Πρόβλημα με αρχείο video. Το ανοίγει σαν σελίδα.

Τεχνικές και μόνο Συζητήσεις για WEB hosting servers, Mail servers, DNS servers. Όχι αναζήτηση υπηρεσιών εδώ!

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
tasos99

Δημοσίευση από tasos99 » 22 Ιουν 2010 16:37

Καλησπέρα,

δεν ξέρω καν αν είναι το σωστό section στο οποίο ταιριάζει το πρόβλημά μου, γιατί γενικά είμαι πολύ αρχάριος με θέματα web hosting και προγραμματισμού.

Τέλος πάντων, το πρόβλημά μου είναι ότι στο site που έχω, ανεβάζω ένα video με κατάληξη .mp4. Δεν το συνδέω με την υπόλοιπη σελίδα, απλά το ανεβάζω στον server ώστε να στείλω σε κάποιον το link και να το κατεβάσει. Το κακό είναι ότι αν κάνεις κλικ στο link τότε ο browser σου ανοίγει μια σελίδα με ακαταλαβίστικα (και σου κολλάει και το pc για λίγο). Αν το link το κάνεις c/p σε download manager τότε όλα οκ, το κατεβάζει.
Επίσης ο firefox και ο Safari το ανοίγουν σαν σελίδα, ο Explorer το κατεβάζει μεν, αλλά δεν δείχνει στο πόσο % και λέει άγνωστα kb απομένουν ακόμα. Αυτό διορθώνεται κάπως;

Επικοινώνησα με την υποστήριξη του web hosting μου και μου είπαν ότι είναι μάλλον θέμα browser και σαν μόνη λύση πρότειναν να το κάνω .zip. Όντως αν τα ζιπάρω δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά θα προτιμούσα να το απέφευγα. Υπάρχει κάτι που μπορώ να ρυθμίσω ώστε να κατεβαίνει αυτόματα το .mp4;

Σας ευχαριστώ πολύ![/img]

nbc
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nbc » 22 Ιουν 2010 17:19

Αυτό συμβαίνει επειδή ο web server αγνοεί το mime type που αντιστοιχεί στην κατάληξη .mp4, και το στέλνει ως text/plain.

Από εκεί και πέρα, ο browser (ανάλογα το "μοντέλο") και με βάση το εάν ο χρήστης που το κατεβάζει έχει πρόγραμμα αναπαραγωγής mp4 (και άρα έχει γίνει register αυτή η κατάληξη), μπορεί να αγνοήσει το mime type που στέλνει ο server και να το χειριστεί διαφορετικά.

Οι λύσεις είναι 3:

1) Δεξί-κλικ -> Save Link As