Για γελια...Ελληναραδες

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
free3yourmind
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 29 Μάιος 2008 01:40
Τοποθεσία: Minsk, Belarus
Επικοινωνία:

Για γελια...Ελληναραδες

Δημοσίευση από free3yourmind » 22 Ιουν 2011 13:22

Σημερα ελαβα αυτο το email απο μια εταιρεια μεταφρασεων...δεν ξερω αν με αυτο το email πετυχαν αυτο που ηθελαν αλλα γελασα :)

"Ελληνική αντεπίθεση στις ξένες αγορές

Βασική προϋπόθεση είναι να αναγνωρίσουμε πλήρως τη δημιουργικότητα και ευελιξία της ελληνικής επιχειρηματικότητας στο εξωτερικό. Κάθε Έλληνας που αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί σοβαρά στο εξωτερικό, είτε ως επιχειρηματίας, είτε ως επαγγελματίας στέλεχος, είχε και έχει καταπληκτικά αποτελέσματα. Εσείς τι περιμένετε; Υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός πελατών που θέλει να μάθει και να γνωρίσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, που ας μη γελιόμαστε, σε πολλές περιπτώσεις είναι πολύ πιο ανταγωνιστικά και ποιοτικά από αυτά που διαθέτουν οι ξένοι φίλοι μας. Γιατί η Ελληνική επιχείρηση πρέπει και μπορεί να πετύχει στο εξωτερικό;


7 Λόγοι για να επεκταθούμε διεθνώς

Γιατί η επιχειρηματική δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά με όλες τις αντιξοότητες που δημιουργούνται μέσα από τις δημόσιες υπηρεσίες, των πολυάριθμων μικρομεσαίων ανταγωνιστών, αλλά και των ελλιπών υποδομών, έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ευέλικτων καινοτομικών επιχειρήσεων. Επιχειρήσεις με ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, που προσαρμόζονται και καλύπτουν οποιεσδήποτε απαιτήσεις των πελατών και υιοθετούν άψογα τις τάσεις και αλλαγές της εκάστοτε αγοράς.

Γιατί ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν τυποποιείται και δεν ακολουθεί την πεπατημένη του κλάδου που δραστηριοποιείται, αλλά τον διαμορφώνει. Σκεφτείτε πόσες ευκαιρίες υπάρχουν εκεί έξω που περιμένουν εμάς τους Έλληνες να τις αξιοποιήσουμε, μορφοποιώντας και επανασχεδιάζοντας «ξύλινες» πρακτικές και τυπολατρικές μεθοδολογίες, μειώνοντας άμεσα κόστη και περιττά έξοδα.

Γιατί ο Έλληνας προγραμματιστής, μηχανικός, τεχνικός, αρχιτέκτονας (και όχι μόνο) λειτουργεί, αντιμετωπίζοντας αμέτρητες και άγνωστες παραμέτρους που διέπουν την ελληνική αγορά. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα ελληνικά προγράμματα (software), έτοιμα να αντιμετωπίσουν αμέτρητους τύπους παραστατικών και χιλιάδες τύπους λογιστικής και διαχείρισης αποθήκης. Στο εξωτερικό όλες οι συναλλαγές και διαδικασίες διαχειρίζονται με ένα απλό παραστατικό, το περίφημο «invoice»! Με τον ίδιο απλό τρόπο χτίζουν και δημιουργούν τα software συστήματά τους. Δεν είναι τυχαίο που γίγαντες της παγκόσμιας βιομηχανίας software αδυνατούν σε αρκετές περιπτώσεις να καλύψουν απλές υπολογιστικές ανάγκες της ελληνικής επιχείρησης.

Γιατί οι Έλληνες λογιστές, δικηγόροι, σύμβουλοι επιχειρήσεων, έχουν χιλιάδες νόμους και κανονισμούς να αντιμετωπίσουν και να καλύψουν σε κάθε τους ενασχόληση. Οποιαδήποτε υπόθεσή τους δεν είναι απλή ή αντιγράψιμη, καθιστώντας άγνωστη την λέξη «τυποποίηση» σε αυτούς τους κλάδους. Πάντα καλούνται να αναλύσουν, να διαμορφώσουν, να αποδείξουν τις υπηρεσίες τους στηριζόμενοι σε τόνους νόμων και φορολογικών υποθέσεων, οι οποίοι εξελίσσονται και μεταλλάσσονται με γεωμετρική πρόοδο. Στο εξωτερικό όλα σχεδόν γίνονται μέσα από αυτοπεραιώσεις και κοινωνική εμπιστοσύνη. Μπορείτε να αναγνωρίσετε την απλή δυναμική αυτής της γνώσης και εμπειρίας;

Γιατί ο Έλληνας έχει μάθει να τα κάνει όλα μόνος του. Είναι ο γενικός διευθυντής που αποφασίζει για την στρατηγική πορεία της επιχείρησής του. Ο οικονομικός διευθυντής που κανονίζει τις χορηγήσεις και πληρωμές. Ο διευθυντής μάρκετινγκ που διερευνά τις τάσεις της αγοράς του αλλά και τον ανταγωνισμό του και προτείνει ενέργειες για να ανταποκριθεί άμεσα. Είναι ο πωλητής που θα πάρει το βαλιτσάκι/λαπτοπ του και θα παρουσιάσει με κάθε λεπτομέρεια τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας/προϊόντος του στους πελάτες. Είναι ο αποθηκάριος που θα ξεφορτώσει τα εμπορεύματα από το φορτηγό και θα τα στοιβάξει στην αποθήκη του. Και τέλος είναι και ο γραμματέας που θα σηκώσει το τηλέφωνο στην επιχείρησή του όταν όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι φύγουν. Αναγνωρίζετε τις συνέργειες των παραπάνω; Δεν μιλάμε για απλά στελέχη, αλλά για πολύ-εργαλεία! Γνωρίζετε πολλούς ξένους να το κάνουν αυτό;

Γιατί η γεωγραφική τοποθεσία της Ελλάδας είναι μοναδική. Όπως και να το κάνουμε, είναι το κέντρο του κόσμου. Δεν υπάρχει άλλη χώρα στον πλανήτη που να έχει τόσο στενή απόσταση αναλογικά με όλες τις ηπείρους. Με μια ματιά είμαστε στο κέντρο της Ευρώπης, της Ασίας και της Αφρικής. Κατανοείτε τη δυναμική αυτής της τοποθεσίας; Η Ελλάδα είναι κόμβος!

Γιατί το έδαφος, το υπέδαφος, η θέση, οι καιρικές συνθήκες της Ελλάδας δημιουργούν σημείο ανάπτυξης μοναδικών σε γεύση και ποιότητα προϊόντων στον κόσμο: φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, γαλακτοκομικά, ελαιόλαδο, όσπρια, ξηροί καρποί, ψάρια, πουλερικά, κρέατα, μέλι κτλ. Έχετε δοκιμάσει ροδάκινο Βεροίας; Αυγοτάραχο Μεσολογγίου; Κρόκο Κοζάνης; Από μόνα τους τα Ελληνικά μας προϊόντα είναι και το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα!

Η [χχχχ] δίπλα σας

Η χχχχ έχει την υποδομή, την τεχνογνωσία και πάνω απ’ όλα το πάθος να υποστηρίξει την εξωστρέφειά σας προς τις ξένες αγορές, μεταφράζοντας σωστά και επαγγελματικά:

Έγγραφα: συμβόλαια, συμβάσεις, φυλλάδια, καταλόγους, εγχειρίδια χρήσης και λειτουργίας, πρότυπα, πιστοποιήσεις, τεκμηριώσεις, προδιαγραφές, οδηγίες
Ιστοσελίδες: αξιοποιήστε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο την ιστοσελίδα σας με τη μετάφραση και διατήρηση του περιεχομένου της σε όλες τις γλώσσες των αγορών που επεκτείνεστε ή δραστηριοποιήστε
Υλικό Marketing: διαφημιστικό υλικό, άμεσο μάρκετινγκ και στρατηγικές μάρκετινγκ, προδιαγραφές προϊόντων, διαφημιστικές εκστρατείες προώθησης
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
http://www.traveling.gr

chris_atheatos
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 13 Ιουν 2011 05:16

Για γελια...Ελληναραδες

Δημοσίευση από chris_atheatos » 23 Ιουν 2011 07:21

θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου αλλά θα σταθώ σ'ενα σημείο που πιστεύω οτι πονάει τις περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις αυτό που λές δηλαδή οτι ο έλληνας θέλει να τα κάνει όλα μόνος του.

Μέγα λάθος και κακή διαχείριση πόρων και είναι αποτέλεσμα του να μην δείχνεις εμπιστοσύνη στα άτομα που εσύ ο ίδιος έχεις προσλάβει να κανουν την δουλειά τους .

ωραίο άρθρο μπράβο !

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες