Ενσωμάτωση διαδραστικού Χάρτη Ελλάδος σε υπάρχουσα ιστοσελίδ

Από που να ξεκινήσω; Που θα βρω; κ.α. γενικές ερωτήσεις για την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
gio4

Δημοσίευση από gio4 » 10 Ιαν 2011 19:15

Γεια και Χαρά και καλή μας Χρονιά :)

έπεσα η αλήθεια είναι εντελώς τυχαία πάνω στην σελίδα σας και παρόλο που ο χρόνος μου είναι αρκετά περιορισμένος μπορώ να πω πως με κέρδισε και με κράτησε πολύ και μπήκα και ξαναμπήκα διαβάζοντας διάφορα θέματα. Μέχρι που έγινα και μέλος :).
-Συγχαρητήρια λοιπόν!

Αν και είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα δημιουργίας ιστοσελίδων είχα φτιάξει πριν από 5 χρόνια περίπου μία (με το τότε frontpage να φανταστεί κανείς -με αυτά που διάβασα εδώ π.χ. Microsoft Expression Blend 3, Fireworks, CSS κλπ. ούτε ήξερα πως υπάρχουν anyway) και ήθελα από τότε να προσθέσω κάτι, το οποίο φυσικά δεν μπορούσα, άσχετος γαρ. Μου έχει μείνει όμως απωθημένο κατά κάποιον τρόπο. Πλέον το έχω δει (παρόμοιο δηλαδή) σε αρκετά site π.χ. μέχρι και σε αυτό των ΚΕΠ έχει κάτι πολύ κοντά σε αυτό που θέλω.
Αυτό που θα ήθελα λοιπόν είναι ένας χάρτης Ελλάδος Χωρισμένος ανά Νομό όπου αν κάποιος μείνει λίγη ώρα πάνω σε έναν νομό με το δείκτη του ποντικιού ο Νομός θα εξυψωθεί λίγο σε σχέση με τους άλλους και θα εμφανιστεί ένα πλαίσιο στο οποίο θα περιέχονται πληροφορίες και τις οποίες θα μπορώ εγώ σχετικά εύκολα να ανανεώσω.

Θέλω λοιπόν να ρωτήσω, μια και είδα πληθώρα ελεύθερου κώδικα στο freestuff.gr, μήπως υπάρχει κάτι τέτοιο. Μέχρι τώρα δεν βρήκα για αυτό και αναρτώ αυτό το θέμα.
Βέβαια δεν ήξερα αν έπρεπε να το ανεβάσω στο "Τα δικά μας Templates" μια που ούτε καν ξέρω αν αυτό που περιέγραψα λέγεται template αλλά προς στιγμήν το υποθέτω.

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter

Δημοσίευση από dimsis » 10 Ιαν 2011 19:47

δεν ξέρω αν σου κάνει αλλά ρίξε μια ματιά:
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=45565

Άβαταρ μέλους
manos2010grr
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από manos2010grr » 14 Ιαν 2011 21:55