raytracer out of memory! help

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Krouva
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Μαρ 2010 18:55

raytracer out of memory! help

Δημοσίευση από Krouva » 18 Μαρ 2010 14:20

γεια σε όλους!
δουλεύω στο Μax μια πολυκατοικια με τον περιβάλλοντα χώρο. έχω προσθέση πολλά λουλουδια και δέντρα και όταν κάνω render μου βγάζει μύνημα there isn't enough memory for the raytracer to build it's acceleration data structures. τί σημαίνει αυτό? το render γίνεται με τον default scanline renderer αλλα πιθανοτατα να χρησιμοποιείσω light tracer. .εχω πρόβλημα και με το γρασίδι που το έφτιαξα με hair and fur και δεν το σηκωνει με τιποτα! βγάζει error και κλεινει. το αντικατέστησα με jpg bitmap. to mesh total αποτελειται απο 1100000 vertices kai 1600000 faces. δεν ξερω αν σασ βοηθαει αυτο να μου πειται τι πρόβλημα υπάρχει. το μηχανημα που χρησιμοποιώ υποτίθεται πως είναι καλο (INTEL cORE(TM)2 QUAD CPU. ευχαριστω και ελπιζω να μην σας κουρασα.

Άβαταρ μέλους
sinok
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 05 Απρ 2009 16:42
Τοποθεσία: Glyfada
Επικοινωνία:

raytracer out of memory! help

Δημοσίευση από sinok » 18 Μαρ 2010 14:35

Έχεις x64 έκδοση; Αν όχι τότε είναι λογικό να σου crashάρει. Συμπτωματικά πριν λίγες μέρες έφτιαξα αυτό το scriptάκι που σου κομματιάζει την εικόνα σε μικρότερες και μετά τις ενώνει σε μία.

http://www.3dv.gr/forum/index.php?topic=4221

Αν θέλεις δοκίμασέ το.

pyro
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009 20:23
Επικοινωνία:

raytracer out of memory! help

Δημοσίευση από pyro » 18 Μαρ 2010 16:13

1-INTEL CORE(TM)2 QUAD CPU is NOT offering Hyper-threading(wich is bad)
2-Maybe more ram
3-U could trick ur PC by increasing the pagefile (if u have a good HDD )

Krouva
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 17 Μαρ 2010 18:55

raytracer out of memory! help

Δημοσίευση από Krouva » 18 Μαρ 2010 18:29

[quote="sinok"]Έχεις x64 έκδοση; Αν όχι τότε είναι λογικό να σου crashάρει. Συμπτωματικά πριν λίγες μέρες έφτιαξα αυτό το scriptάκι που σου κομματιάζει την εικόνα σε μικρότερες και μετά τις ενώνει σε μία.

http://www.3dv.gr/forum/index.php?topic=4221

Αν θέλεις δοκίμασέ το.[/qu

καταρχήν ευχαριστώ για τα σχόλια.

εχω το 32bit. βασικα δεν ξέρω την διαφορά με το 64bit. το 64 τρέχει σε οποιονδήποτε υπολογιστή?

Άβαταρ μέλους
sinok
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 05 Απρ 2009 16:42
Τοποθεσία: Glyfada
Επικοινωνία:

raytracer out of memory! help

Δημοσίευση από sinok » 18 Μαρ 2010 23:45

Πρέπει να το υποστηρίζει ο επεξεργαστής σου και μετά πρέπει να χρησιμοποιείς εκδόσεις x64 για να εκμεταλλευτείς αυτό που σου δίνει. Και τι είναι αυτό που σου δίνει, τη δυνατότητα να βάλεις όση RAM μπορείς να αγοράσεις να μη βγαίνεις εκτός μνήμης :D :D

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

raytracer out of memory! help

Δημοσίευση από paink1ller » 19 Μαρ 2010 04:52

θα πρεπει να εγκαταστησεις Windows 64bits και την εκδοση 64bit του 3dsmax αλλα και παλι με τον scanline ειναι δυσκολα τα πραγματα.

Πρεπει να μαθεις να χρησιμοποιεις τον MentalRay η τον Vray που κανουν δυναμικο φωρτομα της γεωμετριας της σκηνης στην μνημη.
Ηobby: Shooting photons

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες