Ξεκινώντας στο χώρο των ιντερνετικών διαφημίσεων

Εύρεση και τοποθέτηση διαφημίσεων στις σελίδες μας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Nik0s21

Δημοσίευση από Nik0s21 » 04 Αύγ 2010 00:07

Καλησπέρα σας.

Λέγομαι Νίκος , και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τις διαφημίσεις στο ιντερνετ.
Στο χώρο του ιντερνετ δεν ειμαι καινούριος, αλλά στο χώρο τω διαφημίσεων είμαι αρχάριος με μεγάλος Ν (όπως το Ν των νεων οδηγών).

Μπορείτε σας παρακαλώ , εαν εχετε χρονο , να μου παραθέσετε τα βασικά που αφορούν στη διαφήμιση ?

Εαν υπάρχει ανάλογο νήμα, ζητώ συγνώμη. Εαν δεν υπάρχει, ίσως γίνει αυτο ενα καλός οδηγός σε όσους θέλουν να μάθουν, πριν εξιδεικευτουν στα υπολοιπα νηματα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων !

Άβαταρ μέλους
Nik0s21

Δημοσίευση από Nik0s21 » 04 Αύγ 2010 00:19

Να συμπληρώσω, για να μην παρεξηγηθώ, έχω βολτάρει στο freestuff και έχει πολλα ενδιαφέροντα πράγματα σχετικά με τις διαφημίσεις, αλλα εαν δεν ξερεις τα βασικα, δεν μπορεις να τα καταλαβεις ακριβώς.

Γιαυτό και προτίμησα να ξεκινήσω ενα θέμα για αρχάριους.

ευχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member

Δημοσίευση από Figaro » 04 Αύγ 2010 00:30

Καλως τον

Οταν λες τα βασικά που "αφορουν τη διαφήμιση" τι ενοείς;

- διαφήμιση απο διάφορες εταιρίες που θέλουν να προωθήσουν τη σελίδα τους μέσω της δικιάς σου
- διαφήμιση απο διαφημιστικές εταιρίες (νοικιάζουν χώρο στη σελίδα σου)
- διαφήμιση τύπου adsense
- affiliate
..

Άβαταρ μέλους
Nik0s21

Δημοσίευση από Nik0s21 » 04 Αύγ 2010 00:38

Ποια η διαφορά όλων αυτών ? Γιατι εμενα μου φαινονται ολα παρομοια.

Τα affiliate αν εχω καταλαβει καλα ειναι τα banners των εταιρειων. Στο μυαλο μου εχω τις στοιχηματικες για παραδειγμα.

Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα 3 δεν καταλαβαινω τη διαφορα.

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member

Δημοσίευση από Figaro » 04 Αύγ 2010 01:06

χοντρικά...

1. Σε επιλέγουν οι ίδιες οι εταιρίες που θέλουν να διαφημιστούν με βάση το target group σου, traffic, σελίδα.