Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Tasos-21

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από Tasos-21 » 03 Ιαν 2011 18:23

Σχεδόν κάθε μήνα (και σήμερα) κάνω παραγγελίες από το Πλαίσιο. Ποτέ μου δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε με τα προϊόντα τους, αλλά ούτε και με την εξυπηρέτηση. :wink:

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από korgr » 03 Ιαν 2011 20:03

tasos-21 έγραψε:Σχεδόν κάθε μήνα (και σήμερα) κάνω παραγγελίες από το Πλαίσιο. Ποτέ μου δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε με τα προϊόντα τους, αλλά ούτε και με την εξυπηρέτηση. :wink:
υπολογίστε και μένα στους ευχαριστημένους πελάτες από πλαίσιο αλλά κι από e-shop.gr
πέρυσι τους έκανα τζιρο 6000 ευρώ και δεν υπήρξε πουθενά πρόβλημα

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από gaucho » 03 Ιαν 2011 20:15

Lefterakis1990 έγραψε: Φιλε απο τα 14 ασχολουμε με υπολογιστες ειμε 21 τωρα λες να μην δοκιμασα σε αλλες θυρες η και σε αλλο PC απλα το plaisio ειναι το ποιο ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ μαγαζι ηλεκτρονικων


Χρονια Πολλα και καλη χρονια Λευτερης
Και το πλαίσιο έχει χρόνια εμπειρία και είναι επαγγελματίες. Όχι παρέα απο πιτσιρικάδες που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα μόνοι τους.Μάλλον έπρεπε να τους δώσεις τον υπολογιστή σου να στον βάλουν αυτοι.

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από paink1ller » 03 Ιαν 2011 20:27

gaucho έγραψε: Και το πλαίσιο έχει χρόνια εμπειρία και είναι επαγγελματίες. Όχι παρέα απο πιτσιρικάδες που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα μόνοι τους.Μάλλον έπρεπε να τους δώσεις τον υπολογιστή σου να στον βάλουν αυτοι.
Καλα μην παιρνεις ορκο γι'αυτο. Καπου ακουσα οτι καποιος θα ανεβασει κατι απομαγνητοφωνησεις με το τεχνικο τμημα της Πλαισιο.
Σιγα μην κανουν και μικροηλεκτρονικο ελεγχο στο Πλαισιο οι τεχνικοι... Ποναει ποδι κοβει ποδι ειναι και αυτοι.
Ηobby: Shooting photons

Άβαταρ μέλους
gaucho
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 22 Δεκ 2002 13:18

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από gaucho » 03 Ιαν 2011 20:46

Συμφωνο αλλά απέναντι σε τρίτο άτομο ή σε δικαστήριο το πλαίσιο θα ακούσουν. Όχι τον λεφτερακη

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από paink1ller » 03 Ιαν 2011 21:00

Yeap.

Το οτι εχουν διαθεση να σε εξυπηρετισουν παντως τους το αναγνωριζω αλλα σε ταλαιπωρουν αθελα τους. Εχουν σχετικα γρηγορο σερβις και σε ενημερωνουν τηλεφωνικα αλλα πιστευω η πολιτικη της εταιριας πρεπει να αλλαξει.
Ειναι σε μια φαση που προσπαθουν με την βια να περασουν τις πωλησεις hardware να γινονται αποκλειστικα μεσω νετ και εχει γινει ενα μπαχαλο. Βγαλανε και αυτα τα δηθεν "εκθεσιακα" προιοντα και εδεσε το γλυκο..
Ηobby: Shooting photons

Spyrostagas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3233
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2009 14:08
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι / Αθήνα
Επικοινωνία:

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από Spyrostagas » 04 Ιαν 2011 03:38

korgr έγραψε:
tasos-21 έγραψε:Σχεδόν κάθε μήνα (και σήμερα) κάνω παραγγελίες από το Πλαίσιο. Ποτέ μου δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε με τα προϊόντα τους, αλλά ούτε και με την εξυπηρέτηση. :wink:
υπολογίστε και μένα στους ευχαριστημένους πελάτες από πλαίσιο αλλά κι από e-shop.gr
πέρυσι τους έκανα τζιρο 6000 ευρώ και δεν υπήρξε πουθενά πρόβλημα
Κι εγώ πρέπει να τους έκανα τζίρο αλλά όχι 6000 ευρώ για πέρσι. Γενικά για αγορές πάω εγώ αλλά και φίλοι μου στο e-shop, πλαίσιο και multirama. Μία ερώτηση για το Getitnow έχει αγοράσει κανείς να παραθέσει την γνώμη του;
Εικόνα

Spyrostagas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3233
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2009 14:08
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι / Αθήνα
Επικοινωνία:

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από Spyrostagas » 04 Ιαν 2011 03:44

Lefterakis1990 έγραψε:
CyberCr33p έγραψε:Να φταίνε 2 διαφορετικές κάρτες μου φαίνεται χλωμό. Μήπως έχει καεί η θύρα στην μητρική σου;
Φιλε απο τα 14 ασχολουμε με υπολογιστες ειμε 21 τωρα λες να μην δοκιμασα σε αλλες θυρες η και σε αλλο PC απλα το plaisio ειναι το ποιο ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ μαγαζι ηλεκτρονικων


Χρονια Πολλα και καλη χρονια Λευτερης
Ίσως έτυχαν 2 περίπτωσεις, σατανικό αλλά ok. Εγώ Λευτέρη, επειδή και εγώ Πειραιώτης είμαι δεν μπορώ να πω ότι ειναι αποτυχημένοι γιατί τους ξέρω χρόνια και τους εμπιστεύομαι. Σε εξυπηρετούν πάντα και σου λένε πληροφορίες για ότι θελήσεις. Μέχρι τώρα από τις δεκάδες αγορές που έχω κάνει, ούτε μία φορά δεν βρέθηκε πρόβλημα. Πιστεύω όμως ότι όπως κάθε μεγάλο κατάστημα που έχει χιλιάδες πελάτες κάνει και εκείνο λάθη. Αλλά μην ξεχνάς ότι για τα προϊόντα που παρέχει δεν φταίει εκείνο αν παρέλαβε ελαττωματικά προιόντα ( καθώς μία παρτίδα προιόντων μπορεί να είναι χαλασμένη ) από την εταιρία που τα κατασκευάζει. Δεν μπορεί να ξέρει το Πλαίσιο, το Multirama, το e-shop και τα άλλα καταστήματα αν κάνει είναι χαλασμένο, καθώς δεν μπορεί να τα δοκιμάζει. :)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από dimsis » 04 Ιαν 2011 10:59

Σπύρο για το getitnow που ρωτάς. Εδώ και ένα χρόνο όλες μου τις αγορές από εκεί τις έκανα. Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής αν και δεν χρειάστηκα ως τώρα after sales support ώστε να κρίνω. Καθαρά λογω τιμής τους προτιμώ δηλαδή και λόγω δωρεάν μεταφορικών χωρίς όριο (το πλαίσιο έχει / είχε δωρεάν μεταφορικά μόνο αν αγοράσεις πάνω από 70-80 ευρώ περίπου )
Και από το eshop και το plaisio πάντως όσες φορές έχω αγοράσει (ουκ ολίγες) είχε ελάχιστα προβλήματα και το μόνο που υπέστησα ήταν καθυστερήσεις για αλλαγές όποτε χρειάστηκε να αλλάξω λάθος ή ελλατωματικό προιόν.

Συγκεκριμένα μια υποβρύχια (ντεμέκ) φωτογραφική που είχα πάρει επειδή την είχαν προσφορά στο πλαίσιο μάρκας turbo-x από την 2η βουτιά πήρε νερό :p
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χάσω πάσα ιδέα για όλη την σειρά turbo-x (έτσι είμαι εγώ) όπου πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω τίποτε τέτοιας μάρκας.
Το ίδιο έχω πάθει και με motorola κινητά και sweex προιόντα του eshop. Μένω μακρυά γιατί έχω πολύ άσχημες προσωπικές εμπειρίες.

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από korgr » 04 Ιαν 2011 11:27

dimsis έγραψε: Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χάσω πάσα ιδέα για όλη την σειρά turbo-x (έτσι είμαι εγώ) όπου πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω τίποτε τέτοιας μάρκας.
Προμοίως για turbo-x
Την είχε πατήσει η ανηψούλα μου (30 ετών πότε θα πάψω να την λέω ανηψούλα? :P ) και είχε πάρει ένα τέτοιο laptop κάποια χρόνια πριν και είχε συνέχεια προβλήματα θερμοκρασιών...

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από cdhyper » 04 Ιαν 2011 12:09

Spyrostagas έγραψε: Αλλά μην ξεχνάς ότι για τα προϊόντα που παρέχει δεν φταίει εκείνο αν παρέλαβε ελαττωματικά προιόντα ( καθώς μία παρτίδα προιόντων μπορεί να είναι χαλασμένη ) από την εταιρία που τα κατασκευάζει. Δεν μπορεί να ξέρει το Πλαίσιο, το Multirama, το e-shop και τα άλλα καταστήματα αν κάνει είναι χαλασμένο, καθώς δεν μπορεί να τα δοκιμάζει. :)
Δηλαδή το ΝΟΚΙΑ n97mini που πήρα που είχε λάθος πληκτρολόγιο, λάθος ρεύμα (με αντάπτορα που μου έδωσαν γιατί είχε το αγγλικό με τα τρία καρφάκια) και χαλασμένη φωτογραφική μηχανή ήταν ευθύνη της ΝΟΚΙΑ και όχι ευθύνη του Πλαισίου που έκανε την εισαγωγή από λάθος χώρα; Λες η ΝΟΚΙΑ να προόριζε τα προϊόντα για Ελλάδα και να μην είχε σωστό ελληνικό πληκτρολόγιο και σωστό ρεύμα;

Από την άλλη, όταν έδωσα 120 ευρώ για να πάρω ένα mp3 player της Creative, λάθος της Creative ήταν που το Πλαίσιο μου πάσαρε ένα καμμένο player (δεν άνοιγε καν) για το οποίο ούτε μου επέστρεφαν τα χρήματα, ούτε είχαν δεύτερο να μου το αλλάξουν; Και επιπλέον για να διαπιστώσουν την τόσο πολύπλοκη τεχνική βλάβη (δεν άνοιγε) ήθελαν να το κρατήσουν 3 μέρες για τεχνικό έλεγχο;

Το Πλαίσιο το μόνο που κοιτάει πλέον είναι να σου πάρει τα φράγκα εύκολα και γρήγορα και μετά "νταξ μωρέ τα κανονίζουμε".
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από dimsis » 04 Ιαν 2011 12:12

Εγώ αυτό που έχω ψυλλιαστεί πάντως παίδες και από προσωπικές εμπειρίες και από όσα ακούω και διαβάζω είναι πως γενικώς όλα τα "Ελληνικά" ηλεκτρονικά καταστήματα πάσχουν σε υποστήριξη και γενικότερα σε after sales support.
Με λίγα λόγια είναι να μην την πατήσεις και πέσεις σε ελαττωματικό προϊόν ή σου στείλουν λανθασμένο ή περιμένεις αλλαγή από εγγύηση....

intelcore2
Δημοσιεύσεις: 677
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2007 19:46
Τοποθεσία: Pagrati
Επικοινωνία:

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από intelcore2 » 04 Ιαν 2011 12:58

Το πλαίσιο απο προσωπικές μου εμπειρίες είναι μακράν το χειρότερο.
Μου έχει τύχει ελλατωματική κάρτα γραφικών (την παρήγγειλα ηλεκτρονικά και ήταν μεταχειρισμένη με πρόβλημα) την πήγα για αντικατάσταση και μου την αλλάζανε μονο με άλλες που είχανε στο Service! Φυσικά τους πήρε και τους σήκωσε αφού έκανα φασαρία μου δώσανε άλλη κλειστή με ζελατίνα, Γενικά έχουν κοπιάρει την πολιτική του Jumbo. Επιστρέφεις το χαλασμένο και το ξαναβάζουν στο ράφι για πώληση.

Για να μην μιλήσω για το B2B section. Αν σου τύχει ελατωματικό προιόν πρέπει ο ίδιος να το πάς σε κατάστημα για να το ελέγξουν! Aπαράδεκτοι.

Spyrostagas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3233
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2009 14:08
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι / Αθήνα
Επικοινωνία:

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από Spyrostagas » 04 Ιαν 2011 15:22

cdhyper έγραψε:
Spyrostagas έγραψε: Αλλά μην ξεχνάς ότι για τα προϊόντα που παρέχει δεν φταίει εκείνο αν παρέλαβε ελαττωματικά προιόντα ( καθώς μία παρτίδα προιόντων μπορεί να είναι χαλασμένη ) από την εταιρία που τα κατασκευάζει. Δεν μπορεί να ξέρει το Πλαίσιο, το Multirama, το e-shop και τα άλλα καταστήματα αν κάνει είναι χαλασμένο, καθώς δεν μπορεί να τα δοκιμάζει. :)
Δηλαδή το ΝΟΚΙΑ n97mini που πήρα που είχε λάθος πληκτρολόγιο, λάθος ρεύμα (με αντάπτορα που μου έδωσαν γιατί είχε το αγγλικό με τα τρία καρφάκια) και χαλασμένη φωτογραφική μηχανή ήταν ευθύνη της ΝΟΚΙΑ και όχι ευθύνη του Πλαισίου που έκανε την εισαγωγή από λάθος χώρα; Λες η ΝΟΚΙΑ να προόριζε τα προϊόντα για Ελλάδα και να μην είχε σωστό ελληνικό πληκτρολόγιο και σωστό ρεύμα;

Από την άλλη, όταν έδωσα 120 ευρώ για να πάρω ένα mp3 player της Creative, λάθος της Creative ήταν που το Πλαίσιο μου πάσαρε ένα καμμένο player (δεν άνοιγε καν) για το οποίο ούτε μου επέστρεφαν τα χρήματα, ούτε είχαν δεύτερο να μου το αλλάξουν; Και επιπλέον για να διαπιστώσουν την τόσο πολύπλοκη τεχνική βλάβη (δεν άνοιγε) ήθελαν να το κρατήσουν 3 μέρες για τεχνικό έλεγχο;

Το Πλαίσιο το μόνο που κοιτάει πλέον είναι να σου πάρει τα φράγκα εύκολα και γρήγορα και μετά "νταξ μωρέ τα κανονίζουμε".
για τις εισαγωγές των NOKIA δεν το ήξερα, οπότε έχεις δίκιο.
Και για το δεύτερο έπρεπε να έχουν να στο αντικαταστήσουν με mp3 player που να λειτουργεί.
Εικόνα

Spyrostagas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3233
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2009 14:08
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι / Αθήνα
Επικοινωνία:

Πλαισιο το καλυτερο μαγαζι για να νευριασεις

Δημοσίευση από Spyrostagas » 04 Ιαν 2011 15:24

dimsis έγραψε:Σπύρο για το getitnow που ρωτάς. Εδώ και ένα χρόνο όλες μου τις αγορές από εκεί τις έκανα. Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής αν και δεν χρειάστηκα ως τώρα after sales support ώστε να κρίνω. Καθαρά λογω τιμής τους προτιμώ δηλαδή και λόγω δωρεάν μεταφορικών χωρίς όριο (το πλαίσιο έχει / είχε δωρεάν μεταφορικά μόνο αν αγοράσεις πάνω από 70-80 ευρώ περίπου )
Και από το eshop και το plaisio πάντως όσες φορές έχω αγοράσει (ουκ ολίγες) είχε ελάχιστα προβλήματα και το μόνο που υπέστησα ήταν καθυστερήσεις για αλλαγές όποτε χρειάστηκε να αλλάξω λάθος ή ελλατωματικό προιόν.

Συγκεκριμένα μια υποβρύχια (ντεμέκ) φωτογραφική που είχα πάρει επειδή την είχαν προσφορά στο πλαίσιο μάρκας turbo-x από την 2η βουτιά πήρε νερό :p
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χάσω πάσα ιδέα για όλη την σειρά turbo-x (έτσι είμαι εγώ) όπου πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω τίποτε τέτοιας μάρκας.
Το ίδιο έχω πάθει και με motorola κινητά και sweex προιόντα του eshop. Μένω μακρυά γιατί έχω πολύ άσχημες προσωπικές εμπειρίες.
Α ωραία και το κατάστημα είναι και δίπλα μου... :)
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες