Autodesk MotionBuilder 2010

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
mastoyris
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008 14:33

Autodesk MotionBuilder 2010

Δημοσίευση από mastoyris » 13 Απρ 2010 13:32

Ειδα αυτο το προγραμα της Autodesk και μου αρεσε.. η αποροια μου ειναι εαν μπορει να συνεργαστει με το 3ds max. Πχ.. να δημιουργησω το περιβαλλον και τους χαρακτηρες σε 3ds max και μετα να περασω το αρχειο στο Autodesk MotionBuilder 2010 ... !!!!

Άβαταρ μέλους
sinok
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 05 Απρ 2009 16:42
Τοποθεσία: Glyfada
Επικοινωνία:

Autodesk MotionBuilder 2010

Δημοσίευση από sinok » 16 Απρ 2010 17:23

Γίνεται με export σε FBX. Γενικώς ο τρόπος επικοινωνίας του MB με τα άλλα προγράμματα γίνεται με FBX.

mastoyris
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008 14:33

Autodesk MotionBuilder 2010

Δημοσίευση από mastoyris » 16 Απρ 2010 22:05

μπορεις να μου εξηγησεις λιγο τι ειναι αυτο το FBX?? ευχαριστω

Άβαταρ μέλους
sinok
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 05 Απρ 2009 16:42
Τοποθεσία: Glyfada
Επικοινωνία:

Autodesk MotionBuilder 2010

Δημοσίευση από sinok » 17 Απρ 2010 17:27

Το FBX είναι ένα fileformat όπως το jpg (για εικόνες), το avi (για βίντεο).
Στο 3d τα πιο γνωστά formats για να μεταφέρεις πληροφορία από το ένα πρόγραμμα στο άλλο είναι τα obj (που μεταφέρει μοντέλα, UV coordinates και υπό συνθήκες materials), το DAE (γνωστό ως collada) και το FBX (που μεταφέρει πολλά πράγματα όπως γεωμετρίες, φώτα, κάμερες, skins, bones, animation κλπ)

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης