Kanaria chilie

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ROCKYMAX
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007 12:44
Τοποθεσία: PEIRAIAS

Kanaria chilie

Δημοσίευση από ROCKYMAX » 19 Νοέμ 2010 20:25

Xρησημοποιω dreamscape και texture σε υψηλη αναληση αλλα σε ξερω γιατι μου πιξελιαζει μαυριζει σε ορισμενα σημεια ??????????
Απο την σχολη εμαθα πολλα πραμματα ανοργανο οργανικο modelling texturing lihting unrap biped (i love that)
περιμενω τα σχολεια σας
Συνημμένα
0000000.jpg
0000001.jpg

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Kanaria chilie

Δημοσίευση από Frruger » 20 Νοέμ 2010 10:48

Δώσε βάση στο modeling σου, υποθέτω ότι πας να κάνεις το «Gran Telescopio Canarias» , La Palma, Canary Islands, Spain . Αφιέρωσε χρόνο στα υλικά σου .
http://commondatastorage.googleapis.com ... 759501.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 10_ies.jpg
Η παρούσα πρόοδος σου δεν αντικατοπτρίζει τρία χρονιά τριβής με το αντικείμενο, προσπάθησε περισσότερο.

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Kanaria chilie

Δημοσίευση από Zizo » 21 Νοέμ 2010 05:03

Δεν καταλαβαίνω που μαυρίζει και πιξελιάζει. Μάλλον στο μεγάλο texture που πιάνει περισσότερο χώρο λες.

Δεν το έχω ακουστά το dreamscape αλλά αυτό που βλέπω δεν φαίνεται να είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό render.

Τα material είναι άσχετα. Και δεν δένει γενικά κάτι μαζί.

Στο max δεν δουλεύετε στην σχολή? με μερικά πολύγονα και με material με normal, color και diffuse channel κάνεις πολλές ωραίες πέτρες για να τις μοιράσεις στο έδαφος και να γίνει πιο ενδιαφέρων.

Δεν πα να είναι 2000x2000 pixel μια εικόνα, δεν μπορείς να την βάλεις έτσι απλά. Μπορώ άνετα να δω εκεί που πατάει το κτίριο έναν χωματόδρομο με μικρές πέτρες που μοιάζουν με μεγάλες...

Εγώ λέω να κάνεις unwrap και να χτίσεις εκεί πάνω το έδαφος, θα έχεις και δρομάκια κ.α. με ευκολία στο Photoshop.

Όσο για την ερώτηση σου το μαύρισμα πιθανών να είναι σκιά πετρών η οποία σκιά αφού έχεις την εικόνα σε τόσο μεγάλο μέρος πρέπει να πιάσει τόσο μεγάλο μέρος.
Και αν κρίνω και από την σκιά του κτιρίου ίσως έχεις bumb στα material και δίνουν κιάλλη σκιά.

Αν είναι όντος τρία χρόνια τριβής με το αντικείμενο όπως λέει ο frruger ναι, με άλλα λόγια δεν βλέπω πρόοδο.

Μην πέφτεις όμως, το terain modeling και texturing θέλει τον δικό του χρόνο.

Στις εικόνες του frruger βλέπω πράσινο. Είναι πιο εύκολο να το κάνεις με πρασινάδα (λιγότερος κίνδυνος επανάληψης του texture) και μαι μερικά δέντρα που ίσως προσφέρει το dreamscape (σύμφωνα με το όνομά του) καταφέρνεις μεγαλύτερη μοναδικότητα.

Σε ποια σχολή αν επιτρέπετε πας?
Εικόνα
What you waiting for?

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Kanaria chilie

Δημοσίευση από Frruger » 21 Νοέμ 2010 13:49

Zizo έγραψε:....
Δεν το έχω ακουστά το dreamscape αλλά αυτό που βλέπω δεν φαίνεται να είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό render.
............
Plugin για max ειναι , κανει landscapes, seascapes, skies, clouds, outdoor lighting.

Της SiniSati εινα http://www.afterworks.com/DreamScape.asp?ID=2

Άβαταρ μέλους
thanulee
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008 01:38

Kanaria chilie

Δημοσίευση από thanulee » 21 Φεβ 2011 17:30

ta texture su ti ennoeis mavrizun? Ean ennoeis pisw einai to horizon tou dreamscape prepei na to klepseis auto + ta sinnefa pu apo o ti katalavainw mallon eisai apo panw tus.

ps. thelei olo to ground allagi kai ftiakse kainurio oxi me tis sintetagmenes tu dreamscape gia etoimo displacement ;) + unwrap opws kai dipote!

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης