ta sizitame kai vlepoume oti emeis kala ta leme alla pote tipota den ginetai, sinhizomai kai den kanei.

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από mechpanos » 30 Ιουν 2003 00:54

Kala as mhn genikeuoume toso poly! Mporei se orismena epipeda texnologias kyriws kai ypodomwn na eimaste pisw alla den pisteuw oti h paideia mas einai pisw katholou! Dhladh se ti daferei to Agglaki apo ton Ellhna pitsirika? Kai se ti diaferei o Agglos apo ton Ellhna foithth? Aplws kata thn gnwmh mou mas aresei h arpaxth kai exoume panw apo ola to conne, auta einai ontws kataloipa ths tourkokratias pou koitazame na ta volepsoume opws opws ypo thn tyrrania twn tourkwn, e meta ksesalwsame teleiws san ethnos! PAntws an skeftei kaneis oti opote phgainame na orthopodhsoume olo kai kati ginotan, shmera pali kala pou eimaste edw!
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
telxinas
Δημοσιεύσεις: 438
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2002 03:10
Επικοινωνία:

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από telxinas » 30 Ιουν 2003 04:26

mechpanos έγραψε:Kala as mhn genikeuoume toso poly! Mporei se orismena epipeda texnologias kyriws kai ypodomwn na eimaste pisw alla den pisteuw oti h paideia mas einai pisw katholou! Dhladh se ti daferei to Agglaki apo ton Ellhna pitsirika? Kai se ti diaferei o Agglos apo ton Ellhna foithth? Aplws kata thn gnwmh mou mas aresei h arpaxth kai exoume panw apo ola to conne, auta einai ontws kataloipa ths tourkokratias pou koitazame na ta volepsoume opws opws ypo thn tyrrania twn tourkwn, e meta ksesalwsame teleiws san ethnos! PAntws an skeftei kaneis oti opote phgainame na orthopodhsoume olo kai kati ginotan, shmera pali kala pou eimaste edw!
Xeris omos, den exi kamia diafora an ena ethnos einai katestrameno epita apo 400 xronia eite einai katestrameno istera apo 5 i 6 i 7 i 8 i 9 i 10 xronia.
Mpori i Ellada na ipefere 400 xronia sklavias opote kai na katastrafike kai os ek toutou na to xrisimopioume os dikeologia gia ta xalia mas. Ti na poune omos kai oi Germanoi. Den leo, liga xronia arkousan sto na katastafi, alla epathan to idio me emas. Katastrafikan. Parola auta omos, vlepis tora pou vriskonte. Autoi diladi pos to ekanan? Pos anadomithikan?

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από mechpanos » 30 Ιουν 2003 11:55

Se auth th bash epanw milaw, oti einai alles xwres pou den exoun zhsei pote polemo sto edafos tous, enw alles talaipwrountai synexws! Eksallou h Ellada me exairesh ta teleutaia 30 xronia den eixe pote statherh politikh katastash. Etsi den mphke pote mia swsth bash anaptyxhs.Twra logw EE kati erga exoun ginei alla auta kanonika eprepe etsi ki alliws na eixan ginei edw kai 20 xronia toulaxiston! Telos pantwn den diafwnw aplws lew oti den eimaste kai entelws kakomoirhdes!Aplws eimaste ligo pio kakomoirhdes apo tous allous! :hammer: Twra oi Germanoi einai Germanoi pws na to kanoume ki autoi katastrafhkan 2 fores auton ton aiwna alla eixan kai mia ypodomh emeis akoma authn thn ypodomh anaptysoume alla pou tha mas paei, kapote den tha thn apokthsoume! Isws otan fygoun oi twrinoi 50rhdes apo thn exousia, h nea genia pou den exei zhsei tis politikes kontres tou parelthontos na askhsei pragmatikh kybernhtikh politikh giati twra ti PASOK ti ND oloi ta idia mou fainontai tha kanoun...Anyway olo sthn politikh paei to thema mou fainetai kai den mou aresei! :hammer: :hammer: :hammer:
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

city_dreamer
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 15 Δεκ 2008 02:05

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από city_dreamer » 15 Δεκ 2008 03:44

telxinas έγραψε:Kai eroto ego tora?
Simfonite?
Exo girisi sxedon olo to lekanopedio kai to idio pantou. Oi perisoteres kentrikes artiries exoun sterithi mias loridas. Me auto lipon:
1) "Afiste to autokinito, parte siginonia" sou lei to slogan ton mple. Diladi gia paradigma, Kifisias me ta nea dedomena, mia leoforeiolorida, dio lorides gia ta autokinita kai kamposa metra platos tis leoforou gia to tram. Den xrizete profitis gia na mas pi ti tha gini sto ameso mellon. Auto fisika isxii kai gia tis alles leoforous.
2)Xeroume oloi mas poli kala oti kanis den prokite nsa afisi to autokinito tou. Den xrizonte katholou sxolia. Opote, me dio lorides mono se autes tis leoforous, tha gini to ela na dis kai to fige na akousis. Kai fisika i Tram A.E. tha paraponiete oti den exi doulia. Pios tha to plirosi? :evil: Autos pou fisika plirose kai tin idrisi tis.
3)Einai entelos ma pantelos ANTISINTAGMATIKO na periorizoun tous dromous. Diladsi ego pou agorasa autokinito epidi ekrina oti mporo na to kikloforo stin Athina, tora kaloume na to parkaro stin akri kai na plirono to eisitirio tous gia na kinoume gia auta pou thelo na kano.

Ennalaktikes lisis pou tha mporousan na epilexthoun gia tin lisi tou kikloforikou:
Mia skeftika ego. Thelis kirie m***ka na to pexis ipeuthinos pou kivernas auton ton topo kai na dosis "anasa" stous katikous autis tis kakomiras polis kai na se thimounte sto mellon san euergeti, na exis na les oti ESI isoun autos pou elise to alito provlima? Exis kirie m***ka pragmatika AFILOKERDI esthimata gia emas tous foukarades anthropous autis tis polis? Kopse tin forologia apo tin proti(mono) agora gia papaki kai automatou mixanakiou se kathe politi tis Athinas, apagoreuse tin kikloforia gia tis proines ores gia autokinita(plin oximata trofodosias) stis kentrikes artiries kai fisika ston daktilio kai sou leo ego an linete to provlima mia gia panta. Tha exis enan politi pou tha skefthi tin oikonomia se venzini, sintirisi, xrono pou mpori na prosferi to mikro mixanaki, tha skefti oti to papaki den kostizi tora 700000 alla mono 350000-400000 kai ola paradisos, tha skefti tin apoliti eleutheria pou tha niothi me to mixnaki tou otan tha xeri oti mpori na stamatisi opote kai opou theli, pragma pou i dimosia siginonia tou ta steri. Min xeso pia re gamoto. Diladi mas vrikane tin lisi, tin lisi auti pou th tous xanagemisi tis tsepes tous. E AISXOS PIA.

Perimeno kai tis dikes sas ennalaktikes lisis pou tha mporousan na parthoun gia auto to provlima. Apo esas pou den eiste gerontia alla neoi autis tis xoras me dieurimeno kai proodeutiko mialo kai propanton, istera apo tosa kaka pou siniparxoun mazi me sas stin kathimerinotita sas, pragma pou san kani, pou mas kani na xeroume MONO EMIS, ti einai kalo gia emas kai ti oxi, se fasi afilokerdias.

Kai parakalo. mia dimoskopisi gia auto to thema, an simfonoume i oxi.
Με την συνεχώς αυξανόμενη κυκλοφορία ΙΧ αυτοκινήτων αναμένεται στα επόμενα 10 χρόνια ο αριθμός των οχημάτων στην πρωτεύουσα να διπλασιαστεί.Πολιτικές ηγεσίες που έχουν έρθει και παρέλθει έχουν αντιγράψει τις μεθόδους μεγάλων ευρωπαϊκών και μη πόλεων που σέβονται τον πολίτη και το περιβάλλον,χωρίς να έχουν πάντα ιδιαίτερη επιτυχία.
Μία από αυτές είναι η αποθάρρυνση κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων προωθόντας παράλληλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς,το ποδήλατο,το περπάτημα και την ανάπτυξη μέσων σταθερής τροχιάς.
Σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους ο κυκλοφοριακός κορεσμός της Αθήνας είναι πολύ κοντά και όταν αυτό γίνει,τότε η κηφισίας με τις 2 λωρίδες που σας φαίνονται λίγες,θα εμφανίζει εικόνα συνεχούς συμφόρησης όσες λωρίδες και αν επιθυμείται να της προσθέσουν.
Στο θέμα τώρα που δεν είναι άλλο από την νοοτροπία των αρχοντοχωριατών κατοίκων της οπισθοδρομικής επαρχίας της Ε.Ε. (ναι για την ελλαδάρα μας λέω)."Εμένα κύριε το κοινωνικό και οικονομικό status μου μου επιτρέπει να έχω αυτοκίνητο,από που και ως που εσύ μου ζητάς να πάρω συγκοινωνία;Να γίνω ένα με τη μάζα ΕΓΩ;;Ο λόρδος της ορεινής Αρκαδίας;;"Ασφαλώς και είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου να επιλέξεις εσύ με ποιόν τρόπο θα μετακινηθείς,γνωρίζοντας όμως τις συνέπειες του κάθε ένα.Εσύ έκρινες ότι μπορείς να το κυκλοφορήσεις,όπως και χιλιάδες άλλοι συμπολίτες σου γι'αυτό άλλωστε έπεσες και σε συνεχή μποτιλιαρίσματα.Δεν έκρινες όμως ότι μπορείς και να το παρκάρεις,έτσι λοιπόν το πάρκαρες όπου βρήκες παράνομα και τερατουργηματικά εμποδίζοντας πεζούς,γυναίκες με καροτσάκια,ΑμΕΑ ακόμα και άλλους οδήγους ΙΧ.Ακόμη χειρότερα έκρινες αυθαίρετα ότι μπορείς να εισβάλλεις σε πεζόδρομους,λεωφορειολωρίδες ή ανάποδα σε μονόδρομους.
Αφού η οικονομική κατάσταση σου είναι τέτοια που σου επιτρέπει να έχεις αυτοκίνητο γιατί δεν παρκάρεις σε κάποιον οργανωμένο χώρο στάθμευσης όπου θα σου πάει 8-15euro ημερησίως ή 250-350 ευρω το μήνα και δεν θα εμποδίζεις κανέναν,γιατί αντιδράς στην σκέψη να μπουν διόδια στο κέντρο της Αθήνας σαν την έσχατη σκέψη για την λύση του προβλήματος;Γιατί τότε γίνεσαι πάλι ο άπορος μεροκαματιάρης;
Για να τελέιώνω,αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι η ζωή στην πόλη,αν θέλουμε να γίνει καλύτερη και συγκεκριμένα στις μετακινήσεις είναι θέμα νοοτροπίας,πριν λίγα χρόνια κυρίως λόγω ολυμπιακών αγώνων μπήκαν στη ζωή μας νέα μέσα μαζικής μεταφοράς μετρό,τραμ,προαστιακός μαζί με την επέκταση λεωφορειακών γραμμών και λεωφορειολωρίδων.Λίγα χρόνια μετά και έχουμε γυρίσει την πλάτη στα μέσα μαζικής μεταφοράς παραδώσαμε την πόλη στο ΙΧ την κάναμε πιο ξένη,πιο θορυβώδη,λιγότερο φιλική για εμάς και τα παιδιά μας.
Σε ένα ταξίδι μου στη Νέα Υόρκη πριν λίγα χρόνια μου έκανε εντύπωση πως άνθρωποι περπάταγαν αποστάσεις χιλιομέτρων για να φτάσουν στον προορισμό τους,ακόμη εντύπωση μου έκανε η ικανοποίηση με την οποία υποδέχθηκαν οι κάτοικοι του Παρισίου το καινούργιο δίκτυο τραμ ή ακόμη και τα 250 χμ! δικτύου τραμ της Αγίας Πετρούπολης.
Εμείς ακόμα αναρωτιόμαστε ποιός έχει προτεραιότητα το τραμ ή η κουρσάρα μας???

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27616
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από cordis » 15 Δεκ 2008 12:07

το μήνυμα που απάντησες γράφτηκε πριν 5,5 χρόνια...
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
ThyClub
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5312
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 00:21
Τοποθεσία: Hell's Kitchen
Επικοινωνία:

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από ThyClub » 15 Δεκ 2008 12:12

Δλδ 5,5 χρόνια μετά και το ίδιο πρόβλημα παραμένει ... τσ τσ τς :P

Άβαταρ μέλους
Remali
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 28 Δεκ 2008 03:46

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από Remali » 29 Δεκ 2008 17:22

Ποιό τράμ ρε παιδιά?
Το τράμ είναι της πλάκας. Για την μίζα το έφτιαξαν.
Γλυφάδα - Αθήνα μία ώρα και είκοσι λεπτά. Ποιός θα το πάρει. Όχημα σταθερής τροχιάς και αργεί περισσότερο απο το αμάξι.

Ερώτηση.

Έχετε δεί ποτέ το τράμ στο δρόμο γεμάτο? Εγώ πάντα άδειο το βλέπω. Άντε να έχει δέκα άτομα το πολύ πολύ μέσα.

Τώρα ότι αφορά το μετρό. Πλάκα μου κάνετε? Μένω Πειραια στο Πασαλιμάνι.
Την προσοχή σας παρακαλώ.

Τα τελευταία χρόνια που δουλεύω Αμεπλοκηπους έκανα με τις ΑΧΡΗΣΤΕΣ συγκοινωνίες μία ώρα και δέκα λεπτά για να καλύψω ακριβώς 13 χιλιόμετρα απόσταση.
Έπρεπε να πάρω το λεωφορείο απο το πασαλιμάνι μετά να πάρω ηλεκτρικό να αλλάξω με μετρό στο μοναστηράκι και μετά να περπατήσω πέντε λεπτά ως την δουλειά.

Που σκ@τά είναι η εξυπηρέτηση των συγκοινωνιών όταν για 13 μόλις χιλιόμετρα απόσταση πρέπει να αλλάξεις τρείς συγκοινωνίες (Λεωφορείο - ηλεκτρικός - μετρό) και να φάς μιά ώρα και δέκα λεπτά απο τον χρόνο σου !!! :hammer:

Sorry αλλά και μεσημέρι στις 2 που έχει κίνηση όταν φεύγω απο την δουλειά, όσο κίνηση και αν έχει στο Πειραια φτάνω το πολύ μέσα σε 40 άντε βαριά βαριά 50 λεπτά.

Οπότε γιατί να πάρω τις άθλιες συγκοινωνίες? Για να φτάσω πιό αργά στη δουλειά μου και να ταλαιπωρηθώ και απο πάνω?

Αμαξάκι και πάλι αμαξάκι. Μέσα τσιγαράκι μουσικούλα και χαλαρά...

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από fiskilis » 29 Δεκ 2008 18:37

το τραμ ειναι ενα μεσο που πρεπει να το υποστηριξουν
αν δεν κανουν το πρασινο κυμα δεν προκειται οσο και να προσπαθουν να πετυχει καλυτερες ταχυτητες

εγω καιρο θελω να μπω μεσα και να κανω μια βολτα μεχρι γλυφαδα ετσι για την βολτα διπλα στην παραλια ειναι αλλη αισθηση η απολυτη ησυχια και η ανεση

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Τραμ - η κατάντια των δρόμων από τα έργα...

Δημοσίευση από gaucho » 29 Δεκ 2008 21:04

Ποδηλατο - μετρό - Λεωφωρείο.
επίσης να επιτρέπετε να βάλεις το ποδήλατο μέσα στο μετρό και στο λεωφωρείο.όπως στη Γερμανία - Ολλανδία. Να ΄φτιάξουν τέτοια

Remali έγραψε: Τα τελευταία χρόνια που δουλεύω Αμεπλοκηπους έκανα με τις ΑΧΡΗΣΤΕΣ συγκοινωνίες μία ώρα και δέκα λεπτά για να καλύψω ακριβώς 13 χιλιόμετρα απόσταση.
Έπρεπε να πάρω το λεωφορείο απο το πασαλιμάνι μετά να πάρω ηλεκτρικό να αλλάξω με μετρό στο μοναστηράκι και μετά να περπατήσω πέντε λεπτά ως την δουλειά.

Που σκ@τά είναι η εξυπηρέτηση των συγκοινωνιών όταν για 13 μόλις χιλιόμετρα απόσταση πρέπει να αλλάξεις τρείς συγκοινωνίες (Λεωφορείο - ηλεκτρικός - μετρό) και να φάς μιά ώρα και δέκα λεπτά απο τον χρόνο σου !!! :hammer:
Να αναβαθμίσουν τα δρομολόγια και τη συχνότητα απο τα Μ.Μ.Μ

Remali έγραψε: Αμαξάκι και πάλι αμαξάκι. Μέσα τσιγαράκι μουσικούλα και χαλαρά...
Χαλαρά στη δουλειά = νοοτροπία δημοσίου


Οι περισσότεροι έλληνες είναι ψόφιοι. Θέλουν να παρκάρουν μπροστά στην είσοδο απο το κτίριο που θα μπούν.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες