ligo voithia me AS3 (Actionscript 3)

ActionScript και Flex Προγραμματισμός

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
NDH
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009 13:56
Επικοινωνία:

ligo voithia me AS3 (Actionscript 3)

Δημοσίευση από NDH » 20 Ιουν 2010 17:35

Gia sas pedia tha ithela na rotisw pos mporw se ena aplo shooter molis xtypaw ton antipalo na toy mionei pontous kai molis ton skotonei na mou dinei emena score ? Deite ena aplo demo pou exw synapsei kai basi autou ean mporeite na mou peite kati.
Euxaristw!
(exw kanei kapoies prospathies alla den!)
Συνημμένα
demo.rar
Neo arxeio apo to idio demo
(7.56 KiB) Μεταφορτώθηκε 272 φορές

NDH
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009 13:56
Επικοινωνία:

ligo voithia me AS3 (Actionscript 3)

Δημοσίευση από NDH » 20 Ιουν 2010 21:22

Hi pedia exw auto to scriptaki alla den douleuei ti mporei na exw lathos?

Κώδικας: Επιλογή όλων

terror_1.addEventListener(MouseEvent.CLICK, shootedTer);

function shootedTer (event:MouseEvent):void { 
Health = Health - 20;
    if(Health == 0){
message.text = "Terrorist Health " + Health + " %"; 

    }
	else{
message.text = "Terrorist Health " + Health + " %"; 
	}
}
enoeite mpos to instance tou movie clip einai terror_1
kai an mporeite deite kai auto to post gt nomizw oti to evala se lathos meros
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=50463
Thanks

NDH
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009 13:56
Επικοινωνία:

ligo voithia me AS3 (Actionscript 3)

Δημοσίευση από NDH » 20 Ιουν 2010 22:25

vasika vrika to provlima einai oti to eikonidio tou kersora to exw se apo panw layer alla an to katevasw douleuei alla etsu tha xanete o kersoras giati to kanei auto?

nkast
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2009 20:31
Επικοινωνία:

ligo voithia me AS3 (Actionscript 3)

Δημοσίευση από nkast » 21 Ιουν 2010 02:53

Πρόσθεσε τη γραμμή :

Κώδικας: Επιλογή όλων

myCursor_mc.mouseEnabled=false;

Ετσι το myCursor_mc δεν θα αλληλεπιδρά με το mouse και το click event θα φτάνει στο terror_1 που βρίσκεται από κάτω.

NDH
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009 13:56
Επικοινωνία:

ligo voithia me AS3 (Actionscript 3)

Δημοσίευση από NDH » 21 Ιουν 2010 03:54

doulepse ok thanks!

NDH
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009 13:56
Επικοινωνία:

ligo voithia me AS3 (Actionscript 3)

Δημοσίευση από NDH » 21 Ιουν 2010 04:18

kati ekana oso anafora to xtypima toy stoxou alla thelw akoma doulia!

Άβαταρ μέλους
HeRu
Flash Moderator
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 16 Αύγ 2004 10:49
Επικοινωνία:

ligo voithia me AS3 (Actionscript 3)

Δημοσίευση από HeRu » 21 Ιουν 2010 11:44

Είσαι σε καλό δρόμο! Σου προχώρησα λίγο το project, και έκανα ένα βασικό implementation.

Χρησιμοποίησα και ένα Steering Behavior για το target, ώστε να είναι πιο ενδιαφέρον.
Συνημμένα
target.rar
FLA & AS
(68.77 KiB) Μεταφορτώθηκε 241 φορές

demo.swf [ 59.11 KiB | Προβλήθηκε 2087 φορές ]


NDH
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009 13:56
Επικοινωνία:

ligo voithia me AS3 (Actionscript 3)

Δημοσίευση από NDH » 21 Ιουν 2010 14:36

poly kalo alla na sou pw pos tha ginei o stoxos na se xtypaei diladi na exeis diko sou health kai ayto mexri na to skotoseis na sou rixnei health
kai to vector2D.as mporw mesa na to grapsw kai private var _z:Number; gia na kinite kai se vathos o stoxos? kai pos mporw na kalesw tin metavliti _maxSpeed apoto arxeio vihicle.as oste na valw katit tetio if(Score >= 200 && Score <= 300){ _maxSpeed += 1 } katalaves gia na anevenei speed analoga to "epipedo" ?
Kai mia mikroula allagi etsu oxi gia kapoion logo to ekana kai ligo poio eukolo
Συνημμένα

demo.swf [ 70.81 KiB | Προβλήθηκε 2043 φορές ]

target.rar
ola ta arxeia edw
(203.63 KiB) Μεταφορτώθηκε 252 φορές

Άβαταρ μέλους
HeRu
Flash Moderator
Δημοσιεύσεις: 800
Εγγραφή: 16 Αύγ 2004 10:49
Επικοινωνία:

ligo voithia me AS3 (Actionscript 3)

Δημοσίευση από HeRu » 21 Ιουν 2010 15:33

Αυτό που θέλεις να φτιάξεις θα το χαρακτήριζα ως medium difficulty, οπότε θα πρέπει να έχεις κάποιες βασικές γνώσεις.

Οπότε θα πρέπει να ξεκινήσεις μαθαίνοντας τα βασικά της actionscript 3 και μετά να προσπαθήσεις σιγά σιγά να το φτιάξεις.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα έτοιμο framework για games, όπως το Flixel, που έχει πολλά από αυτά που θέλεις να κάνεις έτοιμα. Αλλά ακόμα και αυτό απαιτεί να έχεις μια βασική γνώση της AS 3.0.

Απάντηση

Επιστροφή στο “ActionScript και Flex Προγραμματισμός”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες