Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Zizo » 09 Ιουν 2010 22:31

σωστά τα λέει sinok
μια ακόμα προσπάθεια έγινε στο ίδιο φόρουμ όπου όλοι είπαν καλή φάση, εγώ θέλω αυτό και εγώ αυτό...

και μείναμε εκεί...
θέλει κάποιον να πει οκ πείτε τι θέλετε και να διαλεχτή ένα από αυτά... έτσι όσοι είναι να μην πάρουν μέρος θα το πουν και θα ξέρουμε ότι μείναμε με 5 άτομα...
Εικόνα
What you waiting for?

Pierros3d
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 21 Μάιος 2010 17:04
Τοποθεσία: ATHENS
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Pierros3d » 10 Ιουν 2010 12:14

Θα συμφωνήσω και εγώ με τον sinok και τον Zizo.
Είναι κάτι που το έχω συνάντησή και εγώ σε παρόμοια απόπειρα, και κάτι που είναι αναμενόμενο και σε αυτήν.

Αλλά πιστεύω ότι άμα υπάρχουν αρκετά άτομα ώστε να κάνουν από λίγη δουλειά το καθένα, και θα έχουμε περισσότερο ενδιαφέρον και μικρής διάρκειας θα είναι και η συμμετοχή τους. Ακόμα και κάποιος να φύγει στη μέση του project κάποιος άλλος θα μπορέσει να αναπληρώση το κενό του.
Και άμα μπορούμε να δείχνουμε τη διαδικασία δημιουργίας του project, είτε εδώ μέσο του forum η ακόμα και σε δικό του site, πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και άλλων δημιουργών ώστε να αναπληρώνουμε τις απώλειες μας.

Κλασικό παράδειγμα του πρώτου open sourse project με το blender "Elephand dream"
(http://www.elephantsdream.org/). Τα ίδια προβλήματα είχε αλλά τα κατάφερε.
(υπάρχουν βέβαια αρκετές διαφορές με τη δικιά μας περίπτωση, αλλά σε γενικές γραμμές ισχύουν τα ίδια)

Παρόλα αυτά δε βλέπω αρκετό ενδιαφέρον. :(
I do 3D, i watch 3D, i love 3D... if only i could pay with 3D!

Άβαταρ μέλους
sinok
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 05 Απρ 2009 16:42
Τοποθεσία: Glyfada
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από sinok » 10 Ιουν 2010 20:39

Pierros3d έγραψε:Θα συμφωνήσω και εγώ με τον sinok και τον Zizo.
Κλασικό παράδειγμα του πρώτου open sourse project με το blender "Elephand dream"
(http://www.elephantsdream.org/). Τα ίδια προβλήματα είχε αλλά τα κατάφερε.
(υπάρχουν βέβαια αρκετές διαφορές με τη δικιά μας περίπτωση, αλλά σε γενικές γραμμές ισχύουν τα ίδια)
Εκεί δεν δουλεύουν τσάμπα.. απλά δίνουν free τα αρχεία και το πρόγραμμα που κάνουν develop (το Blender).

Pierros3d
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 21 Μάιος 2010 17:04
Τοποθεσία: ATHENS
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Pierros3d » 11 Ιουν 2010 11:00

Ναι στην Blender Foundation που δημιούργησε το Blender σίγουρα δε δουλεύουν τσάμπα, αλλά κατά τη παραγωγή του "Elephant dream" υπήρχαν πολλοί που ασχολήθηκαν με τη δημιουργία της ταινίας (εκτός εταιρίας) και δούλεψαν εθελοντικά.

Όπως είπα και παραπάνω το δικό μας εγχείρημα έχει αρκετές διαφορές από αυτό του Blender Foundation, παρόλα αυτά πιστεύω ότι θα μπορούσε να δουλέψει, αν υπάρχει αρκετός εθελοντισμός!
I do 3D, i watch 3D, i love 3D... if only i could pay with 3D!

pagou
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007 10:07

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από pagou » 11 Ιουν 2010 16:08

-ποσοι εχουν εμπειρια σε αντοιχα project ;
-πως θα γινει ο συγχρονισμος;
-πως θα παιρνονται αποφασεις; κλασσικος λογος διαλυσης ομαδων: δεν θα μου πεις εσυ να κανω.
-ποσοι ειναι επαγγελματιες; και ποσοι φοιτητες/ερασιτεχνες;
-η ποιοτητα της ομαδας θα καθορισει το αποτελεσμα. πως θα ξερω ο Χ οτι Α δεν κανει κακη δουλεια με αποτελεσμα να χανεται η ποιοτικη μου προσπαθεια;
-εχουμε ολοι κοινο λογισμικο; (blender ειναι μια καποια λυση)

Pierros3d
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 21 Μάιος 2010 17:04
Τοποθεσία: ATHENS
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Pierros3d » 11 Ιουν 2010 17:25

Η ερωτήσεις της pagou, είναι αρκετά σημαντικές και πιστεύω ότι θα έχουν και οι υπόλοιποι ενδιαφερόμενοι τις ίδιες.

Λοιπόν,
1. Για το "-πόσοι έχουν εμπειρία σε αντίστοιχα project ;"
θα απαντήσω για τον εαυτό μου μόνο. Ασχολούμαι με το 3D 10 χρόνια τουλάχιστον. (η πρώτη μου επαφή να φανταστείτε ήταν με το 3D studio σε DOS! Ωραίες εποχές!!! :) ) Έχω κάνει από διαφημιστικά και video clips μέχρι μικρού μήκους και visualizations.
Ιδιαίτερη αγάπη έχω στο Sci-fi και character animation.
Με λίγα λόγια δεν είμαι φοιτητής ή ερασιτέχνης!
Με αυτή την απάντηση νομίζω ότι κάλυψα και την ερώτηση "-πόσοι είναι επαγγελματίες; και πόσοι φοιτητές/ερασιτέχνες;"
Για μένα φυσικά μόνο.

2. "-πως θα γίνει ο συγχρονισμός;"
Σε αυτό το θέμα πιστεύω ότι θα εξαρτηθεί και από το project που θα αποφασίσουμε να κάνουμε.
Τί εννοώ. Αν κάνουμε μια ταινία μικρού μήκους θα χρειαστούμε λιγότερα άτομα από ότι αν κάναμε ένα παιχνίδι.
Όσο περισσότερα άτομα εμπλέκονται τόσο πιο επιτακτική η ανάγκη για κάποιον/κάποιους να τους οργανώσει.
Αν όμως είναι 5-6 άτομα νομίζω ότι μπορούμε μετά απο συνεννόηση να αναλάβει ο καθένας από κάποια ευθύνη μέσα στο project.
Προσωπικά είμαι ανοικτός και σε άλλες προτάσεις.

3. "-η ποιότητα της ομάδας θα καθορίσει το αποτέλεσμα. πως θα ξέρω ο Χ ότι Α δεν κάνει κακή δουλειά με αποτέλεσμα να χάνεται η ποιοτική μου προσπάθεια;"

Αυτό νομίζω ότι είναι το μόνο εύκολο.! Σίγουρα δε θα επιλέξουμε ένα μοντέλο που δεν είναι σωστό η ένα animation που δε κολλάει. Εξάλλου θα πρότεινα να ποσταρουμε τη δουλειά σε κάποιο site η εδώ στο forum και έτσι θα έχουμε άμεση επαφή με την πορεία αλλά και με τη ποιότητα τής δουλειάς.

και τέλος...
-έχουμε όλοι κοινό λογισμικό; (blender είναι μια κάποια λύση)

Νομίζω ότι ούτε εκεί θα έχουμε πρόβλημα. Τα περισσότερα προγράμματα τώρα πια έχουν export σε οbj αλλά και σε 3ds. Αλλά και να μην έχουν, εμείς να έχουμε όρεξη και λύση θα βρούμε (ας είναι καλά το google!)

Ελπίζω να έλυσα μερικές απορίες με τα θέματα αυτά.
Περιμένω και από τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους προτάσεις.
I do 3D, i watch 3D, i love 3D... if only i could pay with 3D!

Pierros3d
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 21 Μάιος 2010 17:04
Τοποθεσία: ATHENS
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Pierros3d » 11 Ιουν 2010 17:27

Η ερωτήσεις της pagou, είναι αρκετά σημαντικές και πιστεύω ότι θα έχουν και οι υπόλοιποι ενδιαφερόμενοι τις ίδιες.

Λοιπόν,
1. Για το "-πόσοι έχουν εμπειρία σε αντίστοιχα project ;"
θα απαντήσω για τον εαυτό μου μόνο. Ασχολούμαι με το 3D 10 χρόνια τουλάχιστον. (η πρώτη μου επαφή να φανταστείτε ήταν με το 3D studio σε DOS! Ωραίες εποχές!!! :) ) Έχω κάνει από διαφημιστικά και video clips μέχρι μικρού μήκους και visualizations.
Ιδιαίτερη αγάπη έχω στο Sci-fi και character animation.
Με λίγα λόγια δεν είμαι φοιτητής ή ερασιτέχνης!
Με αυτή την απάντηση νομίζω ότι κάλυψα και την ερώτηση "-πόσοι είναι επαγγελματίες; και πόσοι φοιτητές/ερασιτέχνες;"
Για μένα φυσικά μόνο.

2. "-πως θα γίνει ο συγχρονισμός;"
Σε αυτό το θέμα πιστεύω ότι θα εξαρτηθεί και από το project που θα αποφασίσουμε να κάνουμε.
Τί εννοώ. Αν κάνουμε μια ταινία μικρού μήκους θα χρειαστούμε λιγότερα άτομα από ότι αν κάναμε ένα παιχνίδι.
Όσο περισσότερα άτομα εμπλέκονται τόσο πιο επιτακτική η ανάγκη για κάποιον/κάποιους να τους οργανώσει.
Αν όμως είναι 5-6 άτομα νομίζω ότι μπορούμε μετά απο συνεννόηση να αναλάβει ο καθένας από κάποια ευθύνη μέσα στο project.
Προσωπικά είμαι ανοικτός και σε άλλες προτάσεις.

3. "-η ποιότητα της ομάδας θα καθορίσει το αποτέλεσμα. πως θα ξέρω ο Χ ότι Α δεν κάνει κακή δουλειά με αποτέλεσμα να χάνεται η ποιοτική μου προσπάθεια;"

Αυτό νομίζω ότι είναι το μόνο εύκολο.! Σίγουρα δε θα επιλέξουμε ένα μοντέλο που δεν είναι σωστό η ένα animation που δε κολλάει. Εξάλλου θα πρότεινα να ποσταρουμε τη δουλειά σε κάποιο site η εδώ στο forum και έτσι θα έχουμε άμεση επαφή με την πορεία αλλά και με τη ποιότητα τής δουλειάς.

και τέλος...

-έχουμε όλοι κοινό λογισμικό; (blender είναι μια κάποια λύση)
Νομίζω ότι ούτε εκεί θα έχουμε πρόβλημα. Τα περισσότερα προγράμματα τώρα πια έχουν export σε οbj αλλά και σε 3ds. Αλλά και να μην έχουν, εμείς να έχουμε όρεξη και λύση θα βρούμε (ας είναι καλά το google!)

Ελπίζω να έλυσα μερικές απορίες με τα θέματα αυτά.
Περιμένω και από τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους προτάσεις.
I do 3D, i watch 3D, i love 3D... if only i could pay with 3D!

pagou
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007 10:07

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από pagou » 11 Ιουν 2010 19:14

pagou=
παναγιωτης γουρνής
www

ωραια, εχω και εγω 15 χρονια πειρας σε graphic design και διαχειρηση workflow.
Παρολο που ειμαι σε ενα video art project δεν θα ελεγα οχι, σε μια ποιοτικη ομαδα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pagou την 15 Ιουν 2010 22:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Pierros3d
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 21 Μάιος 2010 17:04
Τοποθεσία: ATHENS
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Pierros3d » 11 Ιουν 2010 23:33

ουπς!!!!
pagou δεν είσαι γυναίκα τελικά!!!
Συγνώμη για τη προσφώνηση αλλά το profil σου λέει άλλα!!!
I do 3D, i watch 3D, i love 3D... if only i could pay with 3D!

pagou
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007 10:07

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από pagou » 12 Ιουν 2010 02:54

μαλλον πρεπει να δινω λιγο παραπανω χρονο οταν εγγραφομαι σε φορουμ.

εχεις δικιο αλλα για πακετα επιπεδου, μιλαμε απο χιλιαρικο και επανω μινιμουμ. οποτε ιδου αλλη μια λογικη αποροια: εγω εχω ολα τα πακετα μου νομιμα για graphic design & color management.

το ιδιο υποθετω και για τους υπολοιπους επαγγελματιες, τι κανουμε με τους φοιτητες (περα απο το να τους εκπαιδευουμε); επισης αποκλειονται ερασιτεχνες για δεκαδες λογους.

Επισης
ηδη καναμε τον πυρηνα της ομαδας χωρις να εχουμε ουτε πυρηνα ουτε ομαδα. αν δεις ασυνειδητα εγραψες: δε θα επιλέξουμε και εγω μιλαω αντιστοιχα. οποτε ξαναπαμε στο: ποιος αποφασιζει.

κατ εμε το porject πρεπει πρωτα να γινει και μετα να χωριστει. Δηλ. πρωτα να γινει μια ομιογενης ομαδα και μετα ο καθε ενας να αναλαβη ενα τμημα.

αληθεια ποιος θα προγραματισει και τι θα γινει με τα δικαιωματα του κωδικα και των αρχειων; ανηκουν στην ομαδα ή στο ατομο;

νομιζω οτι η ιδεα του μικρου project ειναι μονοδρομος. εαν παει καλα συνεχιζουμε ( εαν αρχισουμε δηλαδη)

Pierros3d
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 21 Μάιος 2010 17:04
Τοποθεσία: ATHENS
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Pierros3d » 12 Ιουν 2010 19:04

pagou,

για το θέμα του software νομίζω ότι δε χρειάζεται να ανησυχούμε.
Σίγουρα δεν έχει ο καθένας μας να δια θέση τόσα λεφτά για να αγοράσει ένα πρόγραμμα μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με το project. Αλλά και πάλι αν κάποιος θέλει να βοηθήσει δε νομίζω ότι θα πρέπει να αρχίσουμε να ρωτάμε αν έχει original το πρόγραμμα ή όχι για να γίνει δεκτός στην ομάδα.

Το θέμα δεν είναι να έχουμε πρωτότυπα τα προγράμματα (όχι βέβαια ότι δε πρέπει...δυστυχώς το τι πρέπει με το τι μπορεί ο καθένας έχει μεγάλη διαφορά), αλλά το πόσο όρεξη και διάθεση έχει κάποιος ώστε να μπει σε μια ομάδα που θέλει να δημιουργήσει κάτι πρωτότυπο και ελληνικό.

Επίσης μην υποτιμάς τους ερασιτέχνες και τους φοιτητές, γιατί μερικοί από αυτούς μπορεί να κάνουν καλύτερη δουλειά από μερικούς από εμάς τους επαγγελματίες.

Όσο για τον πυρήνα που αναφέρεις δεν έχουμε κάνει κάτι τέτοιο ακόμα!
Ακόμα είμαστε στην εκδήλωση ενδιαφέροντος. Το ότι είπα τη λέξη "επιλέξουμε" δεν εννοούσα ότι έχουμε βρει την ομάδα, αλλά ότι όταν βρούμε την ομάδα όλοι μαζί θα επιλέξουμε πως και ποιοι θα διαχειριστούν τις ανάγκες του project.

Ότι αφορά τον κώδικα και τα δικαιώματα αυτό θα κριθεί όταν αποφασίσουμε να κάνουμε κάτι που χρειάζεται κώδικα. Και αυτό σημαίνει ότι θα μιλάμε για Computer Game.
Δε λέω η ιδέα του τελευταίου μου είναι αρκετά ελκυστική, αλλά ας μη γελιόμαστε θέλει πολλές απαιτήσεις και γνώσεις.

Ένα τέτοιο εγχείρημα έχει πολλές δυσκολίες, ιδίως όταν γίνεται χωρίς οικονομικές απολαβές, αλλα αμα πετύχει το κέρδος θα ειναι απίστευτο!
I do 3D, i watch 3D, i love 3D... if only i could pay with 3D!

pagou
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007 10:07

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από pagou » 12 Ιουν 2010 20:45

φανταζομαι οτι ολοι θα συμφωνησουμε στο οτι πρεπει να εχουμε νομιμα λογισμικα. μια και υπαρχουν λυσεις ( blender κ.α.) αυτο ειναι κατι που λυνεται, οποτε ας μην το αναπτυξουμε αλλο.

δεν κοιταω το κερδος αλλα το αποτελεσμα. πολλες φορες βλεπω ατομα που εχουν εμπειρεια 4-5 χρονια (αποφοιτοι σχολων) και δεν ειναι σε θεση να διεκπαιρεωσουν μια σωστη δουλεια ειτε απο την αποψη του design, ειτε απο τεχνικη αποψη. επισης αλλους με εμπειρια μεγαλη που απλα δεν ξερουν.

επετρεψε να υποτιμαω τους φοιτητες και τους ερασιτεχνες, διαφορετικα θα λεγονταν επαγγελματιες αλλα να εισαι βεβαιως οτι κρινω απο το αποτελσμα και οχι απο τους τιτλους εξαλου καθε ομαδα πρεπει να κολλαει μεταξυ της, αλλιως....

ΜΗΝ υποτιμαμε το σεναριο, πως ακριβως θα ξεκινησουμε χωρις αυτο;

αποροια το εχω: με το THESIS τι εγινε;

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Frruger » 12 Ιουν 2010 22:11

pagou έγραψε:....αποροια το εχω: με το THESIS τι εγινε;
Πεθανε, το τελευταιο νεο ηταν ενα trailer το 2008.
http://www.theseisgame.com/
http://www.track7games.com/about.php

Άβαταρ μέλους
Pesoner
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: 19 Μάιος 2010 20:27
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Pesoner » 12 Ιουν 2010 22:21

Μπορείτε να κάνετε ένα τοπικ και να ακούσετε ιδέες από όλους..

Ή μπορεί και να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον..

Τι λέτε για την Ιλιάδα??

Pierros3d
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 21 Μάιος 2010 17:04
Τοποθεσία: ATHENS
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Pierros3d » 14 Ιουν 2010 10:47

Pesoner έγραψε:Μπορείτε να κάνετε ένα τοπικ και να ακούσετε ιδέες από όλους..

Ή μπορεί και να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον..

Τι λέτε για την Ιλιάδα??
Νομίζω ότι είναι νωρίς ακόμα για το την ιδέα. Πρώτα πρέπει να βρούμε όλους τους ενδιαφερόμενους από όλα τα στάδια παραγωγής και μετά να αποφασίσουμε τι είδους project θα κάνουμε.

Και επειδή ήρθε και το καλοκαιράκι μάλλον μας βλέπω από Σεπτέμβρη να επιβεβαιώνουμε την αρχική ομάδα!

Βέβαια περιμένω και τις γνώμες των προηγούμενων ενδιαφερόμενων.
I do 3D, i watch 3D, i love 3D... if only i could pay with 3D!

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες