Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

pagou
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007 10:07

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από pagou » 03 Ιούλ 2010 18:10

paink1ller έγραψε:M'αρεσει που το συζητατε ακομη.. :D

Τι ειναι ρε παιδια το game? Ακομη και ενα απλο tetris να κανετε θα σας παρει πολυ καιρο.

παιδες μας πηραν χαμπαρι

vemix
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010 21:25

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από vemix » 09 Ιούλ 2010 07:07

Ok, τυχαία είδα αυτό το post καθώς googlaριζα και γελώντας είπα ότι μόνο και μόνο για 1 post, αξίζει να κάνω registration. Ξέρω ότι είναι λίγο παλιό το thread αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ ...

ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ POST ...

Λοιπόν κύριοι (εκφράζω άποψη και δεν επιτίθομαι σε κανένα ok?) ...

Οσες απόψεις γράφτηκαν είναι ξεκάθαρο ότι αποτελούν απλά παιδιαρίστικα, βεβιασμένα και ρηχά συμπεράσματα ατόμων που δεν έχουν ουδεμία εμπειρία στην βιομηχανία του Game Development. Οχι γιατί φταίει κανένας σας αλλά γιατί απλά είναι ένα αντικείμενο στο οποίο δεν υπάρχει εκπαίδευση ούτε στις βασικά όσο αφορά το τι πραγματικά είναι ένα παιχνίδι, τι χρειάζεται και πως να το φτιάξει κάποιος.

Το μεράκι και η επιθυμία είναι καλά δεν λέω. Γνώσεις, ακόμα καλύτερα, αλλά θα σας πάνε μόνο μέχρι το μπακάλικο της γειτονιάς την στιγμή που ο προορισμός είναι ο Βόρειος πόλος. Και αυτό όχι σε κάποιο τερατώδες project, αλλά στο Pacman. Αν θέλετε δε να πουλήσετε και το παιχνίδι, πολαπλασιάστε x3 και θα έχετε μια ιδέα το τι σας περιμένει !!!

Να ξεκινήσουμε λοιπόν με μερικά λανθασμένα σημεία και απόψεις ...

1. Κανένα project στα γενοφάσια του δεν έχει ανάγκη από 3D modelers, Music artists, SFX engineers, web designers, Concept artists, Script writers, Project managers. Αντίθετα έχει απόλυτη ανάγκη AI programmers, Engine Programmers, Network programmers, Tool programmers και βασικά ότι έχει σχέση με Programming & Programmers. Αυτό γιατί είτε το θέλουμε είτε όχι οι περιορισμοί στο τι μπορεί να βάλουμε σε ένα παιχνίδι έχουν να κάνουν με το πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την CPU / GPU και τι γνώσεις έχουμε ως προς αυτά τα θέματα. Ο game designer θα πρέπει να έχει την απαραίτητη εμπειρία σε Programming κάθε είδους για να να μπορεί να κόψει εξ'αρχής ή να ξέρει να κόβει στην διάρκεια πράγματα που δεν είναι εφικτά για την ομάδα που θα έχει.

2. Τα παιχνίδια είναι ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. Κάνουν χρήση μαθηματικών και αλγορίθμων που οι περισσότεροι δεν έχουν ακούσει κάν. Ακόμα και οι πιό παλιοί αλγόριθμοι θα μπορούσαν να κάνουν έναν Math PhD να εκραγεί το κεφάλι του. Θυμάμαι ένα παιδί μόλι είχε αποφοιτήσει (πραγματική ιστορία) από Μαθηματικός και μάλιστα πολύ καλός. Εκτός του ότι δυσκολέυτικε αφάνταστα να λύσει το ποιό απλό πρόβλημα του Gaming development (άν ένα αντικείμενο είναι εμφανές στην Οθόνη του υπολογιστή) η λύση που πρότεινε στην κυριλεξία σκότωσε το rendering loop γιατί απλά δεν ήξερε προγραμματισμό ώστε να ξέρει ποιές πράξεις είναι βαριές στην CPU !!!

3. Ακόμη και αν θεωρείστε αυθεντίες στο 3D design μπορεί να είστε πραγματικά μωρά στο Game Development 3D modelling. Τα δύο αυτά αντικείμενο (γιατί 2 είναι μην σας παραπλανά κανένας) έχουν τελείως διαφορετική νοοτροπία, χρησιμοποιούν τελείως διαφορετικά εργαλεία και στοχεύουν σε 2 τελείως διαφορετικά πράγματα (το ένα στην ομορφιά και το άλλο στην ταχύτητα). Αν δεν έχετε κάνει ποτέ ένα από τα ακόλουθα, καλύτερα καθήστε στην θέση σας .... Character Normal mapping, Light mapping, BSP, Polycount crunching, Character animation & Rigging, Shadering, ... (και καμιά 10αριά ακόμα τεχνικά θέματα). Αν επίσης έχετε την εντύπωση ότι τα μαθηματικά ΔΕΝ είναι για εσάς, καλύτερα ξεχάστε ότι σκέψεις έχετε ... θα σας πονέσουν. Μια παρατήρηση που έκανα σχετικά με τον Διαγωνισμό σας .... Ωραίος και καλή δουλειά, όμως το ότι κανένας σας δεν έκανε κάποιον Low Poly character ή animation (και δεν εννοώ walkthrous ή turntables), μήπως θα πρέπει να σας λέει κάτι?

4. Στην διάρκεια της ανάπτυξης όλοι θα πρέπει να είναι πρόθυμοι να μαθαίνουν καινούργια πράγματα ΟΜΩΣ ενα game project δεν είναι παρκο της Playschool. Το Game Development μοιάζει με την απόβαση της Νορμανδίας, είναι ματωμένο και με πολλά πτώματα, ακρωτηριασμένα και ξεκοιλιασμένα (ελπίζω να το πέρασα το μήνυμα ). Αν θέλετε να παίξετε με τα κουβαδάκια σας ... το κάμπινγκ είναι πιο ασφαλές. Και αυτό αφορά τόσο την γνώση και την χρήση προγραμμάτων, όσο και την τεχνική κατάρτηση σε θέματα Game Development όπως μεταξύ άλλων ... Content Pipeline management (μιας και μιλάμε για 3D artists που είναι Content Creators).

5. Μην γελιέστε. Παρακολουθώ το Game Development εδώ στην Ελλάδα πολύ καιρό. Δεν υπήρξε ποτέ πραγματικό development. Το ποιό ίσως τρανό παράδειγμα είναι το THESIS το οποίο είναι πραγματικά εντυπωσιακότατο όσο αφορά εμφάνιση. Είδε κανένας σας ποτέ μια σκηνή μάχης? Οχι, και αν έτυχε να προσέξετε, σε όλα τα "παιχνίδια" στην Ελλάδα δεν υπάρχει καμιά σκηνή με action ενάντια σε κάποιο AI (Artificial Intelligence). Αν μιλήσουμε για Multiplay τα πράγματα μπορεί να είναι καλύτερα αλλά και πάλι .... δύσκολα.

6. Καποιοι αναφέρθηκαν σε χρήματα και διοικητικά θέματα. Εδώ είναι που γέλασα, να σας πω την αλήθεια. Το Game Development δεν είναι το προσωπικό κατοικίδιο του κάθε μέλους της ομάδας και κανένας δεν κάνει αυτό που θέλει. Κάνενας δεν έχει λέγειν στο τι θα γίνεται μέσα στο παιχνίδι και πως θα παίζεται αυτό. Αυτά έχουν ήδη καθοριστεί ή θα καθοριστούν στην πορεία από τον Game Designer. Οι υπόλοιποι απλά ακολουθούν ΔΙΑΤΑΓΕΣ. Αν το βρίσκετε δύσκολο να το κάνετε τότε πολύ απλά .... δεν κάνετε ακόμα για Game Development (άσχετα αν το παιχνίδι θα βγεί στο εμπόριο ή είναι για πλάκα). Αν δεν γουστάρετε να παιρνετε εντολές, κάντε το μόνοι σας ........ εεεεε, αστεία το είπα. Μην κάνετε καμιά βλακεία και ξεκινήσετε :p

7. Πρόβλημα χρόνου? .... "Μάτια που δεν βλέπονται, γρήγορα λυσμονιούνται". Η συμμετοχή σε ένα project δεν είναι παίξε γέλασε. Δεν λέει κάποιος "Είμαι μέσα" και ως δια μαγείας βγαίνει το project. Αν το επίπεδο της δέσμευσης δεν είναι ικανοποιητικό από εναν από εσάς θα πέσετε όλοι μαζί. Αυτό να φανταστείται γίνεται σε projects που πληρώνουν, πόσο μάλλον σε κάποιο που ξεκινάει από 'Μεράκι' και εφήμερο ενθουσιασμό.

Αφησα το σηματνικότερο απ'όλα στο τέλος γιατί ίσως περνάει απαρατήρητο από όλους σας.

8. Γιατί θέλετε να φτιάξετε ένα παιχνίδι? Είτε το θέλετε είτε όχι, το κίνητρο σας ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ένα από αυτά ...

- Γιατί έχω ελεύθερο χρόνο.
- Γιατί θέλω να έχω στο Βιογραφικό μου ότι ασχολήθηκα με Game Development.
- Γιατί έτσι.
- Γιατί μου αρέσει το Χ παιχνίδι και θέλω να κάνω και εγώ ένα.
- Γιατί πάντα ήθελα να κάνω ένα παιχνίδι.
- Γιατί ζήλεψα τους άλλους.
- Για την Ελλάδα, ρε .... (γιατί να κάνουν μόνο οι Αμερικάνοι).
- Γιατί θέλω να μάθω να φτιάχνω παιχνίδια και κάπως πρέπει να αρχίσω.


Αυτά και καλή αρχή (ή τέλος) σε όλους .... :) :lol:

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από Frruger » 09 Ιούλ 2010 09:57

Ο Pierros3d μίλησε για ένα short movie, το οποίο είναι ρεαλιστικός στόχος. Κάποια στιγμή εκτροχιάστηκε και έφτασε στα άστρα (Game)

Προσπαθησε ο sinok και ο paink1ller να μιλήσουν την λογική , αλλα τιποτα , κενο .

Ο vemix τελικά έδωσε μια ρεαλιστική προσέγγιση του Game Development . Που ελπίζω ότι θα βοηθήσει την κοινότητα να προσδιορίσει καλυτέρα το τι είναι δυνατόν να πραγματοποιήσει και τι όχι. :clap: :clap:

Άβαταρ μέλους
sinok
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 05 Απρ 2009 16:42
Τοποθεσία: Glyfada
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από sinok » 10 Ιούλ 2010 04:40

Πέραν του ότι συμφωνώ με τον vemix πως το εγχείρημα είναι άκυρο... έχω πολλές ενστάσεις σε αυτά που είπε. Αν και δεν μου αρέσει το game developing, έχω ασχοληθεί ενεργά και έχω δουλέψει και στο THESEIS που ανέφερε. (παρεμπιπτόντως το THESEIS δεν είναι η πιο αξιόλογη προσπάθεια. Η πιο αξιόλογη είναι το Darkfall που είναι το πρώτο "κανονικό" παιχνίδι που βγήκε στα ράφια εντός και εκτός συνόρων. Και τώρα είναι σε φάση που κάνει update τα γραφικά του με πολύ πολύ καλύτερα από τα προηγούμενα. Από εκεί και πέρα υπάρχει και το THESEIS αλλά και το DeathFall που και τα δύο πάτωσαν, αλλά είχαν πολύ καλή δουλειά, τόσο στα γραφικά, όσο και στο κομμάτι του προγραμματισμού. (υπάρχει και ένα άλλο στη Θεσσαλονίκη αλλά μου διαφεύγει το όνομα)

Μερικά από αυτά που διαφωνώ είναι πχ πως το πρώτο πράγμα δεν είναι το engine και ούτε χρειάζονται τα μαθηματικά όπως τα περιγράφει. Νομίζω πως περιγράφει τη κατασκευή ενός παιχνιδιού σαν το Crisys που πρέπει να έχει τους Super WOW programmers, τα super WOW graphics κλπ.

Υπάρχουν πολλά tools όπως και το tool στο blender ή tools όπως η Unity ή η Quest3d κλπ κλπ που μπορείς αρκετά εύκολα να φτιάξεις ένα μικρό game με μικρή χρήση προγραμματισμού και Node based UI. Πλέον μέχρι και η Unreal Engine είναι free, μέχρι ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό από έσοδα. Αν δεν ξέρεις animation υπάρχουν 100.000 free motion captures για να κάνεις edit και υπάρχουν ακόμα και Low cost libraries που σου στέλνουν animations όπως τα θέλεις, ή τουλάχιστον πολύ κοντά σε αυτό που θέλεις. Με λίγα λόγια υπάρχουν σε όλα λύσεις. Το λέω από εμπειρία και επειδή είδα μπροστά μου να καταστρέφεται ένα παιχνίδι.

Όπως και να έχει.. νομίζω πως θα μπορούσες vemix να πεις την άποψη σου με λίγο πιο σεμνό τρόπο, γιατί σε μερικά σημεία εγώ προσωπικά αισθάνθηκα πως είναι προσβλητικά. Το ότι είπες πως δεν επιτίθεσαι σε κανέναν, είναι σαν να πω για παράδειγμα εγώ "δεν βρίζω κανέναν παλιό ηλίθιοι πανίβλακες $@%^%$%#".

vemix
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010 21:25

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από vemix » 10 Ιούλ 2010 11:56

@sinok . Εντάξει, έχεις δίκιο, παρασύρθηκα λίγο και για'αυτό ζητώ συγνώμη απ'όλους οι οποίοι αισθάνθηκαν ότι αμφισβητώ τις γνώσεις τους, την διάθεσης τους να μάθουν και να ασχοληθούν. Δεν είταν ο πραγματικός μου σκοπός αυτός.

3 σημεία sinok (υποθέτω ότι έχεις γνώσεις προγραμματισμού σε game εφαρμογές) ...

1. Συμφωνώ ότι υπάρχουν τόννοι δωρεάν προγράμματα με τρελές δυνατότητες για να φτιάξεις κάτι χωρίς να σου κοστίσει τίποτα. Αν υπήρχε οικονομική δυνατότητα να αγοράσει έτοιμα packs για content ουδέν πρόβλημα, αλλά κανένας δεν ανέφερε τίποτα για cash. Ακόμα όμως και αν υπήρχε η δυνατότητα, αυτό απλά θα παρέκαμπτε του 3D artists και όχι τους προγραμματιστές.

2. Τα μαθηματικά είναι αναπόσπαστο κομμάτι του game development. Ακόμα και shaders (vertex ή texture) να φτιάξεις τα μαθηματικά είναι ανώτερα λυκείου. Ακόμα πιο πολύ αν πάς AI, Decision trees, Path finding, Occlusion culling, Depth culling, Ray collision, Object collision .... etc.

3. Με τα χρόνια έχω αποκτήσει διαφορετική αντίληψη για το τί είναι ένα 'Interactive Action Game'. Η άποψη μου πλησιάζει περισσότερο στην άποψη που επικρατεί στο mainstream των game developers και αυτό όχι γιατί το επέλεξα αλλά γιατί αναγκαστικά κλίνεις προς τα εχεί όταν βλέπεις ότι οποιαδήποτε άλλη νοοτροπία δεν οδηγεί σε επιθυμητό αποτέλεσμα. To να κάνεις ένα 3D περιβάλλον (ακόμα και fully destructible να είναι) δεν είναι game γιατί αν είταν έτσι θα μπορούσα να έχω ένα παιχνίδι έτοιμο σε 1 μήνα. Χρειάζεται κάποιο ενεργό feedback το οποίο να δίνει την αίσθηση Interactivity (κάνεις κάτι σε αυτό και αυτό με την σειρά του κάνει κάτι σε εσένα) το οποίο απαιτεί γνώσεις που οι περισσότεροι δεν έχουν.

Για να συμπληρώσω το προηγούμενο μου post (και πάλι συγνώμη ρε παιδιά αν σας φάνηκα επιθετικός :oops: ) ....

Θα πρέπει πρώτα να Ξέρετε να φτιάχνετε ένα παιχνίδι (διάβασμα, πειραματισμοί, μικρά tasks σε άλλες ομάδες με έμπειρα μέλη) μετά να Μπορείτε να το φτιάξετε (χρόνος, χρήμα, γνώσεις) και στο τέλος να Θέλετε να το φτιάξετε. Ο ενθουσιασμός αντιστρέφει αυτήν την σειρά ..... Πρώτα θέλουμε να το φτιάξουμε, μετά νομίζουμε ότι έχουμε ή βρήκαμε τα εργαλεία και στο τέλος διαπιστώνουμε οτι δεν ξέρουμε πως να το φτιάξουμε. :cry:

PS: Να σας πάρει, τι μου κάνετε. Ποτέ δεν γράφω τόσο μεγάλα post. :wink:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vemix την 10 Ιούλ 2010 12:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

vemix
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010 21:25

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από vemix » 10 Ιούλ 2010 12:06

Αγνοήστε αυτό το post. Πήγα να κάνω edit και πάτησα κατα λάθος το Quote (παπούς είμαι δεν βλέπω καλά ρε παιδιά συγνώμη :oops: ).

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από paink1ller » 10 Ιούλ 2010 17:09

ρε συ sinok τι εγινε με το 3dv?
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
sinok
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 05 Απρ 2009 16:42
Τοποθεσία: Glyfada
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από sinok » 10 Ιούλ 2010 17:47

@vemix
No worries :D έτσι και αλλιώς στη βάση συμφωνούμε.

1. Πρώτον είπα.. "αν δεν ξέρεις animation" και δεύτερον είπα και για free libraries που μπορείς να κάνεις edit τα animation τους. Άρα δεν μιλάω για λεφτά. Και αν δεν έχεις λεφτά τότε θέλεις 3d artists. Όπως υπάρχουν έτοιμα libs για 3dartists και με έναν μέτριο 3d artist κάνεις ένα game με μέτρια γραφικά, έτσι υπάρχουν και Libs για προγραμματιστές που με ένα μέτριο προγραμματιστή μπορείς άνετα να κάνεις ένα μέτριο game.

2. Είναι, για τις μεγάλες παραγωγές. Για μία μικρή (φιλική) παραγωγή.. με τα tools που υπάρχουν και που είναι τόσο αυτοματοποιημένα, μπορείς να κάνεις τρελά πράγματα, χωρίς να γράψεις ούτε γραμμή κώδικα. Το AI πλέον ελέγχεται με node based interfaces και όχι με κώδικα. Για να ασχοληθείς με κώδικα πρέπει να κάνεις κάτι πολύ εξεζητημένο οπότε είναι εκτός θέματος αυτού του topic.

3. Αυτό που περιγράφεις είναι να κάνεις ένα κορυφαίο παιχνίδι.. Δεν νομίζω πως εδώ είναι αυτό το ζητούμενο.. Εδώ το ζητούμενο είναι ο χαβαλές, η γνώση και το κάψιμο. (κάτι που όπως είπα, δεν νομίζω πως μπορεί να έρθει με αυτό το τρόπο).

@paink1ller
Πάμε καλά. Σύντομα θα έχετε νέα :D

Άβαταρ μέλους
veriotis
Graphics Moderator
Δημοσιεύσεις: 1360
Εγγραφή: 22 Δεκ 2003 21:30
Τοποθεσία: Βέροια
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από veriotis » 11 Ιούλ 2010 02:44

το ζητούμενο είναι νομίζω να σπρώξουμε προς την δημιουργία όποιον ενδιαφέρετε .
ξεκινάς βλέπεις τι έχεις και με αυτά που έχεις βγάζεις το αποτέλεσμα.
ένα παιχνίδι μπορεί να γίνει και ταινία μικρού μήκους και το αντίστροφο .

ο σκοπός είναι να δημιουργήσεις κάτι και όχι απαραίτητα τέλειο ,η διαδρομή είναι εκπαιδευτική και όχι ο προορισμός

Άβαταρ μέλους
sinok
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 05 Απρ 2009 16:42
Τοποθεσία: Glyfada
Επικοινωνία:

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από sinok » 11 Ιούλ 2010 02:56

Απλά δεν βγάζεις αποτέλεσμα.. αυτό είναι το πρόβλημα. Αυτά τα project πεθαίνουν και κανείς δεν έχει προλάβει να μάθει κάτι.. Και από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου.. νομίζω πως είναι ένα θέμα που είναι λίγο δύσκολο να βρούμε κάποια εξαίρεση..

vemix
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010 21:25

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από vemix » 11 Ιούλ 2010 10:08

Ενα παιχνίδι έχει πολλές πλευρές και όταν μια ομάδα τελειώνει ένα τέτοιο project τότε όλοι έχουν μάθει πάρα πολλά όχι μόνο για το δικό τους αντικείμενο αλλά και για τον άλλων. Βλέπετε, όλες οι δουλειές που γίνονται μέσα θα πρέπει αργά η γρήγορα να ενωθούν και να παράξουν το επιθυμητό. Οπότε αν ένας κάνει ένα λάθος, αυτό θα εππηρεάσει κάποιον άλλον.

Αν δεν ξέρει κάποιος θα υπάρξουν εκνευρισμοί. Θα χρειαστεί να ξαναγίνει η δουλειά με τρόπο που να μην δημιουργεί προβλήματα στο project και στους άλλους. Αυτή η διαδικασία πραγματικά σκοτώνει τα μέλη. Φανταστείτε να δώσετε όλο σας το είναι για να φτιάξετε ένα 3d model και να σας πεί μετά ο προγραμματιστής ότι δεν κάνει για τον xY λόγο και ότι πρέπει να το ξανακάνετε .... αν γίνει αυτό καμιά 10αριά φορές (που θα γίνει) πώς θα σας φανεί?

Δυστυχώς η διαδικασία μάθησης, όταν κάποιος που δεν έχει εμπειρία βουτάει στα βαθιά νερά, βασίζεται στo Trial & Error. Είναι πολύ επίπονη και απογοητευτική. Χτυπάει και στον Εγωϊσμό σου μερικές φορές αφού τα 10 χρόνια εμπειρίας σου σε 3D & Προγραμματισμό δεν σε βοηθάνε καθόλου όσο αφορά ένα τέτοιο project.

Η πειθαρχία, η ταπεινοφροσύνη και η γαϊδουρίσια υπομονή και επιμονή (μην γελάτε είναι σοβαρό) είναι απαραίτητα και δυστυχώς νομίζω ότι τα στερούμαστε όλοι λίγο πολύ.

Να συμπληρώσω κάτι. Οταν ένα project αποτυγχάνει, πάλι όλοι μαθαίνουν κάτι (μικρό ή μεγάλο). Αν όμως είναι κάποιος να αποκτήσει τα προσόντα και την επμειρία με αυτόν τον τρόπο θα χρειαστούν αρκέτα αποτυχημένα projects και σίγουρα δεν είναι ωραία ούτε ενθαρρυντική αυτή η ίδέα.

pagou
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007 10:07

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από pagou » 11 Ιούλ 2010 10:43

εν ολιγοις: οτι και να γινει οποιος συματασχει θα αναπτυξει την υπομονη του και τις γνωσεις του, θα μαθει να συνεργαζεται καλυτερα με απομακρυσμενες ομαδες. Μπορει να βγει αποτελεσμα μπορει να μην βγει, αλλα τα ωφελη απο μια τετοια συμετοχη θα ειναι πολυτιμα, που δυσκολα θα βγουν απο μια αλλη προσπαθεια.

και πεταγεται ο Αννιβας: και αν δεν υπαρχει δρομος θα τον ανοιξουμε.

vemix
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010 21:25

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από vemix » 11 Ιούλ 2010 14:26

pagou έγραψε:...., θα μαθει να συνεργαζεται καλυτερα με απομακρυσμενες ομαδες.
Λοιπόν αυτή την στιγμή εργάζομαι σε ένα προσωπικό χόμπυ το οποίο είναι ένα arcadish, FPS , Flight sim. Δεν υπάρχει dedicated ομάδα και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρξει με την πληρέστερη έννοια αφού δεν υπάρχει πληρωμή ή σχέδιο για πώληση. Γνωρίζω 3D modeling, 2D artwork, Sound Engineering σε βαθμό που να μου επιτρέπουν να έχω τουλάχιστον τα βασικά για testing αλλά όχι για final content. Το σημαντικότερο απ'όλα είναι ότι είμαι Προγραμματιστής με πολύ καλή εμπειρία σε AI, Networking, 3D Rendering, Path finding, ... blah, blah και σε ικανοποιητικό βαθμό είμαι πεπεισμένος ότι θα το προχωρήσω το project έως ενα on-line playable demo (το οποίο βέβαια θα έχει γελοία εμφάνιση) αλλά ολοκληρωμένο simulation, Control & Feel.

Αν θέλετε να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε κάτι διαφορετικό ή να μάθετε να βλέπετε το αντικείμενο σας από την πλευρά ενός προγραμματιστή (το οποίο πιστεύω ότι είναι πολύ πολύτιμο) θα μπορούσα να σας δώσω ένα μικρό και απλο κομμάτι 3D (για να μη νομίζετε ότι ψάχνω για κοροϊδα) του project με οδηγίες για το τί θα εξυπηρετήσει στο παιχνίδι και πως θα χρησιμοποιηθεί, να το δουλέψετε όπως νομίζετε εσείς. Φυσικά θα έχετε πλήρη πρόσβαση στο εκτελέσιμο του παχνιδιού και σε όλο το content σε όλη την διάρκεια ανάπτυξης αφού το παιχνίδι θα είναι free για όλους.

Το content που χρησιμοποιώ τώρα ή το φτιάχνω εγώ ή είναι free ή το 'δανείζομαι' από άλλα commercial games. Μην με ρωτήσετε για Royalties και κέρδη γιατί δεν υπάρχουν και ούτε θα υπάρξουν για κανέναν.

Οποιος θέλει μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου. :)

Ααα, ναι. Το παιχνίδι έχει πολλά στοιχεία από την σειρά Robotech / Macross αν την έχετε ακουστά.

pagou
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007 10:07

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από pagou » 11 Ιούλ 2010 15:13

για να ειμαι ειλικρινης δεν την ξερω σειρα Robotech / Macross, αυτο που υπερ-ψηνομαι ειναι κατι σαν το black tiger.

( εχεις pm)

cocoflop
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 23 Αύγ 2007 19:51

Τι λετε, κάνουμε παιχνίδι?!!!

Δημοσίευση από cocoflop » 11 Ιούλ 2010 18:35

Κι εμένα μου αρέσει σαν ιδέα το όλο σκηνικό αλλά τώρα το κλίμα είναι ζόρικο για τέτοιες πρωτοβουλίες (ο κόσμος τρέχει πανικόβλητος). Πρέπει να περιμένουμε λίγο μέχρι να ηρεμήσουν τα πράγματα. :pint:

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης