Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

ζητάτε υπηρεσίες σχετικά με την κατασκευή σελίδων; (design, web hosting, graphics, web programming).

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από cdhyper » 19 Ιαν 2011 12:34

Το ξέρω ότι μερικοί από εδώ μπορεί να συνεργάζεστε με τους κάτωθι αναφερόμενους αλλά απλώς μπορεί εγώ να ήμουν ο άτυχος. Βέβαια με 2 από αυτούς έχω και τώρα συνεργασία και ελπίζω να πάνε καλύτερα. Εδώ και 10 χρόνια που ασχολούμαι με τα ιντερνέτια όμως έχω συνεργαστεί κατά καιρούς με διάφορα datacenters για φιλοξενία. Αναφέρω τα πιο αξιοπερίεργα και ευτράπελα:

1) Leaseweb (πριν 3 χρόνια): Χάλασε ο δίσκος μου 6 η ώρα το απόγευμα. Ανοίγω ticket 6:05 (χρειάστηκα και 5 λεπτά να καταλάβω τι έγινε). Περιμένω μέχρι τις 8, καμία απάντηση. Στέλνω fax/παίρνω τηλέφωνα, τίποτα. Όλα κλειστά. Πάει 10, ακόμα τίποτα, ψάχνω μήπως βρω κανένα email τεχνικού από το internet γενικώς (φαντάσου απόγνωση), βρίσκω έναν, του στέλνω email, φυσικά τίποτα. Την πρώτη απάντηση την παίρνω στις 10 το πρωί της επόμενης μέρας ώρα Ολλανδίας. Η απάντηση ήταν ότι σε λίγο θα το κοιτάξει ένας τεχνικός και οτι βρίσκεται καθ'οδόν για το datacenter (!). Να μην τα πολυλογώ, ο δίσκος αντικαταστάθηκε στις 5 το απόγευμα της επομένης και το restore ολοκληρώθηκε στις 8. 26 συναπτές ώρες downtime και άυπνος 48 ώρες. Φυσικά μετακόμισα μετά από αυτό.

2) Hetzner: Για να τους δοκιμάσω είπα να πάρω πρώτα έναν ήσσονος σημασίας backup server που δεν θα φιλοξενούσε ούτε ένα live site πάνω. Παραγγέλνω έναν, τον σετάρουν, μου στέλνουν πρόσβαση, όλα καλά. Μετά από ένα μήνα είχα προγραμματίσει να τον χρησιμοποιήσω και να σετάρω τα rsyncs για να στέλνω τα backups μου εκεί. Περνάνε 20-25 μέρες και παίρνω email ότι χακάρανε τον server μου και ότι μου έχει κλειδωθεί η πρόσβαση και ότι πρέπει να δράσω άμεσα. Τους στέλνω email και τους ρωτάω πώς είναι δυνατόν να φταίω εγώ όταν γίνεται hacking σε ένα νέο μηχάνημα που μου εγκαταστήσανε αυτοί και που εγώ δεν έχω πάνω ούτε ένα live site και μου λένε ότι δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι. Φυσικά διέγραψα τον λογαριασμό μου.

3) Leaseweb πρόσφατα: Μετά από παροτρύνσεις ότι έχουν αλλάξει τρόπο συμπεριφοράς και support, αποφασίζω να ξαναπάρω έναν και μοναδικό server από εκεί προς το παρόν. Αν και για setup κάνουν 20 μέρες στο μηχάνημα που παρήγγειλα, τον σετάρουν οκ. Στέλνω ένα σφάλμα ήσσονος σημασίας το βράδυ στις 10 ώρα Ελλάδας. Παίρνω σε 10 λεπτά απάντηση κατά γράμμα όπως σας την αναφέρω "Δεν βλέπω να είναι κάτι σημαντικό για να ξυπνήσω τον τεχνικό στο σπίτι του, να το κοιτάξουμε αύριο;". Το θετικό είναι ότι πλέον έχουν 24ωρο support αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει σε μια κρίσιμη περίπτωση και ποιός τεχνικός θα τρέχει με τα σώβρακα και τον κάβουρα στο χέρι.

4) Poundhost: Ανοίγω ticket: "Χρειάζομαι να κάνετε νέα εγκατάσταση λειτουργικού και restore. Παρακαλώ βάλτε τον δεύτερο σκληρό πρώτο γι αυτό το λόγο και τον πρώτο δεύτερο για να πάρω πρόσφατο backup δεδομένων." Πρώτα μου βάζουν νέο σκληρό και μου αφήνουν τον δεύτερο ως έχει. Ξανανοίγω ticket και τους λέω ότι έκαναν λάθος. Το ξαναβάζουν το σύστημα όπως ήτανε. Ξανανοίγω τρίτο ticket εξηγώντας τους για τρίτη φορά τι πρέπει να κάνουν. Τα βάζουν σωστά και ξεκινάει το restore. 3 ώρες φάγαμε στη συνεννόηση και ευτυχώς που δεν φορμάρανε λάθος σκληρό. Πηγαινοφέρνανε βόλτα τους σκληρούς λέμε να αερίζονται στο datacenter. Κατά τη διάρκεια της συνεννόησης μου ζητάει ένας τεχνικός συγνώμη εκ μέρους του άλλου συμπληρώνοντας "i don't know what he was doing, he acted as a fool"

5) Rapidswitch: Δεν ήξερα το σύστημά τους στον πρώτο server που παρήγγειλα. Μου σετάρουν τον server και αποφασίζω να τον χρησιμοποιήσω μετά από 20 μέρες. Ήμουν σίγουρος ότι μου είχαν στείλει το password στο email. Πάω να το δω, πουθενά. Μου λένε να μπω σε ένα panel. Μπαίνω στο panel, πουθενά. Πού είναι το root password; Ανοίγω ticket και μου απαντάνε "Ήταν αποθηκευμένο στο panel μόνο για 7 ημέρες. Μετά διαγράφεται αυτόματα και υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 50 λίρες να σας βάλουμε νέο password". Ουδέν σχόλιον.

6) Leaseweb (πριν 3 χρόνια): Σφάλμα στο δίκτυό τους βράδυ. Βγάζουν επίσημη ανακοίνωση μετά από μισή ώρα: "Αντιμετωπίζουμε προβλήματα, 2 τεχνικοί είναι στην περιοχή και κατευθύνονται στο datacenter". Δηλαδή έπιναν το ποτό τους εκεί κοντά και έτυχε να μπορούν να πεταχτούν να δουν το πρόβλημα. Το datacenter είναι στοιχειωμένο και ορφανό εκτός ωρών γραφείου.

7) Rackspace: Στέλνω αίτηση προσφοράς (δεν έχουν τιμές στο site!). Μου στέλνει ένας απάντηση να του στείλω το τηλέφωνο να με πάρει τηλέφωνο (!). Του λέω οκ, δεν είμαι bot, μη φοβάσαι, στείλε μου τι χρειάζεσαι να σου απαντήσω. Μου στέλνει 4-5 ερωτήσεις μία εκ των οποίων ήταν σε τι χρονικό περιθώριο θέλω σεταρισμένους τους servers. Αυτή η ερώτηση ήταν multiple choice και είχε μια επιλογή για 6 μήνες!!! Τη συμπληρώνω, τη στέλνω, μετά μου στέλνει άλλη μία καπάκι και μου ζητάει πάλι τηλέφωνο. Απαντάω και του λέω πάρε να ξεμπερδεύουμε. Παίρνει, με ρωτάει με ποιές εταιρείες συνεργάζομαι τώρα (!) και κάτι άλλα κουλά και μου λέει την τιμή στο προφορικό. Του λέω οκ, αλλά κάτι πιό σοβαρό σε έντυπο δεν υπάρχει να μου στείλετε μέσω email; Ακόμη περιμένω.

Όπως φαίνεται έχω δοκιμάσει αρκετούς, αλλά έχω καταλήξει ότι τα αγγλικά datacenters είναι λίγο καλύτερα από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά. Πάντως διασκεδαστικές περιπτώσεις δεν μπορείτε να πείτε :)

Εντάξει στην Ολλανδία καπνίζουν μπάφους όλη μέρα, στις άλλες χώρες τι καπνίζουν;
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από Figaro » 19 Ιαν 2011 13:01

Η rackspace το ίδιο έκανε και σε εμένα... αλλα τελικά έστειλαν και email με προσφορά.

Thank you και για τα άλλα reviews.
Αυτό το καιρό ψάχνω ένα DC στην Ευρώπη και η λίστα μου είναι σχεδόν ίδια (εχω και την hostdime.co.uk) με αυτά που ανέφερες (η hetzner 1η στη λίστα).
Τελικά με βλέπω να μένω US...

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από Cha0s » 19 Ιαν 2011 13:20

Προσωπικά που έχω δουλέψει μηχανήματα σε Leaseweb (πριν 3 χρόνια), Hetzner & Rapidswitch, επιλέγω rapidswitch δαγκωτό! :P

Η αλήθεια είναι πως κανένας ποτέ δεν θα είναι τέλειος.
Ωστόσο το επίπεδο εξυπηρέτησης και οργάνωσης της Rapidswitch δεν το έχω δει αλλού.

Το δε σύστημα τους είναι από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) που έχω δει.
Πρακτικά έχουν κάνει σχεδόν τα πάντα αυτοματοποιημένα και έχει και API να συνδέσεις δική σου εφαρμογή και να κουμαντάρεις διάφορα πράγματα από δικό σου interface.

Από πλευράς υποδομής σε θέματα δικτύου σπάνια στα τελευταία 2 χρόνια έχει τύχει πρόβλημα (1 φορά σίγουρα θυμάμαι, ενδέχεται να ήταν άλλη μία).
Εννοείται πως για το παραμικρό προγραμματισμένο downtime (ακόμα και reboot ενώς switch πχ) ενημερώνουν τους πελάτες.

Από πλευράς μηχανημάτων, μόνο ένας σκληρός έτυχε να χτυπήσει (ήταν και σε raid οπότε μικρό το κακό) σε πάρα πολλά μηχανήματα που δούλευα εκεί. Οπότε και εκεί ευχαριστημένος ήμουν.


Γενικά είναι από τις καλύτερες εταιρείες που έχω αναλάβει administration μηχανημάτων.

Και πέρα απόλα αυτά περί υποδομών και features, το support τους είναι άπαιχτο.
Απαντάνε αρκετά γρήγορα (ζήτημα να έχουν αργήσει 2-3 φορές στα 2 χρόνια) και είναι αρκετά εξυπηρετικοί και γνωρίζουν το αντικείμενο (δεν πήρανε δηλαδή όποιον νάναι, βλέπε support Ελληνικών ISPs :lol: )


Γενικά φαίνεται πιστεύω από τα σχόλια μου πως έχω άψογη εμπειρία με την συγκεκριμένη εταιρία.

Παναγιώτη σχετικά με το password μπορούσες να το αλλάξεις και εσύ.
Ξεκίναγες μία rescue console (μέσω VNC) στο συστηματάκι τους και έχουν ένα κόλπο όπου αυτόματα (υποθέτω) σε πάει σε άλλο vlan or smth οπότε βγαίνεις σε ένα εσωτερικό δίκτυο τους και αν βάλεις την κάρτα δικτύου να bootάρει δικτυακά έχουν ένα συστηματάκι με διάφορες επιλογές για αρκετά tools για rescue, recovery, partition management, install εκ νέου κλπ.
Όλα από την δική σου οθόνη χωρίς να μπλέξει τρίτος.

Οπότε bootάρεις σε ένα rescue περιβάλλον, κάνεις mount τον δίσκο και αλλάζεις το password.

Δεν είναι extreme διαδικασία, αλλά σίγουρα 2-3 βασικά πράγματα θέλει να τα γνωρίζεις (παίζουν ένα κάρο howtos στο internet ;)) οπότε γιαυτό πιστεύω σου ζήτησαν 50 λίρες.
Για να κάνουν αυτή την διαδικασία στην ουσία.

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από CyberCr33p » 19 Ιαν 2011 13:36

1) Το support της Leaseweb έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια.

2) Σε αυτό δεν φταίει η Hetzner. Με το που παραλαμβάνεις το server πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις (kernel και προγράμματα).

3) Τι πρόβλημα υπήρχε;

6) Η Leaseweb χρησιμοποιεί πολλά datacenter. Στελεχομένο συνεχώς είναι μόνο το Evoswitch. Μάλλον ο server ήταν σε άλλο datacenter. Απ' όσο ξέρω τα τελευταία χρόνια δίνουν servers μόνο από Evoswitch.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από cdhyper » 19 Ιαν 2011 13:47

Βαγγέλη, ρώτα τον Mike ποιός σας σύστησε την Rapidswitch :) Οπότε συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που γράφεις γι αυτό και εξακολουθώ να έχω συνεργασία.

CyberCr33p

1) Καλά δεν αντιλέγω
2) Αν μαζί με τον server σετάρουν outdated software δεν φταίω εγώ, αυτοί είναι βλάκες. Δηλαδή σε καινούριο μηχάνημα θα μου βάλουν παλιό software; Το γράφουν αυτό στη σύμβαση;
3) Τι σημασία έχει; Η απάντηση δεν σου έκανε εντύπωση; Εσύ θα απαντούσες ποτέ με τέτοιο τρόπο;
6) Εσωτερικό τους θέμα.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από CyberCr33p » 19 Ιαν 2011 14:04

2) Σου περνάνε τη τελευταία έκδοση του λειτουργικού (αυτή που κατεβάζεις και ως iso) χωρίς περασμένα patches που έχουν βγει ύστερα. Γνώμη μου είναι ότι αυτή είναι και η σωστή τακτική. Από εκεί και πέρα σε 25 ημέρες που σε χάκαραν πολλά μπορεί να γίνουν όπως να βγουν νέα exploits. Εάν το δεις από τη πλευρά απλός ενός πελάτη πάντως καταλαβαίνω αυτό που λες. Εάν το δεις από τη πλευρά του system administrator όμως πιστεύω ότι δεν θα ήθελε κάποιος admin να του πειράξουν το μηχάνημα με patches ώστε να έχει τον πλήρη έλεγχο στο τι γίνεται στο μηχάνημα. Με αυτό πιστεύω θα συμφωνήσει και ο Cha0s.

3) Δεν θα απαντούσα με τέτοιο τρόπο. Παρ' όλα αυτά κάποια θέματα που δεν είναι σοβαρά μπορούν να περιμένουν και μέχρι την επόμενη ημέρα. Για αυτό σε ρώτησα τι πρόβλημα υπήρχε. Εγώ πάντως αυτό που πάντα κάνω εδώ και 9 χρόνια για τους πελάτες μου είναι να μην αφήνω εκκρεμότητες για την επόμενη ημέρα.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από cdhyper » 19 Ιαν 2011 14:08

Μα δε με πείραξε που θα το κοίταγαν την επόμενη αυτό το minor issue αλλά ότι ο τεχνικός τους είναι στο σπίτι και θα τον ξύπναγαν!
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από CyberCr33p » 19 Ιαν 2011 14:10

Εάν θέλεις πάντως τη γνώμη μου με μερικές λέξεις για αυτά τα datacenter θα έλεγα:

Hetzner: Το καλύτερο control panel
Leaseweb: Το καλύτερο δίκτυο
Rapidswitch: Το πιο γρήγορο support

Κανένα datacenter δεν είναι τέλειο, οπότε πρέπει να σχεδιάσεις τις υποδομές σου με βάση τα θετικά και τα αρνητικά του κάθε datacenter.

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από Cha0s » 19 Ιαν 2011 14:11

Ναι η αλήθεια είναι πως και εγώ προτιμώ φρέσκο installation από το αρχικό iso χωρίς περασμένο τίποτα.

Ωστόσο (στην περίπτωση του CentOS που δουλεύω) ένα yum update δεν με χαλάει, ώστε να βρω έτοιμο το μηχάνημα να δουλέψω :P

Αλλά έχω πετύχει μηχανήματα που είναι μεν updated, αλλά με άκυρα repositories (mirrors εσωτερικά στα DC συνήθως) όπου δεν ξέρεις αν είναι οκ ή όχι.

Γενικά πάντως προτιμώ να μην έχει βάλει κανείς χέρι στο μηχάνημα πριν το αναλάβω :P

Πάντως και στην Hetzner Παναγιώτη έπαιζε κονσολίτσα για άμεσο re-installation του server χωρίς να μπλέξεις με κανέναν ;)

Σε αυτό νομίζω το έχουν υλοποιήσει και καλύτερα από την rapidswitch :P

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από CyberCr33p » 19 Ιαν 2011 14:11

cdhyper έγραψε:Μα δε με πείραξε που θα το κοίταγαν την επόμενη αυτό το minor issue αλλά ότι ο τεχνικός τους είναι στο σπίτι και θα τον ξύπναγαν!
Σε πιο datacenter ήταν/είναι ο server ;

Μπορείς να το δεις από το control panel τους αυτό.

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27626
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από cordis » 19 Ιαν 2011 14:11

cdhyper έγραψε:Βαγγέλη, ρώτα τον Mike ποιός σας σύστησε την Rapidswitch :) Οπότε συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που γράφεις γι αυτό και εξακολουθώ να έχω συνεργασία.
\

δε δουλεύει ποια στον Mike, είναι freelancer administrator και διαθέσιμος σε όποιον θέλει τέτοια βοήθεια (όχι τσάμπα φυσικά :p).
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από Cha0s » 19 Ιαν 2011 14:12

CyberCr33p έγραψε:Εάν θέλεις πάντως τη γνώμη μου με μερικές λέξεις για αυτά τα datacenter θα έλεγα:

Hetzner: Το καλύτερο control panel
Leaseweb: Το καλύτερο δίκτυο
Rapidswitch: Το πιο γρήγορο support

Κανένα datacenter δεν είναι τέλειο, οπότε πρέπει να σχεδιάσεις τις υποδομές σου με βάση τα θετικά και τα αρνητικά του κάθε datacenter.
Για control panel ψηφίζω της Rapidswitch χαλαρά :P

Το βρίσκω ποιο ολοκληρωμένο από της Hetzner το οποίο τουλάχιστον εμφανησιακά είναι λίγο amateur :lol:

Για leaseweb δεν ξέρω.
Αν με πάρουν τελικά εκεί για δουλειά θα επανέλθω με inside information :D

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από cdhyper » 19 Ιαν 2011 14:16

CyberCr33p έγραψε:
cdhyper έγραψε:Μα δε με πείραξε που θα το κοίταγαν την επόμενη αυτό το minor issue αλλά ότι ο τεχνικός τους είναι στο σπίτι και θα τον ξύπναγαν!
Σε πιο datacenter ήταν/είναι ο server ;

Μπορείς να το δεις από το control panel τους αυτό.
EvoSwitch
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από CyberCr33p » 19 Ιαν 2011 14:21

Cha0s έγραψε: Αν με πάρουν τελικά εκεί για δουλειά θα επανέλθω με inside information :D
Εάν σε πάρουν εκεί για δουλειά πάντως να ξέρεις όταν θέλουμε support θα ζητάμε να επιμεληθείς εσύ αυτοπροσώπως. :lol:

Άβαταρ μέλους
Cha0s
SysAdmin
Δημοσιεύσεις: 10242
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2001 03:00

Ευτράπελα εμπειριών μου από datacenters

Δημοσίευση από Cha0s » 19 Ιαν 2011 14:22

Μα για εσάς έστειλα CV! Να συνεχίσω να δουλεύω για Έλληνες κατά βάθος :lol: :lol:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναζήτηση Υπηρεσιών διαδικτύου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες