Ερωτήσεις για GPS

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
burnmind
Script Master
Επικοινωνία:

Ερωτήσεις για GPS

Δημοσίευση από burnmind » 15 Ιαν 2010 18:18

Κατ'αρχήν, δε μπορούσα να αποφασίσω σε ποια κατηγορία να βάλω το θέμα, οπότε αν δεν ταιριάζει εδώ, συγνώμη κι ας μεταφερθεί.

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα GPS και είμαι τελείως άσχετος με το θέμα.

Θα το πάρω από Αγγλία όπου και θα το χρησιμοποιώ, οπότε προφανώς θα έχει τους χάρτες της Αγγλίας. Υπάρχει η δυνατότητα να του περάσω με κάποιον τρόπο αργότερα χάρτες της Ελλάδας; Αν ναι, θα σβηστούν αυτοί της Αγγλίας ή απλά θα είναι προσθήκη ώστε να λειτουργεί και στις δύο χώρες;

Τι θα μου προτείνατε να αγοράσω; Ένα σχετικά οικονομικό μοντέλο pls.

Επίσης, αν γνωρίζετε κάποιο forum ειδικευμένο σε τέτοια θέματα (σε περίπτωση που δε γνωρίζει να μου απαντήσει κάποιο μέλος του freestuff) παρακαλώ ενημερώστε με.

Ευχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter

Ερωτήσεις για GPS

Δημοσίευση από dimsis » 15 Ιαν 2010 18:44

Εγώ έχω πάρει το MLS Destinator 4800 . Ικανοποιητικό αν και ακόμα και στην τελευταία έκδοση των χαρτών του για Ελλάδα υπάρχουν ελλείψεις πάνω σε κομμάτια της Εγνατία.

Μπορείς να βάλεις κανονικά μετά και άλλους χάρτες και επιλέγεις από το μενού του ποιον θα χρησιμοποιείς.
Τα κυρίαρχα συστήματα πλοήγησης που παίζουν στις περισσότερες συσκευές είναι:
Navigon
iGo
Tom tom
Garmin
όλα έχουν τους δικούς τους χάρτες που μπορείς να κατεβάζεις / αγοράζεις και από τα επίσημα site τους.
π.χ. http://www.ngi.gr/eshop_software.php
http://www.skroutz.gr/c/799/xartes-gps.html

Τα περισσότερα GPS που κυκλοφορούν στην αγορά είναι στην ουσία PDA συσκευές με κλειδωμένα λειτουργικά ώστε να μπουτάρουν κατευθείαν στο σύστημα πλοήγησης. Ανεπίσημα τις περισσότερες φορές, δουλεύουν και ως κανονικά pda.

Κοίτα αυτό που θα πάρεις να έχει από 4.3 inches και μεγαλύτερη οθόνη.

Sites που μπορούν να βοηθήσουν:
http://www.navimania.gr/