Μήνυμα λάθους κατα το ανέβασμα του site!

Θέλετε την γνώμη των άλλων για την σελίδα σας; Τότε βρίσκεστε στο σωστό μέρος.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
manajernikos

Δημοσίευση από manajernikos » 03 Δεκ 2009 13:36

Πιο συγκεκριμένα , καθώς πάω να ανεβάσω το site που έχω φτιάξει, μου βγάζει το εξής μήνυμα : Ενα ftp σφάλμα έχει συμβεί - δεν είναι δυνατόν να δημιουργηθεί σύνδεση με τον υπολογιστή. Ο απομακρυσμένος υπολογιστής δεν μπορεί να βρεθεί.

Ξερει κανείς τι μπορεί να φταιει? Και τι πρέπει να κάνω?

Ευχαριστώ πολύ!

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter

Δημοσίευση από dimsis » 03 Δεκ 2009 15:00

Είσαι σίγουρος πως δίνεις τα σωστά στοιχεία στο ftp client που χρησιμοποιείς; διπλοτσέκαρες host name, username, password, ports κλπ; Σου δούλευε και χάλασε τώρα; ποιον ftp client χρησιμοποιείς και σου βγάζει αυτό το μήνυμα;

manajernikos

Δημοσίευση από manajernikos » 08 Δεκ 2009 16:30

Καταρχήν δεν ξέρω τι είναι ftp client και αν εχω. Είμαι αρχάριoς και ήταν η πρωτη μου προσπάθεια στην κατασκευή site. Το έκανα με το dreamweaver cs4 και τώρα προσπαθώ να το ανεβάσω με οδηγίες που βρήκα στο διαδίκτυο! Οσο για το host name , το username και το password , τα διπλοτσεκάρω........τα ports δεν ξέρω τι ειναι και δεν μου τα ζητάει.......μήπως μπορεις να με συμβουλέψεις πως να κινηθώ?

Ευχαριστώ

Άβαταρ μέλους
Hermeia
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Hermeia » 08 Δεκ 2009 18:25

ftp client είναι το δικό σου προγραμμα με το οποίο προσπαθείς να συνδεθείς στο ftp server που έχει (ή που θα πάρει) τις σελίδες σου στο διαδίκτυο

δες ότι γράφεις σωστά τη διεύθυνση του ftp-στοχου (εκεί που πας να συνδεθείς)

απο το μηνυμα λάθους δεν υπονοεί τίποτα για χρηστη και συνθημα (ακομα..) τον σερβερ δεν βρισκει, οπότε οι πιθανότητες ειναι να μην το έγραψες σωστά, ή κάποια ρύθμιση του προγραμματός σου το εμποδίζει να το βρει..
Η κάποιο firewall μηπως ?

αν το εχει βρει αλλα σου λεει αποτυχία συνδεσης.. τότε δες να είναι σωστά το όνομα χρήστη και σύνθημα..