Πλασιοαίσχη

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από paink1ller » 21 Σεπ 2010 13:28

Ε κοιτα μ'αυτους υπεγραψες την "συμβαση πωλησης" αλλα στο γραφει ξεκαθαρα οτι ειναι εγγυηση αντιπροσωπειας. Δεν γραφει ενα 3 χρονια εγγυηση σκετο δλδ.
Αν το γραφει και πανω στην αποδειξη σου ειναι σαν να το δεκτικες οτι σε περιπτωση βλαβης δεν ειναι υπευθυνο το πλαισιο.

Εγω δεν εβγαλα ακρη παντως. Αντε και εχεις δικιο τι θα κανεις ? Θα τα βαλεις με την νομικη ομαδα του πλαισιο?
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Cha0s » 21 Σεπ 2010 13:39

Το πιο πιθανό όμως είναι να έχει βλάβη η λυχνία όπως το κόβω όπου εκεί αναφέρει αόριστα 3 χρόνια εγγύηση και δεν λέει τίποτα για κατασκευαστές αντιπροσωπίες και λοιπές παραπλανητικές μπούρδες.

Τι θα κάνω; Θα τσακωθώ μαζί τους άσχημα μέχρι να περάσει το δικό μου :P
Αν ο νόμος λέει ότι το πλαίσιο πρέπει να παραλάβει και να βρει την άκρη με την EPSON, τότε δεν με ενδιαφέρει να κόψουν τον λαιμό τους να το φτιάξουν.
Δεν πα να λένε 45 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπίας; Ο νόμος είναι νόμος (φασισμό θέλανε φασισμό θα λάβουνε όπως λέει και ο Αποστόλης :lol: :lol: )
Δεν μπορεί οι κουφάλες όταν πήγα να τον πάρω τον projector να φάγανε με το ρολόι μισή ώρα ψάχνοντας το τελευταίο κομμάτι στην αποθήκη και μου τον δώσανε με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και τώρα να μου κάνουν τους τρελούς.

Κάποιος πρέπει να σταματήσει να δέχεται κάθε μαλακία που του λέει ο κάθε άσχετος πωλητάκος επειδή ο προιστάμενος του είπε να πει έτσι. :evil: :hammer:

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από paink1ller » 21 Σεπ 2010 13:44

Λογικα το 2-3 εγγυηση αντιπροσωπιας και 3 χρονια για την λυχνια σημαινει οτι 2-3 χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας για το υλικο και 3 χρονια ομως εγγυση αντιπροσωπειας για την λυχνια.

Anyway αυτοι εχουν ομαδα που η δουλεια της ειναι να τους συμβουλευει πως να ειναι απολυτα καλυμενοι σε τετοια θεματα.

Good luck παντως. Δες ποτε ειναι σε lunch break ο σεκιουριτας πριν το παιξεις νταης.
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Cha0s » 21 Σεπ 2010 13:54

Δεν θέλω να το παίξω νταής.

Θέλω να με εξυπηρετήσουν ως πελάτη και όχι ως παρείσακτο που δεν θα τους αποφέρει έσοδα με το να πάω να ασκήσω τα δικαιώματα μου ως καταναλωτής.

Χώρια που και το πλαίσιο και η EPSON μπορούν (αν δεν κάνουν ήδη - που είμαι 100% σίγουρος ότι κάνουν) να κάνουν ένα κάρο πουστιές και από τον Χ χαλασμένο Projector να αρχίσουν να γεμίζουν αποθήκες με stock που δεν τους κόστισε τίποτα (αλλά κόστισε στην EPSON στην Αμερική).


Btw δεν έχουν ομάδα που τους έχει καλυμένους νομικά.
Έχουν ομάδα που διαστρεβλώνει τους νόμους για να τραμπουκίζει τους καταναλωτές επειδή οι περισσότεροι βαριόμαστε να μπούμε στην διαδικασία να πάμε δικαστικά. (και καλά κάνουμε γιατί και εκεί σάπιο είναι το σύστημα :hammer: )

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από paink1ller » 21 Σεπ 2010 14:04

Μακαρι παντως να ειχε το πλαισιο εγγυηση αντιπροσωπειας σε ολα τα πραγματα που πουλαει και να ερχοταν σπιτι να παρουν εναν δισκο πχ παρα να πληρωνω ενα δισκο 100Ε και μετα να χανω αλλα 50Ε σε βενζινες/time value/body energy για να τον αλλαξω.
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Cha0s » 21 Σεπ 2010 14:07

Γιαυτό ρωτάω αν έχει κανείς κανένα εύκαιρο ΦΕΚ με τον νόμο να δω ακριβώς τι λέει.

Γιατί απόσα διαβάζω το κάθε πλαίσιο είναι υποχρεωμένο να παρέχει εγγύηση ακόμα και στα στυλό που πουλάει. Όχι επιλεκτικά και ας γράφει ότι θέλει στο site.

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από CyberCr33p » 21 Σεπ 2010 14:10

Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει τελευταία με το Πλαίσιο αλλά εμένα μου έχει αφήσει καλές εντυπώσεις όσες φορές έχω αγοράσει κάτι από εκεί.

Πριν καμιά 10αρια χρόνια μου είχαν αντικαταστήσει ένα χαλασμένο δίσκο άμεσα. Σε ένα φίλο την ίδια εποχή του είχαν αντικαταστήσει ένα modem χωρίς καν να ελέγξουν ότι είχε πρόβλημα. Πριν περίπου 3 χρόνια που χάλασε οθόνη laptop (μια γραμμή από καμμένα pixels) όπου και τους το παρέδωσα στο κατάστημα Ηρακλείου Κρήτης και το είχαν έτοιμο σε 1 εβδομάδα (φαντάζομαι σε κατάστημα Αθήνας θα κάνουν πιο γρήγορα). Η τελευταία μου εμπειρία ήταν με χαλασμένο πληκτρολόγιο σε laptop (εκτός εγγύησης) που μου είπαν να το παω στην αντιπροσωπία που με βόλευε και εμένα γιατί ήταν σε μικρή απόσταση.

Πάντως και το Πλαίσιο στην αντιπροσωπία θα σου στείλει οτιδήποτε χαλάσει, και εάν η αντιπροσωπία είναι κοντά σου ίσως θα ήταν καλύτερα να πας σε αυτούς απευθείας.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από cdhyper » 21 Σεπ 2010 14:14

Βαγγέλη να σου πω εγώ τι θα γίνει: Θα σου πουν ευχαρίστως να το αναλάβουν οι ίδιοι, αλλά επειδή θα καθυστερήσει ένα μήνα η διαδικασία, μπορείς να πας ο ίδιος στο service ή στην αντιπροσωπεία τέλος πάντων γιατί "έτσι ξενπερδεύεις σε λίγες ημέρες".

Κλασικό. Τυπικά αποδέχονται την ευθύνη και τυπικά είναι νόμιμοι αλλά ουσιαστικά τρέχεις επειδή στο πλασάρουν έτσι ώστε να μην ασχοληθούν.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Cha0s » 21 Σεπ 2010 14:20

Σε αυτή την περίπτωση θα χρειατεί τότε να στείλουν τον επισκευασμένο projector στην Ολλανδία γιατί εγώ σε ένα μήνα δεν θα είμαι εδώ. :P

Άβαταρ μέλους
hik-hok
Reporter
Δημοσιεύσεις: 3571
Εγγραφή: 09 Μαρ 2003 10:45
Τοποθεσία: Agrrrrrrrrrr...... γάβ γάβ!!
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από hik-hok » 21 Σεπ 2010 18:15

ένα απο τα πιο ευχάριστα που μπορούν να σου συμβούν στην δουλειά είναι όταν έχεις να "αντιμετωπίσεις" έναν πελάτη (συνήθως πρωί - πρωί) ο οποίος αφού το σκεφτόταν όλη νύχτα με την γυναίκα του (ίσως και τους φίλους η κάποιο forum) έρχεται να σου ανακοινώσει το μανιφέστο του. (Παράλογο συνήθως)

Η έκφραση του προσώπου του όταν του καταστρέφεις την φαντασίωση είναι το κάτι άλλο.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Cha0s » 21 Σεπ 2010 18:40

Την βρίσκεις και στην τουαλέτα μετά από κάθε πελάτη που γειώνεις δηλαδή; :hammer:

barca10
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2009 23:11

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από barca10 » 21 Σεπ 2010 20:29

Παιδιά μην μου λέτε τέτοια.

Αύριο περιμένω οθόνη από το πλαίσιο :oops: :oops: :oops:

(είμαι επαρχία και θα μου την στείλουνε με γενική ταχυδρομική.)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από cdhyper » 21 Σεπ 2010 21:22

AAA ξέχασα να σας πω. Έχω και μια οθόνη ASUS 23-24 ιντσών που πήρα από το Πλαίσιο και αμέσως αφού έληξε η εγγύησή της μέχρι να "ζεσταθεί" κάνει χιόνια και παράσιτα σαν τις παλιές τηλεοράσεις που είχαν οι γιαγιάδες μας.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από Cha0s » 21 Σεπ 2010 22:15

Λοιπόν,

Παίρνω τηλέφωνο στο Πλαίσιο και τους λέω το και το και τι παίζει;

Μου λένε φέρνεις την συσκευή σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα Πλαίσιο και την τσεκάρουν και αν δεν μπορεί να διορθωθεί την στέλνουμε εμείς στην αντιπροσωπία.

Αν θες να γίνει πιο γρήγορα μπορείς να την πας απευθείας στην αντιπροσωπία.


Πάω στο Πλαίσιο Αργυρούπολης λοιπόν, τους λέω το και το.
Οκ μου λένε, είναι 20 ευρώ μεταφορικά.
Ρωτάω τι και πως και από και ως που;
Μου λένε ότι ο projector θα πάει με την Γενική Ταχυδρομική στην αντιπροσωπία η οποία είναι η Octabit.

Και του λέω κοίταξε να δεις, εγώ το αγόρασα από το Πλαίσιο και μου λες έχει 3 χρόνια εγγύηση.
Δεν με ενδιαφέρει που θα το στείλεις και τι θα κάνεις, από την στιγμή που έχω εγγύηση εγώ δεν πληρώνω τίποτα.

Μου αρχίζει ότι η εγγύηση είναι 3 χρόνια αλλά από την αντιπροσωπία και όχι από το Πλαίσιο και τις κλασσικές μπούρδες και του λέω οκ. Εγώ πήρα μία συσκευή η οποία έλεγε ότι έχει εγγύηση. Πήρα στο ίδιο το Πλαίσιο και ρώτησα και δεν μου είπαν ούτε για χρεώσεις ούτε για τίποτα. Μου είπαν να το φέρω σε ένα κατάστημα και τέλος. Από την στιγμή που εσύ όταν μου πούλησες την συσκευή δεν μου ξεκαθάρισες ότι αν χαλάσει θα πρέπει να πληρώσεις μεταφορικά, είναι δικό σου πρόβλημα.
Η απάντηση του ήταν η τελειωτική: 'Ναι αλλά δεν αναφέρει ότι είναι και δωρεάν'
Που με αυτή την λογική δηλαδή ισχύει το εντελώς οτιδήποτε ανάλογα με την κρίση του καθενός!

Μου ρίχνει το παραμύθι ότι έτσι λειτουργουν και ότι έτσι είναι ο νόμος και ότι είναι 'Πλαίσιο' και όχι κανένα μαγαζάκι και ένα κάρο μπούρδες.

Του λέω και εγώ, δηλαδή η Octabit κάθε μέρα που σας στέλνει εμπόρευμα σας το στέλνει με την Γενική Ταχυδρομική; Με δουλεύεις; Όπως πας με το φορτηγό σου (ή έρχεται η Octabit, δεν ξέρω πως δουλεύει ακριβώς το πλαίσιο - Στα μικρά μαγαζιά πάει η Octabit πάντως και παραλαμβάνει και επιστροφές) και παραλαμβάνεις εμπόρευμα, έτσι επιστρέφεις και το ελατωματικό.
Τι μου ζητάς νταβατζιλίκι;

Τέλοσπάντων να μην τα πολυλογώ, μετά από κανά 15λεπτο στο μπλα μπλα και στις φωνές κάπου πήγε μέσα με κάποιον μίλησε και μου έρχεται και μου λέει κατ'εξέρεση δεν θα σε χρεώσουμε και δεν θα ξαναγίνει αυτό και κάτι γκεϊλίκια του δημοτικού.


Με άλλα λόγια και η φαντασίωση μου δεν καταστράφηκε, και το δικό μου πέρασε και το 'μανιφέστο' το άκουσε όλο το Πλαίσιο.


Και ο Άγιος φοβέρα θέλει που έλεγε και η γιαγιά μου :hammer:

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Πλασιοαίσχη

Δημοσίευση από cdhyper » 21 Σεπ 2010 22:23

Το ότι θα σου έλεγαν να τον πας μόνος σου στην αντιπροσωπεία το περίμενα. Αλλά να σε χρεώσουν τον courier για να τον πάνε αυτοί ειλικρινά δεν το φαντάστηκα! Έλεος δηλαδή δεν ξαναπατάω το πόδι μου σε αυτό το κωλοχανείο.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες