De-Duplication Best Practice Guidelines

Παρουσίαση προγραμμάτων και σχόλια για το ελληνικό AffiliateMotion Affiliate Network. [παύση λειτουργίας]

Συντονιστής: Black_Elk

Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Black_Elk
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 26 Ιαν 2010 15:58
Επικοινωνία:

De-Duplication Best Practice Guidelines

Δημοσίευση από Black_Elk » 05 Ιούλ 2011 17:36

De-Duplication Best Practice Guidelines

Εισαγωγή

Το παρακάτω κείμενο παρουσιάζει προτεινόμενες πρακτικές στους merchants για των διαχωρισμό των πωλήσεων από το affiliate marketing και άλλων διαφημιστικών καναλιών
Η πρόθεση αυτού του οδηγού είναι να διασφαλίσει ότι οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις πετυχαίνουν τους στόχους τους σχετικά με τις αναφορές των πωλήσεων και της επένδυσης τους στο affiliate marketing. Ο οδηγός αφορά το ίδιο εγκαθιδρυμένα affiliate προγράμματα όσο και καινούργιους διαφημιζόμενους

Τι είναι το de-duplication;

Είναι η διαδικασία που αποδίδει μία πώληση σε ένα συγκεκριμένο διαφημιστικό κανάλι, βάση προκαθορισμένων συνθηκών. Αυτές οι συνθήκες θα καθορίσουν ποιο tracking tag θα εμφανισθεί στην σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας κατά την ολοκλήρωση της πώλησης .

Παράδειγμα


Όταν ένας διαφημιζόμενος είναι σε 2 affiliate networks είναι απαραίτητο το de-duplication.
Αυτό μπορεί να συμβεί όταν ο πελάτης, επισκεφθεί το ίδιο site από διαφημίσεις και των δύο networks, οπότε και έχει cookies και από τα 2 networks στο υπολογιστή του.
Χρησιμοποιώντας αυτόματο de-duplication ο διαφημιζόμενος, θα ενεργοποιήσει μόνο το tracking tag από το τελευταίο network που επισκέφθηκε το site του. Οπότε η πώληση θα καταγραφεί μόνο σε ένα network και δεν χρειάζεται μετά να ακυρωθούν πωλήσεις.

Πως κάνω de-duplication των πωλήσεων;

Η AffiliateMotion προτείνει και προσφέρει 2 λύσεις.

Μέθοδος 1.

Click Append ή Local Cookie

Ένα javascript το οποίο τοποθετείται στο site του merchant και το οποίο δημιουργεί ένα cookie που αποθηκεύει τo τελευταίο network – στον υπολογιστή του επισκέπτη - και καλεί το ανάλογο tracking tag.

Παράδειγμα.
Ο διαφημζόμενος Χ έχει βάλει Local Cookie για να καθορίσει από ποιο κανάλι έρχεται ο κάθε επισκέπτης.
www.merchantx.gr/adnetwork=AM – AffiliateMotion
www.merhcnatx.gr/adnetowrk=FV – ForestView
www.merchantx.gr/adnetwork=google – Google PPC
www.merchantx.gr/adnetwork=email – Email campaign

To local cookies script στο site του διαφημιζόμενου ενεργοποιείτε από το adnetwork=AΜ. Ο πελάτης που κάνει κλικ σε ένα affiliate link της ForestView με adnetowrk=FV και μετά με επιστρέφει από link με παράμετρο adnetwork=AM, το Local Cookie θα έχει αρχικά την αξία FV και μετά θα αντικατασταθεί με την αξία AM.

Το Local Cookie θα αναγνωρίσει το AM στην σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας και θα καλέσει το tracking της AffiliateMotion

Μέθοδος 2

AffiliateMotion de-duplication service.

Λειτουργεί με την ίδια μέθοδο όπως και το Local Cookie, μέσο όμως του tracking της AffiliateMotion. Δηλαδή το tracking των δικτύων εξυπηρετείται μέσω container tag στην σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας, και διαχωρίζει τις πωλήσεις καλώντας το ανάλογο tracking tag. Προσφέροντας επιπλέων ενοποιημένα στατιστικά για την affiliate δραστηριότητα του διαφημιζόμενου αλλά και από άλλα διαφημιστικά κανάλια. Όπως επίσης και λιγότερα scripts που πρέπει να τοποθετηθούν στο site του διαφημιζομένου για την ενεργοποίηση του affiliate προγράμματος
Και οι δύο μέθοδοι έχουν χρησιμοποιηθεί μέχρι στιγμής με επιτυχία από τους διαφημιζόμενους μας.

Σε ποια online κανάλια πρέπει να γίνεται de-duplication;

Το de-duplication των πωλήσεων μειώνει το conversion rate και αντίστοιχα το EPC (Earning Per Click/ κέρδος ανά κλικ)
Οπότε πρέπει ο διαφημιζόμενος να είναι προσεχτικός στο ποια κανάλια θα γίνει de-duplication. Ώστε να μην βρεθεί στην δυσάρεστη θέση να μην είναι το πρόγραμμα του ανταγωνιστικό πλέων.

Παραδείγματα πρακτικής de-duplication.

Παράδειγμα 1.

Κανάλια de-duplicated:
PPC Brand: Όχι
PPC Generic: Ναι
Price Comparison (διαφημιστική δραστηριότητα του διαφημιζόμενου π.χ. skroutz.gr/pathafinder.shopping.gr): Όχι
Display Advertising: Όχι
Email Marketing: Όχι
Direct affiliates/συνεργασίες: Όχι
Άλλα affiliate network: Δεν υπάρχουν άλλα affiliate networks

Σημείωση: Στο παραπάνω παράδειγμα, ο διαφημιζόμενος έχει μόνο ένα affiliate πρόγραμμα. Επενδύουν όμως πολλά χρήματα σε PPC σε γενικού ενδιαφέροντος λέξεις, σχετικά με το αντικείμενο τους και θέλουν να αποδίδουν τις πωλήσεις του PPC αποκλειστικά σε αυτό. Για τα υπόλοιπα κανάλια, συμπεριλαμβανομένου και του brand name PPC, δεν κάνουν de-duplication και αμείβουν τον affiliate αναγνωρίζοντας την συμβολή του στην διαδικασία της πώλησης.

Παράδειγμα 2.

Κανάλια de-duplicated:
PPC Brand: Όχι
PPC Generic: Όχι
Price Comparison (διαφημιστική δραστηριότητα του διαφημιζόμενου π.χ. skroutz.gr/pathafinder.shopping.gr): Όχι
Display Advertising: Όχι
Email Marketing: Όχι
Direct affiliates/συνεργασίες: Ναι
Άλλα affiliate network: Ναι

Σημείωση: Στο παράδειγμα 2, ο διαφημιζόμενος δέχεται να πληρώσει το κόστος του CPC επιπρόσθετα της προμήθειας του affiliate, δεδομένου ότι ο πελάτης επισκέφθηκε το site από 2 πηγές.

Όμως έχει και άλλο affiliate πρόγραμμα και απευθείας συνεργασίες που πληρώνονται με προμήθεια επί της πώλησης. Οπότε δεν πληρώνει την προμήθεια και στα 2 affiliate προγράμματα.

Παράδειγμα 3.

Κανάλια de-duplicated:
PPC Brand: Ναι
PPC Generic: Ναι
Price Comparison (διαφημιστική δραστηριότητα του διαφημιζόμενου π.χ. skroutz.gr/pathafinder.shopping.gr): Ναι
Display Advertising: Όχι
Email Marketing: Όχι
Direct affiliates/συνεργασίες: Ναι
Άλλα affiliate network: Δεν υπάρχουν άλλα affiliate networks

Σημείωση: Στο παράδειγμα 3, εφαρμόζεται το μοντέλο του τελευταίου cookie, όπου κάθε πώληση αποδίδεται σε μία μοναδική πηγή. Αυτό επιτρέπει στον διαφημιζόμενο να αποδώσει μεγαλύτερη προμήθεια στον affiliate, καθώς δεν απαιτείτε πλέων να υπολογίσει το κόστος του duplication.

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “AffiliateMotion [παύση λειτουργίας]”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες