ελληνικα σε flash

ActionScript και Flex Προγραμματισμός

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
November
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Οκτ 2009 21:13

ελληνικα σε flash

Δημοσίευση από November » 13 Μαρ 2011 22:47

καλησπερα σε ολους.
εχω κατεβασει ενα scriptακι και δεν μου αναγνωριζει κειμενο
που ειναι γραμμενο στα ελληνικα.
μπορω να εχω λιγη βοηθεια παρακαλω.

djpaul1963
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2009 13:14

ελληνικα σε flash

Δημοσίευση από djpaul1963 » 06 Απρ 2011 02:04

embed ελληνική γραμματοσειρά στο αντίστοιχο textfield.
Αν δεν είναι εκεί το πρόβλημα πρέπει να μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες για το script (αν φορτώνεις εξωτερικά αρχεία κλπ)

November
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Οκτ 2009 21:13

ελληνικα σε flash

Δημοσίευση από November » 10 Απρ 2011 20:33

για να γινω πιο κατανοητος, το project αποτελειται απο to fla αρχειο και 3 .as
στα οποια καθοριζονται οι ιδιοτητες του text.
δυστυχως δεν μπορω να εππισυναψω τα αρχεια.
Don't know how :(

package com.shinedraw.texts {

/*
* A Simple Text Effect Demonstration in Actionscript 3
* from shinedraw.com
*/
import flash.display.DisplayObject;
import flash.events.TimerEvent;
import flash.utils.Timer;
import flash.events.Event;
import flash.display.Sprite;

public class SimpleTextEffect extends Sprite {
private static var TEXTS:Array = new Array(
"MICROSOFT SILVERLIGHT",
"ADOBE FLASH",
"WWW.SHINEDRAW.COM",
"FLASH VS SILVERLIGHT"); // Text Array
private static var APP_WIDTH:Number = 550; // Application Width
private static var APP_HEIGHT:Number = 400; // Application Height
private static var TEXT_SPACE:Number = 12; // Space between text
private static var TEXT_WIDTH:Number = 10; // Text Width
private static var TIMER_WAIT:int = 4; // Time to swap to another text

private var _textCounter:int = 0; // text index
private var _index:int = 0; // Count the current position
private var _timer : Timer; // Timer for swaping another text

public function SimpleTextEffect():void{

}

/////////////////////////////////////////////////////
// Handlers
/////////////////////////////////////////////////////

// swap the text
private function on_timer(e : TimerEvent):void{
removeAllObjects();
_index = 0;
_textCounter = (_textCounter + 1) % TEXTS.length;

}

// generate the text effects
private function on_enter_frame(e : Event):void{
var currentText:String = TEXTS[_textCounter];
if(_index < currentText.length){
addText(_index, currentText, currentText.length);
}

_index++;
}

// remove all children
private function removeAllObjects():void{
while(numChildren > 0){
var textObject : TextObject = getChildAt(0) as TextObject;
textObject.stop();
removeChildAt(0);
}
}

/////////////////////////////////////////////////////
// Private Methods
/////////////////////////////////////////////////////

// add a single character
private function addText(index:int, text:String, textCount:int):void{
// initilzie all the default values
var totalTextSize:Number = textCount * TEXT_WIDTH + (textCount - 1) * TEXT_SPACE;
var offsetX : Number = (APP_WIDTH - totalTextSize) / 2;

// create new text object
var textObject : TextObject = new TextObject(text.charAt(index));
textObject.x = offsetX + (TEXT_WIDTH + TEXT_SPACE) * index;
textObject.y = (APP_HEIGHT - textObject.height)/2;
textObject.start();

// add to the stage
addChild(textObject);
}

/////////////////////////////////////////////////////
// Public Methods
/////////////////////////////////////////////////////

public function start():void{
addEventListener(Event.ENTER_FRAME, on_enter_frame);

_timer = new Timer(TIMER_WAIT * 1000);
_timer.addEventListener(TimerEvent.TIMER, on_timer);
_timer.start();
}


και το 2ο as
package com.shinedraw.texts {
import flash.text.TextFormat;
import flash.text.TextField;
import flash.events.Event;
import flash.display.Sprite;

/*
* A Simple Text Effect Demonstration in Actionscript 3
* from shinedraw.com
*/
public class TextObject extends Sprite {
private static var SCALE_INC:Number = 0.2; // Scale Increment
private static var ALPHA_DEC:Number = 0.15; // Alpha Decrement
private static var CHAR_CODE_DEC:int = 10; // Character Code Decrement
private static var FONT_SIZE:Number = 30; // Font Size
private static var FONT_FAMILY : String = "Courier New";// Font Family
private static var FONT_COLOR:uint = 0xFF0000; // Font Color

private var _text:String = ""; // Text
private var _textField : TextField; // Base TextField
private var _textFields:Array = new Array(); // Effect Objects array

public function TextObject(text:String):void{
_text = text;
}

/////////////////////////////////////////////////////
// Handlers
/////////////////////////////////////////////////////

private function on_enter_frame(e:Event):void{
// show the text effect
expandTexts();

// create a new text effect object for each interaction
var charCode:int = _textField.text.charCodeAt(0);
if(charCode < _text.charCodeAt(0)){
var format : TextFormat = _textField.getTextFormat();
_textField.text = String.fromCharCode(charCode + 1);
_textField.setTextFormat(format);

var textField : TextField = addText(String.fromCharCode(charCode + 1));
addChild(textField);
_textFields.push(textField);
}
}

/////////////////////////////////////////////////////
// Private Methods
/////////////////////////////////////////////////////

// loop the text effect objects
private function expandTexts():void{
for(var i:int = 0; i < _textFields.length; i++){
var textField : TextField = _textFields as TextField;
textField.scaleX += SCALE_INC;
textField.scaleY += SCALE_INC;
textField.x = - textField.textWidth/2 * textField.scaleX;
textField.y = - textField.textHeight/2 * textField.scaleX ;
textField.alpha -= ALPHA_DEC;
}
}

// add the text effect textfield
private function addText(text:String) : TextField {
// create the text block
var format : TextFormat = new TextFormat();
format.size = FONT_SIZE;
format.font = FONT_FAMILY;
format.color = FONT_COLOR;
format.bold = true;

// Create new textfield
var textField : TextField = new TextField();
textField.text = text;
textField.setTextFormat(format);
textField.selectable = false;
textField.embedFonts = true;
textField.width = - textField.textWidth;
textField.height = - textField.textHeight;
textField.x = - textField.textWidth/2;
textField.y = - textField.textHeight/2 ;

// Add to the child
return textField;
}

/////////////////////////////////////////////////////
// Public Methods
/////////////////////////////////////////////////////

public function start():void{
// creat the base textField
var charCode:int = _text.charCodeAt(0) - CHAR_CODE_DEC;
_textField = addText(String.fromCharCode(charCode));
addChild(_textField);

// start the interaction
addEventListener(Event.ENTER_FRAME, on_enter_frame);
}

public function stop():void{
removeEventListener(Event.ENTER_FRAME, on_enter_frame);
}

djpaul1963
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2009 13:14

ελληνικα σε flash

Δημοσίευση από djpaul1963 » 13 Απρ 2011 15:39

Άφησες ένα .as έξω. Κάνε όλα τα αρχεία ένα .zip και ανέβασε το σαν attachment στο reply (έχει στο κάτω μέρος της φόρμας σχετικά πεδία).

November
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Οκτ 2009 21:13

ελληνικα σε flash

Δημοσίευση από November » 14 Απρ 2011 11:44

by the way.
σε ευχαριστω για το ενδιαφερον σου.
Συνημμένα
SimpleTextEffect_Flash.zip
(52.87 KiB) Μεταφορτώθηκε 343 φορές

djpaul1963
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2009 13:14

ελληνικα σε flash

Δημοσίευση από djpaul1963 » 16 Απρ 2011 14:44

Έκανα pubblish τα αρχεία που ανέβασες, βάζοντας ελληνικούς χαρακτήρες μέσα στο SimpleTextEffect.as και δούλεψε κανονικά, εκτός των ελληνικών 'E' και 'Η' που για κάποιο ανεξήγητο λάθος αρνείται να εμφανίσει. Δεν είναι πρόβλημα όμως αφού μπορείς να βάζεις τους αντίστοιχους λατινικούς στη θέση τους. Επισυνάπτω τα .as και .swf

//////////////////////////
private static var TEXTS:Array = new Array(
"ΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞΟΠΡΣΤΥΦΧΨΩ",
"αβγδεζηθικλμνξοπρστυφχψω",
"άέήίύόώ",
"Mιxeδ"); // Text Array///
//////////////////////////
Συνημμένα

SimpleTextEffect.swf [ 117.37 KiB | Προβλήθηκε 26030 φορές ]


November
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Οκτ 2009 21:13

ελληνικα σε flash

Δημοσίευση από November » 16 Απρ 2011 23:10

Σε ευχαριστω πολυ.
:kaloe:
Καλη Αναστση σου ευχομαι!

Απάντηση

Επιστροφή στο “ActionScript και Flex Προγραμματισμός”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες