δημιουργια πολλων αντικειμενων κλασεις στο movieclip

ActionScript και Flex Προγραμματισμός

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
vagelismember
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 14 Φεβ 2010 14:26

δημιουργια πολλων αντικειμενων κλασεις στο movieclip

Δημοσίευση από vagelismember » 14 Μαρ 2010 13:52

Καλησπερα σας. Εχω δημιουργησει ενα movieclip που υπαρχει στο library, και το εχω κανει linkage με μια κλαση. στο fla file που δημιουργησα, οταν γραφω

var box1:Box = new Box(this);
addChild(box1);

οταν κανω test αυτο εμφανιζει το τετραγωνακι που δημιουργησα στο library. καλα ως εδω. Θελω ομως οποτε παταω αριστερο κλικ μεσα στο scene(auto pou vlepw dld otan pataw ctrl+enter) να δημιουργει και δευτερο και τριτο και οσες φορεσ παταω να δημιουργει και ενα καινουργιο, με ονομα που να ξεκιναει απο box1, box2, box3, ... m boxN . Αυτο γινεται με duplicate? και αν ναι, τι θα πρεπει να γραψω στο νεο ονομα? "box"+i ???? opou i ο μετρητης?
ευχαριστω

Άβαταρ μέλους
HeRu
Flash Moderator
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 16 Αύγ 2004 10:49
Επικοινωνία:

δημιουργια πολλων αντικειμενων κλασεις στο movieclip

Δημοσίευση από HeRu » 14 Μαρ 2010 19:26

Αν θες απλά να πειραματιστής στην δημιουργία πολλών mc, δεν χρειάζεται να τους δώσεις κάποιο όνομα.

Κώδικας: Επιλογή όλων

stage.addEventListener(MouseEvent.CLICK, addBox);
function addBox(e:MouseEvent):void
{
var box:Box = new Box(this);
box.x = e.stageX;
box.y = e.stageY;
stage.addChild(box);
}
Αν θέλεις να κάνεις κάποιο interaction, μπορείς να δώσεις το name property.
π.χ.

Κώδικας: Επιλογή όλων

stage.addEventListener(MouseEvent.CLICK, addBox);
function addBox(e:MouseEvent):void
{
var box:Box = new Box(this);
box.x = e.stageX;
box.y = e.stageY;
box.name = "box" + String(stage.numChildren); // To numChildren αυξάνετε ανάλογα πόσα "boxes" υπάρχουν.
stage.addChild(box);
}
και μετά κάνεις π.χ.

Κώδικας: Επιλογή όλων

var box:Box = stage.getChildByName("box0");
var box2:Box = stage.getChildByName("box1");

vagelismember
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 14 Φεβ 2010 14:26

δημιουργια πολλων αντικειμενων κλασεις στο movieclip

Δημοσίευση από vagelismember » 14 Μαρ 2010 20:27

Το θεμα ειναι οτι θελω μεσα σ' αυτα τα κουτια, να βαλω και αλλα χαρακτηριστικα, κουμπια κειμενο(input, που θα αποθηκευεται σε txt αρχειο) και να μπορει μετα ολο το box να γινει dragable. και θελω μεσα στο stage απλα να κανω την δημιουργια του καθε box. Γι αυτο μιλαω για duplicateMovieClip. δεν ξερω αν ειναι σωστη η σκεψη μου, αλλα θα ηθελα ολες οι ενεργειες να γινονται μεσα στην κλαση και στο stage να γινεται μονο η κληση του constructor του Box. δεν ξερω αν με καταλαβαινεις, παντως ευχαριστω για τον χρονο σου.

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

δημιουργια πολλων αντικειμενων κλασεις στο movieclip

Δημοσίευση από paink1ller » 15 Μαρ 2010 02:54

Οποτε γραφεις μια κλαση που θα εχει ολες τις ιδιοτητες του BOX σου και στην library στο linkage του movieclip σου βαζεις σαν class αυτην την class που εφτιαξες.
Μετα χρησιμοποιεις το παραδειγμα του ΗeRu και εισαι jet.
Ηobby: Shooting photons

Απάντηση

Επιστροφή στο “ActionScript και Flex Προγραμματισμός”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες