HOL Η Χειρότερη υποστήριξη Ever!

Απόψεις, σχόλια και συζητήσεις για τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τις συσκευές.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14093
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

HOL Η Χειρότερη υποστήριξη Ever!

Δημοσίευση από fiskilis » 21 Ιαν 2011 15:16

Το χειρότερο support ever το έχει η Hol σχετικά τόσο με το Internet όσο και με την τηλεφωνία και βρίζω την ώρα και την στιγμή που έφυγε τόσο η διαχείριση όσο και η υποστήριξη απο την Vodafone και την πήρε εξ ολοκλήρου η Hol

Εδω και 6 μήνες περίπου δηλαδή μόλις μπήκε το Φθινόπωρο έχουν αρχίσει τα προβλήματα και παρόλο που καλώ σχεδόν 2-3 φορές την βδομάδα λύση δεν βρέθηκε!

Τα προβλήματα είναι οτι πέφτει η ταχύτητα έως και το 1/10 αυτής της ονομαστικής πάντα με χρηση του δικού τους speedtester. θα πρέπει να κάνω επανεκκίνηση και πάλι ξανά μετά απο 1 - 2 ώρες και συνέχεια καθε μέρα το ίδιο πράγμα , εκτός του οτι πρέπει να περάσει Κάνα 5λεπτο για να λοκαρει ξανά το modem παρόλο που δείχνει οτι έχει γινει η σύνδεση στα data μεσα

Μάλιστα ισχυρίζονται ψευδώς οτι ακόμα και ο Οτε έλεγξε την γραμμή μου έως τέλους και δεν βρήκε τίποτα και αυτό το λέω μετά βεβαιότητας καθώς η χαλύβδινη χελώνα του οικοδομικού τετραγώνου μου είναι εντός του οικοπέδου μου και για να μπει κάποιος να κάνει εργασία θα πρέπει να του ανοίξω την εξώπορτα που για λόγους ασφαλείας είναι πάντα κλειδωμένη!

ΕΧΩ αγανακτήσει πλέον και σε καθε συζήτηση που αφορά Internet λέω διαλέξτε οτι άλλο θέλετε εκτός απο Hol σίγουρα δεν θα βρείτε χειρότερη εξυπηρέτηση!

Καλω έναν τεχνικό όταν έχω κάποιο πρόβλημα και θα πρέπει να αφήσω στοιχεία να με καλέσουν αυτοί όποτε μπορέσουν και αν θα είμαι κατά τύχη στον υπολογιστή μου έχει καλώς αλλιώς την επομένη φορά! και αυτό μόνο σε συγκεκριμένο ωράριο!

Ενώ με την Vodafone ΟΤΙ ώρα του 24ωρου καλούσες ήταν εκει οι τεχνικοί για να σε βοηθήσουν

Μου έστειλαν άλλο modem για να αντικαταστήσω το παλαιό και Ενώ το έβαλα δεν άλλαξε τίποτα αντιθέτως απο άγνωστο λόγο έμεινα και 3 μέρες κοντά χωρίς τηλέφωνο το οποίο επανήλθε άμεσα μόλις έβαλα το παλαιό Modem ξανά πίσω

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

HOL Η Χειρότερη υποστήριξη Ever!

Δημοσίευση από CyberCr33p » 21 Ιαν 2011 15:58

Γενικά με τους εναλλακτικούς είναι εάν θα σου βγει καλή η γραμμή. Εάν σου κάτσει στραβή τότε μπορεί να ταλαιπωρηθείς. Εγώ πάντως έχω HOL (2play) και δεν έχω προβλήματα με τη γραμμή.

nikos89
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 02 Δεκ 2008 12:10

HOL Η Χειρότερη υποστήριξη Ever!

Δημοσίευση από nikos89 » 22 Ιαν 2011 15:45

fiskilis έγραψε:Το χειρότερο support ever το έχει η Hol σχετικά τόσο με το Internet όσο και με την τηλεφωνία και βρίζω την ώρα και την στιγμή που έφυγε τόσο η διαχείριση όσο και η υποστήριξη απο την Vodafone και την πήρε εξ ολοκλήρου η Hol
Προσωπικά δεν νομίζω να έχει το χειρότερο, ήμουν δυόμιση χρόνια πελάτης τους και ποτέ δεν έτυχε να περιμένω πάνω από 5 λεπτά στην αναμονή. Έχουν και σύστημα που δίνεις το τηλέφωνο σου και σε καλούν αυτοί για να μην περιμένεις.
fiskilis έγραψε:Εδω και 6 μήνες περίπου δηλαδή μόλις μπήκε το Φθινόπωρο έχουν αρχίσει τα προβλήματα και παρόλο που καλώ σχεδόν 2-3 φορές την βδομάδα λύση δεν βρέθηκε!
Εδώ και αρκετό καιρό έχουν προβλήματα με το δίκτυο τους, μπορεί βέβαια να έχεις μεμονωμένο πρόβλημα και να μην έχει σχέση τα προβλήματα που έχουν.
fiskilis έγραψε:Τα προβλήματα είναι οτι πέφτει η ταχύτητα έως και το 1/10 αυτής της ονομαστικής πάντα με χρηση του δικού τους speedtester. θα πρέπει να κάνω επανεκκίνηση και πάλι ξανά μετά απο 1 - 2 ώρες και συνέχεια καθε μέρα το ίδιο πράγμα , εκτός του οτι πρέπει να περάσει Κάνα 5λεπτο για να λοκαρει ξανά το modem παρόλο που δείχνει οτι έχει γινει η σύνδεση στα data μεσα
Αποσυγχρονίζει δηλαδή και περιμένεις να συνδεθεί ξανά;
Μην εμπιστεύεσαι τα speedtests.
fiskilis έγραψε:Μάλιστα ισχυρίζονται ψευδώς οτι ακόμα και ο Οτε έλεγξε την γραμμή μου έως τέλους και δεν βρήκε τίποτα και αυτό το λέω μετά βεβαιότητας καθώς η χαλύβδινη χελώνα του οικοδομικού τετραγώνου μου είναι εντός του οικοπέδου μου και για να μπει κάποιος να κάνει εργασία θα πρέπει να του ανοίξω την εξώπορτα που για λόγους ασφαλείας είναι πάντα κλειδωμένη!
Ο ΟΤΕ το μόνο που ίσως έκανε (μιας και δεν έχει καμιά δουλειά γιατί δεν είσαι πελάτης του) είναι να έκανε μέτρηση στο καφάο, αν έκανε μπορεί να δει από εκεί αν υπάρχει πρόβλημα από το καφάο μέχρι το σπίτι σου.
fiskilis έγραψε:ΕΧΩ αγανακτήσει πλέον και σε καθε συζήτηση που αφορά Internet λέω διαλέξτε οτι άλλο θέλετε εκτός απο Hol σίγουρα δεν θα βρείτε χειρότερη εξυπηρέτηση!

Καλω έναν τεχνικό όταν έχω κάποιο πρόβλημα και θα πρέπει να αφήσω στοιχεία να με καλέσουν αυτοί όποτε μπορέσουν και αν θα είμαι κατά τύχη στον υπολογιστή μου έχει καλώς αλλιώς την επομένη φορά! και αυτό μόνο σε συγκεκριμένο ωράριο!
Έτσι δουλεύουν όλοι ακόμα και ο ΟΤΕ, δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν διαθέσιμους τεχνικούς για όλους τους πελάτες, κρατάνε την βλάβη και σε καλούν αυτοί με σειρά προτεραιότητας (σε κάθε βλάβη ανάλογα το είδος υπάρχει σειρά προτεραιότητας με βάση το πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα), μπορείς να τους πεις και επιθυμητή ώρα ώστε να σε καλέσουν.
fiskilis έγραψε:Ενώ με την Vodafone ΟΤΙ ώρα του 24ωρου καλούσες ήταν εκει οι τεχνικοί για να σε βοηθήσουν

Μου έστειλαν άλλο modem για να αντικαταστήσω το παλαιό και Ενώ το έβαλα δεν άλλαξε τίποτα αντιθέτως απο άγνωστο λόγο έμεινα και 3 μέρες κοντά χωρίς τηλέφωνο το οποίο επανήλθε άμεσα μόλις έβαλα το παλαιό Modem ξανά πίσω
Αμφιβάλω αν στη vodafone ήταν ότι ώρα και να έπαιρνες τεχνικοί.
Γενικά τι σου λένε για το πρόβλημα; Όπως είπα και ποιο πάνω έχουν εδώ και καιρό προβλήματα με ταχύτητες αλλά το δικό σου πρόβλημα μπορεί να μην έχει σχέση. Αν θες δώσε περισσότερες πληροφορίες για το πρόβλημα. Και αν σου είναι εύκολο δώσε μας και στατιστικά από το router σου. :)

Άβαταρ μέλους
SoUpEr_PiLaS
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: 07 Δεκ 2007 22:37
Τοποθεσία: Αθήνα, Νίκαια
Επικοινωνία:

HOL Η Χειρότερη υποστήριξη Ever!

Δημοσίευση από SoUpEr_PiLaS » 23 Ιαν 2011 14:09

nikos89 έγραψε:
fiskilis έγραψε:Ενώ με την Vodafone ΟΤΙ ώρα του 24ωρου καλούσες ήταν εκει οι τεχνικοί για να σε βοηθήσουν

Μου έστειλαν άλλο modem για να αντικαταστήσω το παλαιό και Ενώ το έβαλα δεν άλλαξε τίποτα αντιθέτως απο άγνωστο λόγο έμεινα και 3 μέρες κοντά χωρίς τηλέφωνο το οποίο επανήλθε άμεσα μόλις έβαλα το παλαιό Modem ξανά πίσω
Αμφιβάλω αν στη vodafone ήταν ότι ώρα και να έπαιρνες τεχνικοί.
Γενικά τι σου λένε για το πρόβλημα; Όπως είπα και ποιο πάνω έχουν εδώ και καιρό προβλήματα με ταχύτητες αλλά το δικό σου πρόβλημα μπορεί να μην έχει σχέση. Αν θες δώσε περισσότερες πληροφορίες για το πρόβλημα. Και αν σου είναι εύκολο δώσε μας και στατιστικά από το router σου. :)
Η Vodafone έχει τεχνικούς και μάλιστα τεχνικούς με @@.........!!! Βέβαια δεν παύουν να υπάρχουν και εξαιρέσεις οι οποίες είναι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ....! ;-)
Εικόνα

nikos89
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 02 Δεκ 2008 12:10

HOL Η Χειρότερη υποστήριξη Ever!

Δημοσίευση από nikos89 » 23 Ιαν 2011 15:40

Εννοούσα πως δεν έχει τεχνικούς όλες τις ώρες. ;) Όλοι έχουν καλούς τεχνικούς (υπάρχουν και ελάχιστες εξαιρέσεις όμως). Θέλω να πω πως δεν έχει μόνο η vodafone τεχνικούς με @@..... :P

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13372
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

HOL Η Χειρότερη υποστήριξη Ever!

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 23 Ιαν 2011 21:50

Εχω 2 γραμμές HOL στο σπιτι (2 Pstn+ 2ΑDLS)
Εδω και 2 χρόνια πρόβλημα με το δίκτυο της δεν ειχα ποτε.

Τωρα το θεμα ειναι μη σου τυχη πρόβλημα. Ειναι και το τι γραμμή σου εχει δώσει ο παροχος.
Θεσσ/νικη που ειχα ΟΤΕΝΕΤ και είχα λιγα προβλήματα, όσες φορες χρειάστηκα support ποτε δν με εξυπηρέτησαν αν δεν τους εκραζα πρώτα.
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

criss_x
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009 04:48
Τοποθεσία: Αθήνα

HOL Η Χειρότερη υποστήριξη Ever!

Δημοσίευση από criss_x » 17 Δεκ 2011 21:51

nikos89 έγραψε:
fiskilis έγραψε:Το χειρότερο support ever το έχει η Hol σχετικά τόσο με το Internet όσο και με την τηλεφωνία και βρίζω την ώρα και την στιγμή που έφυγε τόσο η διαχείριση όσο και η υποστήριξη απο την Vodafone και την πήρε εξ ολοκλήρου η Hol
Προσωπικά δεν νομίζω να έχει το χειρότερο, ήμουν δυόμιση χρόνια πελάτης τους και ποτέ δεν έτυχε να περιμένω πάνω από 5 λεπτά στην αναμονή. Έχουν και σύστημα που δίνεις το τηλέφωνο σου και σε καλούν αυτοί για να μην περιμένεις.

Αγαπητέ μου φίλε,

Συμφωνώ με τον παραπονούμενο κι επαυξάνω:

Κι εγώ ήμουν πελάτης τους για 2 χρόνια στον Πειραιά και δεν είχαμε κανένα σοβαρό πρόβλημα εκτός μίας ημέρας που υπήρξε θέμα βλάβης σ' ολοκληρη την περιοχή που μετά από 6 ώρες αποκαταστάθηκε!!!

Μπορείτε να συγκρίνετε:

Στον Πειραιά (στην Πειραϊκή) σε απόσταση από το DSLAM 1841 μέτρων είχα σταθερά συγχρονισμό 17300 Down / 1005 Up - Noise margin 18.2 Down / 21.1 Up - Attenuation 22,1 Down / 16.7 Up.

Στο Πολύγωνο: Απόσταση 2100 μέτρα, συγχρονισμό 4530 Down / 753 Up - Noise margin 8.2 Down / 10.8 Up - Attenuation 42.0 Down / 21.3 Up.

Σημειωτέον ότι το DSLAM που συνδέεται η περιοχή μας είναι μέσα στο κεντρικό της Πατησίων!!!

Μετά από αλλεπάλληλες οχλήσεις μας κι άλλες τόσες επισκέψεις των ειδημόνων, αποφάνθηκαν: "ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΣΤΑ 6 Μbps γιανα ληρώνετε λιγότερα... δεν γίνεται τίποτε από εμάς... φταέι ο ΟΤΕ"!!!!

Κάναμε λοιπόν υποβάθμιση στο πακέτο εμείς, κι αυτοί κάνανε επιπλέον υποβάθμιση στην ταχύτητα!!! Δηλαδή τώρα συγχρονίζει στα 4200 ...όταν έχει τα κέφια του!!!!

Έχω κάνει καταγγελία και στην Ε.Ε.Τ.Τ.... ε και;;;;;

Τα συμπεράσματα δικά σας!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητή & Σταθερή Τηλεφωνία”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες