καινούρια οθόνη LG τρεμοπαίζει

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας κάποια από τις συσκευές που απαρτίζουν τους Η/Υ μας.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
mgiota
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από mgiota » 05 Ιαν 2011 03:10

Καλημέρα παιδιά,

χθες αγόρασα καινούρια οθόνη LG E2260 και όταν τη συνέδεσα είδα ότι τρεμοπαίζει. Αύριο θα πάρω τηλέφωνο στην LG να ρωτήσω, απλά δεν είμαι σίγουρη αν είναι βλάβη της οθόνης ή αν έχει να κάνει με τους drivers.

Απεγκατέστησα τον προσαρμογέα οθόνης RADEON X700SE, έκανα επανεκκίνηση και μου εμφανίστηκε το εξής μήνυμα:

""The Catalyst Control Center is not supported by the driver version of your enabledd graphics adapter. Please update you ATI graphics driver, or enable your ATI adapter using the Displays Manager."

Επειδή είμαι άσχετη με hardware και κάρτες γραφικών και επειδή είναι ολοκαίνουρια η οθόνη, please θα ήθελα τη βοήθειά σας.

mgiota
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από mgiota » 05 Ιαν 2011 03:44

Να προσθέσω ότι μέχρι και την ανάλυση 1440 x 900 δεν τρεμοπαίζει, εμένα με νοιάζει όμως η προτεινόμενη ανάλυση 1920 x 1080, όπου δυστυχώς τρεμοπαίζει.

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από mechpanos » 05 Ιαν 2011 13:47

Αμα δεν τρεμοπαίζει στις χαμηλές αναλύσεις, πιθανότατα φταίει η κάρτα γραφικών σου ή κάποια ρύθμιση. Η κάρτα σηκώνει FullHD (1920x1080)?
Είχες ξαναβάλει την κάρτα να παίξει σε αυτή την ανάλυση; Για πες μας αν τρεμόπαιζε...δηλαδή αν η κάρτα σηκώνει 1920x1080!
Δοκίμασε να εγκαταστήσεις τους τελαυταίους drivers που έχει στο Site της η Ati για το μοντέλο της κάρτας σου.
Μετά δες και ποιος είναι ο προτεινόμενος ρυθμός ανανέωσης (Hz)...60? 75? θα το βρεις λογικά στο manual της οθόνης.
Αφού κάνεις τα παραπάνω, όρισε την ανάλυση στα 1920χ1080 και τον ρυθμό ανανέωσης στον προτεινόμενο. Αν πάνε όλα καλά, θα σταματήσει να τρεμοπαίζει.

Αν είναι πρόβλημα της κάρτας πας για καλύτερη κάρτα γραφικών, αλλιώς επιστροφή της οθόνης!
Πύργος θεός Πανηλειακός!!