ΟΤΕ και επικοινωνιακή απόκλιση

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Black_Elk
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 26 Ιαν 2010 15:58
Επικοινωνία:

ΟΤΕ και επικοινωνιακή απόκλιση

Δημοσίευση από Black_Elk » 25 Ιουν 2010 16:55

Όταν αποφάσισα να επιστρέψω στην Ελλάδα μετά από 7 ½ χρόνια παραμονής στην Αγγλία, έλεγξα το site του ΟΤΕ για τις ταχύτητες internet που προσφέρει στο σπίτι μου στους Καβαδδάδες Κέρκυρας και διαπιστώνω ότι προσφέρεται έως και 24 Mbit. Καθώς εργάζομαι στο χώρο του διαδικτυακού μάρκετινγκ και η επιχείρηση μου έχει έδρα στην Αγγλία, το γραφείο είναι ουσιαστικά στο internet.

Ερχόμενος εδώ στο τέλος Μαρτίου ζητάω αναβάθμιση της γραμμής από 2Mbit στα 8Mbit – ταχύτητα που θα έπρεπε να είναι διαθέσιμη. Όπως προκύπτει μετά την αναβάθμιση, το modem συγχρονίζει στα 5.5 Mbit και η σύνδεση διακόπτεται κάθε 10 λεπτά περίπου. Στις 9/4 δηλώνω βλάβη στον ΟΤΕ και μετά από ψηφιακό έλεγχο της γραμμής, την κλείνουν στις 12/4 καθώς δεν «υπάρχει πρόβλημα» οπότε στις 14/4 δηλώνω ξανά βλάβη που κλείνει στις 15/4 για το ίδιο λόγο. Στις 26/4 δηλώνετε η βλάβη όπου και πλέων μου λένε ότι θα στείλουν τεχνικό να ελέγξει την γραμμή. Μετά από καθημερινά τηλεφωνημάτα στην υπηρεσία βλαβών και στον ΟΤΕ Σκριπερού, αναγκάστηκα να πάω στα γραφεία του ΟΤΕ στο Σκριπερό και να καλέσω στα κεντρικό κατάστημα του ΟΤΕ στην Κέρκυρα, και να βρω τυχαίως εκεί τον κ. Παρίσι Κούρτη, Διευθυντή του ΟΤΕ στο Σκριπερό, που είπε ότι θα στείλει τεχνικό την επόμενη μέρα.

Ο τεχνικός όμως, κ. Δημήτρης Αλέξης αποφάσισε – για λόγους που μόνο ο ίδιος ξέρει - ότι δεν υπάρχει λόγος να έρθει και απλά πήρε τηλέφωνο. Έχοντας προφανή άγνοια της κατάστασης, ρώτησε ποιο είναι το πρόβλημα, για να τον ενημερώσω ότι το modem από-συγχρονίζει κάθε 10 λεπτά. Αποφαίνεται αυτόματα ότι φταίει το modem και ρωτάει αν είναι συνδεδεμένο στον υπολογιστή με USB ή Ethernet. Δηλαδή σαν να λέει ένας μηχανικός αυτοκινήτων ότι η βλάβη στον κινητήρα οφείλετε στην διάσταση των ελαστικών. Εξηγώντας ότι έχω χρησιμοποιήσει και άλλο modem και συνεχίζω να έχω τα ίδια προβλήματα αποφασίζει ότι πρέπει να έρθει. Στις 8/5 έρχεται πλέων στο σπίτι και ως λύση μειώνει την ταχύτητα στα 2Mbit καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα του η γραμμή δεν υποστηρίζει μεγαλύτερες ταχύτητες.

Όταν ο ΟΤΕ διαφημίζει ταχύτητες στην περιοχή μέχρι 24Mbit και ο τεχνικός λέει ότι δεν υποστηρίζεται περισσότερο από 2Mbit, είτε ο ΟΤΕ είναι υπόλογος για παραπλανητική διαφήμιση ή ο τεχνικός δεν είναι σωστά ενημερωμένος και εκπαιδευμένος. Ταυτόχρονα στο χάρτη ευρυζωνικότητας που παρέχεται από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, η περιοχή εξυπηρετείται με Internet ταχύτητας 8-16Mbit.
Ο τεχνικός Δημήτρης Αλέξης λέει ότι η απόσταση του σπιτιού από το dslam είναι 3400m αλλά στο κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης ADSL του ΟΤΕ, η εκτιμώμενη απόσταση είναι 1630m και η μέγιστη ταχύτητα της γραμμής 7.8Μbit.

Ακολουθώντας την συμβουλή του κ. Δημήτρη Αλέξη κράτησα το modem του ΟΤΕ καθώς διαχειρίζεται καλύτερα τον θόρυβο της γραμμής, σε σχέση με το netgear που είχα τοποθετήσει εγώ. Η μείωση τις ταχύτητας βελτίωσε την ποιότητα της σύνδεσης αλλά δεν ποτέ δεν λειτούργησε κανονικά, καθώς το packet loss (απώλεια αποστολής και λήψης δεδομένων) ήταν στο 20-30%.

Πριν μια εβδομάδα η απώλεια δεδομένων έφτασε στο 70% και δηλώθηκε ξανά βλάβη τις 18/6, όπου το βράδυ τις 22/6 η γραμμή σταμάτησε να λειτουργεί – που όμως δηλώθηκε από λάθος μάλλον ως πρόβλημα γραμμής και όχι internet. Έχοντας πλέων ξεπεράσει τα όρια της υπομονής, 9 το πρωί στις 23/6 πάω στον ΟΤΕ στο Σκριπερό και μπλοκάρω με το αυτοκίνητο μου 3 οχήματα των τεχνικών συνεργείων και αρνούμαι να φύγω από εκεί εάν δεν επιλυθεί το πρόβλημα.
Ο διευθυντής κ. Παρίσης Κούρτης, αρνείται επιδεικτικά να με εξυπηρέτηση μέχρις ότου παρενέβη συνάδελφος του τεχνικός που του ζήτησε να «ασχοληθεί με τον κύριο» καθώς οι τεχνικοί πρέπει να φύγουν και δεν μπορούν. Όντας αποφασίζει να αναγνωρίσει την ύπαρξη μου στον χώρο, ξεμπλοκάρω τα αυτοκίνητα.

Δηλώνει όμως αδυναμία να στείλει τεχνικό, καθώς ο κ. Δημήτρης Αλέξης λείπει για σεμινάριο στην Πάτρα. Στο σημείο αυτό ζητάω να μην στείλουν το συγκεκριμένο τεχνικό καθώς όπως έχει αποδειχτεί από την τηλεφωνική μας επικοινωνία, το «φάρμακο δια πάσα νόσο» είναι η αλλαγή modem. Όπως ότι και αν δεν επιλυθεί το πρόβλημα θα αναγκαστώ να καταφύγω στα ΜΜΕ, λύση που δυστυχώς είναι η μόνη που κινητοποιεί κάποιους ανθρώπους.

Αργότερα την ίδια ημέρα τηλεφωνώ στο γραφείο του Διαμερισματάρχη του ΟΤΕ κ. Μάρκο Παπαφωτίου και μιλάω με την κα Φωτεινή Κάντα όπου και ενημερώνω για τα γεγονότα. Στο ενδιάμεσο έχω επικοινωνήσει και με δημοσιογράφους της Κέρκυρας, με την επόμενη τηλεφωνική επικοινωνία να είναι ξανά με τον κ. Παρίση Κούρτη που ενημερώνω για τις ενέργειες μου. Όπου και λαμβάνω την απάντηση ότι «στο ΟΤΕ έχουμε διαδικασίες που μπορούμε να σε καθυστερήσουμε όσο θέλουμε»!!!!

Την επομένη ημέρα, στις 24/6 έρχεται τεχνικό συνεργείο αποτελούμενο από 2 τεχνικούς τον οποίο τα ονόματα δεν γνωρίζω. Ο ένας εκ το οποίον, με διάθεση επίδειξης δύναμης και γνώσεων με ρωτάει πως γνωρίζω ότι η γραμμή έχει θόρυβο και πια είναι τα επίπεδα θορύβου που θέλω να έχει η γραμμή μου να έχει η γραμμή για να λειτουργήσει.

Μετά από το τεχνικό έλεγχο διάρκειας 10 λεπτών «διαπίστωσαν» ότι φταίει το modem του ΟΤΕ και ότι πρέπει να αλλαχτεί από εμένα καθώς είναι εκτός εγγυήσεως. Επίσης τόνισαν ότι η το τηλεφωνικό καλώδιο χαλκού του σπιτιού είναι οξειδωμένο και πρέπει να αλλαχτεί αλλά αποκλείεται το ίδιο πρόβλημα να έχει το καλώδιο χαλκού του ΟΤΕ καθώς «είναι καλής ποιότητας και δεν οξειδώνετε ο χαλκός».

Με την αλλαγή του modem η γραμμή λειτούργησε και πάλι αλλά με τα προηγούμενα επίπεδα απώλειας δεδομένων του 20-30%. Την ίδια ημέρα και σε επικοινωνία με το τμήμα αναγγελίας βλαβών και πριν ακόμα κλείσουν την βλάβη στο σύστημα οι τεχνικοί, σημειώνεται ότι τα προβλήματα συνεχίζουν έστω και σε μικρότερο βαθμό. Την επομένη σε νέα τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα βλαβών, διαπιστώνω ότι έχει αγνοηθεί η ενημέρωση για την συνέχιση των προβλημάτων και έχουν κλείσει την βλάβη ως το πρόβλημα να λύθηκε. Δηλώνεται νέα βλάβη και περιμένουμε την συνέχεια.

Η παραπάνω επιστολή έχει κοινοποιηθεί στην ΕΕΤΤ, ΜΜΕ και την Δευτέρα θα κατατεθεί στο ΚΕΠ, καθώς ο ΟΤΕ δέχεται γραπτά παράπονα μόνο μέσο ΚΕΠ η υποκαταστήματος του ΟΤΕ.

Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

ΟΤΕ και επικοινωνιακή απόκλιση

Δημοσίευση από fiskilis » 25 Ιουν 2010 17:51

καλα περαστικα σου ευχωμαι
ΕΔΩ οντως φταιει ο ΟΤΕ

το οτι λεει οτι παρεχει ταχυτητες ΕΩΣ 24 mbit απλα ΔΕΝ σημαινει τιποτα!

και 250 kbit που λεει ο λογος να εχεις ειναι καλημενος ο ΟΤΕ

καθως η ταχυτητα αυτη των 24mbit ειναι πραγματοποιησιμη εως 1500 μετρα το πολυ απο το DSLAM της περιοχης

πες μας τι θα γινει αν γινει κατι!

Άβαταρ μέλους
Black_Elk
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 26 Ιαν 2010 15:58
Επικοινωνία:

ΟΤΕ και επικοινωνιακή απόκλιση

Δημοσίευση από Black_Elk » 25 Ιουν 2010 22:14

Θα διαφωνήσω μαζί σου. Όντας πουλάει πακέτα των 2Mbit και η γραμμή μου δεν παίρνει παραπάνω όπως λέει ο τεχνικός, δεν θα έπρεπε να μου πουλήσει 24

Το αν η ταχύτητα τον 24 είναι μέχρι 1500 μέτρα ή οποιαδήποτε άλλη απόσταση, όπως και όλες οι τεχνικοί παράμετροι που μπορούν να επηρεάσουν την ταχύτητα της γραμμής, δεν είναι ευθύνη του τελικού χρήστη να γνωρίζει.

Ο κάθε πάροχος έχει συμβατική υποχρέωση να αποδίδει τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνει ο πελάτης, διαφορετικά είναι αθέτηση συμβολαίου.


Άβαταρ μέλους
Black_Elk
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 26 Ιαν 2010 15:58
Επικοινωνία:

ΟΤΕ και επικοινωνιακή απόκλιση

Δημοσίευση από Black_Elk » 25 Ιουν 2010 22:27

Θα τους κατωχύροναι μόνο εάν δεν πούλαγαν πακέτα των 2 Mbit που θα σήμαινε ότι οι γραμμές έχουν την απαιτούμενη ποιότητα για να μπουν στο profile των 24 στο dslam και να κλειδώσουν στην μέγιστη δυνατή ταχύτητα χωρίς προβλήματα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης