Τιμολόγηση εφαρμογής

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
dimos_mitel
Επικοινωνία:

Τιμολόγηση εφαρμογής

Δημοσίευση από dimos_mitel » 08 Φεβ 2010 18:15

Καλησπέρα παιδιά. επειδή ξεκινάω δειλά δειλά το web design θα ήθελα να με συμβουλέψετε σχετικά με το πώς να κοστολογώ μία εφαρμογή. Άν πχ με πάρει μία εφαρμογή για να την υλοποιήσω περίπου 20 ώρες πόσο να την κοστολογήσω? Γενικά περίπου πόσο να παίρνω την ώρα?? Είμαι τελείως αρχάριος και δεν θέλω ούτε να σκίσω τους πελάτες αλλά ούτε και να πουλάω τις εφαρμογές σε εξεφτιληστικές τιμές.
miteletsis

Άβαταρ μέλους
fafos
Script Master

Τιμολόγηση εφαρμογής

Δημοσίευση από fafos » 08 Φεβ 2010 18:36

dimos_mitel έγραψε:Καλησπέρα παιδιά. επειδή ξεκινάω δειλά δειλά το web design θα ήθελα να με συμβουλέψετε σχετικά με το πώς να κοστολογώ μία εφαρμογή. Άν πχ με πάρει μία εφαρμογή για να την υλοποιήσω περίπου 20 ώρες πόσο να την κοστολογήσω? Γενικά περίπου πόσο να παίρνω την ώρα?? Είμαι τελείως αρχάριος και δεν θέλω ούτε να σκίσω τους πελάτες αλλά ούτε και να πουλάω τις εφαρμογές σε εξεφτιληστικές τιμές.
prepei na ypologiseis poses ores einai to ergo gia enan empeiro designer.. esena mporei na sou parei 20 ores alla enas empeiros mporei na to kanei se 5 ores gia paradeigma.. me autes tis ores tha pas kai einai apo 25-50 euro thn ora analoga to poso firma einai o kathenas..

Άβαταρ μέλους
dimos_mitel
Επικοινωνία:

Τιμολόγηση εφαρμογής

Δημοσίευση από dimos_mitel » 08 Φεβ 2010 18:42

Οπότε εγώ που είμαι καινούργιος καλά θα ήταν να έπερνα κανένα 10ευρω την ώρα ώστε να προσελκύω και κανέναν πελάτη μιας και δεν είμαι ακόμα γνωστός.
miteletsis

Άβαταρ μέλους
Basilakis
PHP Moderator
Επικοινωνία:

Τιμολόγηση εφαρμογής

Δημοσίευση από Basilakis » 08 Φεβ 2010 18:46

20e την ώρα σαν καινούργιος είναι πολύ καλά :)

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member