Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από CyberCr33p » 14 Φεβ 2011 12:30

Εάν δεν κάνω λάθος πλήρωνε πιο κοντά σε $8 (όχι ότι έχει σημασία). Εσύ θεωρείς σωστό δηλαδή που δεν του έδιναν backup ή να τον αφήσουν να πάρει μόνος του απενεργοποιώντας ταυτόχρονα τη σελίδα του για να μην δημιουργεί πρόβλημα; Εγώ πάντως δεν το βλέπω σωστό το να εκμεταλεύεται ο webhost την κατάσταση και αφού ξέρει ότι ο πελάτης θέλει το backup για να φύγει, να τον εξαναγκάζει να του δώσει και άλλα λεφτά.

Προσωπικά τα τελευταία χρόνια, μου έχουν τύχει 2-3 περιπτώσεις που πελάτες δεν ανανέωσαν τη συνδρομή τους, έκανα suspend μετά από λίγο καιρό τα accounts και μετά από μερικές ημέρες επικοινώνησαν μαζί μου για να τους δώσω backup γιατί είπαν ότι βρήκαν hosting από αλλού φτηνότερα. Παρ' όλο που δεν ήμουν υποχρεωμένος να τους δώσω αφού είχαν λήξει οι συνδρομές, παρέδωσα κανονικά τα backup. Ο ένας από αυτούς παρεπιπτώντος επέστρεψε όταν του ήρθε ο τηλεφωνικός λογαριασμός 800 ευρώ, μιας και ο άλλος φτηνότερος webhost είχε τηλεφωνική υποστήριξη με νούμερο 090.

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 5067
Εγγραφή: 07 Οκτ 2008 18:30
Τοποθεσία: Corinth
Επικοινωνία:

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από korgr » 14 Φεβ 2011 12:43

CyberCr33p έγραψε: Ο ένας από αυτούς παρεπιπτώντος επέστρεψε όταν του ήρθε ο τηλεφωνικός λογαριασμός 800 ευρώ, μιας και ο άλλος φτηνότερος webhost είχε τηλεφωνική υποστήριξη με νούμερο 090.
Το ακούσαμε κι αυτό! :o

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από Figaro » 14 Φεβ 2011 12:52

Εγω πιστεύω πως η εταιρία πρέπει να έχει σταθερή πολιτική και να την ακολουθεί κατα γράμμα..
Μόνο έτσι μπορούν να λειτουργήσουν σωστά.

Προσπάθησε να δεις το πρόβλημα απο την πλευρά μιας εταιρίας σαν αυτή που είπες που έχει εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες.

Τι γίνετε σε περίπτωση που ο κάθε πελάτης ζητάει ότι να'ναι και δεν υπάρχει κάποιος αυτοματοποιημένος τρόπος να του το προσφέρουν (δε μιλάω για support και troubleshooting);

Γιατι να χάνει χρόνο ο κάθε τεχνικός με τον πελάτη που η σελίδα του δημιουργεί πρόβλημα και πρέπει να φύγει και όχι με το πελάτη που πληρώνει κανονικά και περιμένει και αυτός στη ticket queue με τις δικές του ερωτήσεις/προβλήματα ;
Εσύ θεωρείς σωστό δηλαδή που δεν του έδιναν backup ή να τον αφήσουν να πάρει μόνος του απενεργοποιώντας ταυτόχρονα τη σελίδα του για να μην δημιουργεί πρόβλημα;
Αν αυτό γράφει στο TOS τότε ναι... (δε διάβασα το tos της hostgator).
Αν δε το αναφέρει πουθενά.. τοτε όχι.

Ο πελάτης οφείλει να ενημερώνετε και να ξέρει τι αγοράζει και η εταιρία να προσφέρει αυτά που αναφέρει στη σελίδα της (+tos/sla κτλ).

Οσο πιο ελαστικές είναι οι εταιρίες τόσο περισσότερα θα ζητάει ο πελάτης.

Ασχολήσε με web services και βλέπεις και μόνος σου τι παίζει.

-----------

Ξεχασα να αναφέρω...
Μπορεί να του ανοίξεις το λογαριασμό αλλα υπάρχει και η περίπτωση:
1) να του δώσεις περιθώριο Χ ώρες και να μην κάνει γρήγορα το backup - μετά πάλι θα ζητάει activation
2) να μην του δώσεις χρονικό περιθώριο για να πάρει το backup και μετά να περιμένεις το ok του πελάτη για να κλείσεις το λογαριασμό


Ολα αυτά είναι χάσιμο χρόνου.. που οι μεγάλες εταιρίες δε διαθέτουν.

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από dimsis » 14 Φεβ 2011 13:06

Καλά οι όροι χρήσης και τα TOS πολύ συχνά είναι απόπειρες παραπλάνησης (να μη πω εξαπάτησης), που είτε έχουν τεράστια κείμενα με όρους που δεν υπάρχει περίπτωση να τους καταλάβουν οι περισσότεροι, είτε έχουν σε ψιλά γράμματα χαντακωμένους όρους για να καλύπτονται οι hosters και να πετάνε όποτε θέλουν, όποιον θέλουν.
Έχετε δει σε πολλά hosting plans να αναφέρουν πόση cpu usage επιτρέπουν για παράδειγμα;

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από Figaro » 14 Φεβ 2011 13:17

Μαζί σου και εγώ.. :)

Αλλά.. οι πελάτες γιατι δεν επιλέγουν αυτούς που δεν "παραπλανούν" ;

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από dimsis » 14 Φεβ 2011 13:18

Γιατί δεν διαβάζουν του όρους :)
Τουλάχιστον έχει αρκετούς που ψάχνουν για κριτικές πριν πάνε κάπου που επίσης για εμένα μετράει.

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από CyberCr33p » 14 Φεβ 2011 13:31

Εγώ πάλι είμαι της γνώμης ότι η εταιρία πρέπει να έχει όρους χρήσης για να καλύπτεται για κάθε ενδεχόμενο, αλλά από εκεί και πέρα να μπορεί να είναι ευέλικτη ώστε όταν υπάρχει πρόβλημα που δεν γίνεται εσκεμμένα ή υπάρχει άγνοια για κάποιο θέμα να βρεθεί λύση.

Για παράδειγμα πες ότι η εταιρία έχεις στους όρους χρήσης ότι απαγορεύονται τα phising sites. Και χακάρει κάποιος το account του πελάτη και ανεβάζει phising site. Θα του κλείσεις το account και θα τον στείλεις από εκεί που ήρθε;

Βέβαια πρέπει να έχεις και κάποια όρια που εάν ξεπεραστούν τότε να εφαρμόσεις τους όρους χρήστης.

Σχετικά με το backup εμένα όπως σου είπα μου το έχουν ζητήσει 2-3 πελάτες μέσα στα διάστημα λίγων χρόνων. Το να ενεργοποιήσω και να απενεργοποιήσω το κάθε account μου πήρε 1 λεπτό και έχασα και 5 ευρώ σε περίπτωση που εξανάγκαζα τον πελάτη να ανανεώσει για 1 μήνα για να του δώσω το backup. Δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό αυτό σε σχέση με το ότι φεύγει κάποιος πελάτης χωρίς να τον έχεις δυσκολέψει και να έχετε κρατήσει καλές σχέσεις.

Το εάν είναι χάσιμο χρόνου για τις μεγάλες εταιρίες, δεν θα το έλεγα. Μάλλον είναι περισσότερο χάσιμο χρήματος εάν χρειαστούν να προσλάβουν περισσότερους τεχνικούς. Εγώ πάντως δεν έχω μάθει να δουλεύω βλέποντας τον πελάτη ως πορτοφόλι και βγάζοντας κάθε φορά που ζητάει βοήθεια το κουμπιουτεράκι για να δω πόσα θα μου ακουμπήσει, και δεν έχω βγει χαμένος.

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter
Δημοσιεύσεις: 7994
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2001 03:00

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από dimsis » 14 Φεβ 2011 13:52

Εννοείται πως πρέπει να έχει όρους χρήσης.
Απλά το κακό είναι πως εκεί συνήθως "κρύβονται" τα ψιλά γράμματα που όλως τυχαίως καλύπτουν την εταιρεία και όχι τον φιλοξενούμενο :)

Θα μπορούσε να ήταν ένα πάρα πολύ απλό κείμενο χωρίς νομικά και όσο το δυνατόν λιγότερους τεχνικούς όρους που θα κάλυπτε και τον πελάτη.

Αλλά πες μου εσύ, θα έγραφε καμιά εταιρεία ας πούμε:
Σε περίπτωση που δεν τηρήσετε τους παρακάτω κανονισμούς, η εταιρεία μας θα διακόψει άμεσα την συνεργασία μας μαζί σας, θα σταματήσουμε τη λειτουργία του site σας και θα πρέπει να πληρώσετε για να σας δώσουμε backup.

1) Αν πιάσετε 10% χρήσης του επεξεργαστή του server (που ΠΩΣ μπορεί να το διασταυρώσει / επαληθεύσει αυτό ο φιλοξενούμενος αν είναι αλήθεια όταν θα του πουν ότι το έπραξε;)
2) Διακίνηση παράνομου περιεχομένου
3) Δεν πληρώσατε στην ώρα σας :p
κλπ κλπ...

Στο shared server που διαλέξατε, μαζί με εσάς μπορεί να φιλοξενούνται μέχρι 100 ακόμα sites και το κατώτερο επιτρεπτό όριο απόκρισης του server είναι Χ... (ώστε να μη σέρνεται) κλπ κλπ...
Και να υπάρχει και εμφανέστατος σύνδεσμος σε κάθε hosting plan που να παρακινεί τον ενδεχόμενο πελάτη να διαβάσει τους όρους.

Αλλά όλοι κοιτάνε να τα γράψουν με τέτοιο τρόπο που θα καλύπτουν πρώτα από όλα τον ω τους για κάθε περίπτωση και ασφαλώς κρύβουν επιμελώς καίρια θεματάκια που όμως αν θελήσουν τα χρησιμοποιούν και λένε μετά στον άλλον «ας διάβαζες τους όρους χρήσης». Μετά δεν θα τα πάρει στο κρανίο και ο πελάτης (που εννοείται πως έπειτα θα γίνει ex-πελάτης και πιθανότατα και δυσφημιστής).

Σε καμιά περίπτωση δεν λέω πως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο έτσι; ίσα ίσα πολλές φορές το αντίθετο ισχύει, αλλά και αυτό που γίνετε με τα ψιλά γράμματα το θεωρώ άθλιο.

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από Figaro » 14 Φεβ 2011 13:58

Σωστά.. αλλα παλι δε το βλέπεις οπως το βλέπει μια μεγάλη εταιρία.

Είναι οπως βλέπεις στο wht τους owner (η τους sales managers) να είναι ευέλικτοι και να προσφέρουν διάφορα (refunds, backups, specials, κτλ) στους πελάτες και τους υπαλλήλους να μένουν 100% στο τι γράφει στο TOS τους.

Με άλλα λόγια εσύ μιλας για εταιρία σαν owner .. και εγώ σου λέω πως στις μεγάλες εταιρίες ο υπάλληλος δε μπορεί να πάρει πρωτοβουλία και να κάνει ότι θέλει.

Στη HG δεν απάντησε ο Brent Oxley στο ticket.. άλλα ο Χ υπάλληλος.

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από CyberCr33p » 14 Φεβ 2011 14:10

Εξαρτάται τι εντολές έχουν δώσει στους υπαλλήλους. Και σίγουρα για το ότι κάποιος υπάλληλος "δυσκολεύει" κάποιον πελάτη δεν θεωρώ υπεύθυνο τον υπάλληλο αλλά τον owner και managers. Ο υπάλληλος ότι του λένε οι από πάνω κάνει.

Άβαταρ μέλους
nikolas27
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 836
Εγγραφή: 11 Ιαν 2006 12:26
Τοποθεσία: ροδος

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από nikolas27 » 14 Φεβ 2011 14:31

με την ευκαιρια, δεν αλλαζεις τους dns σου? (εαν δεν το εχεις κανει ηδη)

Άβαταρ μέλους
Firefast
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2006 12:53
Τοποθεσία: Χαμένος στο άπειρο

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από Firefast » 14 Φεβ 2011 15:38

nikolas27 έγραψε:με την ευκαιρια, δεν αλλαζεις τους dns σου? (εαν δεν το εχεις κανει ηδη)
Το έχω κάνει από χθες βράδυ...αλλά ακόμα να γίνουν οι αλλαγές.
It's not technology....It's what you do with it.

Άβαταρ μέλους
nikolas27
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 836
Εγγραφή: 11 Ιαν 2006 12:26
Τοποθεσία: ροδος

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από nikolas27 » 14 Φεβ 2011 15:53

οχι οτι μου πεφτει λογος αλλα για να μην γινεται τζαπα διαφημιση σ'αυτους...

παντως αν θες, ριξε μια ματια στις προσφορες των παρακατω..

cretaforce.gr
intechs.gr
hyperhosting.gr
prowebsector.gr

Άβαταρ μέλους
Firefast
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2006 12:53
Τοποθεσία: Χαμένος στο άπειρο

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από Firefast » 14 Φεβ 2011 16:01

Ναι κατάλαβα γιατί το είπες,αυτό σκέφτηκα και γω αμέσως για την διαφήμιση....αλλά ακόμα να αλλάξουν δυστηχώς :(
It's not technology....It's what you do with it.

pimpogio
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: 28 Δεκ 2010 14:08

Ακύρωση υπηρεσίας hosting- ξαφνικά

Δημοσίευση από pimpogio » 15 Φεβ 2011 04:28

Οι εταιριες αυτες του εξωτερικου ειναι καθαρη απατη...
Εγω ειχα ενα σοβαρο προβλημα υγειας 2+ χρονια και δεν καθομουνα καθολου σε υπολογιστη γιατι ειτανε το τελευταίο πραγμα που με απασχολουσε ετσι λοιπον
μου λεει ενας φιλος μια μερα επεσε το site και δεν παιζει το mail...
Το domain του το ειχα παρει εγω απο το godaddy και του ειχα δειξει πως να το ανανεωνει... προσπαθησε μερικες φορες να μπει να το ανανεωσει αλλα δεν μπορουσε να μπει γιατι του ελεγε οτι ειτανε λαθος ο κωδικος... ετσι παρολο που πηγε να μπει να το ανανεωσει δεν μπορεσε.. δεν με ενημερωσε γιατι ηξερε το προβλημα που ειχα και δεν ηθελε να με απασχολει με αυτα..
Οταν μου ειπε site/mail off παω στον υπολογιστη και βλεπω οτι ειχε ληξει το domain και ο gοdaddy δεν το ειχε διαγραψει ωστε να μπορω να το ξανακανω register.
Παω να μπω στο λογαριασμο στο godaddy να δω τι θα κανω δεν παιζει το username/κωδικος ενω ειτανε σωστα.
Δοκιμαζω το support και μου λενε οτι ειναι κλειδωμενος ο λογαριασμος μου και μου ζητησανε οτι στοιχειο μπορειτε να φανταστειτε για να τον ξεκλειδωσουνε ...
Ζητησανε ταυτοτητα(φωτο) μερικα ψηφια της καρτας
(τα ζητουσανε λιγα λιγα) μετα φωτο της καρτας με καλυμενα ορισμενα ψηφια εταιρικα εγγραφα με σφραγιδα αποδεικτικα συναλαγης και ουτε που θυμαμε τι αλλο αλλα παντως με πεδεψανε παρα πολυ γιατι η διαδικασια μεχρι να μου ξεκλειδωσουνε το account πηρε 4 μερες.Τα στοιχεια δεν τα ζητησανε ολα μαζι αλλα τα ζητουσανε λιγα λιγα και τα ειχα παρει πολυ ασχημα..
Δηλαδη ζητουσανε τα 2 τελευταια ψηφια της καρτας και μετα 10 ωρες τα 4 τελευταια.Την αλλη μερα φωτο κτλπ..
Μετα κατι μερες που μου ξεκλειδωσανε το λογαριασμο με βαλανε και πληρωσα εξτρα λευτα απο την τιμη του domain για να μου το δωσουνε πισω γιατι το ειχανε κρατησει αυτοι... αναγκαστικά τα πληρωσα.
Μολις εκανα την ανανεωση πηγα να φυγω για αλλο καταχωρητη και ενω τους ειχα δωσει ολα τα στοιχεια ζητουσε παλι τα ιδια πραγματα και με κωλυσιεργουσανε...

Δηλαδη κλειδωσανε το λογαριασμο ωστε να μην μπορεις να μπεις να κανεις ανανεωση να ληξει το domain για να σου παρουνε οσα ποιο πολλα μπορουνε μετα για την ανανεωση επειδη το κρατανε στην κατοχη τους και δεν το κανουνε διαγραφη...

Α κατι που ξεχασα μετα που εκανα την μεταφορα στον αλλο καταχωρητη μου επιστρεψανε 5-6 μερες αργοτερα στην καρτα καπου 10 ευρω περιπου χωρις να τα ζητησω εγω...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Επιχείρηση”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες