Ένα test και μερικές ερωτήσεις για Cinema 4D

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Ένα test και μερικές ερωτήσεις για Cinema 4D

Δημοσίευση από Zizo » 13 Σεπ 2010 09:05

Γεια σας, :D

Χμ, έχω λίγο χαθεί...
Έχω κάνει την παρακάτω σκηνή για εξάσκηση και έχω 2 απορίες που μου ξεφεύγουν.

1: Έχω καταφέρει μέσα στο material του πατώματος να βάλω reflection και όπου έχει μαύρο να μην αντανακλά, και από πάνω ένα fresnel. Στο specular όμως δεν έχει επιλογή πρόσθεσης εικόνας για μάσκα ώστε να μην γυαλίζει στα μαύρα σημεία που θέλω.

Τι κάνω λάθος?

2: Αυτό έχει να κάνει με το hair plugin του c4d που χρησιμοποίησα. Για κάποιο λόγο δεν παίρνει φως μόνο με hdri για sky και GI. Θέλει και μια κανονική πυγή φωτός. Διαφορετικά φαίνεται μαύρο το hair. Και μέσα στα Render Options του hair είναι επιλεγμένο το να δέχεται GI.

Μήπως είναι πολύ λεπτές οι τρίχες και πρέπει να να κατεβάσω το minimum [brush (δεν θυμάμαι όνομα παραμέτρου)] του global illumination? Ή υπάρχει ιδικός τρόπο για φωτισμό των hair?

Η υπόλοιπη σκηνή φωτίζετε κανονικά με hdri sky μόνο.

Όποια βοήθεια θα ήμουν ευγνώμων.

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Ένα test και μερικές ερωτήσεις για Cinema 4D

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 14 Σεπ 2010 17:48

Για να μασκάρεις το specular μπορείς να χρησιμοποιήσεις το channel specular color.

Το hair από default έχει δικό του renderer και λειτουργεί ως post effect, δεν λειτουργεί με g.i.. Για να κάνεις render με g.i. πρέπει είτε:
1) να πας στα render settings του hair και να επιλέξεις raytracing αντί για κάποιο από τα raster.
2) στο hair object να πας στο tab generate, και να διαλέξεις κάποια επιλογή που να βγάζει πολυγωνικά μαλλιά όπως "circles". Αλλά με τα πολυγωνικά μαλλιά δεν λειτουργεί το hair material.

Γενικά πάντως είναι πιο εύκολο να πετύχεις ωραία αποτελέσματα με custom φώτα, και να είναι και πολύ πιο γρήγορο στο render. Τα hair σε raytracing/g.i. είναι αισθητά πιο αργά στο render.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Ένα test και μερικές ερωτήσεις για Cinema 4D

Δημοσίευση από Zizo » 14 Σεπ 2010 22:04

Σευχαριστώ simon.

Οι τρίχες είναι απλά πολύ χοντρές, γιαυτό φαίνονται έτσι, αν εννοείς αυτό λέγοντας "πολυγωνικά μαλλιά όπως "circles"."

Βρήκα χθες το βράδυ και μερικά tuts και έμαθα καλύτερα για ρέντερ με hair...

Όντος, λένε μόνο με φώτα μεστην σκηνή θα φανεί καλά το hair, επίσης θέλει πιο λεπτές τρίχες, soft shadows και στα render options βάζεις το antialiasing σε best απότι high που είναι το default και έχεις ένα pretty good result :P

βαρύ όχι με τόσες λίγες τρίχες.

Θενξ για το τιπ στο specular color.
Ίσως ανεβάσω μια πιο πρόσφατη pic όταν τα διορθώσω αυτά.

Edit:
Να ρωτήσω και κάτι άλλο... Το normal map δίνει και γεωμετρία? Σκεφτόμουν να δώσω normal στο μαξιλάρι αλλά το displacement δίνει και λίγη γεωμετρία στις άκρες που δεν ξέρω αν θα ήθελα να την χάσω... Άραγε δουλεύει μια χαρά το normal με GI ή δεν το βλέπει?
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Ένα test και μερικές ερωτήσεις για Cinema 4D

Δημοσίευση από Zizo » 04 Οκτ 2010 07:22

χεχ. έκανα ένα με normal map, μίκραινα τις τρίχες και έβαλα diffuse...
Αλλά δεν ξέρω. Κάτι δεν μου γεμίζει το μάτι, ίσως χρειάζεται το reflection...

Απλά πειραματίζομαι. Όποιος έχει γνώμη να την πει :)
Νομίζω ότι το μικρό μέγεθος της εικόνας χαλάει το πάτωμα...
Εικόνα
Εικόνα
What you waiting for?

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες