Αναζήτηση hosting

ζητάτε υπηρεσίες σχετικά με την κατασκευή σελίδων; (design, web hosting, graphics, web programming).

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
aguila21
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3511
Εγγραφή: 30 Απρ 2003 21:44
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από aguila21 » 20 Ιούλ 2011 15:30

Αναζητώ πρόγραμμα Hosting το οποίο να προσφέρει τα εξής:

Control Panel :cpanel
Χώρος στο δίσκο:τουλάχιστον 10gb
Bandwidth:Τουλάχιστον 50gb το μήνα
Δυνατότητα για τουλάχιστον 5 sites
Κάλυψη php5
Τουλάχιστον το διπλάσιο αριθμό των φιλοξενούμενων domains σε Mysql
καθημερινό backup
Επαναφορά backup χωρίς χρέωση

Τελική τιμή με ΦΠΑ μέγιστο 20€/μήνα




Υπάρχει κάτι τέτοιο;Οπωσδήποτε με cpanel το plesk είναι δύσχρηστο για εμένα.

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2151
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από gvard » 20 Ιούλ 2011 17:47

Καλησπέρα,

Συγνώμη που ρωτάω αλλά έχεις τονίσει την επαναφορά backup χωρίς χρέωση. Εχει τύχει δηλαδή να σου ζητήσουν λεφτά για την επαναφορά backup; Ρωτάω από καθαρή περιέργεια.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα

aguila21
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3511
Εγγραφή: 30 Απρ 2003 21:44
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από aguila21 » 20 Ιούλ 2011 18:14

gvard έγραψε:Καλησπέρα,

Συγνώμη που ρωτάω αλλά έχεις τονίσει την επαναφορά backup χωρίς χρέωση. Εχει τύχει δηλαδή να σου ζητήσουν λεφτά για την επαναφορά backup; Ρωτάω από καθαρή περιέργεια.
Ναι.Για μία βάση δεδομένων μου ζήτησαν 25€.Και ήμουν και νέος πελάτης τους.Εννοείται ότι την ίδια μέρα έφυγα.Ευτυχώς είχα κατεβάσει ένα backup στον Η/Υ μου και το επανέφερε η εταιρεία που είμαι τώρα,και δεν παιδεύτηκα να στήσω από την αρχή τη σελίδα.

eridanus
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 27 Ιουν 2006 14:16

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από eridanus » 20 Ιούλ 2011 18:26

Δεν ξέρω αν επιτρέπεται η...αυτο-προώθηση σε αυτό το φόρουμ, αν όχι, αυτό το μήνυμα ας αυτοκαταστραφεί τάχιστα.
Μπορείς λοιπόν αν θέλεις να ρίξεις μια ματιά στα shared hosting πακέτα μας, όπου κάποια καλύπτουν αυτό που ζητάς.

Gvard, αυτό με τη χρέωση επαναφοράς backup δεν μου κάνει εντύπωση, παρόλο που ως πολιτική, δεν την υιοθετούμε στην εταιρία μας.

Η λογική που κρύβει, δε νομίζω πως αποσκοπεί στο κέρδος αλλά στο να διαχειρίζεται ο πελάτης με σεβασμό και χωρίς υπερβολές τις όποιες παροχές.

Η περίπτωση που συχνά βλέπουμε και προσωπικά με εξοργίζει (αν και μάλλον βγαίνω τώρα εκτός θέματος) είναι να ζητά η εταιρεία hosting ή/και κατασκευής της σελίδας, χρήματα προκειμένου να επιτρέψει στον πελάτη να πάρει τα αρχεία της δικής του σελίδας προκειμένου να τα μεταφέρει αλλού.
Εκεί θεωρώ πως κι αν ακόμη η εταιρεία καλύπτεται με συμβόλαιο να κάνει κάτι τέτοιο, μάλλον πρόκειται για εξαπάτηση του πελάτη στηριζόμενη στην άγνοια που οι περισσότεροι επιδεικνύουν όταν υπογράφουν τέτοια συμφωνητικά.

ενιγουέι....
Internet Services: www.multihosting.gr | www.multiradio.gr | Χρηματιστήριο Ιστοσελίδων - www.webstocks.gr

aguila21
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3511
Εγγραφή: 30 Απρ 2003 21:44
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από aguila21 » 20 Ιούλ 2011 18:31

eridanus συγγνώμη αλλά για ποια υπερβολή μιλάς;Υπερβολή είναι να ζητούσα κάθε μήνα 3-4 φορές backup.Στην προηγούμενη εταιρεία που ήμουν,μου είχαν κάνει restore δύο φορές σε μία μέρα,και στις 2 φορές ευθυνόμουν εγώ.Δε μου ζήτησαν ούτε ένα ευρώ.Είχα φάει πρόπερσι όλο το bandwidth και μου έδωσαν όσο ήθελα δωρεάν.Και φέτος έγινε το Μάιο μια φορά.Σε αυτή την εταιρεία πρέπει να ήμουν περίπου 4 χρόνια.Και αν είχαν πακέτο να καλύπτει τις νέες ανάγκες μου θα παρέμενα,διότι έστελνα ένα email και μου απαντούσαν το μέγιστο σε 2 ώρες,αν και ο συνήθης χρόνος ήταν 30 λεπτά.Άλλαξα εταιρεία και μου ζήτησαν 25€,και δεν το έγραφαν και πουθενά αυτό.Αν το ήξερα δε θα τους επέλεγα.

eridanus
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 27 Ιουν 2006 14:16

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από eridanus » 20 Ιούλ 2011 18:48

aguila, προσπάθησα να δώσω μια απάντηση για το σκεπτικό των εταιρειών που χρεώνουν το backup.
Η δική σου περίπτωση σίγουρα δεν αποτελεί υπερβολή.

Υπάρχουν ωστόσο αρκετά παραδείγματα και ίσως οι συνάδελφοι στο φόρουμ καταλαβαίνουν τι εννοώ όπου κάποιοι πελάτες δεν έχουν όριο στις απαιτήσεις.

Προσωπικά, βρισκόμενος από το 2003 στο hosting, έχει τύχει, σε 2-3 περιπτώσεις να διώξω πελάτη για την συμπεριφορά του.

Σέβομαι κάθε αίτημα υποστήριξης που φτάνει στα χέρια μου, απαντώ με ευγένεια σε ότι κι αν γράφει ο πελάτης, τηρώ απαρέγκλητα τη σειρά προτεραιότητας (εξαιρούνται βέβαια τα έκτατα περιστατικά), βγάζω ομως σπυράκια με το αίτημα που φτάνει με ένα ύφος του στυλ "σε πληρώνω, οπότε κάτσε να σε γα...σω".

Αλλά ξαναλέω, μάλλον έφυγα απ το θέμα σου, οπότε ας το σταματήσω εδώ.
Internet Services: www.multihosting.gr | www.multiradio.gr | Χρηματιστήριο Ιστοσελίδων - www.webstocks.gr

Άβαταρ μέλους
Figaro
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2706
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 19:48

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από Figaro » 20 Ιούλ 2011 20:17

eridanus, σχετικά με τις εταιρίες που ζητάνε χρήματα για να επιτρέψουν να πάρει backup απο τα αρχεία που φιλοξενεί στο λογαριασμό του.

Μάλλον αναφέρεσε σε απλήρωτους λογαριασμούς μιας και αυτοι που πληρώνουν στην ώρα τους μπορούν οποτε θέλουν να κάνουν ένα backup.

Τώρα αυτοί που πληρώνουν οταν θυμούνται και έχουν invoice απλήρωτο πρέπει σίγουρα να πληρώσουν για να πάρουν copy απο τα αρχεία τους.


aguila, ρώτα στην εταιρία που είσαι τώρα αν μπορεί να σου κάνει ένα custom πακέτο.
Αν δεν έχουν πρόβλημα μαζί σου (CPU, RAM usage) τότε σίγουρα θα κάνουν κάτι.

aguila21
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3511
Εγγραφή: 30 Απρ 2003 21:44
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από aguila21 » 20 Ιούλ 2011 20:42

Το μόνο πρόβλημα που έχω στην εταιρεία που είμαι τώρα (αν και νωρίς να βγουν συμπεράσματα) είναι το control Panel που προσφέρουν.Θέλω το cpanel κι έχουν το plesk.Μόνο εκεί είναι η διαφωνία μου.

servetas
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010 15:08
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από servetas » 21 Ιούλ 2011 13:18

eridanus έγραψε: Σέβομαι κάθε αίτημα υποστήριξης που φτάνει στα χέρια μου, απαντώ με ευγένεια σε ότι κι αν γράφει ο πελάτης, τηρώ απαρέγκλητα τη σειρά προτεραιότητας (εξαιρούνται βέβαια τα έκτατα περιστατικά), βγάζω ομως σπυράκια με το αίτημα που φτάνει με ένα ύφος του στυλ "σε πληρώνω, οπότε κάτσε να σε γα...σω".
Και στην περίπτωση που στην εταιρία σου έχεις χάσει δεκάδες ώρες στέλνοντας το ίδιο αίτημα, στο οποίο σε πληροφορούνε ότι λύθηκε αλλά αυτό συνεχίζει; ή ότι ανοίγουν τις πωλήσεις Σαββατιάτικα (ενώ κανονικά είναι κλειστές) και αφού τις έχουν ανοίξει...σου απαντάνε ότι δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε γιατί ήμαστε από το τεχνικό τμήμα ή του ότι τους πέρνεις τηλέφωνο και σου λένε δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε και θα πρέπει να στείλετε email?! Τι γίνεται και ποιος έχει δίκιο στην προκειμένη περίπτωση?
Παραδείγματα δίνω δεν θέλω να προσβάλω οποιαδήποτε εταιρία hosting...

Άβαταρ μέλους
adiaforosgr
Δημοσιεύσεις: 1339
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2004 17:52
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από adiaforosgr » 21 Ιούλ 2011 13:20

servetas πόσα δίνεις τη μήνα για hosting;

servetas
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010 15:08
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από servetas » 21 Ιούλ 2011 13:25

Και για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα....
Δες την prohoster.gr. Έχει cpanel 11 και έχει εξαγοραστεί από την Tophost.gr(έχει Plesk). Το support είναι πολύ καλό και γρήγορο θα μπορούσα να πω.Το λινκ που σου έδωσα είναι απευθείας το πακέτο που σε ενδιαφέρει με βάση αυτά που ζητάς και παραπάνω :) στα 12,30 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ.

Εγώ φίλε μου έχει στην Prohoster.gr το Plan 2 και δίνω μηνιαίως 6,15 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ.

aguila21
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3511
Εγγραφή: 30 Απρ 2003 21:44
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από aguila21 » 21 Ιούλ 2011 13:30

servetas για ζήτα τους ένα Restore σε μια βάση mysql και πες μας την απάντησή που θα πάρεις.

servetas
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010 15:08
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από servetas » 21 Ιούλ 2011 13:40

Πήρα την απάντηση ότι πρέπει να πληρώσω για restore...(Ευχαριστώ για την πληροφόρηση πάντως)... Αλλά επειδή είμαι πελάτης που δεν παίζω και τα κάνω κάτι τέτοια (όπως έγραψε και ο eridanus) η τελική τους απάντηση είναι ότι μπορούν να ανεβάσουν κάποιο backup και να κάνω εγώ το Restore... :evil:

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3199
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από CyberCr33p » 21 Ιούλ 2011 14:45

servetas έγραψε:... ή του ότι τους πέρνεις τηλέφωνο και σου λένε δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε και θα πρέπει να στείλετε email?! Τι γίνεται και ποιος έχει δίκιο στην προκειμένη περίπτωση?
Τα περισσότερα τεχνικά προβλήματα λύνονται πιο εύκολα μέσω e-mail ή ticketing system ώστε ο τεχνικός να έχει το πλήρη ιστορικό του προβλήματος και όλες τις πληροφορίες μαζεμένες. Σκέψου να προσπαθείς να πεις έναν "δύσκολο" κωδικό τηλεφωνικά στον τεχνικό ή να του λες ότι στέλνεις e-mails και σου γυρίζουν πίσω και να προσπαθείς να περιγράψεις μέσω τηλεφώνου τι μήνυμα σφάλματος εμφανίζεται στο e-mail που σου γυρίζει πίσω. Μήπως ήταν κάτι αντίστοιχο στη δικιά σου περίπτωση;

Εάν τώρα αυτό αφορά μεγάλο webhost του εξωτερικού πιθανότατα το τηλέφωνο να το σηκώνουν level 1 τεχνικοί που δεν έχουν καν πρόσβαση στους servers για να σε βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος, οπότε για αυτό σου είπαν να στείλεις e-mail ώστε να το προωθήσουν σε μεγαλύτερου "επιπέδου" τεχνικό.

servetas
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010 15:08
Επικοινωνία:

Αναζήτηση hosting

Δημοσίευση από servetas » 21 Ιούλ 2011 15:20

CyberCr33p έγραψε:Τα περισσότερα τεχνικά προβλήματα λύνονται πιο εύκολα μέσω e-mail ή ticketing system ώστε ο τεχνικός να έχει το πλήρη ιστορικό του προβλήματος και όλες τις πληροφορίες μαζεμένες. Σκέψου να προσπαθείς να πεις έναν "δύσκολο" κωδικό τηλεφωνικά στον τεχνικό ή να του λες ότι στέλνεις e-mails και σου γυρίζουν πίσω και να προσπαθείς να περιγράψεις μέσω τηλεφώνου τι μήνυμα σφάλματος εμφανίζεται στο e-mail που σου γυρίζει πίσω. Μήπως ήταν κάτι αντίστοιχο στη δικιά σου περίπτωση;

Εάν τώρα αυτό αφορά μεγάλο webhost του εξωτερικού πιθανότατα το τηλέφωνο να το σηκώνουν level 1 τεχνικοί που δεν έχουν καν πρόσβαση στους servers για να σε βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος, οπότε για αυτό σου είπαν να στείλεις e-mail ώστε να το προωθήσουν σε μεγαλύτερου "επιπέδου" τεχνικό.
Το πρόβλημα μου ήταν ότι ο server bannαρε από μόνος του τις ip των επισκεπτών της ιστοσελίδας μου...Όταν παίρνεις τηλέφωνο και ζητάς υποστήριξη πιστεύω οι ίδιοι, για τέτοιου είδους θέματα, πρέπει να μπορούν να προωθήσουν το πρόβλημά σου μέσω support ticket. Στην περίπτωση όμως που χρειάζεται επιβεβαίωση...αλλαγή κωδικών για το cpanel τότε συμφωνώ ότι θα πρέπει εγώ να στείλω από το email διαχείρισης το αίτημα μου γιατί δεν ξέρουν ποιος είναι αυτός που βρίσκεται στην άλλη γραμμή (ο ιδιοκτήτης του πακέτου ή όχι).

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναζήτηση Υπηρεσιών διαδικτύου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες