Ενδιαφέρομαι να δημιουργήσω μια ιστοσελίδα

Από που να ξεκινήσω; Που θα βρω; κ.α. γενικές ερωτήσεις για την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
macostas
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από macostas » 07 Οκτ 2010 21:14

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Δεν ξέρω αν βρίσκομαι στο σημείο του forum και postαρω αλλά τλπ.
Θα ήθελα αγαπητή μου φίλοι να με ενημερώσετε για κάποια πράγματα να τα πω έτσι. Τέλος πάντων να περάσω στο θέμα μου γιατί τα πολλά λόγια κουράζουν.

Ενδιαφέρομαι να δημιουργήσω μια ιστοσελίδα. Για να την φτιάξω μόνος μου δεν το νομίζω γιατί δεν το κατέχω πλήρως το αντικείμενο αλλά δεν είμαι άσχετος. Έχω δημιουργήσει κάποιες ιστοσελίδες πχ το ( www.perdikagr.gr )αλλά απλές θα έλεγα..
Θέλω να φτιάξω ένα πανελλαδικό τουριστικό οδηγό. Πχ ας αναφέρω κάτι σαν το touristorama.gr.αλλά όχι τόσο μπέρδεμα.
Να μπορώ να διαφημίζω τουριστικά κατάλυμα , να υπάρχει ένα info για την κάθε περιοχή, δεν με ενδιαφέρει ακόμα για online κρατήσεις. Και κάποια αλλά πράγματα. Ξέρω ότι με τα στοιχειά που δίνω δεν είμαι σαφής .
Θα ήθελα αν γίνετε να μου συστήσετε κάποια εταιρία που θα μπορούσε να αναλάβει μια τέτοια δουλεία και περίπου τι κόστος θα έχει μια τέτοια σελίδα ..
Ευχαριστώ για τον κόπο που μου αφιερώνεται
Βουνό και θάλασσα σε αρμονία...
http://www.perdikagr.gr/

Άβαταρ μέλους
macostas
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από macostas » 07 Οκτ 2010 22:13

macostas έγραψε:Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Δεν ξέρω αν βρίσκομαι στο σημείο του forum και postαρω αλλά τλπ.
Θα ήθελα αγαπητή μου φίλοι να με ενημερώσετε για κάποια πράγματα να τα πω έτσι. Τέλος πάντων να περάσω στο θέμα μου γιατί τα πολλά λόγια κουράζουν.

Ενδιαφέρομαι να δημιουργήσω μια ιστοσελίδα. Για να την φτιάξω μόνος μου δεν το νομίζω γιατί δεν το κατέχω πλήρως το αντικείμενο αλλά δεν είμαι άσχετος. Έχω δημιουργήσει κάποιες ιστοσελίδες πχ το ( www.perdikagr.gr )αλλά απλές θα έλεγα..