Net Rendering Final Gather προβλημα

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Net Rendering Final Gather προβλημα

Δημοσίευση από Argykaraz » 10 Μαρ 2011 12:01

Οπως και στα προηγουμενα μου post εχω πει οτι ετοιμαζω ενα project που εχει να κανει με ενα δωματιο...
Το κανω με βοηθεια μεσω ιντερνετ και ρενταρω με το πισι του αδερφου μου που μενει αλλου.
Τα settings ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια εφ οσον γινεται μεσω backburner, ο οποιος αναλαμβανει να δωσει το δικο μου project στα υπολοιπα PC για να γινει το ρενταρισμα.
Εχω προβλημα ομως με το δικο του πισακι... :/

Το προβλημα ειναι αυτο που θα δειτε στις παρακατω εικονες...
Εγω ειμαι ο Argy και ο αδερφος μου ειναι ο John (ετσι εχω ονομασει τις εικονες)
Νομιζω δεν χρειαζεται επεξηγηση... Δεν μπορω να καταλαβω ομως γιατι το αποτελεσμα ειναι αυτο:
Συνημμένα
JohnPCframe38.jpg
John
ArgyPCframe38.jpg
My skin is my Sin...

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Net Rendering Final Gather προβλημα

Δημοσίευση από Frruger » 10 Μαρ 2011 13:30

Ποια εκδοση max εχεις?

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Net Rendering Final Gather προβλημα

Δημοσίευση από Argykaraz » 10 Μαρ 2011 13:33

3ds max design 2011 x64.
Τι αλλο μπορει να χρειαστεις να σου πω? θα στα βαλω σε μια λιστα ολα.
My skin is my Sin...

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Net Rendering Final Gather προβλημα

Δημοσίευση από Frruger » 10 Μαρ 2011 13:38

Αν σωζεις και ξαναχρησιμοποιεις το FG για αρχη.

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Net Rendering Final Gather προβλημα

Δημοσίευση από Argykaraz » 10 Μαρ 2011 13:43

Το FG επανυπολογιζεται ξεχωριστα σε καθε καρρε. Δεν γινεται απ οσο ξερω, precalculated μεσω net rendering.
Το κανω οταν προκειται να βγαλω κατι αλλα μονο στον δικο μου υπολογιστη. Μεσω δικτυου δεν βρηκα τροπο να το κανω αν και με απασχολει το πως θα το κανω, αν υπαρχει τροπος.

Αρα το FG ειναι επι τοπου ρενταρισμα σε καθε πισι.
Εχω στειλει το archive στον υπολογιστη του αδερφου μου και αν κανω standalone ρενταρισμα, κανει παλι το ιδιο.

Υποθετω πως το προβλημα το εχει ο υπολογιστης του.
Πηρα τον φακελο plugins και plugcfg καθως και τα mentalimages (φακελος) και τα εκανα paste στο MAX του αδερφου μου.

Το προβλημα παραμενει.
Δεν διορθωνεται με τιποτα.. Τι μπορει να φταιει??
My skin is my Sin...

Frruger
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007 20:15

Net Rendering Final Gather προβλημα

Δημοσίευση από Frruger » 11 Μαρ 2011 11:33

Δεν μού έρχεται τίποτα συγκεκριμένο, το μόνο που βλέπω είναι πως το θέμα το έχουν η τα φωτεινά σημεία η τα reflections Πρέπει να κάνεις μερικές δόκιμες , για αρχή κάνε reset τα settings του Mental Ray (διάλεξε ένα άλλο renderer και μετά ξανά Mental Ray), αν δεν γίνει κάτι . κάνε αλλαγές σε κάποιο υλικό ( κάνε πχ clik το Highlights and FG στα reflections) και βλέπουμε.

Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Net Rendering Final Gather προβλημα

Δημοσίευση από Argykaraz » 11 Μαρ 2011 22:21

Αν σκεφτεις καποια λυση η αν ακουσεις για το προβλημα αυτο, ενημερωσε με. Προς το παρον ρενταρω εδω και κατι μερες κατι αλλο και ετσι οι υπολογιστες μας ειναι υπο καταληψη απο το studio max, αρα δεν μπορω να κανω καμια δοκιμη....
Οταν μπορεσω θα κανω τις δοκιμες και θα ενημερωσω.
Ευχαριστω!
My skin is my Sin...

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης