Πλασιοαίσχη

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27626
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από cordis » 14 Σεπ 2010 13:10

deninho έγραψε:@KGP: Ψωνίζω από το digitec.ch ως επί το πλείστον, ειδάλλως από τα μαγαζιά στα διάφορα πολυκαταστήματα της Ζυρίχης [Manor, Jelmoli, Coop]
είχες ποτέ πρόβλημα με το τελωνείο;
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
deninho
Super Moderator
Δημοσιεύσεις: 7066
Εγγραφή: 17 Ιαν 2004 16:01
Τοποθεσία: σ'άλλη διάσταση
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από deninho » 14 Σεπ 2010 13:58

nope

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από KGP » 14 Σεπ 2010 14:03

me prolaves... kanena provlima... btw i zurich kai gamo tis poleis... (giati zurich den einai mono i Bankstrasse oi kafeteries apo tin "apenanti")

kai oi eggiiseis den einai 2 chronia gia proionta pou agorastikane apo chores tis europaikis enoseis... iparchoun eksereseis .. arketes malista...
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από cdhyper » 14 Σεπ 2010 17:22

Και η φάση συνεχίζεται: δεν είχαν δεύτερο creative player 16gb να μου το αντικαταστήσουν και έπρεπε να πάρω κάτι άλλο :lol: Δηλαδή είχαν μόνο ένα και ήταν και χαλασμένο.

Τελικά πήρα ένα Sony ίδιας αξίας 16gb. Αμφιβάλλω αν δουλεύει και αυτό καθώς 3 στις 3 τελευταίες αγορές μου ήταν ελαττωματικές μέχρι αηδίας.

Και το κερασάκι της γυφτιάς: επειδή τους πήγα το creative χωρίς τη συσκευασία (το κουτί), μου άνοιξαν το sony και μου κράτησαν τη συσκευασία εκεί και μου το έδωσαν σκέτο! ΓΥΦΤΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙ σε λίγο θα χρεώνουν και τις σακούλες 30 λεπτά!

Εντωμεταξύ, στα 20 λεπτά που κάθησα εκεί στο service, ήρθαν τουλάχιστον 10 πελάτες με καινούρια ελαττωματικά προϊόντα και τα παρέδωσαν.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
KGP
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5857
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 01:50
Τοποθεσία: Mr Wonderful

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από KGP » 14 Σεπ 2010 22:44

den me pires ena tilefono re sinepithete na akousoun KouGouPou kai na trechoun na se eksipiretisoun... meta sou fteei to plaisio
*Στην Ελλάδα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι...χάνεις πολύτιμο χρόνο!
*"The power of accurate observation is frequently called cynicism by those who don't have it." -George Bernard Shaw (1856-1950)
*The purpose of argument should not be victory, but progress.

mapappado
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 28 Ιουν 2010 20:32

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από mapappado » 15 Σεπ 2010 03:14

Eμένα πάντως μ'αρέσει αυτό που λένε τα κορίτσια στα ταμεία:
"Kατάλογο να σας προσφέρουμε;"

Μια φορά απάντησα"ναι, ένα χωρίς ζάχαρη παρακαλώ" και με κοιτούσαν σαν ούφο.

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Cha0s » 15 Σεπ 2010 10:19

KGP έγραψε:den me pires ena tilefono re sinepithete na akousoun KouGouPou kai na trechoun na se eksipiretisoun... meta sou fteei to plaisio
Ένας λόγος παραπάνω να του φταίει.

Άμα είναι να σε εξυπηρετούν επειδή ξέρεις κάποιον δεν γίνεται δουλειά.
Και κακώς 'προωθείς' την Ελληνική λαμογιά και γυφτιά του 'ειμαι γνωστός του τάδε, φτιάξε με' :hammer: :hammer:

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Cha0s » 15 Σεπ 2010 10:21

mapappado έγραψε:Eμένα πάντως μ'αρέσει αυτό που λένε τα κορίτσια στα ταμεία:
"Kατάλογο να σας προσφέρουμε;"

Μια φορά απάντησα"ναι, ένα χωρίς ζάχαρη παρακαλώ" και με κοιτούσαν σαν ούφο.
Εμένα με είχαν ρωτήσει μία φορά το όνομα μου και τις πετάω 'Ελένη Τσαλιγοπούλου' :lol:
Σκάλωσε, αλλά τελικά αυτό έγραψε :kaloe: :kaloe:

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 15 Σεπ 2010 11:53

Εμένα με είχαν ρωτήσει μία φορά το όνομα μου..
Καλα εισαι και 'συ...
Δεν το καταλαβες ότι στην έπεφτε? Γιατι αλλιώς να σου ζητουσε μια γυναίκα το όνομά σου?
:D
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

ibizakias
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 23 Απρ 2008 11:34

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από ibizakias » 19 Σεπ 2010 02:25

Καλησπέρα και από εμένα! Πρόσφατα αγόρασα από το πλαίσιο έναν αποκωδικοποιητή turbo-x hd 1000 γνωρίζοντας την χείριστη φήμη του πλαισίου είπα να τους εμπιστευθώ μία τελευταία φορά για τον λόγο ότι διάβασα στο pc magazine, το οποίο απλά πληρώνεται όπως φάνηκε από το πλαίσιο για να προωθεί ψεύτικες πληροφορίες, ότι ο συγκεκριμένος αποκωδικοποιητής είναι πρώτος σε πωλήσεις. Τώρα θα μου πείτε ακόμα και να είναι πρώτος σε πωλήσεις δεν πάει να πει ότι είναι και καλός. Τέλος πάντων πάω σπίτι μου, συνδέω τα πάντα και στον συντονισμό των καναλιών δεν έβγαζε όλα τα κανάλια. Σκέφτομαι "μην προτρέχεις ίσως φταίνει κάτι άλλο". Ξηλώνω λοιπόν τον άλλο αποκωδικοποιητή από το άλλο δωμάτιο, τον κουμπώνω εκεί που είχα τον hd 1000, κάνω την ίδια διαδικασία και όλα καμπάνα. Παίρνω λοιπόν το τεχνικό τμήμα, μου λένε κάποιες ρυθμίσεις cline mine αλλά τίποτα. Τρέχω ξανά στο κατάστημα, το παίρνουν οι τεχνικοί και μου λένε ότι πρέπει να το κρατήσουν. Τους λέω για αντικατάσταση και δεν το δέχονται. Λέω κομμάτια να γίνει. Μου δίνουν και έναν αποκωδικοποιητή μέχρι να επισκευαστεί ο δικός μου, τον πιο απλό τον sd 1000, και επιστρέφω σπίτι. Τον ρίχνω πάνω και έπαιζε κανονικά. Σκέφτομαι λοιπόν "άλλο ένα ελαττωματικό προϊόν από το πλαίσιο". Μετά από μερικές μέρες λοιπόν με παίρνουν τηλέφωνο και πάω να πάρω τον δικό μου. Στο τεχνικό τμήμα ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος με τους υπέρτατους τεχνικούς:
Εγώ - Έτοιμο το εργαλείο;
"Υπέρτατος τεχνικός" - Ναι δουλεύει τέλεια!
Εγώ - Και τι έγινε στο μηχάνημα;
"Υπέρτατος τεχνικός" - Του αλλάξαμε την πλακέτα (κλασικό ψωμοτύρι για επισκευές του πλαισίου. Απλά του έκαναν ένα update στο λογισμικό).
Εγώ - Την μικρή πλακέτα αλλάξατε ή την μεγάλη; (Ψάρωμα ερώτηση) όπου και ο "Υπέρτατος τεχνικός" πήρε το σπινθιροβόλο βλέμμα της αγελάδας και δεν ήξερε τι να πει.
Τελικά πάω σπίτι και το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει. Παίρνω τηλ, μιλάω με την υπεύθυνη, αρχίζω να κάνω download candles! (να κατεβάζω καντύλια δηλαδή!). Μετά από πολύ συζήτηση καταλήξαμε να πάω να πάρω τον απλό, sd 1000, ο οποίος έπαιζε και να μου δώσει την διαφορά των χρημάτων πίσω. Συμπέρασμα: Άχρηστα προϊόντα, άχρηστο κατάστημα, χάλι εξυπηρέτηση και άλλος ένας πελάτης τους μείον. Είχα χρόνια να ψωνίσω από εκεί και η τελευταία μου αυτή απόπειρα ήταν και η οριστική.

Ελπίζω να σας διασκέδασα και όχι να σας κούρασα!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από cdhyper » 19 Σεπ 2010 02:37

Τι είναι αυτό το πράμα τελικώς, το έχουν πολιτική να δίνουν ελαττωματικά προϊόντα και μετά να τα παίρνει το service και να τα επισκευάζει αντί να τα αντικαθιστούν επιτόπου; Αυτό είναι κοινό έγκλημα και στα χωριά αυτούς που τα κάνουν αυτά τους λένε κλέφτες και απατεώνες. Στην πόλη τους λένε it sales experts. Δηλαδή φαντάσου να παίρνεις ένα κιλό φέτα από τον μπακάλη, να πηγαίνεις σπίτι, να την ανοίγεις και να έχει μούχλα πάνω πάνω, να την επιστρέφεις και να σου λέει "κάτσε φιλαράκι να σου ξύσω τη μούχλα και είσαι έτοιμος" αντί να σου δώσει τα λεφτά πίσω ή να σου αντικαταστήσει το προϊόν επιτόπου. Πώς τα δεχόμαστε αυτά τα πράγματα;
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Cha0s » 21 Σεπ 2010 13:03

Θέλω σήμερα/αύριο να πάω από το Πλαίσιο να δώσω τον Projector γιατί στους 9 μήνες (1196 ώρες ~= 50μέρες συνολικής λειτουργίας) τα έφτυσε η λυχνία μάλλον... (σκοτεινή εικόνα και αλλοιωμένα χρώματα μέσα σε 1 μέρα ξαφνικά και την επόμενη μέρα δεν άναψε καν πάλι) :evil:

Παίζει να μου κάνουν καμιά ιστορία και να μου πουν να τον πάω εγώ στην EPSON;

Νομικά αν δεν κάνω λάθος είναι υποχρεωμένο το Plaisio να βρει την άκρη μόνο του ή με την EPSON σωστά;
Εγώ σαν τελικός καταναλωτής με το Plaisio έχω πάρε δώσε όχι με την EPSON σωστά;

Να ξέρω πως να το χειριστώ αν μου αρχίσουν τις παπάτζες...

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 21 Σεπ 2010 13:13

Απο τη στιγμη ου η αγορα εγινε απτο πλαισιο, υπεύθυνο για την εγγύηση του προϊόντος ειναι το πλαισιο. φαντάζομαι απόδειξη αγορας υπάρχει ε?
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από paink1ller » 21 Σεπ 2010 13:17

Δες στο site αν γραφει εγγυηση αντιπροσωπειας. Εγω παω ρωταω για οθονη LG που εγραφε εγγυηση αντιπροσωπειας και ο ενας "τεχνικος" μου λεει να την φερω και οταν την πηγα ο αλλος τεχνικος που λεει θα παρετε τηλ την αντιπροσωπεια να ερθουν να την αλλαξουν επιτοπου.

Απο την αντιπροσωπεια ηρθαν μπαμ μπαμ παντως και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος αλλα το πλαισιο γ.μ..τ.. αβερτα χωρις σαλιο.
cdhyper έγραψε:Τι είναι αυτό το πράμα τελικώς, το έχουν πολιτική να δίνουν ελαττωματικά προϊόντα και μετά να τα παίρνει το service και να τα επισκευάζει αντί να τα αντικαθιστούν επιτόπου;
Ε κοιτα απο το να πας και να δωσεις τα χρηματα σου καπου αλλου καλυτερα να σου δωσει ενα ελλατωματικο το οποιο μπορει να γνωριζει οτι ειναι ελλατωματικο αλλα δεσμευει τα χρηματα σου για μερικες μερες ωστε να ερθει το stock. Σαν να τους κανεις ενα μικρο δανειο δλδ.

Δεν ξερω αν ισχυει κατι τετοιο στην πραξη αλλα παλαιοτερα ειχαν βγει κατι τετοιες φημες για το πλαισιο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paink1ller την 21 Σεπ 2010 13:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Cha0s » 21 Σεπ 2010 13:23

Στο site δεν υπάρχει πλέον το συγκεκριμένο μοντέλο.

Για όλους τους EPSON πάντως αναφέρει 2-3 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπίας και 3 χρόνια (ή 3000 ώρες) εγγύηση για την λυχνία.

Το θέμα είναι ότι εγώ δεν έχω καμία σχέση με την EPSON.

Εγώ από το Plaisio πήρα την συσκευή, το Plaisio δεν είναι υποχρεωμένο να μου παρέχει την εγγύηση;

Τουλάχιστον λίγο που έψαξα στο google σύμφωνα με την Ε.Ε. αυτό ισχύει πλέον και στην Ελλάδα.

http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB% ... E%BF%CF%82

Έχει κανείς κανένα επίσημο ΦΕΚ που να αναφέρει τα όσα αναφέρει το συγκεκριμένο άρθρο;

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης