δικτυακός-ψηφιακός τουριστικός χάρτης

Συζητήσεις για την βάση δεδομένων MySQL και το phpMyAdmin

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Lary

Δημοσίευση από Lary » 01 Οκτ 2010 21:34

Έχω αναλάβει την παραπάνω εργασία και πρέπει να την υλοποιήσω με τις παρακάτω τεχνολογίες: HTML,PHP,MySQL,Javascript-AJAX. Ο καθηγητής μου με παρέπεμψε στο site σας για να παραδειγματιστώ, αλλά χρησιμοποιήτε παντού xml.Είμαι αρκετά άσχετος με το αντικείμενο και μετα απο τόσο διάβασμα νιώθω χαμένος στο διάστημα! Έστω και λίγο περιγραφικά, αν μου λέγατε πως πρέπει να ξεκινήσω (ποια προγράμματα να χρησιμοποιήσω κτλ)(τώρα προσπαθώ με το XAMPP)θα ήταν μεγάλη βοήθεια για μένα...
Ευχαριστώ πολύ..

Άβαταρ μέλους
fafos
Script Master

Δημοσίευση από fafos » 01 Οκτ 2010 21:45

Lary έγραψε:δικτυακός-ψηφιακός τουριστικός χάρτης
Έχω αναλάβει την παραπάνω εργασία και πρέπει να την υλοποιήσω με τις παρακάτω τεχνολογίες: HTML,PHP,MySQL,Javascript-AJAX. Ο καθηγητής μου με παρέπεμψε στο site σας για να παραδειγματιστώ, αλλά χρησιμοποιήτε παντού xml.Είμαι αρκετά άσχετος με το αντικείμενο και μετα απο τόσο διάβασμα νιώθω χαμένος στο διάστημα! Έστω και λίγο περιγραφικά, αν μου λέγατε πως πρέπει να ξεκινήσω (ποια προγράμματα να χρησιμοποιήσω κτλ)(τώρα προσπαθώ με το XAMPP)θα ήταν μεγάλη βοήθεια για μένα...
Ευχαριστώ πολύ..
ennoeis google maps?
Οι πάνες και οι πολιτικοί πρέπει να αλλάζονται συχνά για τον ίδιο λόγο...

Lary

Δημοσίευση από Lary » 01 Οκτ 2010 22:22

fafos έγραψε:
Lary έγραψε:δικτυακός-ψηφιακός τουριστικός χάρτης
Ευχαριστώ πολύ..
ennoeis google maps?
Ούτε εγώ το κατάλαβα στην αρχή και την ανέλαβα...
Ναι google maps με API key και τα σημεία ενδοιαφέροντος να είναι καταχωρημένα σε βάση δεδομένων απο όπου και θα τα 'αντλεί' ο χάρτης...

Άβαταρ μέλους
fafos
Script Master

Δημοσίευση από fafos » 01 Οκτ 2010 22:25

des ta sxetika vohthimata edo: http://www.freestuff.gr/forums/profile. ... ile&u=7881