Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις. Θέματα προς συζήτηση.

Συντονιστές: Super-Moderators, Reporters

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από dimsis » 12 Φεβ 2011 20:45

1. Τιμές
Το βασικότερο όλων που είναι δυνατόν να ακυρώσει και όλα τα υπόλοιπα της παρακάτω λίστας. Όσο κακό και να είναι ένα website ηλεκτρονικού καταστήματος, αν έχει πραγματικά χαμηλότερες τιμές από τον ανταγωνισμό, μπορεί να πάει καλά και από πωλήσεις. Οι χρήστες πλέον έχουν στα χέρια τους εργαλεία που τους επιτρέπουν με ευκολία να συγκρίνουν τιμές μεταξύ πολλών ηλεκτρονικών καταστημάτων για το είδος που ενδιαφέρονται να αγοράσουν, οπότε το Α και το Ω πολλές φορές είναι η χαμηλότερη τιμή και οι αληθινές προσφορές. Αληθινές προσφορές σημαίνει να μην παρουσιάζουμε ως μοναδική προσφορά ένα προϊόν που ο επισκέπτης αν το ψάξει, μπορεί να το βρει σε ίδια ή και φθηνότερη τιμή και σε άλλα sites, πράγμα δυστυχώς συνηθισμένο στις μέρες μας και λειτουργεί αντιθέτως από αυτό που θέλει το ηλεκτρονικό κατάστημα να πετύχει γιατί λαμβάνεται ως απόπειρα εξαπάτησης από τους επισκέπτες.

2. Εμφάνιση – στήσιμο του website, ευκολία χρήσης και αγορών.
Αν ξεπεράσουμε το θέμα τιμής, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που η εμφάνιση και η λειτουργικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, μπορεί να διώξει ή αντίθετα να προσελκύσει επισκέπτες. Είναι αμέτρητες οι περιπτώσεις, ιδιαίτερα έμπειρων χρηστών του διαδικτύου, όπου ανοίγουν ένα site και μέσα στα επόμενα 5 με 10 δευτερόλεπτα έχουν φύγει λόγω κακού σχεδιασμού και κακής πρώτης εντύπωσης. Αυτό σημαίνει πως ένα κακοσχεδιασμένο website, βλάπτει την εικόνα της επιχείρησης σας και κατά συνέπεια και τις πωλήσεις σας.

Επίσης το στήσιμο του ηλεκτρονικού καταστήματος παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο όσο οι βιτρίνες των καταστημάτων ή τα ράφια των φυσικών καταστημάτων. Μια τσαπατσούλικη παρουσίαση των προϊόντων, με μπερδεμένες ή ελλείπεις τεχνικές προδιαγραφές και χαρακτηριστικά – δυνατότητες – περιγραφή του είδους, έλλειψη φωτογραφιών ή φωτογραφίες κακής ποιότητας, έλλειψη πληροφόρησης για το αποθεματικό (stock), κακή κατηγοριοποίηση ακόμα και η παρουσίαση άσχετων προϊόντων ως προτάσεις παραπλήσιων του στυλ «όσοι πελάτες μας αγόρασαν αυτό το είδος, προτίμησαν και το τάδε», αποτελούν αρνητικά στοιχεία για τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Υπάρχουν και οι περιπτώσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων όπου ενώ είναι καλοσχεδιασμένα και σου δημιουργούν μια καλή εικόνα από εικαστικής πλευράς, είναι δύσκολα στη χρήση τους, έχουν διάσπαρτες και πολλαπλές επιλογές που μπερδεύουν τους επισκέπτες ή απαιτούν πολλά κλικς μέχρι να φτάσουμε στην ολοκλήρωση της αγοράς. Είναι συχνό φαινόμενο, επισκέπτες να έχουν φτάσει στο στάδιο ολοκλήρωσης της συναλλαγής και να μην την ολοκληρώνουν, επειδή μπερδεύτηκαν από τις σύνθετες φόρμες ή τα πολλά βήματα που πρέπει να κάνουν μέχρι να επιτευχθεί η αγορά. Το ιδανικό για τους περισσότερους επισκέπτες ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι η ολοκλήρωση της αγοράς με ελάχιστα βήματα.
Σύνθετες φόρμες κατά το checkout, ή φόρμες που ζητάνε πάρα πολλά στοιχεία, δυσανασχετούν τους πελάτες που πολύ συχνά ακυρώνουν την διαδικασία.

Αντίθετα ένα εύχρηστο και εργονομικό καλάθι στο ηλεκτρονικό κατάστημα όπου ενημερώνετε αυτόματα αν γίνει οποιαδήποτε μεταβολή στις ποσότητες χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να πατήσει κάποιο κουμπί «ανανέωσης» και ο real time επαναϋπολογισμός του κόστους μετά από οποιαδήποτε μεταβολή (είτε αυξομείωσης ποσότητας, είτε αφαίρεσης προϊόντος) εξυπηρετεί και δίνει μια καλύτερη εικόνα στους πελάτες. Επιπρόσθετα στα θετικά συγκαταλέγεται και η δυνατότητα για περισσότερες λεπτομέρειες και η μεγέθυνση της φωτογραφίας μέσα από το καλάθι χωρίς να χρειάζεται ο αγοραστής να ξαναγυρίσει στην παρουσίαση του προϊόντος για την όποια επιβεβαίωση χαρακτηριστικού ή δυνατότητας αυτού.

3. Τρόποι πληρωμής και μεταφορικά
Καλώς ή κακώς ακόμα και σήμερα υπάρχουν πολλοί χρήστες του διαδικτύου που φοβούνται να χρησιμοποιήσουν πιστωτικές κάρτες στο διαδίκτυο για αυτό προτιμούν αγορές μέσω αντικαταβολής και αν παρέχονται και δωρεάν μεταφορικά ακόμα και για αγορές μικρών ποσών (π.χ. 20 ευρώ και πάνω) ή φυσικά καταστήματα και στην επαρχία για την παραλαβή του προϊόντος από εκεί χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών, τότε σίγουρα δίνουν άλλο ένα κίνητρο στους αγοραστές.
Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν σε εμφανές σημείο του site πληροφορίες για τις περιοχές που μπορούν να αποσταλούν τα είδη που εμπορεύονται. Είναι τραγικό μετά από ώρες επιλογών και προσθήκης στο καλάθι διαφόρων ειδών, να βλέπει ο επισκέπτης ότι δεν γίνετε αποστολή των ειδών που επέλεξε στην χώρα του ή στην πόλη του.
Βοηθάει αρκετά και η δυνατότητα ελέγχου του σταδίου που βρίσκονται τα προϊόντα και η ενημέρωση του μέσω SMS ή Email όταν τα προϊόντα που έχει παραγγείλει, φτάνουν στον προορισμό τους και είναι έτοιμα προς παραλαβή.
Η άμεση αποστολή των προϊόντων είναι επίσης σημαντική. Αν η παράδοση του είδους εντός της ίδιας χώρας είναι μεγαλύτερη των 3 εργάσιμων ημερών συνήθως δυσανασχετεί και αναστατώνει τους αγοραστές.

4. Υποστήριξη. Ιδιαίτερα μετά πώλησης.
Πελάτες που ήδη έκαναν τις αγορές τους από ένα κατάστημα, μπορούν πολύ εύκολα να χαθούν αν δεν υπάρχει το λεγόμενο after sales service, δηλαδή η υποστήριξη μετά τις πωλήσεις. Ένας πελάτης που του χάλασε το προϊόν που αγόρασε από έναν ηλεκτρονικό κατάστημα και βρίσκετε εντός εγγύησης, αν χρεωθεί με ακριβά μεταφορικά για την αποστολή του χαλασμένου είδους στα κεντρικά και καθυστερήσει και η αντικατάσταση ή επιδιόρθωση του χαλασμένου είδους, είναι πολύ πιθανό όχι απλώς να μην ξανακάνει αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα που νοιώθει πως δεν τον εξυπηρέτησε όπως θα ήθελε, αλλά να βλάψει και την φήμη του ηλεκτρονικού καταστήματος, δημοσιεύοντας ή σχολιάζοντας αρνητικά σε φίλους και σε websites την κακή του εμπειρία. Αν θέλετε ευτυχισμένους πελάτες που θα σας φέρνουν και άλλους πελάτες με το λεγόμενο word of mouth, δηλαδή τη διαφήμιση από στόμα σε στόμα που είναι εγγυημένα και από τις πιο πετυχημένες, τότε το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να είναι άμεσο στις αντικαταστάσεις ή επιδιορθώσεις των ειδών που εμπορεύεται και αν είναι δυνατόν χωρίς την παραμικρή χρέωση και ταλαιπωρία του πελάτη.

Υπάρχουν και περιπτώσεις όπου ταλαιπωρούνται αδίκως οι πελάτες καλούμενοι να κάνουν τον ενδιάμεσο, όπου τους ζητάνε να στείλουν τα χαλασμένα προϊόντα τους σε άγνωστους προς τους αγοραστές τρίτους και όχι στα ηλεκτρονικά καταστήματα από όπου έκαναν την αγορά. Αυτήν την δουλειά οφείλει να την αναλαμβάνει το κατάστημα όπου έγινε η αγορά και όχι ο πελάτης. Διαφορετικά θα αγόραζε το είδος από τον τρίτο και όχι από το κατάστημα που νοιώθει πως τον ταλαιπωρεί.

Δεν λείπουν και τα περιστατικά όπου ηλεκτρονικά καταστήματα αρνούνται τις επισκευές - αλλαγές ή ρίχνουν την υπαιτιότητα της βλάβης στους πελάτες για να αποφύγουν την αντικατάσταση, όπου εκεί είναι βέβαιο πως θα έχουν έναν δυσαρεστημένο πελάτη που και θα τους δυσφημίσει και δεν θα ξαναχρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες τους.

5. Ενημέρωση πελατών και Newsletter.
Σε περισσότερες πωλήσεις μπορεί να οδηγήσει και η χρήση των λεγόμενων newsletters. Δηλαδή των διαφημιστικών emails που στέλνει το ηλεκτρονικό κατάστημα μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν επιλέξει τα ίδια να λαμβάνουν. Η ενημέρωση των μελών μπορεί να γίνετε σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσω email που περιλαμβάνει τα καινούρια προϊόντα, προσφορές ή διαγωνισμούς και πάντα με συνοδευτικές φωτογραφίες για το κάθε προϊόν.
Σε αντίθετη περίπτωση που η αποστολή των emails γίνετε από το ηλεκτρονικό κατάστημα σε μέλη που δεν το επέλεξαν οι ίδιοι, αποτελεί spam mail και συχνά επιφέρει τα αντίθετα από τα προβλεπόμενα αποτελέσματα, δηλαδή δυσαρεστημένους και ενοχλημένους ανθρώπους που δύσκολα θα μετατραπούν σε πελάτες.

6. Ασφάλεια και Τεχνικά
Αν και δεν είναι πολλοί οι χρήστες των ηλεκτρονικών καταστημάτων που κατανοούν τι εστί ασφάλεια ηλεκτρονικών συναλλαγών, επιβάλλεται όλες οι συναλλαγές να γίνονται σε ασφαλή ηλεκτρονικά περιβάλλοντα για την διασφάλιση τους.

Αρνητική εικόνα που θα οδηγήσει σε έλλειψη εμπιστοσύνης μπορεί να αποκτήσουν πολλοί επισκέπτες αν πετύχουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα «πεσμένο», δηλαδή offline – εκτός λειτουργίας, την ώρα που θα προσπαθήσουν να το επισκεφθούν. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και αν το site καθυστερεί υπερβολικά να φορτώσει ή στην πλοήγηση στις ιστοσελίδες του και γενικότερα έχει αργή απόκριση και λειτουργία.

Ας μη ξεχνάμε πως το διαδίκτυο έχει ένα μεγάλο καλό, ότι οι χρήστες μπορούν πολύ εύκολα να αλλάξουν αγαπημένα websites χωρίς ενδοιασμούς από τη μια μέρα στην άλλη. Αυτό σημαίνει πως μπορεί σήμερα να είναι αγαπημένο ηλεκτρονικό κατάστημα το Χ και να το εμπιστεύονται για τις περισσότερες αγορές τους, αλλά με το που θα εμφανιστεί το Ψ που θα προσφέρει κάτι παραπάνω και κυρίως καλύτερες τιμές, το αγοραστικό κοινό μπορεί μαζικώς να μετακομίσει στο νέο, πράγμα που έχει αποδειχθεί πολλές φορές πως ισχύει και στο Ελληνικό διαδίκτυο.

Πηγή: log.gr
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimsis την 15 Φεβ 2011 09:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από dimsis » 12 Φεβ 2011 20:46

Το έγραψα στα γρήγορα, οπότε συμπληρώστε ελεύθερα και εσείς και άλλα για να προστεθούν στο άρθρο.

Άβαταρ μέλους
telas
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1594
Εγγραφή: 12 Μαρ 2004 12:54
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από telas » 12 Φεβ 2011 22:38

συμπλήρωσε

6. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ 200-300 ΕΥΡΩ!!!!

Όπου είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα γι αυτούς που θέλουν να ξεκινήσουν σωστά αλλά τους παίρνουν τα μυαλά με τις προσφορές των 200-300 ευρώ και όταν εσύ μιλάς για το πως θα πρέπει να στηθεί ένα e-shop και λες τιμές σε κοιτάνε λες και κατέβηκες από τον Άρη...
Web Design - Δημιουργία Ιστοσελίδας - http://www.computerman.gr/
My Photography - http://www.tilaveridis.com/
Τεχνολογικά προιόντα - http://www.bigbox.gr/

Άβαταρ μέλους
agrippas
Script Master
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2002 14:52
Τοποθεσία: Υπερπέραν
Επικοινωνία:

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από agrippas » 12 Φεβ 2011 23:23

2b. Πρήξιμο κατά το checkout

Δώσε ομάδα αίματος. Πες πατρώνυμο. Γράψε αριθμό μητρώου. Λάθος: Απαιτείται ΑΚΡΙΒΩΣ 9-ψήφιο τηλέφωνο. Δεν κάνουμε αποστολή στο εξωτερικό και αυτό σου το λέμε ΑΦΟΥ έχεις συμπληρώσει όλα τα υπόλοιπα. Δεν αναγνωρίζω την κάρτα σου. Γράψε το όνομα του τρίτου γκόμενου της δεύτερης θείας σου.

Δεν έχω φύγει από e-shop για το design, αλλά κατά το checkout και αφού είχα αγοράσει ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΚΟΛΛΑΣ και επιλέξει ΓΙΑ ΩΡΕΣ όλα όσα ήθελα, με ένα feeling να σπάσω το pc και τα μούτρα του developer μαζί.

7. Τσαπατσούλικη παρουσίαση των προϊόντων

Μπερδεμένη τεχνική περιγραφή χωρίς φωτογραφία του προϊόντος. Να μη γράφουν για τι πράμα κάνει και για τι δεν κάνει. Άσχετη κατηγοριοποίηση. Σχετικά προϊόντα με ηλίθια λογική: Αφού αγόρασες το παιδικό βιβλίο "Μάγια η Μέλισσα" βγάζουμε σχετικό προϊόν μελισσοκομικές κυψέλες και γάντια.

sonic74
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 02 Μάιος 2006 23:37
Τοποθεσία: Thessaloniki

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από sonic74 » 13 Φεβ 2011 11:35

8. Newsletter

Eνημερώνετε τα μέλη του ηλεκτρονικού καταστήματος σας ανα τακτά χρονικά διαστήματα μέσω
email για καινούρια προΐοντα,προσφορές ή διαγωνισμούς.

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από dimsis » 13 Φεβ 2011 23:44

telas αυτό δεν είναι από την πλευρά του χρήστη επισκέπτη βρε . Χέστηκε ο πελάτης αν το webshop που μπαίνει κόστισε 100 ή 100.000 . Αυτό πρέπει να το βάλουμε αν γράψουμε κάτι αντίστοιχο αλλά από την πλευρά των δημιουργών :p

agrippas αυτό το έχω πάθει και εγώ που περιγράφεις στο 2b σε μερικά Αγγλικά sites + πέτυχα και μερικά sites που έστελναν σε όλη την υπόλοιπη ΕΕ με μεταφορικά το πολύ 15 ευρώ και στην Ελλάδα, Κύπρο και άλλη μια άλλη χώρα είχαν πάνω από 50 ... οπότε ότι γλίτωνες από τις τιμές το πλήρωνες στα μεταφορικά. Μια άλλη παπαριά που μου την είχε σπάσει στο amazon.co.uk που ή δεν το είχα δει τότε, ή τελευταία το διορθώσανε, είναι πάλι σχετικά με το free shiping to greece + το ποιά είδη στέλνουν.
Έφτανες στο checkout, και σου λέει επειδή είναι από τρίτους πωλητές τα Χ είδη θα έχεις κανονικά χρέωση μεταφορικών. Καθάριζες τα είδη τρίτων κρατούσες μόνο όσα συνεργαζόταν το amazon και μετά στο τελευταίο ή προτελευταίο βήμα του checkout σου έβγαζε "αυτά τα είδη δεν στέλνονται στην Ελλάδα". Αλλά τουλάχιστον ήταν ευγενικό, έγραφε "συγνώμη" :p
Το 7 σου θα το προσθέσω και αυτό στο 2 μια και είναι σχετικό.

sonic74 σωστός, αν και δεν ξέρω αν μετράει για το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών; Προσωπικά πάντως από τα ηλεκτρονικά μαγαζιά που ψωνίζω, λαμβάνω όντως τα newsletter τους σε καθημερινή βάση για να βλέπω τι προσφορές παίζουν. Αλλά έχω την αίσθηση, κυρίως από συζητήσεις με φίλους όταν τους λέω π.χ. το τάδε έχει αυτήν την προσφορά, ότι οι περισσότεροι δεν θέλουν να γράφονται στα newsletters. Θα προστεθεί πάραυτα.

Άλλο;

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από korgr » 14 Φεβ 2011 09:54

9. Εργονομία καλαθιού

Αν και αναφέρθηκε σε γενικές γραμμές το θέμα απλών φορμών χωρίς πολλά βήματα, θέλω να εξειδικεύσω. Θεωρώ πως στο σήμερα του ajax και της διάδρασης, είναι επιτακτικό:
  • Να μην υπάρχει κουμπί "ανανέωση" στο καλάθι αγορών για την όποια μεταβολή ποσότητας. Έχω δει αδαείς χρήστες να αλλάζουν την ποσότητα και να προχωρούν στο checkout step θεωρώντας πως θα ψωνίσουν τη νέα ποσότητα.

    Να υπάρχει real time επαναϋπολογισμός του κόστους (client side) μετά από οποιαδήποτε μεταβολή (είτε αυξομείωσης ποσότητας, είτε αφαίρεσης προϊόντος).

    Να υπάρχει δυνατότητα για περισσότερες λεπτομέρειες, μεγέθυνση εικόνας κλπ, μέσα από το καλάθι χωρίς να χρειάζεται ο αγοραστής να ξαναγυρίσει στην παρουσίαση του προϊόντος για την όποια επιβεβαίωση χαρακτηριστικού ή δυνατότητας αυτού.

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από Figaro » 14 Φεβ 2011 12:38

- Στη παρουσίαση των προιόντων.. λεπτομέριες σχετικά με το stock τους !
- Άμεση αποστολή των προιόντων (κανείς δε θέλει να περιμένει 10 μέρες για ένα πακέτο) !

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από dimsis » 15 Φεβ 2011 09:34

ΟΚ updated, check it out μήπως ξέχασα τίποτε και αν έχετε και αν θυμηθείτε και τίποτε άλλο ρίξτε το.

Άβαταρ μέλους
GARAGE667
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: 28 Ιαν 2008 15:58
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από GARAGE667 » 16 Φεβ 2011 23:53

dimsis έγραψε:Το έγραψα στα γρήγορα, οπότε συμπληρώστε ελεύθερα και εσείς και άλλα για να προστεθούν στο άρθρο.
Σκέψου να το γραφες και αναλυτικά! :D :D :D

vemix
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010 21:25

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας και να κρατήσετε τους αγοραστές σας.

Δημοσίευση από vemix » 23 Φεβ 2011 20:50

ΤΙΜΕΣ

1. καλό θα είναι να τις βάζουνε :lol: και φυσικά να ισχύουν :-?
2. Να μπαίνουν οι τελικές τιμές με το ΦΠΑ.
3. Να υπάρχει λίστα με τις εκπτώσεις (ανάλογα με την ποσότητα) για να μην υποχρεώνεται ο πελάτης να παίρνει τηλ και να ρωτάει.
4. Εχω τύχει σε περίπτωση που το ίδιο προϊόν είναι σε σούπερ προσφορά στην αρχική σελίδα ενώ δεν γράφεται τίποτα για την προσφορά αν πάς κατευθείαν στην σελίδα του προϊόντος.
5. Να ισχύουν οι τιμές για ΤΩΡΑ και όχι για 6 μήνες που θα έρθει στο μαγαζί.

------------

Υπάρχουν πραγματικά εκαντοντάδες μικρά και μεγάλα πράγματα που πρέπει ο e-καταστηματάρχης να ξέρει για το πως να στήσει το κατάστημά του. Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι επιλέγουν φθηνές λύσεις οι οποίες όμως δεν μπορούν να υποστηρίξουν σωστά ούτε το κατάστημα, ούτε τον ιδιοκτήτη και σίγουρα ούτε τους πελάτες. Σαν web-desveloper (Designer + Developer) για προσωπική χρήση όμως, δεν αφήνω αιχμές για κανέναν αφού οι ζήτηση καθορίζει και και την ποιότητα (θες με 300 ευρώ, θα πάρεις για 300 ευρώ).

Το κακό πιστεύω ότι είναι η πλήρης άγνοια όσο αφορά το πως λειτουργεί η αγορά και φυσικά το τι επιπτώσεις έχει σε αυτήν η κάθε "λεπτομέρεια" σχεδιασμού. Αν οι καταστηματάρχες γνώριζαν :roll: το τι τους κοστίζει το κάθε ευρώ που δεν πλήρωσαν στον developer, θα τραβούσαν τα μαλιά τους !!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνολογικά Θέματα, Νέα και Ειδήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες