VB.NET: Σφάλμα αποθήκευσης σε σχεσιακή βάση δεδομένων

Συζητήσεις για τις γλώσσες του dot Net και για του Visual Studio της Microsoft

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
astral_cyborg

Δημοσίευση από astral_cyborg » 23 Νοέμ 2010 10:33

Καλημέρα.

Είμαι σχετικά αρχάριος ακόμα και προσπαθώ να φτιάξω εφαρμογή με χρήση βάσης δεδομένων σε VB.NET.

Σε γενικές γραμμές η βάση είναι φτιαγμένη σε Access και αποτελείται από έναν κύριο πίνακα (πχ. "ΑρχικόςΠίνακας") με στήλη "Ονοματεπώνυμο" ως PK και με 2-3 δευτερεύοντες πίνακες ("ΔευτερεύωνΠίνακας1",..2,..3 κτλ), συνδεδεμένους ως One-to-Many με τον αρχικό και με "ID" ως PK και "Ονοματεπώνυμο" ως FK.

Στο περιβάλλον της Access, η βάση λειτουργεί χωρίς να έχω εντοπίσει κάποιο πρόβλημα, ενώ μέσω της εφαρμογής, όταν κάνω αλλαγή σε κάποια τιμή από τον "ΑρχικόΠίνακα" κι επιλέξω να την αποθηκεύσω, μου πετάει exception με το μήνυμα:

"Δεν είναι δυνατή η διαγραφή ή η αλλαγή της εγγραφής γιατί ο πίνακας 'ΔευτερεύωνΠίνακας2' περιέχει σχετιζόμενες εγγραφές."

Οι λειτουργίες και τα ερωτήματα έχουν επεξεργαστεί μέσω του Query Builder του Visual Studio, ενώ και η συσχέτιση των πινάκων έχει ελεγχθεί όπως ήταν και στο περιβάλλον της Access.

Σε σχετική αναζήτηση από msdn forums κτλ, λένε ότι το πρόβλημα οφείλεται στο γεγονός ότι η εφαρμογή προσπαθεί να αποθηκεύσει όλους τους πίνακες μαζικά κι εκεί μπλοκάρει αν η βάση δεδομένων είναι σχεσιακή, ενώ θα πρέπει να τροποποιήσει ο χρήστης τον κώδικα ώστε να αποθηκεύονται οι πίνακες ξεχωριστά.

Δεν ξέρω αν όντως μπορεί να επιλυθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα με τον παραπάνω τρόπο, αλλά δεν έχω καταλάβει με ποιο τρόπο θα μπορούσα να αποθηκεύω ξεχωριστά τους πίνακες.