Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27626
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από cordis » 28 Νοέμ 2010 17:38

Έχεις μια επιχείρηση στο διαδίκτυο που μπορεί να είναι web hosting, web design ή κάποιο on-line μαγαζί που πουλάς την πραμάτεια σου.

Τι ωράρια βάζεις στην εξυπηρέτηση των πελατών σου;
9-5 για πενθήμερο;
24/7;
ή κάτι άλλο;

διαχωρίζεις, ως προς το οράριο, την τηλεφωνική επικοινωνία με την επικοινωνία μέσω e-mail;
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από Figaro » 28 Νοέμ 2010 18:02

Standard ωράρια.. δε νομίζω να υπάρχουν.
Εξαρτάτε απο τις υπηρεσίες/προιόντα που προσφέρουν..

πχ.
φιλοξενία - 24/7 email, ωρές γραφείου τηλέφωνο.
design - 9-5 (και πολύ λέω) 5 ημέρες την εβδομάδα
affiliate networks (γι'αυτο ρωτάς;;) ... το ίδιο με design και μόνο μέσω email

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από CyberCr33p » 28 Νοέμ 2010 18:03

Η κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικό ωράριο που παρέχει τεχνική υποστήριξη. Πολλές φορές το ωράριο τηλεφωνικής υποστήριξης διαφέρει από αυτό της υποστήριξης μέσω e-mail.

Αυτό που έχω παρατηρήσει τουλάχιστον όσο αφορά το hosting, είναι ότι οι περισσότεροι ελληνικοί webhosts συνήθως παρέχουν τεχνική υποστήριξη Δευτέρα ως Παρασκευή 09:00 με 17:00 και ίσως και λίγες ώρες το Σάββατο.

Panagioths
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: 23 Φεβ 2004 06:25

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από Panagioths » 29 Νοέμ 2010 17:28

Σε απλούς πελάτες θεωρώ το 9-5 λογικό για τηλεφωνική και από κοντά επικοινωνία. Μέσω email όλο το 24ρο αλλά με τους χρόνους απόκρισης μεγαλύτερους από τους αντίστοιχους των συνηθισμένων εργάσιμων ωρών.

Άβαταρ μέλους
inBlogger
Δημοσιεύσεις: 576
Εγγραφή: 18 Απρ 2009 01:55
Τοποθεσία: Αθήνα.
Επικοινωνία:

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από inBlogger » 30 Νοέμ 2010 10:08

Πιστεύω οτι θα'πρεπε σε hosting/affiliate να ταν 24/7 καθώς το πρόβλημα δεν ξέρεις πότε..θα προκύψει.
Μέσω e-mail με χρόνους απόκρισης μαξ μισή ωρα + εργάσιμες ώρες μέρες τηλέφωνο χωρίς χρέωση.
• inBlog.gr - Ενημερωτικό blog για SEO, Marketing, Social Media κ.α. ;-)
• w24.gr Forum - Ελληνική κοινότητα για Webmasters, SEO, internet marketing και affiliate marketers.(απο το 2009!)
•Travel Blog

Άβαταρ μέλους
GARAGE667
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: 28 Ιαν 2008 15:58
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από GARAGE667 » 06 Δεκ 2010 22:31

inBlogger έγραψε:Πιστεύω οτι θα'πρεπε σε hosting/affiliate να ταν 24/7 καθώς το πρόβλημα δεν ξέρεις πότε..θα προκύψει.
Μέσω e-mail με χρόνους απόκρισης μαξ μισή ωρα + εργάσιμες ώρες μέρες τηλέφωνο χωρίς χρέωση.
Συμφωνώ.Ίσως για τον λόγο αυτό πολλές εταιρείες από την Ελλάδα υστερούν σε σχέση με άλλες του εξωτερικού.Δεν θέλω να αναφέρω ποια εταιρεία(Ελληνική) είναι άλλα μου έχει τύχει να έχω πρόβλημα Σάββατο μεσημέρι με την σελίδα μου και να καταφέρω να μου το λύσουν Δευτέρα απόγευμα,γιατί το ΣΚ δεν λειτουργούσε το support.Απαράδεκτο για μένα.

Και μετά με ρωτούσαν γιατί δεν θέλω να ανανεώσω μαζί τους και προτίμησα άλλη (ξένη) εταιρεία.

Για hosting/affiliate χρειάζεται καλώς ή κακώς(για αυτούς που προσφέρουν την υπηρεσία) 24/7 εξυπηρέτηση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GARAGE667 την 09 Ιαν 2011 22:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από CyberCr33p » 06 Δεκ 2010 23:18

Εντάξει μην το γενικεύουμε σε ελληνική vs ξένη εταιρεία. Υπάρχουν και αρκετοί ελληνικοί webhosts άνω του μετρίου επιπέδου :-)

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από mechpanos » 07 Δεκ 2010 10:50

Εξαρτάται τί λέμε όταν ενοούμε "εταιρεία"...εγώ προτιμώ μικρούς και ευέλικτους, που ασχολούνται οι ίδιοι με το πρόβλημά σου. Γιατί παλιά είχα hosting σε "μεγάλη" εταιρεία που δεν έβγαζες άκρη, μπορεί για να λυνόταν το πρόβλημα να μιλούσα και με 5 άτομα!
Τώρα που έχω το site σε "μικρή" και ευέλικτη επιχείρηση (με μεγάλες δυνατότητες όμως), είμαι 200% ικανοποιημένος!
Θα συμφωνήσω λοιπόν με τον CyberCr33p...
Και από αμέρικα που έχω ένα πλάνο φιλοξενίας, κανένα παράπονο αλλά εκεί πρέπει να βγάλεις άκρη μόνο μέσω email...
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από Figaro » 07 Δεκ 2010 15:03

Στο affiliate γιατι πρέπει να υπάρχει 24/7 support ;;

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από mechpanos » 07 Δεκ 2010 15:16

Το θέμα είνα πως σε βλέπει ο πελάτης. Σε βλέπει σαν affiliate ή σαν τον άνθρωπό του, που αυτόν ξέρει αυτόν εμπιστεύεται!
Γιατί μπορεί εσύ να είσαι Affiliate του godaddy αλλά ο πελάτης εσένα βλέπει, τί θα γίνει θα του πεις δε φταίω εγώ, ο godaddης φταίει και άντε να βγεί άκρη μετά;...
Εκτός εαν ξεκαθαρίζεται από την αρχή...
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από Figaro » 07 Δεκ 2010 15:22

mechpanos έγραψε:Το θέμα είνα πως σε βλέπει ο πελάτης. Σε βλέπει σαν affiliate ή σαν τον άνθρωπό του, που αυτόν ξέρει αυτόν εμπιστεύεται!
Γιατί μπορεί εσύ να είσαι Affiliate του godaddy αλλά ο πελάτης εσένα βλέπει, τί θα γίνει θα του πεις δε φταίω εγώ, ο godaddης φταίει και άντε να βγεί άκρη μετά;...
Εκτός εαν ξεκαθαρίζεται από την αρχή...
Τι σχέση έχει ο affiliate με την εταιρία που παρέχει την υπηρεσία;
Γιατί να φταίει ο affiliate για τις υπηρεσίες που παρέχει η υπηρεσία και γιατί ο πελάτης να έρθει σε επαφή, αν υπάρξει κάποιο πρόβλμα, με τη σελίδα που προώθησε (affiliate) την υπηρεσια ;

Άβαταρ μέλους
mairhcp
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2010 19:39
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Ωράριο διαδικτυακής επιχείρησης. υπάρχει;

Δημοσίευση από mairhcp » 12 Δεκ 2010 01:11

Εαν παρέχεις υπηρεσίες hosting ή support σε σελίδα πελάτη, οφείλεις να έχεις τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή live chat 24/7.
Δεν μπορεί να αντιμετωπίζει πρόβλημα το Σάββατο o πελάτης και να του πεις "περίμενε να πάει Δευτέρα", ούτε μετά τις 5 να μην μπορεί να εξυπηρετηθεί σε βασικά θέματα. Είναι απλά αστείο.

Οι ελληνικές εταιρείες θα πρέπει να καταλάβουν πως δεν έχουν κατάστημα ρούχων για να ανοίγουν και να κλείνουν σε συγκεκριμένες ώρες.

That's my opinion..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες