vray lights

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
paranoia
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Ιουν 2009 14:08

vray lights

Δημοσίευση από paranoia » 03 Φεβ 2010 15:14

Καλησπέρα σε όλους!Παιδευομαι εδώ και δύο μέρες να βγάλω ένα render στο 3DMax με χρήση Vray materials kai lights και εκεί που υπάρχει άσπρος σοβάς ας πούμε στο render βγαίνει μαύρο!!!Μήπως μου ξεφεύγει κάτι?Σας πορακαλώ βοηθήστε με αν γνωρίζετε κάτι...
DesignAddicted :-)

Άβαταρ μέλους
3dViRuS
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 02 Μάιος 2003 04:34
Επικοινωνία:

vray lights

Δημοσίευση από 3dViRuS » 04 Φεβ 2010 21:26

εχεις επιλεξει τον σωστο renderer ?

Άβαταρ μέλους
paranoia
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Ιουν 2009 14:08

vray lights

Δημοσίευση από paranoia » 05 Φεβ 2010 16:12

Ναι!Εκεί που λέει Αssign Renderer στο ender SetUp έβαλα το Vray!
DesignAddicted :-)

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

vray lights

Δημοσίευση από ne3go » 05 Φεβ 2010 20:52

Σε όλο το render στο κάνει ή σε μερικά σημεία μόνο? ? Δοκίμασε flip normal να δεις μήπως τα normal των πολυγώνων στον τοίχο είναι σωστά ή τα μέσα-έξω.

Άβαταρ μέλους
paranoia
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Ιουν 2009 14:08

vray lights

Δημοσίευση από paranoia » 08 Φεβ 2010 10:45

Το render βγαίνει σαν να είναι αρνητικό!Δηλαδη το ασπρο βγαίνει μαύρο, οι γκρι τζαμαρίες, βγαίνουν ασπρες, το μπεζ-καφέ του τοίχου μαυρο-καφέ κτλ. Το flip-normal απο ποια παλέτα το ρυθμίζω?
DesignAddicted :-)

Άβαταρ μέλους
paranoia
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Ιουν 2009 14:08

vray lights

Δημοσίευση από paranoia » 08 Φεβ 2010 11:14

Ακόμα και όταν βάζω πολύ φως για να καεί η σκηνή, το άσπρο εξακολου8εί να βγαίνει μαύρο!!!Κουλο?
DesignAddicted :-)

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

vray lights

Δημοσίευση από ne3go » 08 Φεβ 2010 13:56

paranoia έγραψε:Το render βγαίνει σαν να είναι αρνητικό!Δηλαδη το ασπρο βγαίνει μαύρο, οι γκρι τζαμαρίες, βγαίνουν ασπρες, το μπεζ-καφέ του τοίχου μαυρο-καφέ κτλ. Το flip-normal απο ποια παλέτα το ρυθμίζω?
Τα αντστραμμένα normal στα βγάζει μόνο μαύρα, άρα μάλλον δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Πληροφοριακά θα το βρείς στους modifiers>mash editing>Normal modifier και πρέπει να έχεις επιλεγμένα ήδη τα πολύγωνα που θα κάνεις flip.
Χρησιμοποίησε και Standard Material να δεις αν έχεις το ίδιο πρόβλημα

Άβαταρ μέλους
paranoia
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Ιουν 2009 14:08

vray lights

Δημοσίευση από paranoia » 08 Φεβ 2010 17:23

Με Standar υλικά δεν υπάρχει το πρόβλημα μεν αλλά δεν έχω την ποιότητα που θα είχα με το Vray (εάν βέβαια δούλευε σωστά...!)Τι να κάνω όμως?ο χρόνος με πιέζει... και το έκανα με standar!!σας ευχαριστώ για όλα!!! :D
DesignAddicted :-)

Άβαταρ μέλους
3dViRuS
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 02 Μάιος 2003 04:34
Επικοινωνία:

vray lights

Δημοσίευση από 3dViRuS » 09 Φεβ 2010 15:04

εχει το vray επιλογη για 2 side material? δεν θυμαμε αλλα αν ναι τσεκαρε το για να δεις αν οντως ειναι των normals .....

επισης δοκιμασε να βρεις αλλη εκδοση του vray .....

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης