Να υλοποιηθεί συνάρτηση με όνομα Myadd() η οποία θα δέχεται στα ορίσματα της δύο ισομεγέθεις πίνακες ακεραίων Α και Β και έναν αριθμό Ν ίσο με το πλήθος των στοιχείων των Α και Β. Η συνάρτηση θα πρέπει να δημιουργεί δυναμικά και να επιστρέφει έναν νέο πίνακα C ο οποίος σε κάθε θέση θα περιέχει το άθροισμα του αντίστοιχου στοιχείου του Α και του αντεστραμμένου Β (για παράδειγμα αν Ν=10, τότε C[0]=A[0]+B[9], C[1]=A[1]+B[8] κ.τ.λ.).
[/code]#include<stdio.h>
#include<stdlib.h>
int Myadd(%d,A,B,N);
int main
{
int C=A+B;
printf(%d,C)
int Myadd(%d,A[k],B[m],N)
int N=k+m
{
if(N>0)
{
return C[k]=A[k]+B[m];
}
μια ασκηση ζητα την υλοποιηση μιας συναρτησης
Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators
μια ασκηση ζητα την υλοποιηση μιας συναρτησης
μια ασκηση ζητα την υλοποιηση μιας συναρτησης
Καντε το αν θελετε και μπορείτε γι' αυτο το λογο το εστειλα.inFamous έγραψε:Ναι οκ και εσύ θες να στο κάνουμε;
μια ασκηση ζητα την υλοποιηση μιας συναρτησης
Εδώ δεν θα σου κάνουμε την εργασία εσύ διάλεξες την σχολή κάτσε διάβασε και κάντο θα σε βοηθήοσυμε αλλά την εργασία δεν στην κάνουμε...Pavel έγραψε:Λεφτά έστειλες;
- soteres2002
- S. & H. Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1524
- Εγγραφή: 05 Μαρ 2004 22:17
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
μια ασκηση ζητα την υλοποιηση μιας συναρτησης
Ψάξε για την malloc(). Θέλεις έναν διπλό pointer για να φτιάξεις NxN πίνακα.
Δέν είναι δύσκολο...
Υπάρχει λύση και στο φόρουμ, μπορείς να ψάξεις και να τροποποιήσεις αν σου είναι δύσκολο να το γράψεις...
Δέν είναι δύσκολο...
Υπάρχει λύση και στο φόρουμ, μπορείς να ψάξεις και να τροποποιήσεις αν σου είναι δύσκολο να το γράψεις...
μια ασκηση ζητα την υλοποιηση μιας συναρτησης
δεν ζητάει NxN πίνακα αλλά πίνακα C[N]soteres2002 έγραψε:Ψάξε για την malloc(). Θέλεις έναν διπλό pointer για να φτιάξεις NxN πίνακα.
Δέν είναι δύσκολο...
Υπάρχει λύση και στο φόρουμ, μπορείς να ψάξεις και να τροποποιήσεις αν σου είναι δύσκολο να το γράψεις...
σου δίνω λίγο από τον κώδικα για να ξεκινήσεις
Κώδικας: Επιλογή όλων
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
int * Myadd(int *,int *,int);
int main(){
int N=10;
int A[N],B[N];
int *C;
........................
C=Myadd(A,B,N);
...........................
int * Myadd(int *A,int*B,int n){
int *C;
C=(int *)malloc(n*sizeof(int));
......................
return C;
}
μια ασκηση ζητα την υλοποιηση μιας συναρτησης
προς όλους:
αρκετή η βοήθεια, ως εδώ! Δεν χρειάζεται να αποδείξετε ότι μπορείτε να το λύσετε (virxen75 για εσένα μιλάω). Είσαι καλός προγραμματιστής και ευτυχώς βλέπω ότι έχεις εξορθολογίσει τη στάση σου.
Αν θέλει ολοκληρωμένη λύση, μπορεί να διαλέξει έναν από εμάς. Η προτεινόμενη αμοιβή μου είναι 40 Ευρώ. Τα υπόλοιπα μέσω PM.
Πρέπει να παγιώσουμε τη στάση μας. Δεν μπορεί να σπουδάζουμε όλοι (είμαι διδάκτωρ Τμ. Φυσικής ΑΠΘ). Όταν μπήκα εγώ στο Φυσικό (το τέλειωσα στα 4 χρόνια), το επίπεδο ήταν πολύ υψηλότερο. Δεν περνούσες ούτε καν τα πιο εύκολα μαθήματα με γραπτό μικρότερο από δύο γεμάτες κόλλες αναφορές (δηλ. 8 σελίδες). Κάποιοι έχουν καλομάθει σήμερα, καθώς ο Jeffrey (σικ) κατέστρεψε την παιδεία. Τα κουσούρια που είχε παλιά το σύστημα, δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτό που γίνεται σήμερα.
Σήμερα λοιπόν, τυγχάνει να δουλεύω ως εκπαιδευτικός (έχω κάνει και άλλες δουλειές), και τα πράγματα είναι τραγικά. Οι καλοί είναι λίγοι, και αυτοί που έχουν κριτική ικανότητα καθώς και ικανότητα σύνθεσης από γνώριμές τους πληροφορίες είναι ακόμη λιγότεροι.
Χρειάζεται κόσμος και στις τέχνες και στις χειρωνακτικές εργασίες.
-locoman
αρκετή η βοήθεια, ως εδώ! Δεν χρειάζεται να αποδείξετε ότι μπορείτε να το λύσετε (virxen75 για εσένα μιλάω). Είσαι καλός προγραμματιστής και ευτυχώς βλέπω ότι έχεις εξορθολογίσει τη στάση σου.
Αν θέλει ολοκληρωμένη λύση, μπορεί να διαλέξει έναν από εμάς. Η προτεινόμενη αμοιβή μου είναι 40 Ευρώ. Τα υπόλοιπα μέσω PM.
Πρέπει να παγιώσουμε τη στάση μας. Δεν μπορεί να σπουδάζουμε όλοι (είμαι διδάκτωρ Τμ. Φυσικής ΑΠΘ). Όταν μπήκα εγώ στο Φυσικό (το τέλειωσα στα 4 χρόνια), το επίπεδο ήταν πολύ υψηλότερο. Δεν περνούσες ούτε καν τα πιο εύκολα μαθήματα με γραπτό μικρότερο από δύο γεμάτες κόλλες αναφορές (δηλ. 8 σελίδες). Κάποιοι έχουν καλομάθει σήμερα, καθώς ο Jeffrey (σικ) κατέστρεψε την παιδεία. Τα κουσούρια που είχε παλιά το σύστημα, δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτό που γίνεται σήμερα.
Σήμερα λοιπόν, τυγχάνει να δουλεύω ως εκπαιδευτικός (έχω κάνει και άλλες δουλειές), και τα πράγματα είναι τραγικά. Οι καλοί είναι λίγοι, και αυτοί που έχουν κριτική ικανότητα καθώς και ικανότητα σύνθεσης από γνώριμές τους πληροφορίες είναι ακόμη λιγότεροι.
Χρειάζεται κόσμος και στις τέχνες και στις χειρωνακτικές εργασίες.
-locoman
- cordis
- Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
- Δημοσιεύσεις: 27633
- Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
μια ασκηση ζητα την υλοποιηση μιας συναρτησης
συστάσεις προς άλλα μέλη,
λύση θεμάτων με αμοιβή.
=
ban.
ευχαριστώ.
λύση θεμάτων με αμοιβή.
=
ban.
ευχαριστώ.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες