Menu χωρίς σταθερές επιλογές

Συζητήσεις για την γλώσσα C και C++

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
kkostas27
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2010 15:35

Menu χωρίς σταθερές επιλογές

Δημοσίευση από kkostas27 » 05 Νοέμ 2010 16:09

Θέλω να δημιουργήσω ένα μενού, στο οποίο όμως οι επιλογές που εμφανίζονται δεν είναι σταθερές, αλλά θα εμφανίζονται υπό συνθήκες. Ένα συνηθισμένο μενού είναι απλό.
1. Επιλογή Α
2. Επιλογή Β
3. Επιλογή Γ.
Αφού εμφανίζονται οι επιλογές, ο χρήστης εισάγει την επιλογή του (1), αυτή διαβάζεται, και στη συνέχεια με ένα switch statement (case 1: Option A)εκτελείται η επιλογή.

Στο μενού μου όμως δεν θα υπάρχει αντιστοιχία στο switch ανάμεσα στην επιλογή που θα επιλέξει ο χρήστης (1,2,3) στην πράξη που θα εκτελεστεί, γιατί κάποια στιγμή θα είναι επιλέξιμες μόνο οι Β,Γ:
1. Επιλογή Β
2. Επιλογή Γ

Μία λύση που σκέφτηκα ήταν να αντιστοιχήσω σε κάθε επιλογή μία μεταβλητή (a,b,c) καθώς και τη χρησιμοποίηση μίας ακόμη x. Έτσι, εάν παραλειφθεί η δεύτερη επιλογή και "εγκριθούν" η πρώτη και τρίτη θα έχω:

Κώδικας: Επιλογή όλων

x=1;
cout << x << ". " << "Επιλογή Α";
a=x;
x++;

cout << x << ". " << "Επιλογή Γ";
c=x;
Και στο switch θα συγκρίνω την επιλογή του χρήστη με τα a,b,c και όχι με 1,2,3.
Αν και η μέθοδος δουλεύει, μου φαίνεται πολύ πρόχειρη και θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει άλλη μέθοδος.

Σε ένα αγγλικό forum που ρώτησα πριν λίγο καιρό είχαν αναφερθεί σε handlers και classes. Αν και με classes έχω κάποια επαφή μόλις μπήκα σε handler territory χάθηκα.
Δεν είναι για εργασία, αλλά για ένα simulator που φτιάχνω για χομπι. Εάν κάποιος έχει κάποια συμβουλή να προσφέρει θα το εκτιμούσα.

Απάντηση

Επιστροφή στο “C, C++”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης