Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

ζητάτε υπηρεσίες σχετικά με την κατασκευή σελίδων; (design, web hosting, graphics, web programming).

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3199
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από CyberCr33p » 04 Ιούλ 2011 16:23

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" πακέτο είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά η χαμηλότερη χρέωση η ίδια συνήθως. Περίπου στα 4-6 ευρώ / μήνα.

Μερικές φορές με ρωτάνε υποψήφιοι πελάτες εάν αντί για 1GB χώρου που είναι το μικρότερο πακέτο μας και το χρεώνουμε με 5 ευρώ / μήνα, μπορούμε να μειώσουμε το χώρο (αφού οι περισσότερες ιστοσελίδες καλύπτονται και με 200mb) και να χαμηλώσουμε και τη τιμή. Κάτι τέτοιο όμως δεν μπορεί να γίνει μιας και το κόστος δεν έχει διαφορά εάν ένα account είναι 200mb ή 1gb αφού τα πάγια έξοδα της συντήρησης του account (τεχνική υποστήριξη, billing, κλπ) είναι σχεδόν τα ίδια.

webmastoras
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007 15:03
Επικοινωνία:

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από webmastoras » 04 Ιούλ 2011 16:37

Διαφωνώ κάθετα με όσους υποστηρίζουν ότι "ότι πληρώνεις παίρνεις". Αυτη η νοοτροπία που δυστυχώς έχουν πολλοί, τιμωρεί όσους επιλέγουν να χρεώνουν σε χαμηλές τιμές προϊόντα και υπηρεσίες, αναγκάζοντας τους να ανεβάζουν τις τιμές έτσι ώστε να μην υπάρχει η αντίληψη ότι αυτό που πουλάνε υστερεί σε ποιότητα. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν περιπτώσεις που οι χαμηλές τιμές αντικατοπτρίζουν χαμηλή ποιότητα, αλλά είναι επικίνδυνο να τα ισοπεδώνουμε όλα.

Έχετε υπόψη ότι όσοι ασχολούνται με το marketing γνωρίζουν πολύ καλά ότι επικρατεί αυτή η αντίληψη, και συχνά το εκμεταλλεύονται εις βάρος του καταναλωτή.
Το messaging app που σας πληρώνει: www.wowapp.com/w/georgiosf/Georgios-Filippo . www.MyAppResources.com - Tools and resources that every app developer and entrepreneur needs

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από Figaro » 04 Ιούλ 2011 16:43

infosyst1 έγραψε:Δεν υπαρχουν τετοιες διαφορες φιλε μου. 100 εχει η phox με φπα , 130 εχουν οι υπολοιποι.
Το βλεπεις για διαφορα πλεον αυτο ?
Μιλάω για εταιρία που κάνει overselling VS εταιρία που δε κάνει.
Μεγαλύτερα έξοδα έχει για servers ένας που πουλάει unmetered/unlimited για 5 euro/mo απο έναν που πουλάει 1GB για 5 euro.
Ο 2ος μπορεί να βάλει 500 πελάτες σε ένα server ενώ ο άλλος όχι.
Αν θές μπορώ να στο αναλύσω παραπάνω αλλα γενικά ο πελάτης που θα πάρει το πακέτο με το 1GB ξέρει τι θέλει και τι του γίνετε και θα προσέχει και τη σελίδα του (updated, secured, optimized, κτλ) - αυτόματα η εταιρία μπορεί με λιγότερους servers να εξυπηρετήσει περισσότερους.
Ο πελάτης που αγοράζει το overselled πακέτο τις περισσότερες φορές θα πάει και θα βάλει ενα wp θα κάνει install και 250 plugins και μετά θα κλαίγετε γιατι δε του φορτώνει αργά η σελίδα, κτλ.

Οτι πληρώνεις παίρνεις και αν έχεις ανάγκη απο ποιότητα επιλέγεις ποιότητα.
Αυτό ισχύει παντού .. γιατί όχι και στο hosting ;

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από cdhyper » 04 Ιούλ 2011 16:46

Ας πληρώσει Ινδούς να ασχοληθούν με τα tickets. Από το ολότελα :lol:

Κακά τα ψέμματα. Αν βγει ένα άτομο και φτιάξει μια επιχείρηση και αρχίζει και λέει "έλα πάρε κόσμε όλα unlimited" σε 5 μήνες θα έχει 500 πελάτες και κατά μέσο όρο την ημέρα 20-30 tickets. Τη μια μέρα θα βαρεθεί, την άλλη θα στραβογαμήσει, την άλλη δεν θα έχει όρεξη, την άλλη θα αρρωστήσει. Λογικό είναι, άνθρωπος είναι. Γι αυτό δεν ξεκινάμε ποτέ μια επιχείρηση έτσι γιούργια και σκεφτόμαστε το μετά. Είναι πολύ άσχημο να σε κράζουν από δω κι από κει. Καλύτερα να χρεώνεις περισσότερα και να είσαι ειλικρινής παρά να λες "έλα όλα unlimited" και να μην μπορείς ούτε να χέσεις γιατί διαφορετικά δεν βγαίνει.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3199
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από CyberCr33p » 04 Ιούλ 2011 16:46

Δεν είναι θέμα marketing. Είναι θέμα ανάλογα με αυτά που θέλεις να παρέχεις υπάρχουν και κάποια πάγια έξοδα.

Για παράδειγμα άλλο κόστος έχεις εάν παρέχεις υποστήριξη μόνο εργάσιμες ώρες και άλλο εάν παρέχεις 24ωρη υποστήριξη. Άλλο κόστος έχεις εάν θέλεις να απαντάς στους πελάτες σου μέσα σε λίγα λεπτά και άλλο εάν απαντάς για παράδειγμα μετά από 2 ημέρες. Άλλο κόστος έχει το να προωθείς κυρίως την τηλεφωνική υποστήριξη και άλλο κόστος εάν σε καλούν μόνο για επείγοντα περιστατικά και τα υπόλοιπα τα διαχειρίζεσαι με e-mails και tickets.

Αλλιώς εάν ήταν θέμα μόνο marketing να πάω να πάρω μια bmw με 100 ευρώ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος CyberCr33p την 04 Ιούλ 2011 16:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από Figaro » 04 Ιούλ 2011 16:48

webmastoras έγραψε:Διαφωνώ κάθετα με όσους υποστηρίζουν ότι "ότι πληρώνεις παίρνεις". Αυτη η νοοτροπία που δυστυχώς έχουν πολλοί, τιμωρεί όσους επιλέγουν να χρεώνουν σε χαμηλές τιμές προϊόντα και υπηρεσίες, αναγκάζοντας τους να ανεβάζουν τις τιμές έτσι ώστε να μην υπάρχει η αντίληψη ότι αυτό που πουλάνε υστερεί σε ποιότητα. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν περιπτώσεις που οι χαμηλές τιμές αντικατοπτρίζουν χαμηλή ποιότητα, αλλά είναι επικίνδυνο να τα ισοπεδώνουμε όλα.

Έχετε υπόψη ότι όσοι ασχολούνται με το marketing γνωρίζουν πολύ καλά ότι επικρατεί αυτή η αντίληψη, και συχνά το εκμεταλλεύονται εις βάρος του καταναλωτή.
Στο πλανήτη Γη έτσι είναι... δε ξέρω απο που γράφεις εσύ.

Και προσπάθησε να ξεχωρίσεις τις υπηρεσίες σαν το hosting απο αυτές της κινητής πχ.
Ο hoster πρέπει να κρατήσει τον πελάτη με οποιοδήποτε τρόπο μιας και υπάρχει ανταγωνισμός απο άλλες 50050 εταιρίες σε όλο το κόσμο ενώ η vodafone πχ. είναι σε μια κλίκα των 3-4 εταιριών.
Αυτες οι 3-4 μπορούν να αρμέξουν ανεβάζοντας τις τιμές...
Ο hoster πρέπει να ρίξει τιμές και την ποιότητα για να βγάλει κέρδος.

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3199
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από CyberCr33p » 04 Ιούλ 2011 16:54

Figaro έγραψε:Ο hoster πρέπει να ρίξει τιμές και την ποιότητα για να βγάλει κέρδος.
Απλά πρέπει να έχεις λογικές τιμές. Και για να έχεις λογικές τιμές πρέπει να δουλεύεις με "έξυπνο" τρόπο ώστε να μειώσεις όσο γίνεται τα έξοδά σου χωρίς να ρίξεις την ποιότητα. Έτσι και ρίξεις την ποιότητα αρχίζει ο κατήφορος.

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από Figaro » 04 Ιούλ 2011 17:11

Απο τη στιγμή που οι περισσότεροι πελάτες κοιτάνε τη τιμή και τα resources δεν υπάρχει έξυπνος τρόπος να κρατήσεις τις τιμές σε "λογικά" πλαίσια (λες εσύ) ή χαμηλές (λέω εγώ.. μιας και 5ε είναι ξεφτίλα τιμή για υπηρεσία).

Κάτι θα περιορίσεις.. support, servers, επιλογή dc, software, admins, κτλ.
Αλλιώς οπως και να το πάρεις δε βγαίνεις.....

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3199
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από CyberCr33p » 04 Ιούλ 2011 17:37

Υπάρχουν τρόποι να μειώσεις το κόστος χωρίς να μειώσεις την ποιότητα αρκεί να έχεις το σωστό πελατολόγιο. Σε εμάς για παράδειγμα, οι περισσότεροι, έχουν σχέση με το ιντερνετ και μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς πολύ τεχνική υποστήριξη. Ή παρέχοντας υπηρεσίες χωρίς συχνά προβλήματα δεν υπάρχει λόγος να επικοινωνούν μαζί μας και έτσι πέφτει ο φόρτος από την τεχνική υποστήριξη.

Άλλο αντίθετο παράδειγμα που γνωρίζω είναι webhost που όταν κοντεύουν να λήξουν οι υπηρεσίες ενός πελάτη τους να τους παίρνουν τηλ για να τους το υπενθυμήσουν. Αυτό απαιτεί να έχουν έναν επιπλέον υπάλληλο να κάνει μόνο αυτή τη δουλειά που σημαίνει 1500+ ευρώ το μήνα έξοδα επιπλέον. Εάν υποθέσουμε ότι έχεις εύκολο σύστημα για να βλέπεις πότε λήγουν οι υπηρεσίες ώστε να τα βλέπουν μόνοι τους καθώς και να στέλνεις αυτόματα e-mails αρκετές ημέρες πριν λήξει μια υπηρεσία, τότε άντε να έχεις 2-3 πελάτες κάθε χρόνο που δεν διάβαζαν ποτέ τα e-mails τους και έληξε η υπηρεσία. Αυτοί οι λίγοι βλέπουν μια suspended σελίδα και κάποια στιγμή επικοινωνούν μαζί σου. Οπότε γλιτώνοντας το πάγιο έξοδο για το μισθό του υπαλλήλου μπορείς να ρίξεις την τιμή 1 ευρώ το μήνα προς όφελος του 99.9% των πελατών σου.

Τώρα για software μπορείς να γράψεις το δικό σου ώστε να κάνει τη δουλειά ακριβώς όπως το θέλεις. Για παράδειγμα πριν λίγες ημέρες μαζί με το νέο site μας βελτιώσαμε το σύστημα για τις νέες παραγγελίες και μειώσαμε τουλάχιστον κατά 80% τον χρόνο που χρειαζόμασταν για την επεξεργασία των παραγγελιών.

Υπάρχουν ένα σωρό έξυπνες κινήσεις που μπορείς να κάνεις. Η σημαντικότερη όμως είναι να γράφεις στη σελίδα σου τι ακριβώς μπορείς να παρέχεις ώστε να μην έχει ο πελάτης σου παράλογες απαιτήσεις και να ξέρει τι ακριβώς να περιμένει. Για παράδειγμα δεν μπορείς να γράφεις ότι θα του απαντάς σε 5 λεπτά εάν δεν μπορείς να του το παρέχεις γιατί τότε θα αρχίσουν τα παράπονα και τα αρνητικά σχόλια.

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από Figaro » 04 Ιούλ 2011 17:53

Αν ξέρεις κάποιο καλύτερο απο το whmcs μπορείς να μας πείς... όλοι σχεδόν οι hosters αυτό έχουν και μπορείς να κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου σε ότι αφορά τα notifications.
Τώρα αν δεν έχουν τίποτα για notifications και αναγκάζοντε να παίρνουν τηλεφώνο για τα renewals τότε όντως έχουν πρόβλημα.

Το πρόβλημα με το hosting δεν είναι οι παραγγελίες αλλά τα έξοδα τα οποία είναι τεράστια μόνο και μόνο επειδή οι τιμές είναι πολύ μικρές για αυτά που θέλουν οι πελάτες.

Παντως συμφωνώ μαζί σου πως δεν πρέπει να τους παραμυθιάζεις πολύ και πως είναι πολύ σημαντικό το target group της εταιρίας.

Απο προσωπική εμπειρία όμως... αργά ή γρήγορα το μεγαλύτερο μέρος πελατών θα στραφεί προς την χαμηλότερη τιμή.

Άσχετο ε το θέμα μας... υπήρχε ένα ωραίο topic στο wht (πριν φάνε το hackαρισμα) και υπήρχαν πολλοί επαγγελματίες που πιστεύουν πως η συγκεκριμένη αγορά (φιλοξενία) θα αρχίσει να πεθαίνει και θα επικρατήσουν μερικές μόνο τεράστιες εταιρίες.
Γενικά παρατηρώ πως τα τελευταία χρόνια οι νέες εταιρίες hosting δύσκολα βγάζουν τα πρώτα 1-2 χρόνια.

Άβαταρ μέλους
Giannis78
Δημοσιεύσεις: 1334
Εγγραφή: 11 Οκτ 2005 12:45
Τοποθεσία: Assigned by DHCP
Επικοινωνία:

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από Giannis78 » 04 Ιούλ 2011 17:58

με το whmcs μπορείς να έχεις automation μέχρι και 100% οσον αφορά παραγγελίες και την διεκπεραίωσή τους αλλά και στο support μπορεί να απαντήσεις από ένα smartphone απλά κάνοντας relpy στο Mail γλυτώνοντας πολύ χρόνο αν δεν είσαι μπροστά απο το pc σου.
WebHosting Services
http://www.intechs.gr

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3199
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από CyberCr33p » 04 Ιούλ 2011 18:31

Figaro έγραψε: Απο προσωπική εμπειρία όμως... αργά ή γρήγορα το μεγαλύτερο μέρος πελατών θα στραφεί προς την χαμηλότερη τιμή.
Εάν η διαφορά στις τιμές είναι για παράδειγμα 10-20 ευρώ το χρόνο επειδή τα ποσά είναι μικρά ο πελάτης δεν θα κάτσει να αλλάξει webhost από αυτό, ειδικά εάν είναι ευχαριστημένος. Εξάλλου ο πελάτης που κοιτάει τη τιμή και μόνο, μετά από λίγο καιρό θα βρει κάποιον φτηνότερο και πάλι. Αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ είναι ότι λόγο της οικονομικής κατάστασης στη χώρα έχουν μειωθεί οι παραγγελίες από ιδιώτες (για να κάνουν το χόμπι τους) αλλά έχουν αυξηθεί πολύ οι παραγγελίες από επιχειρήσεις.
Figaro έγραψε:Άσχετο ε το θέμα μας... υπήρχε ένα ωραίο topic στο wht (πριν φάνε το hackαρισμα) και υπήρχαν πολλοί επαγγελματίες που πιστεύουν πως η συγκεκριμένη αγορά (φιλοξενία) θα αρχίσει να πεθαίνει και θα επικρατήσουν μερικές μόνο τεράστιες εταιρίες.
Γενικά παρατηρώ πως τα τελευταία χρόνια οι νέες εταιρίες hosting δύσκολα βγάζουν τα πρώτα 1-2 χρόνια.
Γενικά είναι δύσκολο να ξεκινήσει αυτό το καιρό κάποιος νέα επιχείρηση, όχι μόνο webhost. Δεν νομίζω να επικρατήσουν μόνο οι μεγαλύτερες εταιρίες. Πιστεύω θα επικρατήσουν οι εταιρίες που έχουν σταθερότητα (δηλαδή δεν θα κατεβάσουν ξαφνικά ρολά) χωρίς να υπερχρεώνουν και έχουν "προσωπική" επαφή με τους πελάτες τους. Να ξέρει ο πελάτης ότι όταν ρωτήσει κάτι ότι θα του απαντήσει ο Χρήστος, ο Γιάννης, ο Πέτρος και όχι κάποιο bot ή κάποιος από τους 500 υπαλλήλους του τάδε κολοσσού.

eridanus
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 27 Ιουν 2006 14:16

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από eridanus » 05 Ιούλ 2011 15:20

Υπάρχουν διάφορες κατηγορίες πελατών και χρειάζεται η κάθε εταιρεία hosting να έχει ένα marketing plan ώστε.... η ίδια να ξέρει σε ποιες κατηγορίες πελατών απευθύνεται.

Συμφωνώ για παράδειγμα, 100% με τον CyberCr33p πως μια εταιρεία, με unlimited πολιτική, ναι μεν στοχεύει σε αυτούς που ψάχνουν φθηνό hosting, όμως αυτοί που ψάχνουν το πλέον φθηνό hosting, αδιαφορώντας για άλλα χαρακτηριστικά, όπως το ποια είναι η εταιρεία, τι SLA παρέχει κτλ, αυτοί είναι οι....γυρολόγοι πελάτες τους οποίους αύριο "θα τους κερδίσει" η επόμενη εταιρεία που θα κατεβάσει κι άλλο τον πήχη τιμών, εκτοξεύοντας τα χαρακτηριστικα του πακέτου σε ακόμη πιο...unlimited καταστάσεις.

(αλήθεια, είμαι περίεργος να δω, μετά το unlimited, τι ποιο unlimited θα εμφανιστεί στον ανταγωνισμό!!!)

Η πρσωπική μου εκτίμηση, μετά από μια οκταετία στον χώρο της φιλοξενίας είναι πως οι μερικές εκατοντάδες εταιρείς (ως επι το πλείστον, μεταπωλήτριες εταιρείες, χωρίς administrators, χωρίς τεχνικό τμήμα, οι επονομαζόμενες one-man-show-εταιρείες), αποτέλεσαν και αποτελούν μια ακόμη ελληνική φούσκα, όμοια με αυτή σε πολλούς επαγγελματικούς κλάδους και με τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στη χώρα μας, πολλές θα κλείσουν.

Ηδη τον τελευταίο χρόνο γνωρίζω μερικές τέτοιες περιπτώσεις και είμαι βέβαιος πως θα ακολουθήσουν κι άλλες. Μάλιστα, αναμένεται να ακούσουμε και κάποια... ηχηρά ονόματα να κλείνουν.
Για παράδειγμα, η ΕΕΤΤ, δεν κάνει στροφή στο σύστημα των credits τυχαία.
Έχει να λαμβάνει αρκετές χιλιάδες ευρώ από εταιρείες που χρωστούν μερικά μηνιάτικα.
Internet Services: www.multihosting.gr | www.multiradio.gr | Χρηματιστήριο Ιστοσελίδων - www.webstocks.gr

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3199
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από CyberCr33p » 05 Ιούλ 2011 16:13

Βλέπω έγινε split από το άλλο thread. Σε δουλειά να βρίσκονται οι admins :D

Unlimited πακέτο θα πάρει κάποιος που πέφτει σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω κατηγορίες:

1) Βλέπει πολλά GB (ή unlimited) και νομίζει ότι θα φορτώνει η σελίδα του πιο γρήγορα

Συνήθως έχει το αντίθετο αποτέλεσμα, αφού διάφορες λειτουργίες του server, για παράδειγμα το να γίνουν τα backups παίρνουν παραπάνω χρόνο. Επίσης αυξάνεται και ο χρόνος αποκατάστασης μιας βλάβης εάν χτυπήσουν οι δίσκοι.

2) Νομίζει ότι για να φτιάξει την ιστοσελίδα της επιχείρησης του ότι χρειάζεται φορτηγά από GB

Συνήθως 200-400MB αρκούν για τη μέση ιστοσελίδα.

3) Φοβάται μην χρεωθεί επιπλέον εάν ξεπεράσει τη μηνιαία κίνηση

Οι περισσότεροι webhosts ενημερώνουν εάν κάποιος ξεπερνάει τη μηνιαία κίνηση και ρωτούν εάν θέλει να γίνει απενεργοποίηση της σελίδας μέχρι το τέλος του μήνα ή να γίνει επιπλέον χρέωση για τα επιπλέον Gb που θα καταναλωθούν. Συνήθως 5-10Gb μεταφοράς δεδομένων αρκούν για τη μέση ιστοσελίδα.

4) Θέλει να ανεβάσει μεγάλα αρχεία

Οι περισσότεροι webhosts με τα unlimited αρχεία έχουν περιορισμούς που τους γράφουν στους όρους χρήσης. Για παράδειγμα λένε ότι μπορείτε να έχετε μέχρι Χ αριθμό από inodes (συνολικός αριθμός από φακέλους και αρχεία) ή λένε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείται το χώρο για αποθήκευση μεγάλων αρχείων.

5) Είδε ότι κάποιος άλλος webhost με τα ίδια λεφτά παρέχει λιγότερο χώρο στο δίσκο, οπότε θεωρεί ότι τον συμφέρει να πάρει πακέτο με περισσότερο χώρο στο δίσκο με τα ίδια λεφτά.

Τι να το κάνεις να πάρεις 1000 κιλά παγωτό όταν θα μπορείς να φας μόνο το 1 κιλό;

Άβαταρ μέλους
Giannis78
Δημοσιεύσεις: 1334
Εγγραφή: 11 Οκτ 2005 12:45
Τοποθεσία: Assigned by DHCP
Επικοινωνία:

Για τη μέση ιστοσελίδα είτε πάρει "unlimited" είτε κάποιο με λογικά χαρακτηριστικά...

Δημοσίευση από Giannis78 » 05 Ιούλ 2011 17:49

CyberCr33p έγραψε: Unlimited πακέτο θα πάρει κάποιος που πέφτει σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω κατηγορίες:

1) Βλέπει πολλά GB (ή unlimited) και νομίζει ότι θα φορτώνει η σελίδα του πιο γρήγορα
xe xe xe το έχω ζήσει αυτό....
:kaloe:
WebHosting Services
http://www.intechs.gr

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναζήτηση Υπηρεσιών διαδικτύου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες