Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Κλειδωμένο
ProgramA
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 08 Μάιος 2006 14:35
Επικοινωνία:

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από ProgramA » 19 Μαρ 2010 15:41

Σήμερα αρνήθηκαν μάλιστα να το πάρουν πίσω (βασικά δικαιώματα καταναλωτή) παρά τα διάφορα πρόβλήματά του. ( http://wp.me/pFZCU-7F )

Την έλλειψη εξυπηρέτησης και το γεγονός ότι δεν σηκώνουν το τηλέφωνο δεν μου κάνει πια εντύπωση.

Μακριά από μηχανήματα ελληνικής κατασκευής!
Προσπαθώ να γίνω λίγο πιο ανεξάρτητος - http://anexartisia.info

LLeonidas
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: 22 Ιαν 2010 14:52

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από LLeonidas » 19 Μαρ 2010 16:25

Να το διακωμωδήσω λίγο και εγώ το θέμα σου αν και πολύ σοβαρό ...

http://www.greektube.org/content/view/16108/2/

Επίσης μια άλλη χαζομάρα των ελληνικών καταστημάτων είναι πως δίνουνε όλα τα ηλεκτρονικά με 1 χρόνο εγγύηση ενώ το νόμιμο είναι 2 χρονια εγγύηση .
:(

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 19 Μαρ 2010 16:39

o καθε κατασκευαστης εχει την δικια του εγκυηση.
πχ οι seagate δίσκοι έχουν 5 χρόνια, όπως και κάποια usb sticks, αν και τα περσσότερα έχουν lifetime.
Επίσης η corsair στα PSU της έχει 7χρόνια εγκυηση.
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
viktoras
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: 05 Απρ 2001 03:00
Τοποθεσία: Γαλάτσι, Αθήνα
Επικοινωνία:

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από viktoras » 19 Μαρ 2010 18:06

Connor δεν ισχύει αυτό ακριβώς. Βάσει Ευρωπαϊκής οδηγίας όλα τα ηλεκτρονικά [ και κάποιες άλλες κατηγορίες ] προϊόντα υπόκεινται σε κατ' ελάχιστο 2ετή εγγύηση.
<?="Hello Freestuff";?>
Quality hosting by Cityhost

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 19 Μαρ 2010 18:07

α οκ. το κατελαχιστο δεν το ξερω. Απλα νομιζα ότι ο Λεωνιδας ελεγε ότι ΟΛΑ τα ηλεκτρονικα εχουν 2 χρονια.
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από DGeorge » 20 Μαρ 2010 00:46

ProgramA έγραψε:Σήμερα αρνήθηκαν μάλιστα να το πάρουν πίσω (βασικά δικαιώματα καταναλωτή) παρά τα διάφορα πρόβλήματά του. ( http://wp.me/pFZCU-7F )

Την έλλειψη εξυπηρέτησης και το γεγονός ότι δεν σηκώνουν το τηλέφωνο δεν μου κάνει πια εντύπωση..........
Τράβηξα από 31! Ο Τρισάθλιος... και μου ήρθε "0"!!!!Σε τι μηχάνημα νομίζεις ότι αναφέρομαι :wink: :wink:
Όμως, μ'αυτά-και μ'αυτά έμαθα κι επισκευάζω το 85~90% των περιπτώσεων που μου έρχονται στο εργαστήριο-στη δουλειά.
Κι αφού, βέβαια, το επισκευάσω μόνος, χωρίς καμμία -μα καμμία- ανάμιξη του "Πλαισίου", το βαφτίζω και "ΓΙΩΡΓΟΣ-Χ" (για να ξέρουμε και τι γίνεται :P :P )
ProgramA έγραψε:...........Μακριά από μηχανήματα ελληνικής κατασκευής!
Δεν κάνει να ισοπεδώνουμε το Σύμπαν......Θά'λεγα.
Υπάρχουν ντόπιες Εταιρειούλες ανώνυμες, που φτιάχνουν αστέρια. Αντίθετα μου έχουν τύχει Γερμανικές κι Αμερικάνικες μηχανάρες, επιεικώς για ανακύκλωση!
Θυμάμαι όταν -προ αμνημονεύτων χρόνων- είχα πάρει τον πρώτο μου TURBO-X από ένα 'ΠΛΑΙΣΙΟ', (που τότε δεν το ήξερε ούτε η μάνα του) ήταν ένα αστεράκι με HDD 20Mb, FDD 1.25", RAM 256kb (on-board), και κιτρινόμαυρο μόνιτορ. Αποστρατεύτηκε με τιμές και δόξες! Το τι κείμενα σε Wordstar2000 είχε βγάλει, είχε χάσει το μέτρημα.
Δεν σημαίνει ότι επειδή ήταν Ελληνικό μηχανάκι δεν ήταν καλό... Κάθε άλλο!
Άσχετα αν, στην πορεία, το ΠΛΑΙΣΙΟ καβάλησε τον αγωγό SOUTHSTREAM για καλάμι!
Αυτό είναι μια επικίνδυνη συνέπεια που έχει αρκετές φορές η επιτυχία! Μετά έρχεται η μπούφλα από την κατανάλωση, η κατακόρυφη πτώση από τα ύψη, κι έρχεται και δένει η κρέμα :D :D .
Γενικά συμφωνώ μαζί σου, ως προς το ΠΛΑΙΣΙΟ. Προσωπικά τους έχω περισσότερο ως πάροχους πρώτης ύλης (αρκετά επεξεργασμένης), παρά ως πάροχους έτοιμου-τελικού προϊόντος :wink:
PC-Ponemenos
Εικόνα

ProgramA
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 08 Μάιος 2006 14:35
Επικοινωνία:

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από ProgramA » 20 Μαρ 2010 06:01

Χίλιες φορές ΓιώργοςΧ λοιπόν!

Το πρόβλημα είναι ότι τα παιδιά στον βασικό μισθό που υποφέρουν και αυτά στο Πλαίσιο (αν προλάβουν πριν τους απολύσουν στο εξάμηνο για να πάρουν άλλους!) δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους βασικούς κανόνες του εμπορίου.

Αν αγοράσω ΓιώργοςΧ ή από οποιονδήποτε έμπορο (με την αρχαία έννοια) θα έχει το νιονιό να καταλάβει ότι όποιος του δίνει 1300 ευρώ είναι πελάτης που πρέπει να μείνει ευχαριστημένος αλλιώς δεν θα ξαναψωνίσει.

Επειδή η ελληνική αγορά μεγάλωνε και υπήρχαν πάντα καινούργιοι (αδαείς) αγοραστές νόμιζαν ότι μπορούν συστηματικά να αγνοήσουν αυτόν τον κανόνα.
Προσπαθώ να γίνω λίγο πιο ανεξάρτητος - http://anexartisia.info

papas2
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 15 Μάιος 2004 18:16

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από papas2 » 20 Μαρ 2010 10:23

Ειχα αγορασει ενα τηλεφωνο απο το πλαισιο.Μετα απο μερικα πατηματα το πληκτρο που εδειχνε τις κλησεις εμεινε μεσα.Ο πωλητης μου εκοψε χαρτι για αντικατασταση αλλα στο service.... πηραν ενα κατσαβιδι το τραβηξαν εξω και μου το εδωσαν λεγωντας οτι δεν υπαρχει ελατωμα.Τρελαθηκα,τους το πεταξα στη μουρη και εφυγα.Δεν ξαναπατησα.

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από DGeorge » 20 Μαρ 2010 16:56

Δεν μπορώ να κατηγορήσω τα παιδιά 'Τεχνικούς' του Service που δουλεύουν στο ΠΛΑΙΣΙΟ, και μάλιστα με τις συνθήκες που -πολύ σωστά- περιγράφει ο ProgramA. Αν έχεις το πιστόλι στον κρόταφο, μ'ένα διαρκές "Τελείωνε μ'αυτόν!", δεν μπορείς να κάνεις και πολλά...
Και που έκανε μια με το κατσαβίδι, κι επανέφερε το κουμπί του τηλεφώνου στη θέση του, ήταν πολύ, για τη 'ζυγαριά' των υψηλά ισταμένων.
Από τη θέση μου, ως ΙΤ της Εταιρείας, όπου δουλεύω, είχα πολλούς~συχνούς καυγάδες με τους Πωλητές και ποτέ με τους Τεχνικούς από το ΠΛΑΙΣΙΟ. Πάντα άλλαζε κάποιος υπεύθυνος για την Εταιρεία μας, πάντα οι ίδιες διαβεβαιώσεις για το καλύτερο After Sale's Service, και πάντα τα ίδια στην Τελική και στο Δια-Ταύτα :evil:
Το πρόβλημα ξεκινάει από το 'κεφάλι'! (Δεν είναι τυχαίο το παμπάλαιο λαϊκό ρητό ότι το ψάρι βρωμάει απ'το κεφάλι...):
Τι 'Στόχους' βάζεις για κάθε χρόνο/εξάμηνο/μήνα;
Τι προσφέρεις στους πελάτες σου, ώστε να σε προτιμήσουν και να πιάσεις αυτούς τους στόχους;
Υπάρχει αυτογνωσία, ώστε να ξέρεις πού μπορείς να φτάσεις, με όσα -μέχρι τώρα- προσφέρεις;
Μπορεί στο νιονιό κάποιων αυτά να φαίνονται ψιλά γράμματα... Αλλά όταν η Αγορά τους γυρίζει την πλάτη ψάχνουν να βρούν τα προφανή! :-?
PC-Ponemenos
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
EneMe
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 13307
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
Επικοινωνία:

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από EneMe » 21 Μαρ 2010 20:25

Έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές πρόβλημα με το Πλαίσιο.

Έχουν άθλια εξυπηρέτηση πελατών, αλλά πολύ φιλότιμα παιδιά στο service.

Όσες φορές με πήραν τηλέφωνο μετά την παραλαβή του επισκευασμένου μηχανήματος, με ρώτησαν την γνώμη μου για το service.
Πάντα τους έλεγα "Πολύ ευχαριστημένος από τον Χ στο τάδε μαγαζί, αλλά μέχρι να συνεννοηθώ τηλεφωνικά, μου βγήκε η πίστη, χάλια τηλεφωνικό support και επικοινωνία".
Το τραγικό; Η απάντηση: "Ευχαριστούμε για τα καλά σχόλια των παιδιών του service, αλλά τα σχόλιά σας για την εξυπηρέτηση δεν μπορούμε να τα καταγράψουμε, δεν είναι της αρμοδιότητάς μας"...

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από DGeorge » 22 Μαρ 2010 12:03

EneMe έγραψε:.......Το τραγικό; Η απάντηση: "Ευχαριστούμε για τα καλά σχόλια των παιδιών του service, αλλά τα σχόλιά σας για την εξυπηρέτηση δεν μπορούμε να τα καταγράψουμε, δεν είναι της αρμοδιότητάς μας"...
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: "Μα κύριέ μου, δεν μας αφορά η άποψή σας για τα κακώς κείμενα! :naughty: :naughty: Εξ'άλλου πασχίζουμε για να τα φέρουμε στα χάλια που είναι! Έχουμε μιάν ΑΛΦΑ Αυτογνωσία...Τέλος Πάντων. Θα έρθετε τώρα εσείς να μας πείτε για τα Πασίγνωστά μας και τα Προφανή μας; Έλεος πλέον!!... :lol: :lol:
Εμείς για το SERVICE σας ρωτήσαμε!" (Ρε μπας κι αν μάθουν ότι τα πάει καλά το SERVICE τους, πασχίσουν να το φέρουν κι αυτό στα χάλια των υπολοίπων :question: :think: :think: )

[Edit:]Ξέχασα να υπενθυμίσω σε όσους το είχα πρωτογράψει, και να ενημερώσω τους υπόλοιπους ότι από το Καλοκαίρι, που μας πέρασε, σας γράφω απ'το σπίτι με έναν διπύρηνο TURBO-X (που αγόρασα από τη δουλειά μου, καθώς χάλασε στα χέρια μου)
Η "εξαμελής συμμορία" του μεγάλου γιού μου, τον έβαλε στη ράμπα, εξήγησαν 'κάπως' στη Motherboard ότι έπρεπε να δουλέψει, και να συνεργαστεί με τα WinXP PRO που μου φόρτωσαν.
Εξήγησαν στον επεξεργαστή (CPU), ότι ΔΕΝ είναι χαλασμένος, όπως νόμιζε! ...Και Ιδού! Επί περίπου έξι μήνες λειτουργεί άψογα και με αρκετά μίλια πτήσης.
Στό ΠΛΑΙΣΙΟ υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στη Γραμμή Παραγωγής τους. Τα περισσότερα υλικά τους είναι καλά. Όμως 'κάθονται' είτε δυσλειτουργίες, είτε και ασυμβατότητες. Αυτά -από μία αξιόπιστη Εταιρεία- βρίσκονται και διορθώνονται στον Στατιστικό Έλεγχο του Τελικού Προϊόντος!
Πώς η IBM δίδαξε στα PC της, τι σήμαινε αξιοπιστία, σταθερότητα, και μακροβιότητα; Τώρα η DELL πάει ν'ακολουθήσει το ίδιο μοντέλο. Πώς αυτές οι Εταιρείες ξεχωρίζουν και τ'όνομά τους γίνεται από μόνο του Διαφήμιση; Προφανώς δεν κατέφυγαν σε κάποια σκοτεινά μονοπάτια Μαγείας :lol: :lol: Απλώς ήταν/είναι σοβαρές στη δουλειά τους και στην αντιμετώπιση του πελάτη τους :wink: :wink: Τόσο απλά! [/Edit]
PC-Ponemenos
Εικόνα

LLeonidas
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: 22 Ιαν 2010 14:52

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από LLeonidas » 23 Μαρ 2010 17:52

DGeorge έγραψε:[Edit:]Ξέχασα να υπενθυμίσω σε όσους το είχα πρωτογράψει, και να ενημερώσω τους υπόλοιπους ότι από το Καλοκαίρι, που μας πέρασε, σας γράφω απ'το σπίτι με έναν διπύρηνο TURBO-X (που αγόρασα από τη δουλειά μου, καθώς χάλασε στα χέρια μου)
Η "εξαμελής συμμορία" του μεγάλου γιού μου, τον έβαλε στη ράμπα, εξήγησαν 'κάπως' στη Motherboard ότι έπρεπε να δουλέψει, και να συνεργαστεί με τα WinXP PRO που μου φόρτωσαν.
Εξήγησαν στον επεξεργαστή (CPU), ότι ΔΕΝ είναι χαλασμένος, όπως νόμιζε! ...Και Ιδού! Επί περίπου έξι μήνες λειτουργεί άψογα και με αρκετά μίλια πτήσης.
Στό ΠΛΑΙΣΙΟ υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στη Γραμμή Παραγωγής τους. Τα περισσότερα υλικά τους είναι καλά. Όμως 'κάθονται' είτε δυσλειτουργίες, είτε και ασυμβατότητες. Αυτά -από μία αξιόπιστη Εταιρεία- βρίσκονται και διορθώνονται στον Στατιστικό Έλεγχο του Τελικού Προϊόντος!
Πώς η IBM δίδαξε στα PC της, τι σήμαινε αξιοπιστία, σταθερότητα, και μακροβιότητα; Τώρα η DELL πάει ν'ακολουθήσει το ίδιο μοντέλο. Πώς αυτές οι Εταιρείες ξεχωρίζουν και τ'όνομά τους γίνεται από μόνο του Διαφήμιση; Προφανώς δεν κατέφυγαν σε κάποια σκοτεινά μονοπάτια Μαγείας :lol: :lol: Απλώς ήταν/είναι σοβαρές στη δουλειά τους και στην αντιμετώπιση του πελάτη τους :wink: :wink: Τόσο απλά! [/Edit]
Κουράστηκα και μονο να το διαβάσω φαντάσου να το ζητήσουνε από υπαλληλους από το πλαίσιο να το εκτελέσουνε κιόλας :P
:(

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 23 Μαρ 2010 20:04

Έχουν άθλια εξυπηρέτηση πελατών, αλλά πολύ φιλότιμα παιδιά στο service.

To e-shop να δεις τι αθλια εξυπιρετηση εχει. ειδηκα στο service.
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από DGeorge » 23 Μαρ 2010 23:33

LLeonidas έγραψε:.........Κουράστηκα και μονο να το διαβάσω φαντάσου να το ζητήσουνε από υπαλληλους από το πλαίσιο να το εκτελέσουνε κιόλας :P
Τι κουράστηκες να διαβάζεις, κι αντίστοιχα θα κουραστούν να εκτελέσουν; Και ποιοί;
...Τον στατιστικό έλεγχο στο Τελικό Προϊόν; :question: :question:
Αυτό πάλι δεν είναι δουλειά του υπάλληλου να τ'οργανώσει και να το υλοποιήσει... Δουλειά της Διοίκησης είναι!
Ποιό άραγε είναι το κουραστικό :question: :think: :think:
PC-Ponemenos
Εικόνα

LLeonidas
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: 22 Ιαν 2010 14:52

Δεν ξαναγοράζω TurboX από το Πλαίσιο!

Δημοσίευση από LLeonidas » 24 Μαρ 2010 03:02

DGeorge έγραψε:Η "εξαμελής συμμορία" του μεγάλου γιού μου, τον έβαλε στη ράμπα, εξήγησαν 'κάπως' στη Motherboard ότι έπρεπε να δουλέψει, και να συνεργαστεί με τα WinXP PRO που μου φόρτωσαν.
Εξήγησαν στον επεξεργαστή (CPU), ότι ΔΕΝ είναι χαλασμένος, όπως νόμιζε! ...Και Ιδού! Επί περίπου έξι μήνες λειτουργεί άψογα και με αρκετά μίλια πτήσης.
Όπως και να το κάνουμε θέλει κόπο :P

Εικόνα
:(

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες