Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις. Θέματα προς συζήτηση.

Συντονιστές: Super-Moderators, Reporters

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ThyClub
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5312
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 00:21
Τοποθεσία: Hell's Kitchen
Επικοινωνία:

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από ThyClub » 02 Φεβ 2011 20:50

pimpogio έγραψε:δεν κανουνε ελεγχο αντιγραφης λεξη λεξη αλλα κανουνε ελεγχο αντιγραφης στο νοημα του κειμενου ...
Ερώτηση:
Τι είναι το ΔΝΤ

Απάντηση 1:
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), (διεθνής ονομασία Άι-Εμ-Εφ, "IMF"), είναι ένας διεθνής οργανισμός ο οποίος επιβλέπει το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα παρακολουθώντας τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τα ισοζύγια πληρωμών και προσφέροντας οικονομική και τεχνική βοήθεια όταν του ζητηθεί.Η ίδρυση του Οργανισμού αυτού είχε προπαρασκευαστεί κατά τη Διεθνή Νομισματική και Χρηματοδοτική Συνδιάσκεψη που συνήλθε στο Μπρέτον Γουντς, του Νιού Χαμσάιρ των ΗΠΑ, ενάμισι χρόνο πριν, από 1ης Ιουλίου μέχρι 22 Ιουλίου του 1944.
Απάντηση 2:
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) θεσπίστηκε, ως γνωστόν, το 1944, στο Μπρέτον Γουντς των ΗΠΑ και άρχισε να λειτουργεί το 1945, με το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Σκοπός του ήταν η εποπτεία του συστήματος σταθερών συναλλαγματικών ισοτιμιών που είχε θεσπιστεί με τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου, το οποίο είχε στόχο την αποφυγή της ανταγωνιστικής υποτίμησης των νομισμάτων, όπως αυτή που οδήγησε στους εμπορικούς πολέμους κατά τη διάρκεια του Μεσοπολέμου.
Το νόημα είναι το ίδιο άρα κάποιος αντέγραψε...

pimpogio
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: 28 Δεκ 2010 14:08

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από pimpogio » 02 Φεβ 2011 21:05

ThyClub έγραψε:
pimpogio έγραψε:δεν κανουνε ελεγχο αντιγραφης λεξη λεξη αλλα κανουνε ελεγχο αντιγραφης στο νοημα του κειμενου ...
Ερώτηση:
Τι είναι το ΔΝΤ

Απάντηση 1:
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), (διεθνής ονομασία Άι-Εμ-Εφ, "IMF"), είναι ένας διεθνής οργανισμός ο οποίος επιβλέπει το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα παρακολουθώντας τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τα ισοζύγια πληρωμών και προσφέροντας οικονομική και τεχνική βοήθεια όταν του ζητηθεί.Η ίδρυση του Οργανισμού αυτού είχε προπαρασκευαστεί κατά τη Διεθνή Νομισματική και Χρηματοδοτική Συνδιάσκεψη που συνήλθε στο Μπρέτον Γουντς, του Νιού Χαμσάιρ των ΗΠΑ, ενάμισι χρόνο πριν, από 1ης Ιουλίου μέχρι 22 Ιουλίου του 1944.
Απάντηση 2:
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) θεσπίστηκε, ως γνωστόν, το 1944, στο Μπρέτον Γουντς των ΗΠΑ και άρχισε να λειτουργεί το 1945, με το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Σκοπός του ήταν η εποπτεία του συστήματος σταθερών συναλλαγματικών ισοτιμιών που είχε θεσπιστεί με τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου, το οποίο είχε στόχο την αποφυγή της ανταγωνιστικής υποτίμησης των νομισμάτων, όπως αυτή που οδήγησε στους εμπορικούς πολέμους κατά τη διάρκεια του Μεσοπολέμου.
Το νόημα είναι το ίδιο άρα κάποιος αντέγραψε...
η αντιγραφη δεν βγαινει συνολικα στο κειμενο αλλα βγαινει με ποσοστα ανα κομματι του
και σου λεει πχ το ταδε κομματι εχει 100%,90%,70% ομοιοτητα με το αλλο κομματι...
Αν καποιος εχει παντα υψηλα ποσοστα ομοιοτητας σε ολα του τα αρθρα λογικα θα μπαινει
στη μαυρη λιστα.
Παραδειγμα το το moss που βρισκει το plagiarism σε κωδικα του δινεις 300 κωδικες
και σου βγαζει με ποσοστα ποιος αντεγραψε απο ποιον σε τι ποσοστο και σε ποιο σημειο.
Εγω το εχω δει με τα ματια μου και εχω παθει πλακα οταν εδινε online την υπηρεσια αυτη
(δεν ξερω αμα την δινει πλεον)
δες εδω http://theory.stanford.edu/~aiken/moss/ ειναι πολυ προχωρημενο προγραμμα
και ειναι τρομερα δυσκολο αν οχι αδυνατον να το ξεγελασεις...

Αν θες διαβασε και το paper http://theory.stanford.edu/~aiken/publi ... gmod03.pdf

Άβαταρ μέλους
ThyClub
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5312
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 00:21
Τοποθεσία: Hell's Kitchen
Επικοινωνία:

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από ThyClub » 02 Φεβ 2011 21:14

Μα ομοιότητα σε κείμενα που λένε το ίδιο πράγμα θα υπάρχει ούτως ή άλλως... Το θέμα είναι ποιός θα κρίνει ότι δεν είναι original work το κάθε κείμενο.

Πάρε για παράδειγμα ενημερωτικά sites.

Θέμα: Πυρκαγιά στην Κόρινθο

Στα 50 sites θα έχουμε 50 original κείμενα που θα έχουν 90% ομοιότητα.

Επόμενο θέμα: Η Google κατηγορεί την microsoft ...

Πόσα θα είναι με 90% ομοιότητα;

Later Edit:

Είναι εντελώς διαφορετικό το πως δουλεύει το συγκεκριμένο σύστημα για φοιτητές. Εκεί μπορεί κάποιος να δει αν 2 εργασίες είναι όμοιες και κατα πόσο γιατί απαιτούν απο τον κάθε φοιτητή να σκεφτεί διαφορετικά.

Στον τομέα των ειδήσεων όμως και της κάλυψης ενός γεγονότος που στηρίζεται σε πραγματικά γεγονότα τότε όλα αλλάζουν.

Άβαταρ μέλους
free3yourmind
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 29 Μάιος 2008 01:40
Τοποθεσία: Minsk, Belarus
Επικοινωνία:

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από free3yourmind » 02 Φεβ 2011 23:46

την Google την ενδιαφερει να πιασει κυριως αυτους που αντιγραφουν αυτουσια κειμενα και επωφελουνται απο αυτα χωρις να εχουν καν κουραστει στο παραμικρο...η κατηγορια αυτων που περνουν κειμενα και τα αλλαζουν δεν θα επιρεαστει (και δεν μπορει να επιρεαστει)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος free3yourmind την 03 Φεβ 2011 19:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
http://www.traveling.gr

Άβαταρ μέλους
scoobby
Δημοσιεύσεις: 1091
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2007 13:46
Τοποθεσία: naxos town,greece.
Επικοινωνία:

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από scoobby » 03 Φεβ 2011 19:45

Διαβασα τα σχετικα αρθρα που στην ουσια δεν λενε κατι διαφορετικο απο αυτα που ισχυαν εως τωρα στον αλγορυθμο της γκουγκλ και αυτο που βασικα λεμε οτι το φρεσκο και οριτζιναλ περιεχομενο παντα ειχε την ευνοια της.Οσο το εαν μπορει να ξερει ποιο σαιτ δημοσιευσε πρωτο καποιο κειμενο νομιζω το εχουμε τσεκαρει οπου σχεδον σε ρεαλ ταιμ παρουσιαζει στα αποτελεσματα της μπλογκ που δεν θεωρουντε αυθεντιες με λιγα χρονια στην πλατη τους και με μηδαμινα σχετικα μπακλινκς.Αυτη η αναμπουμπουλα γινετε γιατι μερικοι μεγαλη παιχτες που τυχαιναν πιο ευνοικης μεταχειρισης δικαιως η αδικως και ως επι των πλειστων με αυτοματοποιημενα συστηματα θα καταποντιστουν....

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από dimsis » 25 Φεβ 2011 19:31

Δύο φρέσκα σχετικά links:

1) Techcrunch
Google’s Wizard Of Oz Search Algorithm And The Threat Of Facebook Search
(κλικ για αυτόματη μετάφραση)

όπου σημαντικές παράγραφοι για μένα είναι :
Inbound links are simply votes for various web pages. If you take the authority of the site linking into account, it makes for really good search results. That’s why Google was so great in 1999, when there was less incentive to game search results, and less expertise by the people doing it.

But today all that’s changed. There’s a feeling that Google’s algorithm is falling further and further behind the very motivated people and companies out there fighting that algorithm. It’s an arms race, and Google is losing that arms race.
There’s a good explanation for not relying on that data – if they publicly said they did there would then be a huge incentive for SEOists to start to manipulate that block data, too
όπου για μένα δείχνει πως δεν είναι πλέον λίγοι αυτοί που αναγνωρίζουν τα προβλήματα που βγαίνουν από τους SEOists και τη "δουλειά" που κάνουν.
Δεν το αναφέρω για να αρχίσουμε πάλι νέο κύκλο αντιπαραθέσεων, αν κάποιοι το βλέπουν διαφορετικά ή καταλαβαίνουν κάτι άλλο, μεγειά τους με χαρά τους.

Εγώ αυτό που βλέπω εδώ και καιρό, είναι πως κάθε εργαλείο που γίνετε γνωστό, είτε είναι μηχανή αναζήτησης, είτε social network, είτε microblogging media κλπ, πέφτει θύμα των λεγόμενων "web marketers" που με το που μυριστούν κόσμο, άρα και πιθανούς πελάτες, "σαπίζουν" το μέσο στο spam.
Το βλέπουμε στα google results, το βλέπουμε στο twitter, το βλέπουμε στο facebook, το βλέπουμε στα email μας και από ότι φαίνεται θα συνεχίσουμε να το βλέπουμε και να το ανεχόμαστε παντού αν δεν δούμε κάτι να αλλάζει ριζικά. Άλλωστε και σε όλα τα υπόλοιπα μέσα, υπήρχε πάντα οι μερίδα αυτών που κυνηγούσαν την «τζάμπα διαφήμιση», αλλά εκεί τα πράγματα είναι πολύ πιο ελεγχόμενα, ενώ στο web – και ευτυχώς – όχι και τόσο όπως φαίνεται. Η φάση είναι πως ενώ στα άλλα μέσα π.χ. ραδιόφωνο, τηλεόραση στο τέλος πληρώνανε τον διαφημιστή και έκαναν διαφήμιση, στο web πληρώνουν τον «μεσάζοντα» για να τους προωθήσει με ότι μέσα μπορεί, πέρα των επισήμων "διαφημιστικών καναλιών" (π.χ. adwords, fb ads κλπ) και εκεί είναι που αρχίζει το πρόβλημα.

Στο ίδιο άρθρο του mashable αναφέρει επίσης ένα ενδιαφέρον πείραμα της blekko, μια μηχανή αναζήτησης που έχει φτιάξει, που βασίζεται στα Facebook Likes των χρηστών για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων, με τη λογική ότι τα περισσότερα like τα παίρνουν δημοσιεύσεις και links που αρέσουν στους περισσότερους.

Τέλος αναφέρει για τον «φόβο» της Google, αν αποφασίσει το facebook να στραφεί και προς το κομμάτι αναζήτησης μια και ήδη έχει πάνω από μισό δισεκατομμύρια κόσμο, από τους οποίους οι μισοί είναι συνδέονται καθημερινά και δαπανούν 700 δισεκατομμύρια λεπτά στο facebook και μοιράζονται 30 δισεκατομμύρια αποσπάσματα περιεχομένου. Και γράφουν μετά «Φανταστείτε τι θα μπορούσε να κάνει η Google με αυτά τα δεδομένα και κατανοήστε γιατί το κοινωνικό κομμάτι είναι τόσο σημαντικό αυτή τη στιγμή (στις web υπηρεσίες εννοούν)»

Και το 2ο link από την NY Times που σχολιάζει επίσης σήμερα το ίδιο θέμα.
2) New York Times
Google Tweaks Algorithm to Push Down Low-Quality Sites
(κλικ για χειροκίνητη μετάφραση (δεν πιάνει η αυτόματα))

---------------------------------

άσχετο: Στο google translate αν γράψετε ή κάνετε επικόληση μέχρι 30 περίπου χαρακτήρες, βγάζει και επιλογή για Ακρόαση όπου διαβάζει πολύ καλά τα Ελληνικά. Μακάρι να το προσθέσουν και αυτό δωρεάν με κανένα api στις υπηρεσίες τους και έπειτα θα μπορούμε όλοι να έχουμε live ανάγνωση στα site μας των κειμένων μας (όπως κάνει π.χ. η ναυτεμπορική τώρα)
Έχουν και την Φωνητική ανάγνωση όπου μετατρέπει τα greeklish σε ελληνικά και το αντίστροφο. Αυτό έχει και api, το είχαμε αναφέρει εδώ και παλιότερα.

melios
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 10 Φεβ 2007 02:09
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από melios » 26 Φεβ 2011 04:15

Για μένα, η google την ενδιαφέρει να κάνει web mining και information retrieval απο τα queries των χρηστών. Από εκεί βλέπει τα trends και κάνει επενδύσεις. Δέκα χρόνια ότι αγοράζουν τους βγαίνει επί 100. Τυχαίο; δεν νομίζω....

Για να το πετύχει αυτό θέλει ο κόσμος να πιστεύει ότι έχει την καλύτερη μηχανή αναζήτησης.Και λέει ότι θα λύσει το μεγαλύτερο πρόβλημα του web αυτήν την στιγμή το double content.Σιγά να μην το κάνει. Άλλα πράγματα την απασχολούν...
That’s why Google was so great in 1999
Ο αλγόριθμός του Pagerank δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο, ούτε είχε τρομακτικά πλεονεκτήματα έναντι του HITS (μιλάω για τον αλγόριθμο που κοντραριζόταν τότε το 1999)

H google σάρωνε τα βραβεία το ένα μετά το άλλο γιατί οι χρήστες-webmasters/developers προτιμούσαν τον συγκεκριμένο αλγόριθμο για τους δικούς τους λόγους.

Κατά Mαrkov ευαγγέλιο έγινε η δημιουργία του Pagerank αλλά ούτε ο PAGE ούτε ο BRIN δεν τον ανάφεραν στα papers τους. The PageRank Citation Ranking: Bringing Order to the Web.

Για μένα, αμα το δει κάποιος ιστορικά, και μελετήσει τα γεγονότα, απλά ο PageRank προτιμήθηκε γιατί το παιχνίδι της αναζήτησης πήγαινε κατά μεγάλο μερίδιο στους χρήστες. Το 2005 όμως φέραν τα nofollow και γύρισαν τα πάνω κάτω...
Η φάση είναι πως ενώ στα άλλα μέσα π.χ. ραδιόφωνο, τηλεόραση στο τέλος πληρώνανε τον διαφημιστή και έκαναν διαφήμιση, στο web πληρώνουν τον «μεσάζοντα» για να τους προωθήσει με ότι μέσα μπορεί, πέρα των επισήμων "διαφημιστικών καναλιών" (π.χ. adwords, fb ads κλπ) και εκεί είναι που αρχίζει το πρόβλημα.
Πιάνεις απίστευτα μεγάλη κουβέντα, και επειδή έβλεπα και το Mad Men πρόσφατα (το οποίο λένε οτι ιστορικά προσπαθεί να είναι ακριβές ) πραγματικά πιστεύω ότι κάθε εποχή έχει τα καλά της και τα κακά της...

YΣ. Το να κάθεται μια εταιρία τρισεκατομυρίων να με σαλιαρίζει για το SEOlist το θεωρώ πενιχρό.Mε την άφιξη του Personalized search οι τιμές του SEO διπλασιάστηκαν.Και τώρα με τον "τροχό της τύχης" (δεν έχει ακόμα Ελλάδα) θα τριπλασιαστούν.
Σαφέστατα και τα SMM (social media marketing ) βοηθάνε αλλά τα organic results φέρνουν αποτελέσματα στους στόχους που έχει κάθε ιστοσελίδα...

ΥΣ Έχω κάνει σχετικό πόστ για την ομιλία του Ricardo Baeza-Yates (VP of Yahoo! Research for Europe) με θέμα: "Web Mining or the Wisdom of the Crowds " στο ΑΠΘ στις 15/3 εδώ

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από dimsis » 26 Φεβ 2011 08:29

Συμφωνώ πως τα trends αυτό δείχνουν, πως οι προτιμήσεις των χρηστών οδηγούν και σε στατιστικά πετυχημένα αποτελέσματα. Αλλά από την άλλη είμαι σίγουρος πως αν έδιναν μεγαλύτερη βαρύτητα ας πούμε για παράδειγμα στα likes όπως πειραματίζεται η blekko, από την άλλη μέρα οι άνθρωποι που πληρώνονται για την προώθηση ιστοσελίδων και ιστοτόπων, θα άρχισαν να αγοράζουν likes, να στήνουν fb pages / groups που με διάφορους τρόπους θα προσπαθούσαν να μαζέψουν κόσμο για να αυξάνονται τα likes, θα ζητούσαν likes με ανταλλάγματα π.χ. κάντε like για να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό, κάντε like για να δείτε τη σελίδα μας, κάντε like για να δείτε γυμνή την Μαρίκα κλπ και γενικότερα θα έκαναν το παν, ηθικό και ανήθικο, για να "κερδίσουν την μηχανή".

Έχω τις διαφωνίες μου σε ορισμένα από όσα γράφεις, όπως όταν γράφεις πως ότι αγοράζει η google της βγαίνουν επί 100. Έχουν κάνει και αρκετές όπως έχει αποδειχθεί αποτυχημένες αγορές και έχουν σταματήσει και υπηρεσίες που δεν τραβούσαν και τέλος δεν ξέρω για μια εταιρεία κατά πόσο μπορεί να θεωρείται ότι κάνει επιτυχημένες αγορές, όταν αγοράζει πανάκριβα και συγχωνεύει πολλές φορές ξένες υπηρεσίες που έπειτα τις διαθέτει δωρεάν. Για εμάς τους χρήστες, σαφώς και είναι ωφέλιμο, αλλά σίγουρα δεν είναι άμεσα κερδοφόρο για την εταιρεία. Δεν της βγαίνουν όλες οι αγορές και τα projects δηλαδή. Από την άλλη έχει ανοιχθεί πλέον σε τόσους τομείς, που ακόμα και να μη της κάτσει κάτι, απλά χρησιμοποιεί το εξειδικευμένο προσωπικό που εξαγόρασε σε κάτι άλλο.
Δεν πιστεύω επίσης πως προτιμήθηκε η google κυρίως επειδή μπορούσαν να επηρεάσουν τον αλγόριθμο της οι χρήστες, αλλά επειδή τα αποτελέσματα που έβγαζε από τις πρώτες σελίδες κιόλας, ήταν όντως σχετικά με αυτό που έψαχναν οι χρήστες. Αν αυτό αλλάξει, δηλαδή έχουμε τόσο μεγάλη αλλοίωση αποτελεσμάτων, χάνεται και η αξία και η χρησιμότητα της, αλλά και η διαφορά της με τις υπόλοιπες.
Τέλος δεν νομίζω πως όταν ξεκινούσαν τον αλγόριθμο της google πίστευαν πως μπορεί να υπάρχει τόσο μεγάλη ομάδα ανθρώπων που θα προσπαθεί να τον ξεγελάσει, όπως και όταν φτιάχνανε το email δεν σκέφτηκαν ότι σε 40 χρόνια, το 90% θα είναι διαφημίσεις, ιοί και μηνύματα αγνώστων και ασχέτων προς τους παραλήπτες. Ποιος από τους παλιούς δεν θυμάται τις σελίδες με τα εκατοντάδες κρυφά keywords στις κεντρικές και όχι μόνο σελίδες πριν μια δεκαετία και βάλε;
Η διαφορά είναι πως η google εξελίσσεται και μπορεί να αλλάζει τον αλγόριθμο της συνέχεια, σε αντίθεση με τα καθιερωμένα email πρωτόκολλα που φαίνεται να έχουν απαξιωθεί και μείνει στάσιμα, για αυτό και χάνουν όλο και περισσότερο το παιχνίδι της άμεσης επικοινωνίας από πιο σύγχρονα μέσα, τα οποία όμως πρέπει πλέον να λαμβάνουν εξαρχής υπόψη το γεγονός ότι εγγυημένα κάποια στιγμή θα υπάρχουν απόπειρες εκμετάλλευσης τους για σκοπούς προώθησης και διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών. Δηλαδή πλέον όποιοι ξεκινάνε π.χ. μια online υπηρεσία και έχουν μεγάλα σχέδια για αυτήν, θα πρέπει να το έχουν και αυτό προμελετημένο προς αντιμετώπιση ή ακόμα και ιδία εκμετάλλευση.

Το αντιγραμμένο διπλό περιεχόμενο (double content) από την πλευρά των δημιουργών (content providers) δεν νομίζω πως ενοχλεί τόσο τους ίδιους τους χρήστες, τουλάχιστον εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί, ίσα ίσα μου αρέσει γιατί μεγαλώνει το αναγνωστικό κοινό, αυτό που ενοχλεί είναι όταν δεν αναγράφονται οι πηγές και επί του θέματος όταν δεν είναι άμεσα ορατό και κατανοητό στα αποτελέσματα αναζήτησης η αρχική πηγή προέλευσης του περιεχομένου, πράγμα που πραγματικά θέλω να δω πως και αν θα μπορέσουν να το αντιμετωπίσουν αυτοματοποιημένα οι όποιες μηχανές αναζήτησης. Δηλαδή για εμένα εδώ είναι ίσως που πρέπει να δώσει μεγάλη βαρύτητα στο social κομμάτι και πιο συγκεκριμένα στους ίδιους τους χρήστες του web. Πως; Μια απλή λύση θα ήταν να μπορούσε ο οποιοσδήποτε χρήστης να «διεκδικήσει» την δημιουργία του περιεχομένου του και από τη στιγμή που υπάρχουν πολλοί διεκδικητές των αντιγράφων του περιεχομένου, να υπερτερεί το «crowdsourcing», δηλαδή «η ψήφος του κοινού» και αν ακόμα και μετά από αυτό, υπάρχουν διαφωνίες μόνο τότε να γίνετε η παραδοσιακή «διαλογή» από άνθρωπο και όχι την μηχανή.
Δεν ξέρω αν έχουν σκεφτεί ήδη κάποιοι κάτι τέτοιο ή αν ποτέ θα το δούμε να γίνετε πράξη, αλλά προσωπικά μου φαίνεται πιο λογικό, πιο δημοκρατικό και πιο αποτελεσματικό, από το μπλοκάρισμα και τον αφανισμό του περιεχομένου από τα αποτελέσματα. Ελπίζω να δίνω και ιδέα τώρα σε κάποιους και να το δούμε και στην πράξη σε μερικά χρόνια.

melios
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 10 Φεβ 2007 02:09
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από melios » 26 Φεβ 2011 17:15

Βασικά ωραία συζήτηση πιάνεις. Πριν σε απαντήσω, να απολογηθώ για το quote μου
YΣ. Το να κάθεται μια εταιρία τρισεκατομμυρίων να με σαλιαρίζει για το SEOlist το θεωρώ πενιχρό.Mε την άφιξη του Personalized search οι τιμές του SEO διπλασιάστηκαν.Και τώρα με τον "τροχό της τύχης" (δεν έχει ακόμα Ελλάδα) θα τριπλασιαστούν.
Σαφέστατα και τα SMM (social media marketing ) βοηθάνε αλλά τα organic results φέρνουν αποτελέσματα στους στόχους που έχει κάθε ιστοσελίδα...
νόμιζα ότι έκραξε τους SEOlist η Google επίσημα αλλά ήταν άποψη του συντάκτη του άρθρου.Πάντως ο ίδιος αναφέρει μετά:
Forget linkfarms, just hire thousands of people on Mechanical turk to download the extension and block competitor’s sites. Another angle on the arms race.
dimsis έγραψε:Συμφωνώ πως τα trends αυτό δείχνουν, πως οι προτιμήσεις των χρηστών οδηγούν και σε στατιστικά πετυχημένα αποτελέσματα. Αλλά από την άλλη είμαι σίγουρος πως αν έδιναν μεγαλύτερη βαρύτητα ας πούμε για παράδειγμα στα likes όπως πειραματίζεται η blekko, από την άλλη μέρα οι άνθρωποι που πληρώνονται για την προώθηση ιστοσελίδων και ιστοτόπων, θα άρχισαν να αγοράζουν likes, να στήνουν fb pages / groups που με διάφορους τρόπους θα προσπαθούσαν να μαζέψουν κόσμο για να αυξάνονται τα likes, θα ζητούσαν likes με ανταλλάγματα π.χ. κάντε like για να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό, κάντε like για να δείτε τη σελίδα μας, κάντε like για να δείτε γυμνή την Μαρίκα κλπ και γενικότερα θα έκαναν το παν, ηθικό και ανήθικο, για να "κερδίσουν την μηχανή".
Συμφωνώ μαζί σου. Όμως:

1) Τι διαφορά έχει το Like Search από το personalized search; Και στις δυο περιπτώσεις τα αποτελέσματα φιλτράρονται.
2) Πριν τα σπάσουν Google με FACEBOOK το 2009, μια χαρά έκανε index και επηρεάζονταν τα αποτελέσματα. Όχι τόσο στην κατάταξη όσο στο να γίνουν γρήγορα indexed στην μηχανή αναζήτησης.

Σχετικά με bold, έχω την εντύπωση ότι τα παραπάνω ήδη γίνονται στο χώρο του FACEBOOK marketing. Δεν ασχολούμαι με χώρο (FB) για να σε δώσω σωστή απάντηση. Αλλά βλέπω ότι υπάρχουν χιλιάδες API για να γίνει παραμετροποίηση είτε της προσωπικής σελίδας είτε της Group σελίδας. Το τι feedback παίρνουν δεν έχω ιδέα....

Είναι γεγονός ότι το FACEBOOK πάει να γίνει το Google wave που ονειρευόταν η Google για τα Social Media.

Άσχετο, αλλά δεν είναι τυχαίο η απίστευτη ανάπτυξη που πήρε το FACEBOOK μετά την πρόσληψη της Sheryl Sandberg από την Google....
dimsis έγραψε:Έχω τις διαφωνίες μου σε ορισμένα από όσα γράφεις, όπως όταν γράφεις πως ότι αγοράζει η google της βγαίνουν επί 100. Έχουν κάνει και αρκετές όπως έχει αποδειχθεί αποτυχημένες αγορές και έχουν σταματήσει και υπηρεσίες που δεν τραβούσαν και τέλος δεν ξέρω για μια εταιρεία κατά πόσο μπορεί να θεωρείται ότι κάνει επιτυχημένες αγορές, όταν αγοράζει πανάκριβα και συγχωνεύει πολλές φορές ξένες υπηρεσίες που έπειτα τις διαθέτει δωρεάν. Για εμάς τους χρήστες, σαφώς και είναι ωφέλιμο, αλλά σίγουρα δεν είναι άμεσα κερδοφόρο για την εταιρεία. Δεν της βγαίνουν όλες οι αγορές και τα projects δηλαδή. Από την άλλη έχει ανοιχθεί πλέον σε τόσους τομείς, που ακόμα και να μη της κάτσει κάτι, απλά χρησιμοποιεί το εξειδικευμένο προσωπικό που εξαγόρασε σε κάτι άλλο.
Δεν συμφωνώ μαζί σου. Θεωρείς ότι αγορές σαν το Blogger, Youtube, AOL ή URCHIN παρόλο ότι αγοράστηκαν πανάκριβα δεν έχουν βγάλει τα λεφτά τους;

Ίσως και γίνανε αποτυχημένες αγορές ή αμα θες την γνώμη μου επιπόλαιες αγορές ή αμα θες αγορές που φάνηκαν αποτυχημένες.


Παράδειγμα Youtube.

Αγοράστηκε το 2006 στην τιμή του 1,65 δις. Αγοράστηκε μια ιστοσελίδα παροχής βίντεο, που χρησιμοποιούσε FLV και το φιλόδοξο σε δοκιμασία F4V. Το 2006 όμως ήταν κρίσιμο στο τομέα του video codec. Οι μεγάλες ιστοσελίδες των ΜΜΕ προτιμούσαν mpeg - LASeR. Τα clickable videos πειραματιζόντουσαν σε quicktime. Άμα δεν ήταν αρεστό το FLV και γινόταν μια άλλη επιλογή για video από τους developers ίσως εκείνη την εποχή η Google να είχε πετάξει 1,65 δις.

Πλέον και τα clickable video γίνονται σε FLV.

Πάντα οι χρήστες είχαν και θα έχουν άποψη.
dimsis έγραψε:Δεν πιστεύω επίσης πως προτιμήθηκε η google κυρίως επειδή μπορούσαν να επηρεάσουν τον αλγόριθμο της οι χρήστες, αλλά επειδή τα αποτελέσματα που έβγαζε από τις πρώτες σελίδες κιόλας, ήταν όντως σχετικά με αυτό που έψαχναν οι χρήστες. Αν αυτό αλλάξει, δηλαδή έχουμε τόσο μεγάλη αλλοίωση αποτελεσμάτων, χάνεται και η αξία και η χρησιμότητα της, αλλά και η διαφορά της με τις υπόλοιπες.Τέλος δεν νομίζω πως όταν ξεκινούσαν τον αλγόριθμο της google πίστευαν πως μπορεί να υπάρχει τόσο μεγάλη ομάδα ανθρώπων που θα προσπαθεί να τον ξεγελάσει, όπως και όταν φτιάχνανε το email δεν σκέφτηκαν ότι σε 40 χρόνια, το 90% θα είναι διαφημίσεις, ιοί και μηνύματα αγνώστων και ασχέτων προς τους παραλήπτες. Ποιος από τους παλιούς δεν θυμάται τις σελίδες με τα εκατοντάδες κρυφά keywords στις κεντρικές και όχι μόνο σελίδες πριν μια δεκαετία και βάλε;
Η διαφορά είναι πως η google εξελίσσεται και μπορεί να αλλάζει τον αλγόριθμο της συνέχεια, σε αντίθεση με τα καθιερωμένα email πρωτόκολλα που φαίνεται να έχουν απαξιωθεί και μείνει στάσιμα, για αυτό και χάνουν όλο και περισσότερο το παιχνίδι της άμεσης επικοινωνίας από πιο σύγχρονα μέσα, τα οποία όμως πρέπει πλέον να λαμβάνουν εξαρχής υπόψη το γεγονός ότι εγγυημένα κάποια στιγμή θα υπάρχουν απόπειρες εκμετάλλευσης τους για σκοπούς προώθησης και διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών. Δηλαδή πλέον όποιοι ξεκινάνε π.χ. μια online υπηρεσία και έχουν μεγάλα σχέδια για αυτήν, θα πρέπει να το έχουν και αυτό προμελετημένο προς αντιμετώπιση ή ακόμα και ιδία εκμετάλλευση.
Σαφέστατα ο Larry Page και Sergey Brin ξέραν που πάν να μπλέξουν. Να σε θυμίσω τι λέγαν το 99
"treat the Internet as a democracy. Google interprets connections between websites as votes. The most linked-to sites win on the Google usefulness ballot and rise to the top of the search results."
Κάθε αλγόριθμος, εξελίσσεται. Άμα δεν υπάρχει περίπτωση update απορρίπτεται με την μία. Επίσης κάθε αλγόριθμός τελειοποιείται. Το θέμα στο νετ είναι η ταχύτητα που δίνει τα αποτελέσματα. Η google με τον αλγόριθμό της διασφάλιζε τότε ότι

1) Δεν πειράζει τα οργανικά με χρήματα.
2) Δεν αποτελεί παράμετρος ο κώδικας της ιστοσελίδας στην κατάταξη των αποτελεσμάτων (php ή asp θυμίζω php το 99 δεν ήταν oop).
3) χρόνο αποτελεσμάτων σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
4) σχετικά αποτελέσματα.

και ο HITS αμα επιλεγόταν τότε, θα τροποποιούταν αντίστοιχα...

Άσχετο, αλλά με την ανάπτυξη που παρουσιάζει το Mobile search ή το voice search, θεωρώ ότι αυτές είναι οι περιοχές που θέλει πλέον να κινηθεί η google παρά του να λύσει το πρόβλημα του PR....

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από dimsis » 26 Φεβ 2011 18:38

Επειδή τα έσπασαν google - facebook που λες και εσύ, για αυτό φαίνεται αυξάνονται οι φόβοι τους μη τους την βγει στην απέξω το facebook.

Ναι ήδη υπάρχει το λεγόμενο social media marketing και οι social media experts και και όλα όσα ανάφερα. Απλά επισημαίνω πως και αν γινόταν κάτι τέτοιο με τα likes, θα αυξανόταν το πρόβλημα και θα έβρισκαν και νέους τρόπους να "εκμεταλλευτούν" την κοινότητα.

Έχουν εξαγοράσει και άλλες εταιρείες που δεν ακούστηκαν τόσο όσο οι Blogger, Youtube, AOL και URCHIN που αναφέρεις, όπως και μεγάλα projects που κατέληξαν πατάτες όπως το wave που λες και εσύ. Βασικά αν παρακολουθείς το blog τους, κάθε τρεις και λίγο εξαγοράζουν και κάποια εταιρεία, μάλιστα από όσο θυμάμαι ήταν προγραμματισμένο να αγοράζουν και από μια εταιρεία ανά δυο εβδομάδες ή ένα μήνα. :) Κάποιες τους "κάθονται", κάποιες όχι, αλλά όπως και να'χει έχουν και το χρήμα και το εύρος υπηρεσιών που τους επιτρέπει να πειραματίζονται. Ξοδεύουν δισεκατομμύρια κάθε χρόνο για εξαγορές.

Συμφωνώ και σε όσα αναφέρεις για την εξέλιξη των αλγορίθμων και για τα Mobile search και voice search και ήδη επενδύει και σε αυτά, μη ξεχνάς πως έσκασε 750 εκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά της AdMob το 2010.

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από dimsis » 28 Φεβ 2011 13:28

Στο quora έχει μια λίστα από μια εταιρεία που δείχνει ορισμένα γνωστά sites που είχαν πτώσεις και σε τι ποσοστό ήταν αυτό:

http://www.quora.com/SEO/Which-websites ... ruary-2011

το βρήκα από ένα ενδιαφέρον σχετικό άρθρο του Robert Scoble http://www.businessinsider.com/thank-you-google-2011-2 που ευχαριστεί την google για τις αλλαγές που έκανε γιατί ως χρήστης παρατήρησε ήδη λιγότερο search spam, πετάει παράλληλα και μια σπόντα βέβαια πως φαίνεται πως η google ευνοεί τις μεγάλες εταιρείες, αντί των blogs και των μικρότερων content sites.

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27626
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Η Google ενημέρωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης της

Δημοσίευση από cordis » 28 Φεβ 2011 16:38

κι άλλο άρθρο για τους μεγάλους χαμένους τις υπόθεσης
http://searchengineland.com/who-lost-in ... ange-66173
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης