Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
geoki
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 07 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Giannitsa

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από geoki » 14 Σεπ 2010 21:24

Ακούστε αυτό το απίστευτο περιστατικό.
Ένας συνεργάτης πριν από ένα χρόνο έκανε ένα site στατικό που στοίχισε περίπου 150-200 ευρώ. Απλά πράγματα. Έδωσε ο πελάτης κείμενα και φωτογραφίες , και σε λίγες μέρες η ιστοσελίδα είναι στον αέρα. Ο πελάτης αφού τη βλέπει επικοινωνεί με το συνεργάτη μου για να του αναφέρει κάποιες μικρο αλλαγές στα κείμενα καθώς και τη διόρθωση κάποιων λαθών. Διορθώνονται αμέσως και όλα καλά.

Σε ένα μήνα παίρνει ο πελάτης τηλέφωνο και με έντονο τρόπο του λέει πως το email είναι λάθος και ότι κάποιος του είπε πως επίτηδες έγινε το λάθος για να επωφελείται ο ιδιοκτήτης του λάθους email από το προϊόν του πελάτη. (να σημειώσω πως το λάθος email δεν ήταν κάποιο άλλο email αλλά το δικό του που έλειπε ένα γράμμα) Ο συνάδελφος του εξήγησε ευγενικά πως φυσικά δε συμβαίνει κάτι τέτοιο , λάθος έγινε κι εφόσον το αντιλήφθηκε θα γίνει η διόρθωση του λάθους. Η αντίδραση του πελάτη πολύ άσχημη , απείλησε ότι θα κάνει μήνυση.

Έγινε η διόρθωση και μετά από κάποιους μήνες ο πελάτης επικοινωνεί και λέει πως βρήκε κάποιον να του κάνει άλλη σελίδα καθώς δεν ήταν ευχαριστημένος από τη συνεργασία.

Οπότε ο πελάτης ανέβασε σε άλλον hoster μια νέα σελίδα και η συνεργασία έληξε.

Πάνω στο χρόνο γίνετε γνωστό στο συνεργάτη μου πως έχει γίνει μήνυση τελικά μέσω του τμήματος ηλεκτρονικού εγκλήματος. Επικοινωνεί ο συνεργάτης μαζί τους εξηγώντας την ιστορία κι αυτοί του είπαν πως ότι και να έγινε εφόσον η ιστοσελίδα δεν είναι στον αέρα τίποτα δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί.

Σε μια εβδομάδα είναι το δικαστήριο. Πως το βλέπετε? Λέτε να μπλέξει πουθενά στα καλά καθούμενα?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geoki την 14 Σεπ 2010 21:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Cypriot
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: 20 Οκτ 2009 15:43

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από Cypriot » 14 Σεπ 2010 21:51

Αν η σελίδα είναι down πως θα αποδείξει ότι υπήρχε λάθος email;;;;;

Άβαταρ μέλους
geoki
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 07 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Giannitsa

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από geoki » 14 Σεπ 2010 21:54

Έλα ντε!! Είναι για να γελάς.

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από Figaro » 14 Σεπ 2010 22:07

Πες του να ρωτήσει δικηγόρο.

Προσωπικά πιστεύω πως θα του κλάσει μια μάντρα... άλλα πρέπει να μιλήσει με δικηγόρο να έχει το κεφάλι του ήσυχο.

Κάτι τέτοιους κάφρους βλέπω και αρχίζω να πιστεύω πως η καλύτερη λύση για να προσφέρεις υπηρεσίες web σε άσχετους είναι καλύτερα να κάνεις μια offshore στην Belize.

Άβαταρ μέλους
hik-hok
Reporter
Δημοσιεύσεις: 3571
Εγγραφή: 09 Μαρ 2003 10:45
Τοποθεσία: Agrrrrrrrrrr...... γάβ γάβ!!
Επικοινωνία:

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από hik-hok » 14 Σεπ 2010 23:14

έλα μωρέ και ένας γιατρός ξέχασε ένα ψαλίδι μετά την εγχείρηση , αφού δεν πέθανε ο άνθρωπος όλα καλά!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από cdhyper » 14 Σεπ 2010 23:34

Νομίζω στην υπόθεση κάτι μας κρύβεται. Μου ακούγεται κάπως παράλογη η όλη φάση. Εγώ δεν έχω τρέξει ποτέ στα δικαστήρια 10 χρόνια τώρα και με πολλά ιδιαίτερα projects στο ιστορικό μου. Ήταν τόσο τυχερός ο άλλος που δικάζεται για ένα τυπογραφικό λάθος;
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
geoki
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 07 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Giannitsa

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από geoki » 14 Σεπ 2010 23:40

Τι να πω. Κι εγώ ασχολούμε πανω απο 10 χρόνια αλλα αυτό είναι απίστευτα τραγελαφικό.

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από Figaro » 14 Σεπ 2010 23:50

cdhyper έγραψε:Νομίζω στην υπόθεση κάτι μας κρύβεται. Μου ακούγεται κάπως παράλογη η όλη φάση. Εγώ δεν έχω τρέξει ποτέ στα δικαστήρια 10 χρόνια τώρα και με πολλά ιδιαίτερα projects στο ιστορικό μου. Ήταν τόσο τυχερός ο άλλος που δικάζεται για ένα τυπογραφικό λάθος;
Κάνεις εσύ δουλειές των 150 euro;
Συνήθως οι πελάτες των 150 euro έχουν και τις μεγαλύτερες απαιτήσεις

Άβαταρ μέλους
geoki
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 07 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Giannitsa

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από geoki » 15 Σεπ 2010 00:06

cdhyper έγραψε: Ήταν τόσο τυχερός ο άλλος που δικάζεται για ένα τυπογραφικό λάθος;
ή έπεσε στον πελάτη "περιπτωσάρα"

Άβαταρ μέλους
adiaforosgr
Δημοσιεύσεις: 1339
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2004 17:52
Επικοινωνία:

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από adiaforosgr » 15 Σεπ 2010 00:22

Την επόμενη φορά ξανανέλαβε πελάτη με 150 ευρώ (αλήθεια τι κέρδος είχατε από αυτή τη δουλειά; 2 άτομα/πολλές αλλαγές/hosting/domain - έμεινε τίποτα;;)


opensails
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010 23:07

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από opensails » 16 Σεπ 2010 00:27

Στο Google δε μένει για πολύ... Στο web archive οι ελπίδες!
[και σε μενα φαίνεται η ιστορία λίγο παραμύθι...]

Άβαταρ μέλους
geoki
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 07 Ιαν 2002 01:00
Τοποθεσία: Giannitsa

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από geoki » 16 Σεπ 2010 02:07

opensails έγραψε:[και σε μενα φαίνεται η ιστορία λίγο παραμύθι...]
Αλήθεια είναι. Υπομονη μερικές μέρες θα σας πω τι έγινε στο δικαστήριο.

Άβαταρ μέλους
rotame
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 25 Οκτ 2009 18:00
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος
Επικοινωνία:

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από rotame » 17 Σεπ 2010 18:49

geoki έγραψε:Ακούστε αυτό το απίστευτο περιστατικό.
Ένας συνεργάτης πριν από ένα χρόνο έκανε ένα site στατικό που στοίχισε περίπου 150-200 ευρώ. Απλά πράγματα. Έδωσε ο πελάτης κείμενα και φωτογραφίες , και σε λίγες μέρες η ιστοσελίδα είναι στον αέρα. Ο πελάτης αφού τη βλέπει επικοινωνεί με το συνεργάτη μου για να του αναφέρει κάποιες μικρο αλλαγές στα κείμενα καθώς και τη διόρθωση κάποιων λαθών. Διορθώνονται αμέσως και όλα καλά.

Σε ένα μήνα παίρνει ο πελάτης τηλέφωνο και με έντονο τρόπο του λέει πως το email είναι λάθος και ότι κάποιος του είπε πως επίτηδες έγινε το λάθος για να επωφελείται ο ιδιοκτήτης του λάθους email από το προϊόν του πελάτη. (να σημειώσω πως το λάθος email δεν ήταν κάποιο άλλο email αλλά το δικό του που έλειπε ένα γράμμα) Ο συνάδελφος του εξήγησε ευγενικά πως φυσικά δε συμβαίνει κάτι τέτοιο , λάθος έγινε κι εφόσον το αντιλήφθηκε θα γίνει η διόρθωση του λάθους. Η αντίδραση του πελάτη πολύ άσχημη , απείλησε ότι θα κάνει μήνυση.

Έγινε η διόρθωση και μετά από κάποιους μήνες ο πελάτης επικοινωνεί και λέει πως βρήκε κάποιον να του κάνει άλλη σελίδα καθώς δεν ήταν ευχαριστημένος από τη συνεργασία.

Οπότε ο πελάτης ανέβασε σε άλλον hoster μια νέα σελίδα και η συνεργασία έληξε.

Πάνω στο χρόνο γίνετε γνωστό στο συνεργάτη μου πως έχει γίνει μήνυση τελικά μέσω του τμήματος ηλεκτρονικού εγκλήματος. Επικοινωνεί ο συνεργάτης μαζί τους εξηγώντας την ιστορία κι αυτοί του είπαν πως ότι και να έγινε εφόσον η ιστοσελίδα δεν είναι στον αέρα τίποτα δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί.

Σε μια εβδομάδα είναι το δικαστήριο. Πως το βλέπετε? Λέτε να μπλέξει πουθενά στα καλά καθούμενα?

Καλά δεν έγιναν δοκιμές email όταν παραδώθηκε η σελίδα ?
Αφου αναφέρεται email ανταγωνιστή εvω λές ότι έλειπε ενα γράμμα στο email τι είναι τελικά ενα γραμμα στο email και πήγαινε σε ανταγωνιστή??
Κάτι λείπει απο το παζλ

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Μήνυση πελάτη σε συνάδελφο.

Δημοσίευση από gaucho » 17 Σεπ 2010 21:04

Δηλαδή ο πελάτης ΑΛΦΑ σου λέει ότι έχει ζημιά απο ανταγωνιστή του επειδή λείπει ένα γράμμα απο το εμαιλ και πάει αλλού.

1. Πώς θα αποδείξει τη ζημιά που έχει λόγο τυπογραφικού λάθους; Έδωσε προσφορά σε πελάτη και μετά ο ίδιος πελάτης πήγε αλλού?

2. Μπορεί ο πελάτης του ΑΛΦΑ να πήγε στον ανταγωνιστή του επειδή ήταν φτηνότερος καλύτερος ομορφότερος κλπ κλπ
3.Ποιόν πελάτη έχασε? Έδωσε ο ΑΛΦΑ προσφορά σε πελάτη και τον έχασε? Θα έρθει μάρτυρας πελάτης του ΑΛΦΑ να πεί: Προτιμησα τον ανταγωνιστή του ΑΛΦΑ επειδή δεν είχε σωστα το μαιλ? Βλέπουν 100 πελάτες τη μέρα την ιστοσελίδα του?


Άρα για λάθος τυπογραφικό λάθος χέστον πες τον να παρει τα χαπια του και μιλα με δικηγόρο.

Δευτερον αν κάνεις δουλειές με 150 ευρώ λογικό είναι να σε υποτιμάει ο πελάτης. Επρεπε να κάνεις δοκιμές email

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες