Μή εκκίνηση Notebook

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας τα Windows και τα προγράμματά τους. Νέα & ειδήσεις.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
NalDim
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2005 05:12

Μή εκκίνηση Notebook

Δημοσίευση από NalDim » 04 Δεκ 2010 19:40

Γειά σας παιδιά
Έχω ένα Notebook ASUS F5SL, περίπου 3 χρόνια και δεν μου παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα.
Ξαφνικά άρχισε να κάνει εκκίνηση Windows πολύ αργά, όταν έκανα επαναφορά συστήματος έστρωνε γιά 2-3 μέρες και μετά πάλι τα ίδια.
Ώσπου κόλησε εντελώς.
Προσπαθώ να κάνω εγκατάσταση Windows από την αρχή, προχωράει πολύ αργά και στο τέλος μου βγάζει την εξής μπλέ οθόνη: 0χ00000050, (0xE1E270B0, 0x00000000, 0xF74149A8, 0x00000002.
Πληροφοριακά: έχω κάνει επιτυχώς Bios Update, και έχω ελέγξει τα RAM (4GB).
Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος:
Ευχαριστώ πολύ

Άβαταρ μέλους
hitca
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1919
Εγγραφή: 13 Ιουν 2010 19:41
Τοποθεσία: Brussels
Επικοινωνία:

Μή εκκίνηση Notebook

Δημοσίευση από hitca » 04 Δεκ 2010 20:42

Κατά πάσα πιθανότητα έχεις πρόβλημα δίσκου....

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Μή εκκίνηση Notebook

Δημοσίευση από mechpanos » 06 Δεκ 2010 14:38

hitca κι εγώ το ίδιο πιστεύω...
Φίλε NalDim, προτείνω αντικατάσταση δίσκου με solid state που θα δώσει στο pc σου άλλα 3 χρόνια ζωής, προτού σκεφτείς να το αλλάξεις! Εννοείται ότι έχεις πάρει backup τα πάντα σε κάποιο άλλο μέσον!
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3752
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Μή εκκίνηση Notebook

Δημοσίευση από DGeorge » 11 Δεκ 2010 10:41

Σε πρώτη φάση θα πρότεινα ένα Windows Repair (με αρχεία συστήματος), ώστε πάλι ν'αποκτήσει πλήρη πρόσβαση στον δίσκο του.
Αμέσως μετά ένα mirror του δίσκου -βλέπε Acronis- σε κάποιον καινούργιο (και μεγαλύτερο αν θέλει).
Τέλος εγκατάσταη του καινούργιου δίσκου στη θέση του παλιού, και αποστολή του παλιού για ανακύκλωση :hammer:

Άβαταρ μέλους
hitca
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1919
Εγγραφή: 13 Ιουν 2010 19:41
Τοποθεσία: Brussels
Επικοινωνία:

Μή εκκίνηση Notebook

Δημοσίευση από hitca » 12 Δεκ 2010 13:19

Να προτείνω κάτι πολύ σημαντικό κατά την γνώμη μου...

Όταν για οποιονδήποτε λόγο αντιληφθεί κάποιος ότι έχει πιθανό πρόβλημα δίσκου,
οι απαραίτητες ενέργειες είναι...

--- ΑΜΕΣΗ αφαίρεση του δίσκου
--- σχολαστική προετοιμασία για εύρεση αρχείων, εάν απαιτείται. Αυτό προϋποθέτει άριστο τεχνικό εξοπλισμό και τα απαραίτητα προγράμματα για τέτοιες εργασίες.
--- ΔΕΝ χρησιμοποιούμε τον δίσκο, για κανένα άλλο λόγο, εκτός από εργασίες επαναφοράς και αποκατάστασης και αυτό διότι οι πιθανότητες λειτουργίας του εξαντλούνται με το παραμικρό (!)
--- οι εργασίες αποκατάστασης να μην γίνονται σε κανονική λειτουργία
--- υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να ΜΗΝ έχει ο δίσκος μηχανική δυσλειτουργία αλλά το πρόβλημά του να είναι αμιγώς ηλεκτρονικό/ηλεκτρολογικό. Σε τέτοια περίπτωση απαιτείται αντικατάσταση της ηλεκτρονικής πλακέτας που βρίσκεται στην κάτω πλευρά του δίσκου (σχετικά εύκολη εργασία) με ΙΔΙΟΥ ακριβώς τύπου (σχετικά δύσκολο να βρεθεί ακριβώς ίδια, ειδικά για παλαιότερους τύπους δίσκων)
--- οι απαραίτητες εργασίες να γίνονται σε ΑΛΛΟΝ υ/η ή σε εξειδικευμένο τεχνικό εργαστήριο. Απαιτούνται αρκετά υψηλού βαθμού τεχνικές γνώσεις και εμπειρία.
--- Σε περίπτωση αποτυχίας να απευθύνεστε πρώτα απ' όλα στον κατασκευαστή του δίσκου και σε εγκεκριμένο software απ' αυτόν.

--- με τα σύγχρονα εργαλεία software backup πού υπάρχουν, ο κίνδυνος απώλειας δεδομένων μειώνεται αισθητά πχ. με την χρήση προγραμματισμένου εβδομαδιαίου ή και ημερήσιου backup, την χρήση raid για κρίσιμες εφαρμογές κ.ά. Σε περιπτώσεις πολύ μεγάλων αποθηκευμένων αρχείων η λύση είναι και πάλι raid πχ. σε εξωτερική συστοιχία όπως το DROBO S σε esata, firewire, ethernet κλπ. με απόλυτη επιτυχία διότι δεν επηρεάζονται τα αρχεία από οποιαδήποτε ζημιά κάποιου δίσκου.

NalDim
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2005 05:12

Μή εκκίνηση Notebook

Δημοσίευση από NalDim » 22 Δεκ 2010 16:16

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους.
Ναί πραγματικά αντικατέστησα τον σκληρό μου και όλα είναι μιά χαρά

Απάντηση

Επιστροφή στο “Windows Software Guide”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες